Αξιοποίηση στρατοπέδων που καταργούνται

Επισόδεια κατασκοπείας, οι αλλαγές στην οργάνωση του στρατού και την θητεία, ατυχήματα, κλοπές υλικού και θέματα επικαιρότητας
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Posts in topic: 25
Δημοσιεύσεις: 10580
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am

Αξιοποίηση στρατοπέδων που καταργούνται

Δημοσίευση από yandr »

Μια πραγματική γιορτή με αίτημα οι υποσχέσεις να γίνουν πράξεις και το στρατόπεδο Μαρκοπούλου να δοθεί στην τοπική κοινωνία για να μετατραπεί σε χώρο πρασίνου, πραγματοποιήθηκε το βράδυ του Σαββάτου.

Χιλιάδες Χανιώτες συγκεντρώθηκαν για πέμπτη συνεχή χρονιά έξω από την πύλη του στρατοπέδου. Ο δρόμος μετατράπηκε σε χώρο πολιτισμού και επικοινωνίας.

Η «γιορτή διεκδίκησης» είχε ποδηλατοπορία από την ομάδα «Ποδηλάτρεις», ζωγραφική και πηλό, θεατρικό παιχνίδι, δημιουργική απασχόληση παιδιών προσχολικής ηλικίας, χαριστικό παζάρι, φαγητό. Αλλά και μουσική με τους: «Χαλικούτηδες (Halikouti band) », «Εντέχνως Λαϊκοί», Λεωνίδα Λαϊνάκη.

Σε ανακοίνωσή της η Πρωτοβουλία Χανιωτών για το στρατόπεδο Μαρκοπούλου επισημαίνει ότι «τον Φεβρουάριο του 2010 το Δημοτικό Συμβούλιο Χανίων έλαβε ομόφωνη απόφαση με την οποία διεκδικούσε πλέον το σύνολο του στρατοπέδου Μαρκοπούλου, κατά πλήρη κυριότητα, για κοινωφελείς και κοινόχρηστες χρήσεις (δημιουργία χώρου πρασίνου και ενός σχολείου). Υστερα από τέσσερα χρόνια διεκδίκησης το κίνημα φαινόταν να δικαιώνεται καθώς πλέον όλοι οι φορείς των Χανίων συστρατεύονται με την πρόταση της Πρωτοβουλίας Χανιωτών και των κατοίκων της περιοχής για πράσινο και ένα σχολείο.

πηγή
Προσωπικά είμαι (φυσικά) υπέρ της απομάκρυνσης των στρατοπέδων (όπου αυτό είναι δυνατόν), αλλά η δωρεάν παραχώρησή τους είναι απλά μεταβίβαση πόρων των ενόπλων δυνάμεων προς τους ΟΤΑ. Δεν έχω δει να γίνεται κάτι παρόμοιο με κτήρια και εκτάσεις του υπουργείου οικονομικών, για παράδειγμα.
Nassos
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ
Posts in topic: 9
Δημοσιεύσεις: 10132
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
Επικοινωνία:

Αξιοποίηση στρατοπέδων που καταργούνται

Δημοσίευση από Nassos »

Παραχώρηση Στρατοπέδου στην Εκκλησία

Συνάντηση με τον αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Κ. Ιερώνυμο είχε σήμερα ο υπουργός Άμυνας κ. Παναγιώτης Μπεγλίτης. Κατά τη συνάντηση, που ήρθε σε συνέχεια των επαφών που είχε ο αρχιεπίσκοπος με τον κ. Βενιζέλο, αποφασίστηκε η παραχώρηση του στρατοπέδου Λιόση, που βρίσκεται στις Αχαρνές, στην Εκκλησία.

Ειδικότερα, πρόκειται να παραχωρηθούν 25 στρέμματα από το «ανενεργό» στρατόπεδο με σκοπό την ανέγερση από την Εκκλησία προνοιακών υποδομών για ασθενείς του Αλτσχάιμερ και για παιδιά που πάσχουν από νοητική στέρηση

Attikipress.gr
Άβαταρ μέλους
Αλεξανδρος_9007
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Posts in topic: 1
Δημοσιεύσεις: 192
Εγγραφή: Τετ Απρ 13, 2011 4:57 pm

Αξιοποίηση στρατοπέδων που καταργούνται

Δημοσίευση από Αλεξανδρος_9007 »

Στην περιοχη μου το στρατοπεδο ηταν για χρονια ποτε αδειο και ποτε ποτε φυλακες ιαχωβαδων... Τωρα ξαναλειτουργησε αλλα εχει ελαχιστα ατομα και ειναι ακομα υπο συντηρηση...
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Posts in topic: 25
Δημοσιεύσεις: 10580
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am

Αξιοποίηση στρατοπέδων που καταργούνται

Δημοσίευση από yandr »

Σε μουσεία θα μετατραπούν ανενεργά στρατόπεδα στη Βέροια

Τη σύμφωνη γνώμη του σχετικά με την παραχώρηση τριών ανενεργών στρατοπέδων στο Δήμο Βέροιας, εξέφρασε με έγγραφό του το υπουργείο Εθνικής Άμυνας.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει ανακοίνωση του Δήμου Βέροιας, το υπουργείο αποδέχεται την παραχώρηση του στρατοπέδου «Ταμπακοπούλου» που βρίσκεται στην Τοπική Κοινότητα Τριπόταμος, με σκοπό την ανέγερση «Μουσείου Ποντιακού Ελληνισμού». Επίδης, θα παραχωρηθεί και το στρατόπεδο «Κόρακας», στο Σιδηροδρομικό Σταθμό Βέροιας, με σκοπό τη δημιουργία «Μουσείου Σύγχρονης Ελληνικής και Στρατιωτικής Ιστορίας», αφού προηγουμένως ληφθεί και η σύμφωνη γνώμη του Γενικού Επιτελείου Στρατού (ΓΕΣ) για την αποδέσμευσή του.

Τέλος, θα παραχωρηθούν θύλακοι του στρατοπέδου «Αγία Βαρβάρα», γύρω από τη θερινή Λέσχη Αξιωματικών, στον δήμο προς εκμετάλλευση.

Πηγή: ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
Epilarxos
Επιλοχίας
Επιλοχίας
Posts in topic: 2
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 31, 2011 2:58 pm

Αξιοποίηση στρατοπέδων που καταργούνται

Δημοσίευση από Epilarxos »

Nassos έγραψε:
Παραχώρηση Στρατοπέδου στην Εκκλησία

Συνάντηση με τον αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Κ. Ιερώνυμο είχε σήμερα ο υπουργός Άμυνας κ. Παναγιώτης Μπεγλίτης. Κατά τη συνάντηση, που ήρθε σε συνέχεια των επαφών που είχε ο αρχιεπίσκοπος με τον κ. Βενιζέλο, αποφασίστηκε η παραχώρηση του στρατοπέδου Λιόση, που βρίσκεται στις Αχαρνές, στην Εκκλησία.

Ειδικότερα, πρόκειται να παραχωρηθούν 25 στρέμματα από το «ανενεργό» στρατόπεδο με σκοπό την ανέγερση από την Εκκλησία προνοιακών υποδομών για ασθενείς του Αλτσχάιμερ και για παιδιά που πάσχουν από νοητική στέρηση

Attikipress.gr


Πέρυσι τέτοια εποχή ενημερώθηκα από ιερέα κάποιας ενορίας κεντρικής Μητροπόλεως των Αθηνών ότι η Εκκλησία αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα. Τώρα κατάφερε και τα ξεπέρασε;

Όπου η δόξα και το καθήκον!!!
Epilarxos
Επιλοχίας
Επιλοχίας
Posts in topic: 2
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 31, 2011 2:58 pm

Αξιοποίηση στρατοπέδων που καταργούνται

Δημοσίευση από Epilarxos »

Nassos έγραψε:Γιατί να μετακινηθεί, όταν είναι και πεδίο βολής Αρμάτων;

Γιάννη, είναι 7,500 χιλιάδες στρέμματα, όχι τεταγρωνικά μέτρα.Εικόνα


Ζητώ συγνώμη για την επέμβαση, αλλά σύμφωνα με στοιχεία του ΓΕΣ, το ΚΕΤΘ είναι 1850 εκτάρια

δηλαδή 18500 στρέμματα. Πραγματικά χαοτικό!

Πηγή: http://www.army.gr/default.php?pname=ketth&la=1

Όπου η δόξα και το καθήκον!!!
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Posts in topic: 25
Δημοσιεύσεις: 10580
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am

Αξιοποίηση στρατοπέδων που καταργούνται

Δημοσίευση από yandr »

Από την αναδιοργάνωση των Κέντρων Νεοσυλλέκτων, που επί πολλά χρόνια φύτρωναν χωρίς σαφή λόγο σε διάφορες περιοχές μόνο για την εξυπηρέτηση τοπικών συμφερόντων, σχεδιάζει να ξεκινήσει την προσπάθεια εκσυγχρονισμού της Νέας Δομής Δυνάμεων το Γενικό Επιτελείο Στρατού (ΓΕΣ).

Στόχος είναι μέχρι τον προσεχή Ιούνιο να έχει γίνει μία καθαρή καταγραφή όλων των μονάδων, μικρότερων και μεγαλύτερων, με παράλληλη επισήμανση του κόστους λειτουργίας τους και του κέρδους από το κλείσιμο και τη συγχώνευση πολλών εξ αυτών (όπως π. Χ των Μονάδων Επιστρατεύσεως).

Ο σκοπός δεν είναι άλλος από τον περιορισμό του τεράστιου κόστους (κατ' επιταγήν και της τρόικας), αλλά και η ενίσχυση των προκεχωρημένων μονάδων, ιδιαίτερα στον Έβρο.

Σύμφωνα με το Βήμα, από τα 14 Κέντρα Νεοσυλλέκτων που λειτουργούν σήμερα για τον Στρατό Ξηράς η ηγεσία του ΓΕΣ θεωρεί ότι δεν πρέπει να παραμείνουν περισσότερα από 10 ή το πολύ 11.

Το κρίσιμο ερώτημα είναι τι θα συμβεί με το κέντρο στην Κόρινθο, το μεγαλύτερο όλων με χωρητικότητα περίπου 2.000 ατόμων, που είχε διαταχθεί να κλείσει επί υπουργίας του Ευάγγελου Βενιζέλου.

Στην απόφαση είχε επιμείνει και ο τότε αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Αμυνας Παναγιώτης Μπεγλίτης, παρά το υψηλό προσωπικό κόστος για τον ίδιο, μιας και ο νομός Κορινθίας είναι η εκλογική του περιφέρεια.

Ωστόσο, υπάρχουν πλέον δεύτερες σκέψεις και το ΚΕΝ Κορίνθου μάλλον θα επαναλειτουργήσει κανονικά.

Κατά τα άλλα, φαίνεται ότι τα ΚΕΝ σε Άρτα σε Γιάννενα θα αποτελέσουν παρελθόν, όπως επίσης και αυτά των Γιαννιτσών, των Γρεβενών (που είναι μεν καλοδιατηρημένο, αλλά μικρό), καθώς και του Άργους Ορεστικού.

Το τελευταίο περιλαμβανόταν στη λίστα κατάργησης και επί υπουργίας Βενιζέλου, αλλά είχε υπάρξει έντονη αντίδραση του Προέδρου της Βουλής Φ. Πετσάλνικου που εκλέγεται στην περιοχή.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η αντίδραση τοπικών παραγόντων της Καστοριάς (που επισκέφθηκαν και τον υπουργό Εθνικής Αμυνας Δ. Αβραμόπουλο) στο κλείσιμο του κέντρου είναι και πάλι σφοδρότατες.

Ο σχεδιασμός προβλέπει επίσης την παραμονή των ΚΕΝ σε Μεσολόγγι, Λαμία, Σπάρτη, Τρίπολη, Ναύπλιο (σς. Είναι του Μηχανικού), Θήβα, Αυλώνα και Μαυροδένδρι.

πηγή
Γιοργος

Αξιοποίηση στρατοπέδων που καταργούνται

Δημοσίευση από Γιοργος »

Με τις μοναδες της Π. Α. Τι γινεται;

cristina
Επιλοχίας
Επιλοχίας
Posts in topic: 1
Δημοσιεύσεις: 112
Εγγραφή: Τρί Μάιος 11, 2010 1:46 pm

Αξιοποίηση στρατοπέδων που καταργούνται

Δημοσίευση από cristina »

Εγω πάντως δεν βλέπω καμιά αξιοποίηση στρδων. Αντίθετα βλέπω μετατροπή σε Απέραντους Σκουπιδότοπους Με το κίνδυνο της Εστίας μόλυνσης. Τη θέση των παιδιών την παίρνουν σιγά σιγά τα αδέσποτα σκυλιά. Ο χώρος τείνει να γίνει καταφύγιο άστεγων με ότι αυτό συνεπάγεται. Και μη χειρότερα...
Rafale!!!
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Posts in topic: 25
Δημοσιεύσεις: 10580
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am

Αξιοποίηση στρατοπέδων που καταργούνται

Δημοσίευση από yandr »

Πόσες φορές τα έχουμε ακούσει / διαβάσει αυτά; Να δούμε πότε θα πραγματοποιηθούν κιόλας.

Καταργούνται δεκαπέντε Κέντρα Νεοσυλλέκτων

«Λουκέτο» σε δεκαπέντε Κέντρα Νεοσυλλέκτων μέχρι τέλος του χρόνου με οικονομία περί τα είκοσι εκατομμύρια ευρώ! Το αποφάσισαν στο Πεντάγωνο μετά τον «πάγο» που τους έβαλε η τρόικα. Το υποσχέθηκε ο ίδιος ο πρωθυπουργός στους δανειστές για να πάρει την επόμενη δόση.

Σύμφωνα με το σχέδιο δραστικής μείωσης των στρατοπέδων που υποχρεώθηκε να υλοποιήσει η στρατιωτική ηγεσία κατά την τελευταία συνάντηση που είχε με την τρόικα στο Πεντάγωνο, από 1/1/13 θα παραμείνουν ανοιχτά μόνο δέκα από τα είκοσι πέντε κέντρα νεοσυλλέκτων που λειτουργούν σήμερα.

Τα δέκα νέα κέντρα εκπαίδευσης θα είναι διακλαδικά και θα βρίσκονται σε μεγάλα αστικά κέντρα, ώστε να είναι ομαλή η προσαρμογή των νέων στη στρατιωτική ζωή... Αυτόματα θα κλείσουν τα κέντρα προπαίδευσης της Αεροπορίας στην Τρίπολη και του Ναυτικού στον Πόρο και τον Σκαραμαγκά.

Ωστόσο, παρασκηνιακά γίνονται διεργασίες σε κομματικό και τοπικό επίπεδο για την επιλογή των κέντρων εκπαίδευσης που θα παραμείνουν ανοιχτά και αυτών που θα κλείσουν. Πρόκριμα για να παραμείνει ένα κέντρο ανοιχτό θα είναι η υποδομή που διαθέτει και το κόστος συντήρησής του.

Σύμφωνα με το κριτήριο αυτό, φαίνεται ότι περισσότερες πιθανότητες να παραμείνουν ανοιχτά έχουν τέσσερα Κέντρα στην Πελοπόννησο, δύο στην Αττική, ένα στην Ηπειρο, ένα στη Στερεά Ελλάδα, ένα από τα τέσσερα στη Δυτική Μακεδονία και άλλο ένα στη Δυτική Ελλάδα ή στην Κρήτη.

Εως τον Δεκέμβριο του 2012 θα πρέπει να κλείσουν επίσης άλλα δέκα στρατόπεδα που παλαιότερα λειτουργούσαν ως Κέντρα Εκπαίδευσης και παραμένουν ανοιχτά παρότι έχουν παύσει να υποδέχονται νεοσυλλέκτους!

Το υπουργείο Αμυνας, τέλος, θα πρέπει να έχει ολοκληρώσει και να έχει θέσει σε εφαρμογή το σχέδιο δράσης για κλείσιμο των 280 μεγάλων στρατοπέδων που βρίσκεται διάσπαρτα στην ενδοχώρα, απομεινάρια της μετεμφυλιακής περιόδου, που δεν έχουν καμία επιχειρησιακή αξία και η λειτουργία τους είναι οικονομικά ασύμφορη.

πηγή
Greek_Army
Στρατηγός
Στρατηγός
Posts in topic: 5
Δημοσιεύσεις: 13507
Εγγραφή: Δευ Οκτ 12, 2009 9:37 pm

Αξιοποίηση στρατοπέδων που καταργούνται

Δημοσίευση από Greek_Army »

Αν ισχύσει αυτό καταργείται η θητεία σε Ναυτικό και Αεροπορία;
qwer
Πολίτης
Πολίτης
Posts in topic: 1
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Τρί Σεπ 18, 2012 3:09 pm

Αξιοποίηση στρατοπέδων που καταργούνται

Δημοσίευση από qwer »

Αυτό Σημαίνει Ότι Σταματάει Να Δέχεται Νεοσύλλεκτους Το Ναυτικό;
Greek_Army
Στρατηγός
Στρατηγός
Posts in topic: 5
Δημοσιεύσεις: 13507
Εγγραφή: Δευ Οκτ 12, 2009 9:37 pm

Αξιοποίηση στρατοπέδων που καταργούνται

Δημοσίευση από Greek_Army »

Προς το παρόν μόνο φήμες είναι αυτά

Υ. Γ Απαγορεύεται να στέλνεις το ίδιο μήνυμα σε δύο διαφορετικά θέματα
George

Αξιοποίηση στρατοπέδων που καταργούνται

Δημοσίευση από George »

Greek_Army έγραψε:Αν ισχύσει αυτό καταργείται η θητεία σε Ναυτικό και Αεροπορία;


Δε νομίζω. Το άρθρο λέει απλά ότι θα κλείσει το κέντρο προπαίδευσης στον Πόρο και στον Σκαραμαγκά. Έτσι κι αλλιώς έχει σταματήσει ήδη να γίνεται προπαίδευση στον Πόρο από την αρχή του 2012 και οι νάυτες μένουν όλοι για ΣΠΕΝ στον Κανελλόπουλο. Αν κλείσει κι αυτός ίσως να χρησιμοποίηται το ΚΕΠΑΛ.

Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Posts in topic: 25
Δημοσιεύσεις: 10580
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am

Αξιοποίηση στρατοπέδων που καταργούνται

Δημοσίευση από yandr »

Δεν καταργείται, απλά θα λειτουργούν διακλαδικά τα ΚΕΝ που απομένουν.

Λίστα με στρατόπεδα που καταργούνται (κάποτε)

Εικόνα
Ηλεκτρολόγος στο Χαλάνδρι - Δημήτρης Ανθής
Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης