Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
- pao-13
- Ανθυπολοχαγός - Έφεδρος
- Posts in topic: 6
- Δημοσιεύσεις: 253
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 30, 2013 2:09 pm
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
Ξερει καποιος ποσους πυραυλους μπορει να μεταφερει μια fremm-er σε συστημα vls ;
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
Ρε παιδια τπτ για τις φρεγατες πια δεν ακουγεται τι γινεται γνωριζει κανεις?
- pao-13
- Ανθυπολοχαγός - Έφεδρος
- Posts in topic: 6
- Δημοσιεύσεις: 253
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 30, 2013 2:09 pm
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
εφοσων δεν περασε η ενοικιαση ( και καλως για εμενα ) το προγραμμα για νεες φρεγατες θα κανει να ακουστει καιρο. Το πολυ πολυ να ξανακουσουμε για φρεγατες το 2018-2020. Ας αναβαθμισουμε τις 4 φρεγατες ΜΕΚΟ προς το παρων και βλεπουμε.
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
Το κακο ειναι οτι μεχρι το 2018 γτ οπως λες μαλλον τοτε θα ακουστει το ζητημα παλι μετις φρεγατες οι γειτονες μας θα αλλωνιζουν με ακομη περισσοτερα μεσα στο αιγαιο... Παντως η ενοικιαση και για μενα καλως δεν περασε!
- pao-13
- Ανθυπολοχαγός - Έφεδρος
- Posts in topic: 6
- Δημοσιεύσεις: 253
- Εγγραφή: Τρί Ιούλ 30, 2013 2:09 pm
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
μονη λυση για μενα η ενισχυση της επακτιας πυραυλικης αμυνας με τους εξοσετ. τουλαχιστον το 2018 η αναπτυξη των φρεγατων fremm θα ειναι σε πιο προχωρημενο επιπεδο και θα αποφυγουμε λαθη οπως αυτα των υποβρυχιων. Δηλαδη αυτο που θελω να πω ειναι πως τοτε η αναπτυξη του σκαφους θα ειναι σε ωριμο σταδιο και θα μπορουμε να συζηταμε για fremm-er , αντι να παρακαλαμε την Αμερικη για μεταχειρισμενα σκαφη επιφανειας.amomos2 έγραψε: Το κακο ειναι οτι μεχρι το 2018 γτ οπως λες μαλλον τοτε θα ακουστει το ζητημα παλι μετις φρεγατες οι γειτονες μας θα αλλωνιζουν με ακομη περισσοτερα μεσα στο αιγαιο... Παντως η ενοικιαση και για μενα καλως δεν περασε!
-
- Ταγματάρχης
- Posts in topic: 4
- Δημοσιεύσεις: 466
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 03, 2015 5:34 pm
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
Χωρίς να είμαι ειδικός, και ζητάω τα φώτα σας εδώ, μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει ποιό είναι το πλεονέκτημα των FREMM έναντι των Δανέζικων Iver Huitfeldt class;
Γιατί έχουν τα μισά λεφτά απο τις fremm, ο οπλισμός τους είναι πλήρης και έχουν παραπάνω αυτονομία κατα περίπου 3000 μίλια.
Γιατί έχουν τα μισά λεφτά απο τις fremm, ο οπλισμός τους είναι πλήρης και έχουν παραπάνω αυτονομία κατα περίπου 3000 μίλια.
Destiny comes to those who listen,the rest will meet their fate!
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
Απλό: Οι Δανέζικες φρεγάτες έχουν SM-2 και οι ΗΠΑ δεν πρόκειται να μας τα δώσουν, αν δεν τα πάρει και η Τουρκία.
Με τις FREMM δεν θα υπάρχει πρόβλημα αποδέσμευσης τόσο με τα Aster 15 - Aster 30, όσο και με SCALP Naval.
Με τις FREMM δεν θα υπάρχει πρόβλημα αποδέσμευσης τόσο με τα Aster 15 - Aster 30, όσο και με SCALP Naval.
-
- Ταγματάρχης
- Posts in topic: 4
- Δημοσιεύσεις: 466
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 03, 2015 5:34 pm
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
Οκ, είναι θέμα όπλων δηλαδή, αλλα απο την άλλη δεν μπορείς να πάρεις τις φρεγάτες χωρίς SM-2, και να επιλέξεις άλλο πυραυλικό σύστημα; Πχ Exocet (αν και αν δεν πάρουμε FREMM, σιγά μην δώσουν οι Γάλλοι Exocet :D)
πχ να βάλεις Sea Sparrow που έχουμε τέτοιους, ή οτιδήποτε άλλο που μπορεί να πιστοποιηθεί για χρήση στο σκάφος. Απο τα νούμερα που είδα έχει πολύ μικρότερο λειτουργικό κόστος και απο Arleigh Burke και απο FREMM. Και αν πάρεις Absalon class, πάς 225εκ το σκάφος χωρίς όπλα, το Iver έχει 325εκ χωρίς όπλα.
πχ να βάλεις Sea Sparrow που έχουμε τέτοιους, ή οτιδήποτε άλλο που μπορεί να πιστοποιηθεί για χρήση στο σκάφος. Απο τα νούμερα που είδα έχει πολύ μικρότερο λειτουργικό κόστος και απο Arleigh Burke και απο FREMM. Και αν πάρεις Absalon class, πάς 225εκ το σκάφος χωρίς όπλα, το Iver έχει 325εκ χωρίς όπλα.
Destiny comes to those who listen,the rest will meet their fate!
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
Οι SM-2 είναι αντιαεροπορικοί πύραυλοι μεγάλου βεληνεκούς, όχι αντιπλοϊκοί.
https://en.Wikipedia.org/wiki/RIM-66_Standard
Και όχι δεν γίνεται να μπούν άλλοι, εκτός και αν μιλάμε για τους SM-1 δεκαετίας 1970 που είχαμε με τα αντιτορπιλλικά Adams.
Όταν σκοπός είναι να αποκτήσουμε φρεγάτα αντιαεροπορικής προστασίας, η μόνη λύση είναι ευρωπαϊκό σύστημα.
https://en.Wikipedia.org/wiki/RIM-66_Standard
Και όχι δεν γίνεται να μπούν άλλοι, εκτός και αν μιλάμε για τους SM-1 δεκαετίας 1970 που είχαμε με τα αντιτορπιλλικά Adams.
Όταν σκοπός είναι να αποκτήσουμε φρεγάτα αντιαεροπορικής προστασίας, η μόνη λύση είναι ευρωπαϊκό σύστημα.
-
- Ταγματάρχης
- Posts in topic: 4
- Δημοσιεύσεις: 466
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 03, 2015 5:34 pm
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
http://en.Wikipedia.org/wiki/RIM-162_ESSM
Δεν μπαίνω ποιο πολύ στα τεχνικά, τα πλοία έχουν και Sparrow και SM-2 για άλλους λόγους. Ουσιαστικά είναι πολιτικό το ζήτημα.
Αυτό που κατάλαβα εγώ είναι πως αρνήθηκε το Γαλλικό ναυτικό τις FREMM λόγω κόστους κτήσης και συντήρησης, και ο Ολλάντ έψαχνε και Ψάχνει πελάτη να τις σουτάρει απο το ράφι.
Στο τέλος, η λύση θα είναι τα MANPADS!
The RIM-162 Evolved SeaSparrow Missile (ESSM) is a development of the RIM-7 Sea Sparrow missile used to protect ships from attacking missiles and aircraft
Δεν μπαίνω ποιο πολύ στα τεχνικά, τα πλοία έχουν και Sparrow και SM-2 για άλλους λόγους. Ουσιαστικά είναι πολιτικό το ζήτημα.
Αυτό που κατάλαβα εγώ είναι πως αρνήθηκε το Γαλλικό ναυτικό τις FREMM λόγω κόστους κτήσης και συντήρησης, και ο Ολλάντ έψαχνε και Ψάχνει πελάτη να τις σουτάρει απο το ράφι.
Στο τέλος, η λύση θα είναι τα MANPADS!
Destiny comes to those who listen,the rest will meet their fate!
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
Έχουμε ESSM, συμμετείχε και η Intracom στην αναβάθμιση του πυραύλου.
Από τη στιγμή που οι Αμερικανοί δεν αποδεσμεύουν τους αντιαεροπορικούς SM2 (Block I,Block II,Block III,BlockIIIA) και τους εκτοξευτές του, άδικος κόπος.
Από τη στιγμή που οι Αμερικανοί δεν αποδεσμεύουν τους αντιαεροπορικούς SM2 (Block I,Block II,Block III,BlockIIIA) και τους εκτοξευτές του, άδικος κόπος.
-
- Ταγματάρχης
- Posts in topic: 4
- Δημοσιεύσεις: 466
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 03, 2015 5:34 pm
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
Ναι, στην τελική είμαστε δεμένοι χειροπόδαρα, οτι μας δώσουν.
Destiny comes to those who listen,the rest will meet their fate!
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
Με δύο γαλλικές φρεγάτες ενισχύεται το Πολεμικό Ναυτικό
Δύο γαλλικές Φρεγάτες, τύπου FREMM, θα αποκτήσει το ελληνικό πολεμικό ναυτικό, ενώ εξετάζεται η απόκτηση ακόμα δύο σε δεύτερο στάδιο.
Την είδηση επιβεβαίωσε και ο αναπληρωτής υπουργός Άμυνας, Φώτης Κουβέλης, μιλώντας στον ΣΚΑΪ. Ο κ. Κουβέλης ανέφερε πως ο Αλέξης Τσίπρας είχε συνομιλήσει με τον Εμάνουελ Μακρόν, όπου συμφώνησαν στην απόκτηση των φρεγατών, με χρονομίσθωση (leasing), ενώ εξετάζεται σε δεύτερο στάδιο η απόκτηση ακόμα δύο.
Όπως μετέδιδε νωρίτερα η Καθημερινή, Οι δύο φρεγάτες θα μεταφερθούν το καλοκαίρι στην Ελλάδα, με πενταετή συμφωνία leasing και αμέσως πληρώματα του Π. Ν. Θα αναλάβουν να εξοικειωθούν με τα νέα πλοία, ώστε ώς το τέλος του θέρους να είναι απολύτως μάχιμα. Οι φρεγάτες θα παραδοθούν στο Π. Ν. όχι «γυμνές» αλλά με τον πλήρη εξοπλισμό τους, περιλαμβανομένων, μεταξύ άλλων, και υψηλής ακρίβειας και εμβέλειας αντιαεροπορικών συστημάτων. Η απόφαση αυτή για leasing ελήφθη από τους Γάλλους ως αναγνώριση της επείγουσας ανάγκης του Π. Ν. Να διατηρήσει τη δυνατότητα παρέμβασής του στο Αιγαίο, κυρίως όμως στην Ανατολική Μεσόγειο.
Στη λήξη του πενταετούς leasing των δύο φρεγατών τύπου FREMM (δηλαδή το 2023), η Ελλάδα θα παραλαμβάνει και το πρώτο πλοίο τύπου Belh@rra, που θα συνιστά, ουσιαστικά, μια μεγάλη κορβέτα με δικτυοκεντρικό σύστημα επικοινωνίας. Παρότι οι συζητήσεις για την αγορά των νέων Belh@rra έχουν ξεκινήσει (όπως αποκάλυψε ήδη από τον περασμένο Ιανουάριο η «Κ») πριν από περίπου τέσσερις μήνες, η τελική συμφωνία φαίνεται να είναι αρκετά κοντά. Μάλιστα, το leasing των δύο φρεγατών τύπου FREMM, ουσιαστικά, λειτουργεί ως δικλίδα ασφαλείας για τη συμφωνία. Πέρα από τις δύο φρεγάτες, η συμφωνία ανάμεσα σε Αθήνα και Παρίσι περιλαμβάνει πρόσθετες λεπτομέρειες οι οποίες θα προσφέρουν σημαντική ανακούφιση στις Ένοπλες Δυνάμεις. Οι Γάλλοι ουσιαστικά δεσμεύονται ότι για όσο καιρό υπάρχει ανάγκη προμήθειας πυραύλων τύπου EXOCET από την Ελλάδα, αυτοί θα παραχωρούνται έως ότου οι υφιστάμενοι ελληνικοί ανακυκλωθούν.
Liberal.gr
Λέω και'γω, γιατί αυτή η ξαφνική αγάπη της Entente... Ε, του Μακρόν, για την Ελλάδα;

Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
Εγω νομιζω οτι ο τροπος αποκτησης τους με leasing για οπλικα συστηματα τετοιου επιπεδου ισχυος, ειναι πρωτοφανης για τα ελληνικα δεδομενα. Και δυστυχως λογω πολιτικων κατεστημενων στα ιδιωτικα κυριως καναλια, αυτη η κινηση αντι να επιφερει ενθουσιασμο στους ελληναραδες ψευτοπατριωτες δημοσιογραφους, επεφερε θλιψη διοτι εγινε με μια κυβερνηση που δεν τους εξυπηρετει. Θυμιζω για τα υποβρυχια τυπου 214 για τα οποια τοσες μιζες επεσαν, οτι για να ενταχθει ενα υποβρυχιο μετα την συμβαση, περασε μια δεκαετια και μαλιστα χωρις τορπιλες τελευταιας γενιας αλλα δεκαετιας '70... Κατι που ισχυει μεχρι και σημερα δυστυχως.
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
Όπως αποδεικνύεται το όλο θέμα είναι και πάλι μπαρουφα. Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα παιδιά. Αγορά και εκμίσθωση σε 2 μήνες. Ξεφτιλιζομαστε διεθνως
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης