Επιθετικά ελικόπτερα
Επιθετικά ελικόπτερα
Οι απέναντι τον τελευταίο καιρό φλερτάρουν με την Mangusta Bell και το Rooivalk προκειμένου να προχωρήσουν σε παραγγελία επιθετικών ελικοπτέρων. Αν δεν κάνω λάθος ενώ αρχικά μιλούσαν για 145 τώρα μιλούν για 50 συν 40 δηλ με τελικό στόχο τα 90. Η Ελλάδα αφού απέκτησε τα 20 Απάτσι στη συνέχεια εκδήλωσε απαίτηση για 24 για να δημιουργήσει 2 τάγματα επιθετικών ελικοπτέρων. Στη συνέχεια αποφάσισε λόγω περικοπών τα μισά + 4 οπτιον. Τελικά ούτε η οπτιόν ενεργοποιήθηκε και από τα 24 αρχικά έμειναν τα 12. Επιπλέον τα ελικόπτερα χρήζουν αναβάθμισης ιδλιως ως προς το ραντάρ να διαθέτουν το σύστημα Longbow και από την άλλη να αποκτήσουν τη δυνατότητα να φέρουν πυραύλους αέρος αέρος όπως προβλέπεται για τα αντίστοιχα τουρκικά. Για φανταστείται αν γίνει καμμιά στραβή στον Εβρο τα τουρκικά θα μπορούν να καταρρίψουν τα δικά μας λιγοστά από απόσταση δίχως να χουν δυνατότητα αυτοάμυνας και ανταπόδοσης.
-
- Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
- Posts in topic: 1
- Δημοσιεύσεις: 189
- Εγγραφή: Δευ Αύγ 28, 2006 9:17 pm
Επιθετικά ελικόπτερα
Έχουμε 12 AH-64D και 20 AH-64A+. Εκείνο που δεν ξέρω είναι πόσα σετ Longbow αγοράστηκαν (ξέρει κάποιος εδώ; ). Κατά κάποιες πηγές, μόνο 4.
Ακόμη και αν έχουμε την θέληση να κάνουμε αναβαθμίσεις, υπάρχουν διάφορα προβλήματα. Διάβασε το Greekworks.com
και θα καταλάβεις.
Ακόμη και αν έχουμε την θέληση να κάνουμε αναβαθμίσεις, υπάρχουν διάφορα προβλήματα. Διάβασε το Greekworks.com
και θα καταλάβεις.
Επιθετικά ελικόπτερα
Το ραντάρ longbowείναι κάτι που πρέπει να προμηθευτούμε σε μεγαλύτερους αριθμούς. Πιστεύω πως πύραυλοι ΑΑ πρέπει οπωσδήποτε να ενσωματωθούν στα υφιστάμενα ελικόπτερα και στα υπό παράδοση να είναι ενσωματωμένη η δυνατότητα εξ αρχής.
Επιθετικά ελικόπτερα
Τα Mangusta &Rooivalk δεν πιάνουν τις επιδόσεις του ΑΗ-64. Εαν οι Τούρκοι επέλεγαν κάποιο από τα Mi-28 Havoc ή Ka-50-2 Erdogan, τότε θα είχαμε σοβαρότατα προβλήματα.
Το Απάτσι ήθελαν... αλλά δεν τους αποδέσμευσαν τη μεταφορά τεχνολογίας οι Η. Π. Α. Μετά πήγαν στο Κόμπρα, πάλι αρνήθηκαν οι Η. Π. Α, και στο Tiger απλά δεν ήθελαν να μπλέξουν με τους Γαλλο-Γερμανούς.
Αλλά, ναι, το μόνο σοβαρό μειονέκτημα είναι πώς τα Απάτσι πρέπει να θυσιάσουν δύο φορείς ρουκετών για να μεταφέρουν πυράυλους Αέρος-Αέρος, ενώ το νοτιοαφρικάνικο έχει έτοιμη υποδομή (στα πλάγια).
Το Απάτσι ήθελαν... αλλά δεν τους αποδέσμευσαν τη μεταφορά τεχνολογίας οι Η. Π. Α. Μετά πήγαν στο Κόμπρα, πάλι αρνήθηκαν οι Η. Π. Α, και στο Tiger απλά δεν ήθελαν να μπλέξουν με τους Γαλλο-Γερμανούς.
Αλλά, ναι, το μόνο σοβαρό μειονέκτημα είναι πώς τα Απάτσι πρέπει να θυσιάσουν δύο φορείς ρουκετών για να μεταφέρουν πυράυλους Αέρος-Αέρος, ενώ το νοτιοαφρικάνικο έχει έτοιμη υποδομή (στα πλάγια).
Επιθετικά ελικόπτερα
Και το ΑΗ-64 μπορεί να φέρει ΑΑ βλήματα στα άκρα των πτερύγων.
Επιθετικά ελικόπτερα
Δεν πρέπει όμως να μπούν στα πλάγια οι φορείς των πυραύλων; Εαν υπάρχει έτοιμο kit τότε εντάξει, αλλά χώρες όπως η Ολλανδία και η Βρετανία (WAH-64) δεν έχουν αυτή την υποδομή και δεν έχω ακούσει ανάλογο ενδιαφέρον (αν και υπάρχουν παράπονα γι' αυτή την έλλειψη.).hermes έγραψε: Και το ΑΗ-64 μπορεί να φέρει ΑΑ βλήματα στα άκρα των πτερύγων.
Πάντως εαν η Boeing έχει προβλέψει kit μεταφοράς πυραύλων AIM-9 Sidewinder ή IRIS-T για τα Apache, τότε εύχομαι (

Επιθετικά ελικόπτερα
Από ποιους υπάρχουν παράπονα;
Επιθετικά ελικόπτερα
Από τους Βρετανούς. Μάλλον περί ράδιο-αρβύλας πρόκειται γιατί το είπε ένας πιλότος Super Lynx της R.A.F σε ένα φόρουμ, αλλά δεν διασταυρώθηκε από άλλους.hermes έγραψε: Από ποιους υπάρχουν παράπονα;
Επιθετικά ελικόπτερα
Η Boeingέχει πιστοποιήσει τον ATASK, AIR-TO-AIRSTARSTREAK στο Apache από το 1998. Το ότι οι Βρετανοί δεν το έχουν ενσωματώσει στα ελικόπτερα τους είναι άλλο θέμα.

http://www.army-technology.com/projects/starstreak/images/star7.jpg
Στην φωτογραφία φαίνεται και η και η θέση του εκτοξευτή στην άκρη της πτέρυγας στα πρότυπα των μαχητικών (F-16) Αυτή η θέση μπορεί να μην ισχύει στην περίπτωση του AIM-9 λόγο βάρους.
Το Apache μπορεί να μεταφέρει Stinger,AIM-9 Sidewinder,Mistral και Starstreak.

Τα ιαπωνικά Apache είναι πιστοποιημένα στην μεταφορά Stinger και θα περιλαμβάνει μέρος του οπλισμού τους.

Επιθετικά ελικόπτερα
ΑΝΗΣΥΧΗΤΙΚΑ στοιχεία για το επίπεδο επάνδρωσης με πιλότους έξι μονάδων της Αεροπορίας Στρατού με επιθετικά και μεταφορικά ελικόπτερα παραθέτουν με ερώτησή τους 7 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ.
Σύμφωνα με όσα αναφέρουν οι βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ο αριθμός των υπηρετούντων κυβερνητών είναι ανά μονάδα μικρότερος έως και πολύ μικρότερος από τα διατιθέμενα ελικόπτερα. Ένα από τα παραδείγματα που φέρουν είναι αυτό των μονάδων με τα επιθετικά ελικόπτερα «Απάτσι», κάποια εκ των οποίων φέρονται ότι παραμένουν ανενεργά αν και πανάκριβα...
TA NEA
Επιθετικά ελικόπτερα
Οι βουλευτές ερωτούν συγκεκριμένα τον κ. Μεϊμαράκη εάν γνωρίζει ότι:Όπως σημειώνουν, δεν είναι μόνον το γεγονός ότι είναι μόνιμα παροπλισμένα τρία Chinook και πέντε Apache, «το κόστος μόνο των οποίων θα μπορούσε σαν επένδυση να δώσει ένα τεράστιο άλμα στην παιδεία στη χώρα μας». Το σημαντικότερο είναι ότι αυτές οι ελλείψεις θα γίνουν πολύ μεγαλύτερες άμεσα, καθώς οι υπάρχοντες χειριστές καλούνται να αναλάβουν και τα υπό παραλαβή μεταφορικά ΝΗ90.
- στο 1ο Τάγμα Ελικοπτέρων για 43 ελικόπτερα οι υπάρχοντες κυβερνήτες είναι 26, (δηλαδή μπορεί να πετάξει το 60,5%)
- στο 2ο Τάγμα Ελικοπτέρων για 21ελικόπτερα οι υπάρχοντες κυβερνήτες είναι 17, (δηλαδή μπορεί να πετάξει το 80,1%)
- στο 4ο Τάγμα Ελικοπτέρων για 15 Chinook οι υπάρχοντες χειριστές αρκούν για 12, (δηλαδή μπορεί να πετάξει το 80%)
- στα δύο τάγματα Apache για 32 ελικόπτερα οι υπάρχοντες χειριστές αρκούν για 27, (δηλαδή μπορεί να πετάξει το 84,4%)
ΕΘΝΟΣ
Επιθετικά ελικόπτερα
το προσωπικο ειναι ενα θεμα που πρεπει να λυθει... ειναι μεγαλα ποσοστα τα οποια σε κατασταση πολεμου θα γιρυσουν εναντιον μας!
-
- Δεκανέας - Έφεδρος
- Posts in topic: 2
- Δημοσιεύσεις: 46
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 24, 2008 8:42 pm
Επιθετικά ελικόπτερα
η ρωσικη τεχνολογια ομολογω οτι εχει ξεπερασει καθε οροιο! εχει ανεβει κατακορηφα!
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης