Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
- Diasostis31
- Στρατοπεδάρχης

- Posts in topic: 202
- Δημοσιεύσεις: 3270
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 08, 2015 7:41 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Δε λέτε 3100 Λετε απ το πρωί 2700 2800, που τόσα βγάζει ο τελευταίος καρμιρης με 14 απολυτήριο και ΤΕΙ Δημιουργικού Σχεδιασμού.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Διασώστη στείλε λινκ με τους πίνακες λφΔιασωστης31 έγραψε:SGT Folley έγραψε:Πόσα τέτοια άτομα να βρεθούν σε μια προκήρυξη 1000 θέσεων 50 άτομα 70 άτομα δηλαδή μην λεμαι ότι θέλουμε.
Τα αποτελέσματα των ΛΦ γενικής δείχνουν πόσοι τέτοιοι υπάρχουν, αλλά εθελοτυφλείτε.
- Diasostis31
- Στρατοπεδάρχης

- Posts in topic: 202
- Δημοσιεύσεις: 3270
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 08, 2015 7:41 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Gpap95 έγραψε:Ναι ρε φίλε μη το ζαλίζεις το θέμα. Εγώ σου λέω ότι μπορεί να δούμε και 4000 μόρια στους πρώτους. Ποτέ δε ξέρεις. Σου λέω όμως ότι δεν έχουν όλοι 19 απολυτήριο ειδικές δυνάμεις κτλπ. Όσο πάει και θα πέφτει η βάση. Δηλαδή και 3100 που λέμε, δεν είναι λίγο ρε φίλε. Και σου λέω ότι δε γουστάρουν όλοι την αστυνομία. Και εγώ ξέρω κοπέλες που φοβούνται να πάνε και τώρα λογικό είναι να φοβάσαι γιατί ξέρουν όλοι τι θα γίνεται. Εδώ δε θέλουν οι πατεράδες τους να τους στείλουν γιατί φοβούνται για τα κορίτσια. Θα έχει ναι, αλλά φτάνει με τη τρομοκρατία και τη βάση 3500. Δηλαδή πείτε και κάτι καλό. Φτάνει η κακια
Δεν είναι επιχείρημα το (κάποιοι δε γουστάρουν αστυνομία, ξέρω κάποιους που φοβούνται) άκυρο εντελώς σκεπτικό, δε σε βοηθαει, βλέπεις και κακία σε όσα σου λένε, δεν υπάρχει λόγος συζήτησης, λες και έχουμε κάποιο προσωπικό μαζί σου και δε θέλουμε να μπεις. Μη σκέφτεσαι έτσι. Επίσης δεν είναι χαζή η ΕΛΑς, να αφήσει απροστάτευτο αυτό το προσωπικό, το σχέδιο θα είναι η προστασία του πανεπιστημίου αφενός αλλά και της ΟΠΠΙ υπό αυτές τις συνθήκες, δε θα το κάνουν επειδή σας αγαπάνε, αλλά το παραμικρό περιστατικό θα έχει πολιτικό κόστος.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Ετσι ακριβως οπως το ειπε ο διασωστης. Στο καθε κατσικοχωρι για 500 ευρω τρεχουν. Βεβαια δεν ξερω ολες αυτες κατα ποσο βγαζουν χιλιομετρο στα 4.20 σφαιρα 7.5kg στα 4 μετρα κτλπ αλλα αυτο ειναι αλλουνου παπα Ευαγγελιο.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Απλά δρ βλέπω αναλυτικά τα μόρια εκτός αν εγώ πατάω κάτι λάθος
-
Efedros2015
- Ανθυπασπιστής

- Posts in topic: 194
- Δημοσιεύσεις: 245
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 23, 2020 5:32 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Αγαπητέ διασώστη σέβομαι την γνώμη σου ξεχνάτε ένα βασικό κριτήριο άλλο λιμενικό άλλο αστυνομία, άλλο στρατός άλλο πυροσβεστική!
- Diasostis31
- Στρατοπεδάρχης

- Posts in topic: 202
- Δημοσιεύσεις: 3270
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 08, 2015 7:41 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Gpap95 έγραψε:Απλά δρ βλέπω αναλυτικά τα μόρια εκτός αν εγώ πατάω κάτι λάθος
Τα χει αναλυτικά εδώ αλλά είναι αλφαβητικά :
http://www.hcg.gr/node/22577
- Diasostis31
- Στρατοπεδάρχης

- Posts in topic: 202
- Δημοσιεύσεις: 3270
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 08, 2015 7:41 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Δημοτική αστυνομια των ΑΕΙ είναι. Ποιο είναι καλύτερο;
ΛΦ στην Τήλο με 100 κατοίκους ή ΟΠΠΙ στην Αθήνα και το βράδυ Κολωνάκι;
ΛΦ στην Τήλο με 100 κατοίκους ή ΟΠΠΙ στην Αθήνα και το βράδυ Κολωνάκι;
-
Efedros2015
- Ανθυπασπιστής

- Posts in topic: 194
- Δημοσιεύσεις: 245
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 23, 2020 5:32 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Εάν εσύ θεωρείς ότι όποιος μπει στην οππι θα είναι χαλαρά και δν θα φοβάται μην του την πέσουν από οπουδήποτε εγώ σταματάω να συζητάω! Όποιος έχει τελειώσει πανεπιστήμιο σε μεγάλη πόλη γνωρίζει τι γίνεται μετά τις 8 το βράδυ !
-
Gpap Official
- Πολίτης

- Posts in topic: 1
- Δημοσιεύσεις: 1
- Εγγραφή: Παρ Απρ 16, 2021 5:34 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Με 3200 μορια εχω ελπιδες η θα παει 3500 η βαση;
GPAP OFICIAL
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Θα συμφωνήσω μαζί σου. Με όλες αυτές τις αντιδράσεις θα είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα. Όποιος νομίζει ό, τι θα πηγαίνει χαλαρά κάνει λάθος! Ο καθένας μπορει να πιστεύει ό, τι θέλει δεν υπάρχει λόγος να ειρωνεύεται κανένας!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Mats την Παρ Απρ 16, 2021 5:43 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
Lefteris 2αμαλ
- Αντιστράτηγος

- Posts in topic: 70
- Δημοσιεύσεις: 2223
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 11, 2019 6:06 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Rad. έγραψε:Έχουμε ξανά πει, ότι και να γράψουμε εδώ μέσα, ο Χ υποψήφιος θα μας γράψει όλους και θα κάνει τα χαρτιά του. Ωστόσο δύο κοπέλες γνωρίζω παιδαγωγοι που θα κάνουν αίτηση, ο αδερφός μου φιλόλογος, μπήκε στην αστυνομία, μάλλον δεν έχετε δει τους πίνακες με τους υποψηφίους αναπληρωτές, ρίξτε μια ματιά, και μιλάμε μόνο για φιλολόγους, μόνο αυτοί θα μπορούσαν να καλύψουν την ΟΠΠΙ. Ρεαλιστές να είστε, καλό θα σας κάνει όχι κακό.
Μη του τα λες, μερικοι νομιζουν πως ο Δικηγορος ή ο ιατρος θα κομπλαρει να κανει χαρτια στην ΟΠΠΙ για εναν μονιμο μισθο για ολη του τη ζωη και θα κατσει εξω να περιμενει απτον ΟΑΕΔ επιδομα ΚΕΑ.

Μερικοι ζουν στον δικο τους πλανητη, οποτε μη τους χαλας τη ζαχαρενια.
Εδω το 19 μπηκαν μεσα ποσοι πτυχιουχοι με βαρβατες σχολες διοτι εξω εκαναν τον ντελιβερα για 3 και 60.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Lefteris 2αμαλ την Παρ Απρ 16, 2021 5:39 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
GUNS ROSES
- Υπολοχαγός

- Posts in topic: 145
- Δημοσιεύσεις: 313
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 06, 2020 8:20 am
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Χαχα ναι το πιστευω και οταν τελειωνεις την βαρδια σου μην σε παρει κανεις απο πισω
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Τα χει αναλυτικά εδώ αλλά είναι αλφαβητικά :
http://www.hcg.gr/node/22577[ /QUOTE]
Ναι φίλε αλλά και πάλι δε βλέπω π. Χ απολυτήριο 15 ειδικές δυνάμεις κτλπ.
http://www.hcg.gr/node/22577[ /QUOTE]
Ναι φίλε αλλά και πάλι δε βλέπω π. Χ απολυτήριο 15 ειδικές δυνάμεις κτλπ.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Nassos την Παρ Απρ 16, 2021 7:40 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες




