Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Εφοσον μια ζωη το πανε στις προκηρύξεις με βαση το ποσο καλο μαθητης ησουν γιατι απο εκει παιρνεις τα πιο πολλα μορια λογικο και επομενο να μοριοδοτησουν την τριτοβάθμια ειδικα σε τετοιο ποστο. Απο κει και περα υπέρ μοριοδοτηση για εμενα ειχαν Και οι ΔΕΑ. Και εγω ενα παραπανω σχολειο 3 μηνων εχω απο τους περισσότερους Εδ το σβεα και δεν πηρα μισο μοριο. Σιγουρα ειναι πολλα τα χιλια δεν λεω γιατι πεταει τους περισσοτερους εξω και βασικα δεν ειναι τα χιλια ειναι οτι εκοψε Εδ - Δεα - διπλωματα. Αυτο ηταν σαν να σου λεει δεν θελω ατομα οπως στις παλιες προκυριξεις τους πεταξε εξω αυτοματα. Οχι απλα εδωσε μορια 1000 αλλα πετσοκοψε Εδ . Βεβαια στο γραφει οτι αυτο γινεται μονο για την οππι. Ωστοσο ολοι εσεις ειχατε την ευκαιρια σας το 19 δεν μπηκατε τελος.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Σοφρωνιστιοί υπάλληλοι, Τράπεζα Ελλάδος, Συνοριοφύλακες (θα βγει) και ΕΠΟΠ υπάρχει επίσης δυνατότητα για όσους δεν έχουν πτυχίο. Και τους «αδίκησε» δηλαδή πως 1/6 προκηρύξεις μοριοδότησαν κάτι διαφορετικό.
Οι ΔΕΑ και οι π***ες μπλε κατ εμε να δίνουν μπόνους στον στρατό, όσους θυμάμαι ΔΕΑ στη θητεία μου ήταν ρουφιάνοι και σκουπίδια σαν χαρακτήρες θέλοντας να το παίξουν υπεράνω χωρίς να δεχτούν ότι κι αυτοί φαντάροι είναι.
Οι ΔΕΑ και οι π***ες μπλε κατ εμε να δίνουν μπόνους στον στρατό, όσους θυμάμαι ΔΕΑ στη θητεία μου ήταν ρουφιάνοι και σκουπίδια σαν χαρακτήρες θέλοντας να το παίξουν υπεράνω χωρίς να δεχτούν ότι κι αυτοί φαντάροι είναι.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Εγω να δεις ποσο σε λυπαμαι, λαμπρε επιστημονα, που γυρνας ολες τις προκηρυξεις σαν ζητιανος μηπως και χωθεις καπου.Sefis23 έγραψε:Ακόμη δεν έχετε καταλάβει ότι όσοι κάνουνε αρνητικά σχόλια, είναι παιδιά που μαζεύανε διπλώματα και πήγανε ΕΔ μπας και μπουνε ΕΦ;Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί το να έχεις πτυχίο σε αυτή τη χώρα είναι μειονέκτημα; Κάποια στιγμή έπρεπε να αναγνωριστεί ο κόπος, ο ιδρώτας και τα χρήματα που έδωσαν πολλά παιδιά για να πάρουνε αυτό το ρημάδι το χαρτί... Έλεος πια με τα απολυτήρια λυκείου από ΕΠΑΛ και με τα ΙΕΚ της πλάκας.
Οι μισοί εδώ κράζετε τον θεσμό και τη μοριοδότηση, τότε γιατί είστε μέσα στο νήμα και συνεχίζεται να σχολιάζετε; Φτάσατε να κάνετε το θεσμό των ΟΠΠΙ Πολυτεχνείο και ιατρική, μόνο και μόνο για να αποθαρρύνετε κόσμο.
Ευελπιστώ, αυτή η προκήρυξη να είναι ο οργή για για όλες τις προκηρύξεις σωμάτων ασφαλείας που μπορεί να βγούνε στο μελλον... Επιτέλους να αναγνωριστεί ο κόπος πολλών παιδιών και να ανεβεί έστω και μισό σκαλοπάτι το επίπεδο.
ΥΓ Κάτι Διασωστες,XristosMP,ecomike,Rad και μερικούς ακόμα σας λυπάμαι, ελπίζω να σας πάρουνε τα παιδιά γρήγορα χαμπάρι και να μη δίνουνε σημασία στα λεγόμενα σας... Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια λέγανε στο χωριό μου!
Τα λέμε με την έκδοση της προκήρυξης, καλή επιτυχία σε όλους παίδες!
Εσυ εισαι για λυπηση και δεν σου αξιζει καμια θεση σε σωματα ασφαλειας-στρατο.
Τελικα θα γινουν εκλογες ρε ζητουλα; Ακομα περιμενω απαντηση.
-
El Chapo
- Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός

- Posts in topic: 78
- Δημοσιεύσεις: 187
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 14, 2020 12:14 am
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Απο την μία καλά τα λες για το κράξιμο προς τους πτυχιούχους αλλα δεν βλέπεις οτι υπάρχουνOliver Kahn έγραψε:Το κάτι αντίστοιχο είναι να είσαι πτυχιούχος; Που το κακό; Ειλικρινά αν τα πτυχία έπαιρναν 100 μόρια θα σας ενοχλούσαν; Θα σας πω εγώ ΟΧΙ... Κοιτάτε το δέντρο και χάνετε το δάσος! Την μοριοδοτηση δεν την αποφάσισε κάνεις εδώ μέσα! Όσα λοιπόν και αν πείτε για τους πτυχιούχους, όσο και αν προσπαθήσετε να τους μειώσετε δεν θα κερδίσετε κάτι... ΑΛΛΑ το ίδιο ακριβώς ισχύει και για ορισμένους με πτυχίο που νομίζουν ότι είναι πανεπιστημονες και ειρωνεύονται όσους δεν έχουν προχωρήσει σε σπουδές... Θα το πω για μια τελευταία φορά και όσοι διαθέτουν τη στοιχειώδη νοημοσύνη θα το καταλάβουν ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΑΓΟΜΑΡΑ! Υ. Γ σε προηγούμενο μήνυμα και εγώ ο ίδιος παρασύρθηκα σε επιθετική συμπεριφορά και ζητώ συγγνώμη! Επιτέλους ας αλλάξουμε θέμα!
ΑΡΚΕΤΟΙ με πτυχίο που το παίζουν κάποιοι επειδή έτυχε να ευνοηθούν στην προκειμένη προκήρυξη
με ειρωνίες και προσβολές προς τα παιδία που απλά έτυχε να μην μπούν σε ενα ΤΕΙ που εννοείται θα μπορούσε ο οποιοσδήποτε να τελειώσει ενα ΤΕΙ τώρα μην τρελαθούμε όλοι ξέρουμε πως είναι τα πράγματα. Τέλος πάντων αφήστε τις μαγκιές οι περισσότεροι γιατί απο κοντά ούτε το ενα τρίτο δεν θα
λέγατε και το ξέρουμε όλοι.
-
papercut
- Αντισυνταγματάρχης

- Posts in topic: 104
- Δημοσιεύσεις: 641
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 03, 2020 12:02 am
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Sefis23 έγραψε:Ακόμη δεν έχετε καταλάβει ότι όσοι κάνουνε αρνητικά σχόλια, είναι παιδιά που μαζεύανε διπλώματα και πήγανε ΕΔ μπας και μπουνε ΕΦ;Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί το να έχεις πτυχίο σε αυτή τη χώρα είναι μειονέκτημα; Κάποια στιγμή έπρεπε να αναγνωριστεί ο κόπος, ο ιδρώτας και τα χρήματα που έδωσαν πολλά παιδιά για να πάρουνε αυτό το ρημάδι το χαρτί... Έλεος πια με τα απολυτήρια λυκείου από ΕΠΑΛ και με τα ΙΕΚ της πλάκας.
Οι μισοί εδώ κράζετε τον θεσμό και τη μοριοδότηση, τότε γιατί είστε μέσα στο νήμα και συνεχίζεται να σχολιάζετε; Φτάσατε να κάνετε το θεσμό των ΟΠΠΙ Πολυτεχνείο και ιατρική, μόνο και μόνο για να αποθαρρύνετε κόσμο.
Ευελπιστώ, αυτή η προκήρυξη να είναι ο οργή για για όλες τις προκηρύξεις σωμάτων ασφαλείας που μπορεί να βγούνε στο μελλον... Επιτέλους να αναγνωριστεί ο κόπος πολλών παιδιών και να ανεβεί έστω και μισό σκαλοπάτι το επίπεδο.
ΥΓ Κάτι Διασωστες,XristosMP,ecomike,Rad και μερικούς ακόμα σας λυπάμαι, ελπίζω να σας πάρουνε τα παιδιά γρήγορα χαμπάρι και να μη δίνουνε σημασία στα λεγόμενα σας... Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια λέγανε στο χωριό μου!
Τα λέμε με την έκδοση της προκήρυξης, καλή επιτυχία σε όλους παίδες!
Χαχαχα εσυ δλδ πηγες σπουδασες 4 χρόνια για να πας μετά ειδικός φρουρός με 800?; Χαχααχα... Ρε φίλε πως πηρες το πτυχιο ς; Δν στέκουν αυτά π λες... Αν ήθελες να κάνεις τον σπουδαγμένο και δήθεν ήθελες τόσο πολυ να γίνεις εφ ας εγραφες πανελληνιες 25 φορές μέχρι να περνουσες. Και οι ΥΕΦΚΚ και οι ένοπλοι φρουροί που κοροιδευεις από σενα πιο πολλα θα παίρνουν τον μήνα το ξερεις;
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Όλοι εσείς οι πτυχιούχοι παραδεχτείτε ότι το πτυχίο που βγάλατε είναι άχρηστο και δε βρίσκετε δουλειά στο τομέα σας, και τώρα καταφευγετε να χωθειτε στα Σώματα Ασφαλείας για το μισθό. Δε μιλάω γι αυτούς που δε μπόρεσαν στις πανελλήνιες να μπουν Αστυφυλακων, λέω γι αυτούς που ενώ έμπαιναν Αστυφυλακων προτίμησαν να πάνε σε ΑΕΙ ή ΤΕΙ.
-
Oliver Kahn
- Υποψήφιος Βαθμοφόρος

- Posts in topic: 15
- Δημοσιεύσεις: 15
- Εγγραφή: Παρ Απρ 16, 2021 2:07 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
El chapo πρώτον δεν πούλησα μαγκιά σε κανέναν,2ον μάλλον διαβάζεις αποσπασματικά (προνόμιο των ημιμαθών)
-
papercut
- Αντισυνταγματάρχης

- Posts in topic: 104
- Δημοσιεύσεις: 641
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 03, 2020 12:02 am
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Επισης μη μας περνάτε για μλκες εδώ μέσα όσοι το παιζουν πτυχιουχοι. Είχατε περάσει με 4-5 σε μια σχολή κοντά στην Τουρκία και απλα πήγατε εκεί μπας κ βρείτε γκομενα και κάνατε και κανα μάθημα και αν σας ρωτήσουμε κάτι επάνω στ αντικείμενο π σπουδασατε δν ξέρετε καν να απαντήσετε. Αλλά το 1000αρικο θα το πάρετε άσχετα αν δν έχετε τις γνώσεις π θα πρεπε... Αφήστε τα Νάζια σας τώρα και τις δήθεν σπουδές. Απλά ο ***** συμφώνησε με την άλλη να κάνει την ΔΑΠ αστυνομία θα μπει ο κάθε χαλβάς και η κάθε σαυριτσα.
-
Kostantinos2017
- Ταγματάρχης

- Posts in topic: 219
- Δημοσιεύσεις: 442
- Εγγραφή: Τρί Δεκ 29, 2020 11:47 am
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
EcoMike έγραψε:Όλοι εσείς οι πτυχιούχοι παραδεχτείτε ότι το πτυχίο που βγάλατε είναι άχρηστο και δε βρίσκετε δουλειά στο τομέα σας, και τώρα καταφευγετε να χωθειτε στα Σώματα Ασφαλείας για το μισθό.Δε μιλάω γι αυτούς που δε μπόρεσαν στις πανελλήνιες να μπουν Αστυφυλακων, λέω γι αυτούς που ενώ έμπαιναν Αστυφυλακων προτίμησαν να πάνε σε ΑΕΙ ή ΤΕΙ.
Γιατι τόσο κακία με τους πτυχιούχους; Αν πάμε με βάση αυτη την λογική γιατι τοσο καιρό γινονταν αστυνομικοί μονο Δεα εδ; Γιατι να γίνονται αστυνομικοί άτομα επιπέδου χαμηλού; Δεν είναι αδικο για τους πτυχιους αυτο;
- Diasostis31
- Στρατοπεδάρχης

- Posts in topic: 202
- Δημοσιεύσεις: 3270
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 08, 2015 7:41 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Sefi με 14 απολυτήριο που έχεις, δεν περνάς ούτε έξω από το ΑΠΘ για καφέ.Ο Χρυσοχοιδης θα δείτε τι ωραιότατο αγγούρι θα πάρει στις εκλογές.
Έρχεται ο Τοσκας.
Έρχεται ο Τοσκας.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Diasostis31 την Κυρ Απρ 18, 2021 1:11 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
Oliver Kahn
- Υποψήφιος Βαθμοφόρος

- Posts in topic: 15
- Δημοσιεύσεις: 15
- Εγγραφή: Παρ Απρ 16, 2021 2:07 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Ecomike έχεις δίκιο και εγώ από αυτούς είμαι αλλά δικαίωμα μου είναι ή κάνω λάθος; Ας κριθώ από τους αρμόδιους... Εσύ γιατί με κρίνεις; Στην ίδια λογική νομίζετε πως όλοι όσοι σπουδάζουν ιατρική το κάνουν επειδή ενδιαφέρονται να βοηθήσουν τον συνάνθρωπο, ανάμεσα τους δεν υπάρχουν άνθρωποι που το κάνουν για το κοινωνικό στάτους και τα λεφτά;
-
Oliver Kahn
- Υποψήφιος Βαθμοφόρος

- Posts in topic: 15
- Δημοσιεύσεις: 15
- Εγγραφή: Παρ Απρ 16, 2021 2:07 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Νταξει φίλε papercut εσύ λογικά έχεις 200 iq... Σε παραδέχομαι! Λογικά βλέπεις το ταγματάρχης στο φόρουμ και ερεθίζεσαι... Έλα καληνύχτα σας τώρα, βγάλε κομπλα
-
papercut
- Αντισυνταγματάρχης

- Posts in topic: 104
- Δημοσιεύσεις: 641
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 03, 2020 12:02 am
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Kostantinos2017 έγραψε:EcoMike έγραψε:Όλοι εσείς οι πτυχιούχοι παραδεχτείτε ότι το πτυχίο που βγάλατε είναι άχρηστο και δε βρίσκετε δουλειά στο τομέα σας, και τώρα καταφευγετε να χωθειτε στα Σώματα Ασφαλείας για το μισθό.Δε μιλάω γι αυτούς που δε μπόρεσαν στις πανελλήνιες να μπουν Αστυφυλακων, λέω γι αυτούς που ενώ έμπαιναν Αστυφυλακων προτίμησαν να πάνε σε ΑΕΙ ή ΤΕΙ.
Γιατι τόσο κακία με τους πτυχιούχους; Αν πάμε με βάση αυτη την λογική γιατι τοσο καιρό γινονταν αστυνομικοί μονο Δεα εδ; Γιατι να γίνονται αστυνομικοί άτομα επιπέδου χαμηλού; Δεν είναι αδικο για τους πτυχιους αυτο;
Χαμηλό επίπεδο είναι όσοι έχουν πτυχιο. Οχι όσοι βγάλανε στρατιωτική σχολή. Αν είχατε υψηλό επίπεδο θα είχατε βρει και δουλειά πάνω σε αυτό που σπουδασατε. Όσο κ να μη σας αρέσει οι πτυχιούχοι δεν είναι για αστυνομία. Και όσοι έχετε λυκειο 14-15 και ένα πτυχιο κ περιμένετε να μπείτε πηγαιντε να βρείτε δουλειά ντελίβερι. Με 2500 και 2800 δν μπαίνετε
-
papercut
- Αντισυνταγματάρχης

- Posts in topic: 104
- Δημοσιεύσεις: 641
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 03, 2020 12:02 am
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Oliver Kahn έγραψε:Νταξει φίλε papercut εσύ λογικά έχεις 200 iq... Σε παραδέχομαι! Λογικά βλέπεις το ταγματάρχης στο φόρουμ και ερεθίζεσαι... Έλα καληνύχτα σας τώρα, βγάλε κομπλα
Βρε δε μπαίνεις. Όσο για το IQ δεν έχει σημασία η εξειδίκευση που παίρνεις απ το Πανεπιστήμιο με την εξυπνάδα. Παράδειγμα είσαι εσύ που ακόμα δν το χεις καταλάβει και έχεις σπουδάσει δήθεν.
-
Κυρ Αλέκος
- Στρατιώτης

- Posts in topic: 7
- Δημοσιεύσεις: 8
- Εγγραφή: Κυρ Απρ 18, 2021 1:15 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Παιδιά καλησπέρα είμαι καινούργιος στο φόρουμ και ήθελα να ρωτήσω για πληροφορίες που στέλνω; Γιατί εδώ και λίγη ώρα που παρακολουθώ αυτό το νήμα βλέπω μόνο καβγάδες...
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες





