Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Πληροφορίες για προκηρύξεις Πυροσβεστών, Ειδικών Φρουρών, Λιμενικού και τα τα όρια ηλικίας, ύψους και ΔΜΣ.
Κλειδωμένο
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
Βμκδ
Αντισυνταγματάρχης
Αντισυνταγματάρχης
Posts in topic: 359
Δημοσιεύσεις: 701
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 05, 2020 1:17 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Βμκδ »

Gpap95 έγραψε:
EcoMike έγραψε:Μλκια εγραψα το 2012 εγραψα 15.300 οπου η βαση ηταν 15876!Λες να ηταν 14 και να μην ειχα δηλωσει; Για 500 μορια εμεινα εκτος!

Τότε μπορούσες το 13 να κάνεις το 10% που ισχύει για 2 χρόνια. Δηλαδη με τα μόρια που έγραψες το 2012, να έχεις τη δυνατότητα και το 2013 με τα ίδια μόρια να δηλώσεις μηχανογραφικό και να ήσουν μέσα αστυφυλακων. Μου μυριζεται παπατζιλικι αλλά ας το αφήσω εδώ.



Πολύ δύσκολο με το 10% να μπορούσες να μπεις αστυφ και μην ξεχνάς μετά ότι είχε παγώσει δλδ πι επιτυχόντες έμπαιναν μετά από 2-3 χρόνια και ήταν παρά πολύ λίγες οι θέσεις φίλε. Τυχαίνει βα έδινα και εγώ πανελλήνιες το 2012 και τα είχα ψάξει.

Gpap95
Ταξίαρχος
Ταξίαρχος
Posts in topic: 922
Δημοσιεύσεις: 1476
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 03, 2021 8:49 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Gpap95 »

Βμκδ έγραψε:Πολύ δύσκολο με το 10% να μπορούσες να μπεις αστυφ και μην ξεχνάς μετά ότι είχε παγώσει δλδ πι επιτυχόντες έμπαιναν μετά από 2-3 χρόνια και ήταν παρά πολύ λίγες οι θέσεις φίλε. Τυχαίνει βα έδινα και εγώ πανελλήνιες το 2012 και τα είχα ψάξει.
Ξέρω ότι πάγωσαν τα πράγματα και το θυμάμαι. Όμως είχες τη δυνατότητα με τα μόρια σου, να συμμετάσχεις και του χρόνου. Ήταν 1000++ μόρια πάνω τα μόρια του οπότε είχε πολλές πιθανότητες πιστεύω!

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Nassos την Κυρ Απρ 18, 2021 5:07 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
EcoMike
Συνταγματάρχης
Συνταγματάρχης
Posts in topic: 383
Δημοσιεύσεις: 936
Εγγραφή: Δευ Φεβ 15, 2021 4:06 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από EcoMike »

Το 2013 πηγα φανταρος, αδιαφορω αμα μυριζεις παπατζιλικι σε εχω για πασατεμπο grap95!Παμε παρακατω τωρα!

Gpap95
Ταξίαρχος
Ταξίαρχος
Posts in topic: 922
Δημοσιεύσεις: 1476
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 03, 2021 8:49 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Gpap95 »

EcoMike έγραψε:Το 2013 πηγα φανταρος, αδιαφορω αμα μυριζεις παπατζιλικι σε εχω για πασατεμπο grap95!Παμε παρακατω τωρα!

Καλή δικαιολογία. Ό κάθε λογικός άνθρωπος θα άφηνε το όνειρο του για να πάει στρατό. Καλή χώνεψη φίλε.

Kostibas
Υποδεκανέας
Υποδεκανέας
Posts in topic: 22
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Κυρ Απρ 04, 2021 1:53 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Kostibas »

Gpap95 έγραψε:Ξέρω ότι πάγωσαν τα πράγματα και το θυμάμαι. Όμως είχες τη δυνατότητα με τα μόρια σου, να συμμετάσχεις και του χρόνου. Ήταν 1000++ μόρια πάνω τα μόρια του οπότε είχε πολλές πιθανότητες πιστεύω!
Λέει το όνειρο του ήταν να γίνει αστυνομικός και ενώ τα έπιανε τα μόρια το 13 με 10%, επειδη πήγε φαντάρος δνε ασχολήθηκε.

Δηλαδή απέρριψε την δυνατότητα του 10% να κανει τα χαρτιά του καλοκαίρι μπας και περάσει στο επαγγελμα των ονείρων του. Και είπε θα πάω από την πίσω πόρτα των προκ και μέχρι τότε θα κάνω τον σεκιουριτι αλλου...

Έχει κάνει τη παπατζα του αλήθεια του Αχαχχα

Τεσπα χαχαχα

Για αυτό λέω σε όσους νέους μπαίνουν τώρα μην ακούτε τι λέει ο καθένας εδώ μέσα...

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Nassos την Κυρ Απρ 18, 2021 5:07 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
AStavros
Δεκανέας - Έφεδρος
Δεκανέας - Έφεδρος
Posts in topic: 13
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: Κυρ Απρ 18, 2021 1:13 am

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από AStavros »

Εσείς των ΕΔ παίζει να νομίζετε ότι ο αστυνομικός πρέπει να είναι κανένας Μάικ Τάισον. Αλλάξτε μυαλά γιατί δε σας βλέπω καλά. Είστε επικίνδυνοι άμα το πιστεύετε αυτό.
Sefis23
Δεκανέας - ΕΠΟΠ
Δεκανέας - ΕΠΟΠ
Posts in topic: 61
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Κυρ Απρ 04, 2021 8:05 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Sefis23 »

XristosMP έγραψε:Εγω να δεις ποσο σε λυπαμαι, λαμπρε επιστημονα, που γυρνας ολες τις προκηρυξεις σαν ζητιανος μηπως και χωθεις καπου.Εσυ εισαι για λυπηση και δεν σου αξιζει καμια θεση σε σωματα ασφαλειας-στρατο.

Τελικα θα γινουν εκλογες ρε ζητουλα; Ακομα περιμενω απαντηση.


Είχα πει ότι πιστεύω για εκλογές τον Οκτώβρη, δεν είπα κάτι κακό.

Που το κακό να στέλνεις τα χαρτιά σου σε διάφορες προκηρύξεις, πας δεν πας;

Κάτι άτομα σαν και εσένα που φοβούνται και την σκιά τους, δεν κάνουνε ούτε μέχρι το περίπτερο να τα στείλουμε.

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Nassos την Κυρ Απρ 18, 2021 5:08 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Sefis23
Δεκανέας - ΕΠΟΠ
Δεκανέας - ΕΠΟΠ
Posts in topic: 61
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Κυρ Απρ 04, 2021 8:05 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Sefis23 »

papercut έγραψε:Χαχαχα εσυ δλδ πηγες σπουδασες 4 χρόνια για να πας μετά ειδικός φρουρός με 800?; Χαχααχα... Ρε φίλε πως πηρες το πτυχιο ς; Δν στέκουν αυτά π λες... Αν ήθελες να κάνεις τον σπουδαγμένο και δήθεν ήθελες τόσο πολυ να γίνεις εφ ας εγραφες πανελληνιες 25 φορές μέχρι να περνουσες. Και οι ΥΕΦΚΚ και οι ένοπλοι φρουροί που κοροιδευεις από σενα πιο πολλα θα παίρνουν τον μήνα το ξερεις;


το 11 που πέρασα, είχα 1800 μόρια πάνω από την αστυφυλάκων, επέλεξα κάτι άλλο.

Νομίζεις θα το κάνω για το μισθό; Για το σίγουρο θα το κάνω, γιατί η αστυνομία είναι ΔΗΜΟΣΙΟ, γιατί στον ιδιωτικό τομέα σήμερα είσαι αύριο δεν είσαι.

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Nassos την Κυρ Απρ 18, 2021 5:08 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Sefis23
Δεκανέας - ΕΠΟΠ
Δεκανέας - ΕΠΟΠ
Posts in topic: 61
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Κυρ Απρ 04, 2021 8:05 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Sefis23 »

Διασωστης31 έγραψε:Sefi με 14 απολυτήριο που έχεις, δεν περνάς ούτε έξω από το ΑΠΘ για καφέ.Ο Χρυσοχοιδης θα δείτε τι ωραιότατο αγγούρι θα πάρει στις εκλογές.

Έρχεται ο Τοσκας.



Μας έχεις ζαλίσει με τον έρχεται ο Τόσκας, άλλαξε ατάκα.

Εσένα σε πόνεσε από την αρχή η μοριοδότηση, άρα δεν περίμενα κάτι περισσότερο από κάποιον πικραμένο.

Άβαταρ μέλους
Diasostis31
Στρατοπεδάρχης
Στρατοπεδάρχης
Posts in topic: 202
Δημοσιεύσεις: 3270
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 08, 2015 7:41 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Diasostis31 »

Πικραμένος είσαι εσύ γιατί μόνιμος δημόσιος υπάλληλος δε θα γίνεις ποτέ και το ξέρεις, γιατί αυτό σε νοιάζει μόνο.
papercut
Αντισυνταγματάρχης
Αντισυνταγματάρχης
Posts in topic: 104
Δημοσιεύσεις: 641
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 03, 2020 12:02 am

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από papercut »

Sefis23 έγραψε:το 11 που πέρασα, είχα 1800 μόρια πάνω από την αστυφυλάκων, επέλεξα κάτι άλλο.Νομίζεις θα το κάνω για το μισθό; Για το σίγουρο θα το κάνω, γιατί η αστυνομία είναι ΔΗΜΟΣΙΟ, γιατί στον ιδιωτικό τομέα σήμερα είσαι αύριο δεν είσαι.


Κοίτα αν το κανες για τη σιγουριά θα έκανες τα χαρτιά σ σε καμία άλλη πρόκ. Που μετράνε κ. Τα πτυχια και ολα αυτα. Ειτε ΚΕΠ είτε στρατό είτε Λιμενικό. Τωρα να περιμένεις ενώ σπουδασες να γίνεις εφ για 800? πες καλυτερα άλλο επιχείρημα. Αν και ουτε αυτό π λες είναι σωστό γι'αυτό κραζουμε τα πτυχία γτ το 99% μπαίνετε για την ασφάλεια και όχι επειδή σας αρέσει η αστυνομία το πολυ πολυ μετά θα παραιτηθείτε κιόλας όταν δείτε οτι δν ειναι οπως τα νομίζετε. Γι'αυτό τόσο καιρό προτιμουνε δεα στην αστυνομία! Τεσπα ότι είναι να γίνει θα γίνει με. Όλα τα θέματα ας βγει η προκ να ησυχάσουν όλοι γτ κουράσε το θεμα δημόσιοι σεκιουριτι ουτε όπλα τπτ.

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Nassos την Κυρ Απρ 18, 2021 5:08 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κυρ Αλέκος
Στρατιώτης
Στρατιώτης
Posts in topic: 7
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Κυρ Απρ 18, 2021 1:15 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Κυρ Αλέκος »

Κύριοι καλησπέρα έκανα μια ερώτηση αλλά την καπελωσαν οι τσακωμοί... Το τατουάζ ψηλά στο χέρι και ίσα που φαίνεται με την θερινή στολή λέτε να μου στοιχήσει;
papercut
Αντισυνταγματάρχης
Αντισυνταγματάρχης
Posts in topic: 104
Δημοσιεύσεις: 641
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 03, 2020 12:02 am

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από papercut »

Κυρ Αλέκος έγραψε:Κύριοι καλησπέρα έκανα μια ερώτηση αλλά την καπελωσαν οι τσακωμοί... Το τατουάζ ψηλά στο χέρι και ίσα που φαίνεται με την θερινή στολή λέτε να μου στοιχήσει;


Ρε. Φίλε στην προκήρυξη γράφει να μη φαίνεται με θερινή στολή αν εσένα φαίνεται έχουν δικαίωμα να σε κόψουν. Δν εχει σημασια αν φαίνεται το 1/4 η τα 2/4 να. Μην είναι εμφανή γράφει. Αν πέσεις σε Επιτροπή πασοκων θα σε περάσουν. Αν δεν πεσεις θα σε κόψουν

Gpap95
Ταξίαρχος
Ταξίαρχος
Posts in topic: 922
Δημοσιεύσεις: 1476
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 03, 2021 8:49 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Gpap95 »

Κυρ Αλέκος έγραψε:Κύριοι καλησπέρα έκανα μια ερώτηση αλλά την καπελωσαν οι τσακωμοί... Το τατουάζ ψηλά στο χέρι και ίσα που φαίνεται με την θερινή στολή λέτε να μου στοιχήσει;
Μην αγχώνεσαι. Το 19 μπήκαν άτομα με μανίκια μέσα. Επίσης μπήκε φίλος συνοριακος που είχε τατουάζ στο χέρι πίσω στο τρικεφαλο και πέρασε κανονικά

Κυρ Αλέκος
Στρατιώτης
Στρατιώτης
Posts in topic: 7
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Κυρ Απρ 18, 2021 1:15 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Κυρ Αλέκος »

Ευχαριστώ πολύ και 'γω έχω ακούσει για τέτοιες περιπτώσεις αλλά με τόσα που γράφει ο καθένας δεν ξέρεις τι να πιστέψεις
Στρατός και θητεία
Κλειδωμένο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες