Καλησπερα σας,
θα ηθελα, αν καποιος γνωριζει να μου πει που βρισκονται οι διαφορες στα bmp 1p του Ε. Σ. Και τι μετασκευες υπαρχουν σε σχεση με τα ρωσσικα.
Ευχαριστω.
BMP 1p
-
- Πολίτης
- Posts in topic: 1
- Δημοσιεύσεις: 1
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 13, 2009 10:37 pm
-
- Στρατηγός
- Posts in topic: 2
- Δημοσιεύσεις: 2752
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 26, 2008 8:32 pm
- Τοποθεσία: Alpha Centauri
- Ενδιαφέροντα: Τα πάντα όλα!
- Επάγγελμα: Κατάσκοπος των εξωγήινων!
- Επικοινωνία:
BMP 1p
1) Ολική αφαίρεση του συστήματος αυτόματης τροφοδότησης του πυροβόλου 2A28. Το σύστημα αυτό είχε τοποθετηθεί έτσι, ώστε ο πυροβολητής να μπορεί ναεπικεντρώνει την προσοχή του στη σκόπευση και να μη χρειάζεται ναασχολείται με την τροφοδοσία του πυροβόλου, αφού στο μικρό μονοθέσιοπυργίσκο δε χωρούσε γεμιστής. Θεωρητικά μπορούσε να βάλλει 8-10 βλ/min, αλλά στην πράξη ακόμα και 3 βλ/min ήταν το καλύτερο που μπορούσε ναεπιτευχθεί. Αυτό συνέβαινε γιατί το πυροβόλο έπρεπε να κατέβει κάθε φοράστις -3 για να γεμίσει και μετά ο πυροβολητής επαναλάμβανε τη διαδικασίατης σκόπευσης. Πιθανότατα στο ίδιο στάδιο, βελτιώθηκε και το σύστημααποβολής των αερίων.
2) Από τα BMP-1 αφαιρέθηκε η εγκατάσταση εκτόξευσης πυραύλων AT-3 Sagger (εκτοξευτής, σκοπευτικό, σύστημα διεύθυνσης). Αντίθετα στα BMP-1Pδιατηρήθηκε η υποδομή για τον AT-4 Spigot, όπου εξακολουθεί να υφίσταταιπιθανότητα μελλοντικής αποκτησης τέτοιων πυραύλων.
3) Αφαιρέθηκε η γεννήτρια καπνού (ψεκαστήρας πετρελαίου πάνω στην εξάτμιση) που η τεχνολογία της χρονολογείται από το Β< Παγκόσμιο Πόλεμο. Για τηνκάλυψη των αναγκών οχημάτων θα τοποθετούντο έξι εκτοξευτές καπνογόνων στοπίσω μέρος του πύργου. Σημειώνουμε ότι τους εκτοξευτές αυτούς διέθεταν ήδητα BMP-1P.
4) Καταργήθηκαν οι δεξαμενές καυσίμου στις δύο οπίσθιες θύρες. Όπωςαποδείχτηκε στο Αφγανιστάν και στους Αραβοϊσραηλινούς αναφλέγονται εύκολακαθιστώντας το όχημα μια παγίδα θανάτου για το πλήρωμα.H μείωση τηςακτίνας δράσης είναι αμελητέα.
2) Από τα BMP-1 αφαιρέθηκε η εγκατάσταση εκτόξευσης πυραύλων AT-3 Sagger (εκτοξευτής, σκοπευτικό, σύστημα διεύθυνσης). Αντίθετα στα BMP-1Pδιατηρήθηκε η υποδομή για τον AT-4 Spigot, όπου εξακολουθεί να υφίσταταιπιθανότητα μελλοντικής αποκτησης τέτοιων πυραύλων.
3) Αφαιρέθηκε η γεννήτρια καπνού (ψεκαστήρας πετρελαίου πάνω στην εξάτμιση) που η τεχνολογία της χρονολογείται από το Β< Παγκόσμιο Πόλεμο. Για τηνκάλυψη των αναγκών οχημάτων θα τοποθετούντο έξι εκτοξευτές καπνογόνων στοπίσω μέρος του πύργου. Σημειώνουμε ότι τους εκτοξευτές αυτούς διέθεταν ήδητα BMP-1P.
4) Καταργήθηκαν οι δεξαμενές καυσίμου στις δύο οπίσθιες θύρες. Όπωςαποδείχτηκε στο Αφγανιστάν και στους Αραβοϊσραηλινούς αναφλέγονται εύκολακαθιστώντας το όχημα μια παγίδα θανάτου για το πλήρωμα.H μείωση τηςακτίνας δράσης είναι αμελητέα.
-
- Στρατηγός
- Posts in topic: 2
- Δημοσιεύσεις: 2752
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 26, 2008 8:32 pm
- Τοποθεσία: Alpha Centauri
- Ενδιαφέροντα: Τα πάντα όλα!
- Επάγγελμα: Κατάσκοπος των εξωγήινων!
- Επικοινωνία:
BMP 1p
5) Καταργήθηκε επίσης η μια από τις δύο αντλίες που εξασφαλίζουν αμφίβιαικανότητα στο όχημα, για μείωση των αναγκών συντήρησης.
6) Αφαιρέθηκε ο αυτόματος ενεργοποιητής του συστήματος PBX προστασίας. Ήτανένα σύστημα που αμέσως μόλις εντόπιζε ίχνη PBX στοιχείων ενεργοποιούσε τοσύστημα υπερπίεσης. Ουσιαστικά αντικαταστάθηκε ο αυτοματισμός αυτός με έναδιακόπτη, όπου ο αισθητήρας ενημερώνει το πλήρωμα, και το τελευταίο κατάτην κρίση του παίρνει τα αναγκαία μέτρα.
7) Αντικαταστάθηκαν όλα τα φώτα πορείας (προβολείς, φλας, στοπ κ. Λπ) με αυτάτου TOMA Marder. Θα μπορούσαν όμως κάλλιστα να είχαν τοποθετηθεί του M113 ήτου Λεωνίδας για ευνόητους λόγους τυποποίησης.
8) Τοποθετήθηκε μηχανισμός δέσμευσης της πέμπτης ταχύτητας του BMP-1 έτσι, ώστε η μέγιστη ταχύτητα του οχήματος να περιοριστεί στα 65 χλμ/ώρα. Ενκαιρώ πολέμου αυτό φυσικά δεν ισχύει.
http://library.techlink.gr/ptisi/article.asp?mag=2&issue=163&article=4139
6) Αφαιρέθηκε ο αυτόματος ενεργοποιητής του συστήματος PBX προστασίας. Ήτανένα σύστημα που αμέσως μόλις εντόπιζε ίχνη PBX στοιχείων ενεργοποιούσε τοσύστημα υπερπίεσης. Ουσιαστικά αντικαταστάθηκε ο αυτοματισμός αυτός με έναδιακόπτη, όπου ο αισθητήρας ενημερώνει το πλήρωμα, και το τελευταίο κατάτην κρίση του παίρνει τα αναγκαία μέτρα.
7) Αντικαταστάθηκαν όλα τα φώτα πορείας (προβολείς, φλας, στοπ κ. Λπ) με αυτάτου TOMA Marder. Θα μπορούσαν όμως κάλλιστα να είχαν τοποθετηθεί του M113 ήτου Λεωνίδας για ευνόητους λόγους τυποποίησης.
8) Τοποθετήθηκε μηχανισμός δέσμευσης της πέμπτης ταχύτητας του BMP-1 έτσι, ώστε η μέγιστη ταχύτητα του οχήματος να περιοριστεί στα 65 χλμ/ώρα. Ενκαιρώ πολέμου αυτό φυσικά δεν ισχύει.
http://library.techlink.gr/ptisi/article.asp?mag=2&issue=163&article=4139
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης