Τωρα το τι εγινε μετα, ειναι αλλο θεμα και κυριως φταινε δυο πραγματα
-οχι μονο δεν αποδεσμευτηκε η εισαγωγη στις ανωτερες/ανωτατες σχολες απο το λυκειο
-αλλα ισα ισα, που πλεον μπαινεις και με γελοιο μεσο ορο

Μπαινει πανεπιστημιο ο αλλος και δεν ξερει ουτε σωστη ορθογραφια η στερειται μιας βασικης γενικης παιδειας
_____________________________________________________
επισης, διαφωνω καθετως με το "πρεπει να μειωθει ο αριθμος των εισακτεων" που λες...
Η αγορα εργασιας και ο ανταγωνισμος, θα αποφασισουν ποιος τελικα θα αποροφηθει. Το τι θα σπουδασει ο καθενας ειναι θεμα δικο του !
Απο κει και περα, σιγουρα και θα πρπει να υπαρχει ενας συγκεκριμενος αριθμος, βελτιστης λειτουργιας καθε σχολης (σχετικα με αιθουσες και αλλες υποδομες) αλλα αν καποια στιγμη γινονταν καποιες μεταρυθμισεις, σαν αυτες που συζηταμε (διδακτρα και προσελκυση ξενων) θα μπορουσαμε να υποστηριζουμε και παραπανω αριθμο. Ολα θεμα χρηματοδοτησης ειναι στην τελικη. Επαναλαμβανω, αναλογικα με τον πληθυσμο μας ειμαστε, μαλλον, η πρωτη σε εξαγωγη φοιτητων/συναλλαγματος χωρα.