Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
-
Efedros2015
- Ανθυπασπιστής

- Posts in topic: 194
- Δημοσιεύσεις: 245
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 23, 2020 5:32 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Καλημέρα, φουσεκη τρόλαρεις η είναι από έγκυρη πηγή ;
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Δεν βγαινουν οι ημερομηνιες αλλιως πρεπει να βγει μεχρι την αλλη βδομαδα. Οχι καποια πληροφορια δικη μου δεν εχω. Αλλα το θεωρω Προσωπικά σίγουρο οτι θα βγει μεχρι πεμπτη παρασκευη. Καθως και μελος που εχει την προκ στα χερια του εχει Πει προθεσμια αιτήσεων εως 14/5. Για να εχεις 21 μερες οπως το 19 μεχρι την πεμπτη παρασκευη πρέπει να βγει. Καθως και πολλα site εγραψαν ειναι θεμα ωρων να βγει σημαινει πως ειμαστε διπλα. Επισης ενα μελος εγραψε πιο πισω οτι εμαθε πως 22 θα βγει.
-
Efedros2015
- Ανθυπασπιστής

- Posts in topic: 194
- Δημοσιεύσεις: 245
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 23, 2020 5:32 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Αα με αυτά που γράφουμε εδώ πέρα, τώρα για τη κοπέλα π έγραψε ότι διάβασε δεν το πολύ πιστεύω ... Πλέον έχω γίνει λίγο απαισιόδοξος, μακάρι να βγει αυτή τη βδομάδα γτ όντως δεν βγαίνουν ούτε οι ημερομηνίες εκπαίδευσης ούτε τίποτα ! Αντεεε υπομονηηη
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Ναι bravo και απο αυτην την σκοπια εκπαιδευσης κλπ ολα δειχνουν νεξτ γουικ! Καλα δεν εχει κανα λόγω να πει ψέμματα δεν κερδιζει κατι δεν ειπε και κατι που δεν ξεραμε παρα μονο την ληξη προθεσμιας αιτησεων. Φαινεται ο αλλος αν τρολαρει η οχι Ειπε οποιος θελει τα κραταει αυτα που λεω οποιος δεν θελει δεν τα κραταει απλα.
-
Kostasnos94
- Υποδεκανέας

- Posts in topic: 20
- Δημοσιεύσεις: 26
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 06, 2021 10:21 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Φουσεκι Τι σβεα ησουν;
-
Kostasnos94
- Υποδεκανέας

- Posts in topic: 20
- Δημοσιεύσεις: 26
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 06, 2021 10:21 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Είχα σειρές μου από 1 μαλ που είχαν διοικητή κουναλη γι αυτό σε ρώτησα αδερφέFousekis έγραψε:365!
Αλλά εγώ ήμουν πιο μετά 372σβεα
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Fouseki έχεις κουράσει μιλάς μιλάς χωρίς να ξέρεις τι σου γίνεται μονος σου
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Να σας δω τωρα εσας που μετα την 1η φωλα που φαγατε με τα πτυχια και την μοριοδοτηση τους, ερχεται και 2η που θα φατε με την ηλικια στα 32. τι γκρινια και βρισιδι εχει να πεσει εδω μεσα. 😂😂😂
-
Efedros2015
- Ανθυπασπιστής

- Posts in topic: 194
- Δημοσιεύσεις: 245
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 23, 2020 5:32 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Ηλικία στα 47 δοκιμε07 άντε άρχισες πάλι ;
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Φιλαράκι μπορεί να φάγαμε φόλα αλλά ένα να σου πω καλύτερα για εμένα που ήρθαν έτσι. Υπηρεσία με πόλο χωρίς μεσα ατομικής προστασίας και να ειμ φακελομενος από τα καλα παιδιά του πανεπιστημίου. Μακριά και αγαπημένοι. Ουτε δουλειά σωστά θα γίνεται γτ θα φοβούνται οι οππι ... Θα ξέρουν που μένει ο καθένας το αμάξι του κλπ. Να κάνεις βόλτες γυρο γύρο από το σπίτι σου να βλέπεις αν σε ακολουθεί κανένας μόλις τελειώνεις την υπηρεσία σου να δεις τι πάει να πει φόλα πραγματική όταν αναλάβεις στειλε μ προσωπικό μνμ να μ πεις περνάω τέλεια εδω.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Σιγουρα φαγαμε φολα, αλλα αν ισχυουν αυτα που λεγονται μεσα οτι οι ΕΦ της ΟΠΠΙ δε θα μετακινουνται και θα μεινουν για παντα εκει, τοτε παλι δε θα εμπαινα και αλλιως να ηταν η μοριοδοτηση. Και στο ΣΕΦΕΑΑ την ιδια απαντηση εδωσαν οτι δε θα πανε ποτε διας κλπ, μονο σε εξαιρετικη περιπτωση αν διαλυθει η οππι.Νομιζετε εσεις με τη μοριοδοτηση που εβαλε θα τους στειλει μετα διας, δελτα κλπ; Πιο πιθανο να καταληξουν δημοτικοι αστυνομικοι!
Η προκηρυξη θα γραφει μεσα παραμονη αοριστου χρονου στα ΑΕΙ!
Για αυτο υπαρχει και δυσαρεσκεια στο σεφεαα και πρωτη φορα δεν εχει βγαλει καποια ανακοινωση που θα προσληφθουν ΕΦ. Η οππι ειναι κατι αλλο κι ας λεγονται ΕΦ!
Η προκηρυξη θα γραφει μεσα παραμονη αοριστου χρονου στα ΑΕΙ!
Για αυτο υπαρχει και δυσαρεσκεια στο σεφεαα και πρωτη φορα δεν εχει βγαλει καποια ανακοινωση που θα προσληφθουν ΕΦ. Η οππι ειναι κατι αλλο κι ας λεγονται ΕΦ!
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Εδώ βγήκε άρθρο που λέει ύψος 1.70 και ηλικία 28. Αλλά υπάρχει ένα ρητό που ταιριάζει γάντι στη περίπτωση σου. Άσε το τρελό στη τρέλα του! Τη Καλημέρα μουΔοκιμος07 έγραψε:Να σας δω τωρα εσας που μετα την 1η φωλα που φαγατε με τα πτυχια και την μοριοδοτηση τους, ερχεται και 2η που θα φατε με την ηλικια στα 32. Τι γκρινια και βρισιδι εχει να πεσει εδω μεσα. 😂😂😂
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Ότι παρέθεσα το πηρε ο αέρας για τον Johnny94 και συνεχίζει τα ίδια, μάλλον έχει χρόνο για χάσιμο εκεί στην ΕΛΑΣ πρωί βράδυ στο φόρουμ, δεν αξίζει να σπαταλησω άλλο χρόνο απο το δικό μου.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
KWstas26 εσυ να δεις ποσο κουρασες και ταυτοχρονα ποσο χαζος εισαι που ασχολησε Με το φορουμ ενω εισαι απεξω Με 2000 μορια αι τραβα κλαψε αλλου!
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες




