Digenis έγραψε:Κατι ακουσα για λυψανδρια στο ναυτικο.
Οι φρεγατες S εχουν 200 ατομα επαγγελματιες. Απο τη στιγμη που 4 S Θα αντικατασταθουν απο
4 νεες δεν τiθετε θεμα λυψανδριας. Μπορουμε αν θελουμε να παρουμε και φεγατες που χρειαζοντε 200 ναυτικους. Δεν νομιζω να τιθετε θεμα Δυναμικου απο τη στιγμη που ιδη τους εχουμε στις S,200 για καθε πλοιο. Ειναι χαζη δικαιολογια.10 μοιρια ειμαστε.
Τελικα η Μπουμπουλινα τι απεγινε;
...
Δυστυχώς πρόβλημα λειψανδρίας υπάρχει. Και στους κληρωτούς και στους μόνιμους που φεύγουν σαν τις μύγες, μετά και από τις μειώσεις των επιδομάτων τους (ενδεικτικά, μετά την παραλαβή της τελευταίας αναβαθμισμένης S, την επομένη παραιτήθηκε ο κυβερνήτης).
10 μύρια μπορεί να είμαστε, αλλά το πρόβλημα της υπογεννητικότητας δεν είναι φαντασία. Ο πληθυσμός συνεχώς γερνάει και το ποσοστό των νέων μειώνεται. Οι αριθμοί στα επιτελεία δεν βγαίνουν, σχεδόν, με τίποτα.
Επίσης η προσπάθεια που γίνεται για επαγγελματοποίηση του στρατεύματος οδηγεί στην επάνδρωση όλων των νέων συστημάτων με επαγγελματίες. Το ίδιο θα ισχύσει και για τις νέες φρεγάτες, όπου οι κληρωτοί θα είναι οι ελάχιστοι δυνατοί.
Το ότι θα φεύγουν περισσότεροι απ' τις S δεν σημαίνει ότι θα έχουμε πλεόνασμα διότι το πρόβλημα επάνδρωσης για τις μεγάλες μονάδες υπάρχει ήδη. Αν μιλήσετε με κανέναν που υπηρετεί τώρα θα σας το επιβεβαιώσει.
Το πρόβλημα είναι ήδη υπαρκτό και δυστυχώς η τάση είναι να μεγαλώνει.