Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
-
- Αντισυνταγματάρχης
- Posts in topic: 67
- Δημοσιεύσεις: 550
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 10, 2010 11:25 pm
- Τοποθεσία: Αναλυτης Εν.Δυν
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
Με συγχωρείς αλλά δεν θα απαντάς για τους άλλους. Τώρα εκτός από εσένα και τα τερατώδη ψέματα σου το φίλος σου δίχως να έχει στοιχεία για εμένα με εξύβρισε και εμένα και το συντακτικό επιτελείο της ΕΑ&Τ για τα όσα υποστηρίζουμε. Επαναλαμβάνω δίχως να έχει ούτε στοιχεία αλλά ούτε και αποδείξεις. Και για το Πέρλ Χάρμπορ προφανώς δεν κατάλαβες τι εννούσα!
-
- Στρατηγός
- Posts in topic: 34
- Δημοσιεύσεις: 2752
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 26, 2008 8:32 pm
- Τοποθεσία: Alpha Centauri
- Ενδιαφέροντα: Τα πάντα όλα!
- Επάγγελμα: Κατάσκοπος των εξωγήινων!
- Επικοινωνία:
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
Giannis Ni έγραψε:ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΟΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΜΒΕΛΕΙΑ ΤΟΥ σκάλπ εναέριας έκδοσης ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΠΛΗΓΟΥΝ ΣΤΟΧΟΙ ΣΤΟ ΚΟΥΡΔΙΣΤΑΝ... !
Ακόμα μια ανακρίβεια. Αυτό θα συνέβαινε μόνο αν τα ΜΚ2 έφταναν κοντά στις τουρκικές ακτογραμμές και τίθονταν σε θανάσιμο κίνδυνο. Αλλά και πάλι δεν θα μπορούσαν να πλήξουν ένα γνωστό φράγμα. Αγνοείς βασικές στρατηγικές αρχές. Επίσης ο scalp-eg αποδεσμεύτηκε από τους γάλλους! Οι ΗΠΑ δεν αποδέσμευσαν αντίστοιχο σύστημα για την Π. Α όπως και δεν αποδεσμεύουν και τους Tomahawks για το Π. Ν! Η άλλη πορτοκάλια είναι καλύτερη λοιπόν!
ΥΓ. Απάντησα για εμένα και δεν είναι φίλος μου. Καλό είναι οι απειλές να αποφεύγονται γενικά. Τερατώδη ψέματα είναι τα δικά σου αλλά ας επικεντρωθούμε στην νέα μας φρεγάτα fremm διότι άρχισα να βαριέμαι.
... ...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Su-35 την Σάβ Σεπ 11, 2010 5:56 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
- Υπολοχαγός
- Posts in topic: 3
- Δημοσιεύσεις: 332
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 12, 2009 2:47 am
- Τοποθεσία: Greece
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
Μου αρεσει που καθομαστε και μιλαμε για υπερστγχρονεσ φρεγατεσ ενω δεν μπορουμε να συντηρησουμε ουτε αυτα που εχουμε(κατι σαπακια τησ δεκαετιασ του..)... και θελουμε και καινουρια.. δεν υπαρχει σαλιο
!! Ξυπνατεεε... 


Το μεγαλύτερο πρόβλημα τησ Ελλάδας είναι ότι είναι γεμάτη από εμάσ τουσ Έλληνεσ...
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
Giannis Ni έγραψε: Με συγχωρείς αλλά δεν θα απαντάς για τους άλλους. Τώρα εκτός από εσένα και τα τερατώδη ψέματα σου το φίλος σου δίχως να έχει στοιχεία για εμένα με εξύβρισε και εμένα και το συντακτικό επιτελείο της ΕΑ&Τ για τα όσα υποστηρίζουμε. Επαναλαμβάνω δίχως να έχει ούτε στοιχεία αλλά ούτε και αποδείξεις.
με συγχωρεις. εγω που ειμαι ασχετη και δεν ξερω απ αυτα με εχεις κουρασει.
-
- Στρατηγός
- Posts in topic: 34
- Δημοσιεύσεις: 2752
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 26, 2008 8:32 pm
- Τοποθεσία: Alpha Centauri
- Ενδιαφέροντα: Τα πάντα όλα!
- Επάγγελμα: Κατάσκοπος των εξωγήινων!
- Επικοινωνία:
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
supermario έγραψε:Μου αρεσει που καθομαστε και μιλαμε για υπερστγχρονεσ φρεγατεσ ενω δεν μπορουμε να συντηρησουμε ουτε αυτα που εχουμε(κατι σαπακια τησ δεκαετιασ του..)... και θελουμε και καινουρια.. δεν υπαρχει σαλιο!! Ξυπνατεεε...
![]()
Ναι, δυστυχώς. Κουβέντα να γίνεται. Ας ονειρευόμαστε τουλάχιστον νέες φρεγάτες στο προσεχές μέλλον. Άλλωστε τα όνειρα είναι δωρεάν.

