Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Πληροφορίες για προκηρύξεις Πυροσβεστών, Ειδικών Φρουρών, Λιμενικού και τα τα όρια ηλικίας, ύψους και ΔΜΣ.
Κλειδωμένο
Στρατός και θητεία
Panellas93
Υπολοχαγός
Υπολοχαγός
Posts in topic: 172
Δημοσιεύσεις: 317
Εγγραφή: Παρ Απρ 02, 2021 3:44 am

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Panellas93 »

Είναι μάγκες αυτοί που είναι ειδικές δυνάμεις αδικημένοι από την ζωή ... Άρε Χρυσοχοΐδη ηγέτη μπράβο σου να ευνοηθούν κ πτυχιούχοι που γούσταραν κ γουστάρουν αστυνομία... Βγάλτε χολή ... Προσπαθήστε άλλη φορά τώρα... Κράξτε δεν θα βγάλετε και κάτι δεν αλλάζει τπτ ...
Kostasdim
Αντισυνταγματάρχης
Αντισυνταγματάρχης
Posts in topic: 178
Δημοσιεύσεις: 648
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 27, 2020 7:34 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Kostasdim »

Panellas93 έγραψε:Ρε τι ζόρι είναι αυτό με τους πτυχιούχους ; Αν ΔΕν σας αρέσει μην σχολιάζεται απλά ... Καμία αδικία δεν υπάρχει τόσο καιρό ευνοούνται ειδικές δυνάμεις ... Βγήκε τώρα κ ήρθε να ευνοηθούν πτυχιούχοι και καλά κάνουν ... Δηλ είναι κατώτεροι από αυτούς π ναι ειδικές δυνάμεις ; Δεν έχουν τπτ παραπάνω ... Και αφού νιώθουν αδικημένοι ας δώσουν πανελλήνιες αφού είναι όλοι μάγκες ... Μας τα κάνατε τσουρέκια... Πάνα κάποιοι ειδικές δυνάμεις τελειώνουν κ το λύκειο κ το παίζουν έτοιμοι αστυνομικοί τριάντα τους λες και μόχθησαν ... Καμία αδικία παίρνουν μόρια κ καλά κάνουν οι πτυχιούχοι τόσο κόπο κ χρήματα ξόδεψαν οι γονείς ... Βγάλτε χολή.:. Θα βγει η προκυρηξη μ αυτά τ κριτήρια και όριο 28 ετών ... Μαζέψτε μόρια τώρα για την επόμενη σε 10 χρόνια κ μην μας τ πρήζετε φτάνει ... Όλοι αδικημένοι νιώθουν κ καλά ... Βρε άντε τώρα... Μπράβο υπουργαρα μου για αυτό είσαι πρώτος κ μάγκας Χρυσοχοΐδη


ασε φιλε μαθανε Να δινουν μορια σε ειδικες δυναμεις λες και οι υπολοιποι ειναι ανικανοι...500 ολοκληρα μορια δινανε πραγμα που σημαινει οτι αν δεν ησουν ειδικες δυναμεις δεν εμπαινες! Ε τωρα αλλαξαν τα πραγματα! Επειδη πηγανε ειδικες δυναμεις την ειδανε ραμπο και αστυνομικοι!@@@@@@ τωραα

Hlias77
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Posts in topic: 7
Δημοσιεύσεις: 165
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 17, 2020 6:25 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Hlias77 »

Θα το ξανα πω τους ποναει που οι πτυχιουχοι θα παρουν 1000 μορια και θα τους πεταξουν εξω. Απλα τα πραματα. Αν ειχαν και αυτοι πτυχιο ομως δεν θα βγαζανε αχνα τωρα και ολα μελι γαλα.
AStavros
Δεκανέας - Έφεδρος
Δεκανέας - Έφεδρος
Posts in topic: 13
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: Κυρ Απρ 18, 2021 1:13 am

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από AStavros »

Που κολλάνε οι ειδικές δυνάμεις με την αστυνομία; Λες και θα βγεις στο δρόμο με το g3a3, αυτοί νομόζουν ότι θα πάνε σε κανέναν πόλεμο στο Βιετνάμ να πούμε
Panellas93
Υπολοχαγός
Υπολοχαγός
Posts in topic: 172
Δημοσιεύσεις: 317
Εγγραφή: Παρ Απρ 02, 2021 3:44 am

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Panellas93 »

Χρυσοχοΐδη είσαι ηγέτης δώσε και αλλά 500 στους πτυχιούχους να τους τρελάνεις και άλλο ... Άντε μας τ έκαναν τσουρέκια όλοι έγιναν Ράμπο κ έξυπνοι ... Και το παίζουν ότι πάλεψαν στη ζωή τους πιο πολύ επειδή πήγαν ειδικές δυνάμεις κ ένα λύκειο ... Καληνύχτα και τα φιλάκια... Καθίστε με την κακιά σας ...
Δοκιμος07
Επιλοχίας
Επιλοχίας
Posts in topic: 54
Δημοσιεύσεις: 104
Εγγραφή: Δευ Ιαν 18, 2021 2:33 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Δοκιμος07 »

Elie έγραψε:Αν πας στις σελίδες ποιο πίσω έχει γράψει ο Gpap95 Ακριβώς το αρθρο που υπάρχει στ ΦΕΚ και λέει για την ηλικία !


Καλά θα το θέσω και από άλλη μια οπτική γωνία εγώ αυτο το θέμα που λεει το ΦΕΚ. Κατά έμε λοιπόν το άρθρο 9 εχει 10 παραγράφους μέσα από αυτές τις παραγράφους επέλεξαν να ενσωματώσουν την παράγραφο 7 στο ΦΕΚ που αφορά μόνο την τριμελής επιτροπή (που επιβλήθηκε μ αυτο το άρθρο και νόμο) και είναι αυτή που θα συντάσσει πίνακες σειράς επιτυχίας ανα κατηγορία κτλ

Αν για μένα έλεγε όμως λαμβάνοντας υπόψην το άρθρο 9 του ν.2734/1999 τα κριτήρια είναι αυτά και αυτά θα πήγαινα πάσο ...

ούτε εγώ θα κάτσω να τσακωθώ εδώ μέσα είπα μια δίκη μου αντίληψη και άποψη. Αλλιώς θα μίλαγε ξεκάθαρα η προκυρηξη για τις ηλικίες κτλ όπως οι προηγούμενες.

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Nassos την Κυρ Απρ 18, 2021 10:16 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Sefis23
Δεκανέας - ΕΠΟΠ
Δεκανέας - ΕΠΟΠ
Posts in topic: 61
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Κυρ Απρ 04, 2021 8:05 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Sefis23 »

Ακόμη δεν έχετε καταλάβει ότι όσοι κάνουνε αρνητικά σχόλια, είναι παιδιά που μαζεύανε διπλώματα και πήγανε ΕΔ μπας και μπουνε ΕΦ;Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί το να έχεις πτυχίο σε αυτή τη χώρα είναι μειονέκτημα; Κάποια στιγμή έπρεπε να αναγνωριστεί ο κόπος, ο ιδρώτας και τα χρήματα που έδωσαν πολλά παιδιά για να πάρουνε αυτό το ρημάδι το χαρτί... Έλεος πια με τα απολυτήρια λυκείου από ΕΠΑΛ και με τα ΙΕΚ της πλάκας.

Οι μισοί εδώ κράζετε τον θεσμό και τη μοριοδότηση, τότε γιατί είστε μέσα στο νήμα και συνεχίζεται να σχολιάζετε; Φτάσατε να κάνετε το θεσμό των ΟΠΠΙ Πολυτεχνείο και ιατρική, μόνο και μόνο για να αποθαρρύνετε κόσμο.

Ευελπιστώ, αυτή η προκήρυξη να είναι ο οργή για για όλες τις προκηρύξεις σωμάτων ασφαλείας που μπορεί να βγούνε στο μελλον... Επιτέλους να αναγνωριστεί ο κόπος πολλών παιδιών και να ανεβεί έστω και μισό σκαλοπάτι το επίπεδο.

ΥΓ Κάτι Διασωστες,XristosMP,ecomike,Rad και μερικούς ακόμα σας λυπάμαι, ελπίζω να σας πάρουνε τα παιδιά γρήγορα χαμπάρι και να μη δίνουνε σημασία στα λεγόμενα σας... Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια λέγανε στο χωριό μου!

Τα λέμε με την έκδοση της προκήρυξης, καλή επιτυχία σε όλους παίδες!

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Nassos την Κυρ Απρ 18, 2021 10:15 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Politis97
Λοχίας - ΕΠΟΠ
Λοχίας - ΕΠΟΠ
Posts in topic: 74
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2021 4:17 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Politis97 »

Εγώ το νοητικό επίπεδο που συνάντησα στις ΕΔ ήταν αρκετά παιδάκια από χωριό κτηνοτρόφοι φάση ή κάγκουρες από επαλ ή αμόρφωτα που μου έλεγαν «εγώ φίλε ήρθα ειδικές δυνάμεις για να μπω αστυνομία» (τραγικό!)

Τους έλεγες ότι είσαι πχ Παιδαγωγός ή Κοινωνιολόγος και δεν ήξεραν καν τι σημαίνουν αυτές οι λέξεις, ή τους έλεγες ότι ήσουν φοιτητής και έμενες μόνος τόσα χρόνια και σου απαντούσαν «εεε ο στρατός σε κάνει άντρα».

Οι ρυθμοί ζωής η παιδεία και ο μόρφωση με τις κοινωνικές δυσκολίες της καθημερινότητας κ. Α. Σε κάνουν άντρα και όχι οι κάμψεις και το ερπισινγκ στις τουαλέτες :-Ρ

Κάτι τέτοια άτομα λοιπόν μπαίναν στην αστυνομία όλα τα χρόνια με αποτέλεσμα να έχουμε Κορκονεες, Νέες Σμύρνες

Άβαταρ μέλους
nikos521
Ταξίαρχος
Ταξίαρχος
Posts in topic: 553
Δημοσιεύσεις: 1280
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 01, 2020 2:30 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από nikos521 »

Politis97 έγραψε:Εγώ το νοητικό επίπεδο που συνάντησα στις ΕΔ ήταν αρκετά παιδάκια από χωριό κτηνοτρόφοι φάση ή κάγκουρες από επαλ ή αμόρφωτα που μου έλεγαν «εγώ φίλε ήρθα ειδικές δυνάμεις για να μπω αστυνομία» (τραγικό!)

Τους έλεγες ότι είσαι πχ Παιδαγωγός ή Κοινωνιολόγος και δεν ήξεραν καν τι σημαίνουν αυτές οι λέξεις, ή τους έλεγες ότι ήσουν φοιτητής και έμενες μόνος τόσα χρόνια και σου απαντούσαν «εεε ο στρατός σε κάνει άντρα».

Οι ρυθμοί ζωής η παιδεία και ο μόρφωση με τις κοινωνικές δυσκολίες της καθημερινότητας κ. Α. Σε κάνουν άντρα και όχι οι κάμψεις και το ερπισινγκ στις τουαλέτες :-Ρ

Κάτι τέτοια άτομα λοιπόν μπαίναν στην αστυνομία όλα τα χρόνια με αποτέλεσμα να έχουμε Κορκονεες, Νέες Σμύρνες



Εγω προσωπικα δεν ειδα κανεναν τετοιο στην θητεια μου και πηγα ΕΔ.

ΥΓ. Δεν εχω πτυχιο

Ασσος
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 74
Δημοσιεύσεις: 207
Εγγραφή: Κυρ Απρ 04, 2021 10:03 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Ασσος »

Politis97 έγραψε:Εγώ το νοητικό επίπεδο που συνάντησα στις ΕΔ ήταν αρκετά παιδάκια από χωριό κτηνοτρόφοι φάση ή κάγκουρες από επαλ ή αμόρφωτα που μου έλεγαν «εγώ φίλε ήρθα ειδικές δυνάμεις για να μπω αστυνομία» (τραγικό!)

Τους έλεγες ότι είσαι πχ Παιδαγωγός ή Κοινωνιολόγος και δεν ήξεραν καν τι σημαίνουν αυτές οι λέξεις, ή τους έλεγες ότι ήσουν φοιτητής και έμενες μόνος τόσα χρόνια και σου απαντούσαν «εεε ο στρατός σε κάνει άντρα».

Οι ρυθμοί ζωής η παιδεία και ο μόρφωση με τις κοινωνικές δυσκολίες της καθημερινότητας κ. Α. Σε κάνουν άντρα και όχι οι κάμψεις και το ερπισινγκ στις τουαλέτες :-Ρ

Κάτι τέτοια άτομα λοιπόν μπαίναν στην αστυνομία όλα τα χρόνια με αποτέλεσμα να έχουμε Κορκονεες, Νέες Σμύρνες

για πες μας παιδαγωγε η κοινωνιλογε τι κακο εχουν οι κτηνοτροφοι φαση;
Oliver Kahn
Υποψήφιος Βαθμοφόρος
Υποψήφιος Βαθμοφόρος
Posts in topic: 15
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Παρ Απρ 16, 2021 2:07 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Oliver Kahn »

Εσύ κατάλαβες ότι έχουν κάτι κακό οι κτηνοτρόφοι; Ο άνθρωπος δεν κατέκρινε το επάγγελμα αλλά την συγκεκριμένη αντίληψη των συγκεκριμένων ατόμων ως προς τον στρατό. Η οποία είναι άκρως λανθασμένη... Πράγματι στις ΕΔ κάναμε σοβαρή εκπαίδευση, ίσως την μοναδική σοβαρή εκπαίδευση στρατιωτών στον ελληνικό στρατό. Ακόμα και ο λόχος άμεσης επέμβασης στα νησιά είναι σε πολύ χαμηλά επίπεδα όσον αφορά τους στρατιώτες... Όμως παρόλαυτα και εμείς που εκπαιδευτηκαμε σαφώς καλύτερα δεν γίναμε ξαφνικά Ράμπο... Το τρομακτικό στο σκεπτικό τους είναι ότι πιστεύουν πως μόνο και μόνο επειδή πήγαν ειδικές δυνάμεις είναι και οι μόνοι κατάλληλοι να υπηρετήσουν σε σώματα ασφαλείας... Ένας σοβαρός αστυνομικός πρέπει να διαθέτει κριτική σκέψη, ενσυναίσθηση, λογική και πολλά άλλα... Δεν στέκει σαν επιχείρημα όλη αυτή η παρωδία που έχει χτιστεί στα μυαλά ορισμένων! Είμαι ο πρώτος που ζήτησε να σταματήσουν οι κόντρες αλλά κάποιοι θα μας τρελάνετε... Σε λίγο θα μας πείτε ότι η γη είναι επίπεδη επειδή το έλεγαν οι προπαππούδες σας στο χωριό...
El Chapo
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Posts in topic: 78
Δημοσιεύσεις: 187
Εγγραφή: Δευ Σεπ 14, 2020 12:14 am

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από El Chapo »

Panellas93 έγραψε:Ρε τι ζόρι είναι αυτό με τους πτυχιούχους ; Αν ΔΕν σας αρέσει μην σχολιάζεται απλά ... Καμία αδικία δεν υπάρχει τόσο καιρό ευνοούνται ειδικές δυνάμεις ... Βγήκε τώρα κ ήρθε να ευνοηθούν πτυχιούχοι και καλά κάνουν ... Δηλ είναι κατώτεροι από αυτούς π ναι ειδικές δυνάμεις ; Δεν έχουν τπτ παραπάνω ... Και αφού νιώθουν αδικημένοι ας δώσουν πανελλήνιες αφού είναι όλοι μάγκες ... Μας τα κάνατε τσουρέκια... Πάνα κάποιοι ειδικές δυνάμεις τελειώνουν κ το λύκειο κ το παίζουν έτοιμοι αστυνομικοί τριάντα τους λες και μόχθησαν ... Καμία αδικία παίρνουν μόρια κ καλά κάνουν οι πτυχιούχοι τόσο κόπο κ χρήματα ξόδεψαν οι γονείς ... Βγάλτε χολή.:. Θα βγει η προκυρηξη μ αυτά τ κριτήρια και όριο 28 ετών ... Μαζέψτε μόρια τώρα για την επόμενη σε 10 χρόνια κ μην μας τ πρήζετε φτάνει ... Όλοι αδικημένοι νιώθουν κ καλά ... Βρε άντε τώρα... Μπράβο υπουργαρα μου για αυτό είσαι πρώτος κ μάγκας Χρυσοχοΐδη
Λοιπόν επειδή ξαφνικά εμφανίστηκες και γράφεις οτι σου κατέβει σταμάτα τις μα*** που γράφεις

και μην υποτιμάς τα άτομα που δεν έτυχε να τελειώσουν ενα ΤΕΙ η ενα ΑΕΙ και απλά έγινε μια φορά

στα χίλια χρόνια ενα τέτοιο κριτήρια με τόση μεγάλη υπερμοριοδότηση που δεν θα ξαναγίνει.

Μην το παίζεις υπεράπανω πίστεψε με δεν είσαι τίποτα σταμάτα το υφάκι που έχεις τόσο καιρό

και άρχισε να σέβεσαι εδωμέσα δεν είμαστε ούτε φιλαράκια σου ούτε τίποτα τυχαίοι.

Αυτό ισχύει και για τους άλλους που το παίζουν κάποιοι επειδή έτυχε να τελειώσαν κάτι αντίστοιχο.

Oliver Kahn
Υποψήφιος Βαθμοφόρος
Υποψήφιος Βαθμοφόρος
Posts in topic: 15
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Παρ Απρ 16, 2021 2:07 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Oliver Kahn »

Το κάτι αντίστοιχο είναι να είσαι πτυχιούχος; Που το κακό; Ειλικρινά αν τα πτυχία έπαιρναν 100 μόρια θα σας ενοχλούσαν; Θα σας πω εγώ ΟΧΙ... Κοιτάτε το δέντρο και χάνετε το δάσος! Την μοριοδοτηση δεν την αποφάσισε κάνεις εδώ μέσα! Όσα λοιπόν και αν πείτε για τους πτυχιούχους, όσο και αν προσπαθήσετε να τους μειώσετε δεν θα κερδίσετε κάτι... ΑΛΛΑ το ίδιο ακριβώς ισχύει και για ορισμένους με πτυχίο που νομίζουν ότι είναι πανεπιστημονες και ειρωνεύονται όσους δεν έχουν προχωρήσει σε σπουδές... Θα το πω για μια τελευταία φορά και όσοι διαθέτουν τη στοιχειώδη νοημοσύνη θα το καταλάβουν ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΑΓΟΜΑΡΑ! Υ. Γ σε προηγούμενο μήνυμα και εγώ ο ίδιος παρασύρθηκα σε επιθετική συμπεριφορά και ζητώ συγγνώμη! Επιτέλους ας αλλάξουμε θέμα!
Politis97
Λοχίας - ΕΠΟΠ
Λοχίας - ΕΠΟΠ
Posts in topic: 74
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2021 4:17 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Politis97 »

Ο άλλος κατάλαβε ότι το παίζω υπεράνω και πως όσοι δεν έχουν σπουδάσει είναι κατώτερης τάξη άτομα... Όλιβερ Καν, Ευχαριστώ που με κάλυψες!

Oliver Kahn
Υποψήφιος Βαθμοφόρος
Υποψήφιος Βαθμοφόρος
Posts in topic: 15
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Παρ Απρ 16, 2021 2:07 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Oliver Kahn »

GPAPI αν έχεις ολοκληρώσει επιτυχώς 4 εργαστήρια σχετικά με Η/Υ στην αποφοίτηση μαζί με το πτυχίο, παίρνεις ένα πτυχίο αντίστοιχο του Ecdl που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στη συγκεκριμένη προκήρυξη... Στο ΦΕΚ αναγράφεται σε κάποια παράγραφο
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
Κλειδωμένο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες