Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Καλημέρα σε όλους! Γνωρίζει κανείς αν το ECDL χρειάζεται κάποιου είδους μετάφραση ή σφραγίδα; Αν και είναι ήδη με Αγγλικούς και Ελληνικούς χαρακτήρες ταυτόχρονα.
Ευχαριστώ πολύ!
Ευχαριστώ πολύ!
-
GUNS ROSES
- Υπολοχαγός

- Posts in topic: 145
- Δημοσιεύσεις: 313
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 06, 2020 8:20 am
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
65 ενα χρονο και μετά συνταξη χθες βγηκε απο μεσα
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Σημερα πηγα στο τμημα της περιοχης μου για να ανανεωσω την αδεια μου και τους ρωτησα για τη προκηρυξη. Μου ειπαν ακομα δε τους εχουν πει κατι και οτι αυτη τη βδομαδα δε θα βγει σιγουρα, αλλιως θα τους ειχαν ενημερωσει!
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Εσυ δεν έλεγες ότι θα βγει 22/4;
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Ναι ετσι μου ειχαν πει και τους το ειπα στο τμημα και μου λενε αν ηταν να βγει 22/4 θα μας ειχαν ενημερωσει!
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Εντάξει τότε. Νόμιζα ότι το σωματείο δεν λέει αναξιόπιστα πράγματα
-
Efedros2015
- Ανθυπασπιστής

- Posts in topic: 194
- Δημοσιεύσεις: 245
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 23, 2020 5:32 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Δεν υπάρχει ενημέρωση σ αυτά φίλε μου, αλλιώς θα το μάθαιναν όλοι, παίχτες με τη παραπληροφόρηση ! Όταν είναι να βγει θα βγει ! Και γιατί είσαι ακόμα εδώ δεν βαρέθηκες να βγάζεις χολή ;
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Limenikos έγραψε:Εντάξει τότε. Νόμιζα ότι το σωματείο δεν λέει αναξιόπιστα πράγματα
Το σωματείο δεν ξέρει π του παν τα 4 φίλε. Δυστυχώς αποδεδειγμένα.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Πιστεύω μέσα στην Μ. Εβδομάδα θα βγει η προκήρυξη. Με αρχές Μαΐου το πολύ.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Ποια χολη ρε μεγαλε εγω απλα ενημερωσα τι ειπαν στο τμημα χαζος εισαι; Ειπα εγω οτι δε θα βγει η προκηρυξη; Απλα δε θα βγει αυτη τη βδομαδα απο τι λενε αυτοι!
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
EcoMike έγραψε:Ποια χολη ρε μεγαλε εγω απλα ενημερωσα τι ειπαν στο τμημα χαζος εισαι; Ειπα εγω οτι δε θα βγει η προκηρυξη; Απλα δε θα βγει αυτη τη βδομαδα απο τι λενε αυτοι!
Ρε πως κανετε ετσι ολοι. Ηρεμα ρεεε ! Εγω πιστευω δεν ξερουν τι τους γινεται. Μεσα στην μεγαλη βδομαδα δεν προκειται να την βγαλουν Ωστοσο εαν δεν βγει αυτην μετα παει μεσα μαιου. Τι να πω περιεργο για μεσα μαιου διοτι μετα προθεσμια ληξης αιτησεων - πινακες - ενστάσεις. Καλο Ιούνιο... Γιατροι αθληματα. Δηλαδη μιλαμε για μεσα ιουλιου στις σχολες. Παλι βλεπω με 1 μιση μηνα εκπαιδευση οπως το 19 και βουρ στην δουλεια.
-
Efedros2015
- Ανθυπασπιστής

- Posts in topic: 194
- Δημοσιεύσεις: 245
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 23, 2020 5:32 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Χολή βγάζεις, έτσι το εκλαμβάνω εγώ ! Αυτή τη βδομάδα αναμένουμε και μετά βλέπουμε.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Η λογική λέει αυτή τη βδομάδα, τώρα αν δεν βγει αυτή πάει μετά τις 3/5
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Παντως παιδια, μας εκανε μεγαλο δωρο ο Χρυσοχοιδης με τη μοριοδοτηση των πτυχιων.Με ενα ψωρο τει που εχω βγαλει και ενα απολυτηριο 14.2 συν αυτοκινητο,lower,ecdl και πολυτεκνια εχω ελπιδες να γινω Αστυνομικος απο το πουθενα. Ουτε που μου περναγε ποτε απο το μυαλο, οπως και αλλων παιδιων που γνωριζω και θα κανουν αιτηση.
Μας γελασε η τυχη πραγματικα, καλη επιτυχια σε ολους!
Μας γελασε η τυχη πραγματικα, καλη επιτυχια σε ολους!
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Theodore92 και 5 επισκέπτες