-
- Υπολοχαγός
- Posts in topic: 3
- Δημοσιεύσεις: 332
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 12, 2009 2:47 am
- Τοποθεσία: Greece
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
Su-35 έγραψε:supermario έγραψε:Μου αρεσει που καθομαστε και μιλαμε για υπερστγχρονεσ φρεγατεσ ενω δεν μπορουμε να συντηρησουμε ουτε αυτα που εχουμε(κατι σαπακια τησ δεκαετιασ του..)... και θελουμε και καινουρια.. δεν υπαρχει σαλιο!! Ξυπνατεεε...
![]()
Ναι, δυστυχώς. Κουβέντα να γίνεται. Ας ονειρευόμαστε τουλάχιστον νέες φρεγάτες στο προσεχές μέλλον. Άλλωστε τα όνειρα είναι δωρεάν.![]()
χαχαχ... σωστοσ ο su35... λογικα ομως η ελλαδα ακολουθει στα εξοπλιστικα την τουρκια... οταν παρουν οι τουρκοι αναλογεσ φρεγατεσ τοτε θα παρουμε και εμεις



Το μεγαλύτερο πρόβλημα τησ Ελλάδας είναι ότι είναι γεμάτη από εμάσ τουσ Έλληνεσ...
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
Από την άλλη βέβαια, από την έλειψη αμυντικών προμηθειών κινδυνεύει να γίνει Τούρκος κυριολεκτικά (και ο νοών νοείτω)supermario έγραψε:ασε που αμα ο ελληνικοσ λαοσ δει οτι τουσ κοβουν συνταξεισ και επιδοματα για να αγορασουν φρεγατεσ θα γινει τουρκος απο τα νευρα του..
-
- Υπολοχαγός
- Posts in topic: 3
- Δημοσιεύσεις: 332
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 12, 2009 2:47 am
- Τοποθεσία: Greece
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
yandr έγραψε:Από την άλλη βέβαια, από την έλειψη αμυντικών προμηθειών κινδυνεύει να γίνει Τούρκος κυριολεκτικά (και ο νοών νοείτω)supermario έγραψε:ασε που αμα ο ελληνικοσ λαοσ δει οτι τουσ κοβουν συνταξεισ και επιδοματα για να αγορασουν φρεγατεσ θα γινει τουρκος απο τα νευρα του..
σωστο και αυτο.. αλλα να ρωτησω κατι: εχουν οι τουρκοι φρεγατεσ αναταξιες των φρεμ ή αυτων που εχουμε τωρα στο οπλοστασιο;
Το μεγαλύτερο πρόβλημα τησ Ελλάδας είναι ότι είναι γεμάτη από εμάσ τουσ Έλληνεσ...
-
- Στρατηγός
- Posts in topic: 34
- Δημοσιεύσεις: 2752
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 26, 2008 8:32 pm
- Τοποθεσία: Alpha Centauri
- Ενδιαφέροντα: Τα πάντα όλα!
- Επάγγελμα: Κατάσκοπος των εξωγήινων!
- Επικοινωνία:
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
Αυτών που έχουμε τώρα ναι, αλλά όχι αντίστοιχες των Fremm. Έχουν σχέδια για 5 + 1 ΤF-2000 μέχρι το 2022 ως αντίπαλο δέος των Fremm.
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
Gianni Ni
εγω περιμενω να γραψεις το κειμενο με την φρεγατα της επιλογης/προτασης σου.
εγω περιμενω να γραψεις το κειμενο με την φρεγατα της επιλογης/προτασης σου.
-
- Αντισυνταγματάρχης
- Posts in topic: 67
- Δημοσιεύσεις: 550
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 10, 2010 11:25 pm
- Τοποθεσία: Αναλυτης Εν.Δυν
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
Φίλε αίας έχεις δίκιο. Θα το γράψω και θα σας το στείλω μέχρι τα τέλη της επόμενης βδομάδας.
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
Να πω και εγώ δυο πράγματα για την αντιπαράθεση που έχει ξεσπάσει. Αυτό που με ενοχλεί είναι ότι ο Giannis κάθε τρεις και λίγο διαφημίζει το περιοδικό του. ΕΛΕΟΣ το έχουμε εμπεδώσει που δουλεύεις, λιγότερη διαφήμιση δεν θα έβλαπτε. Και επίσης ότι στο θέμα της FREMM (αλλά και των BMP-3) έχει βαλθεί να διορθώσει τα κακά των αναθέσεων που υπάρχουν στους ελληνικούς διαγωνισμούς. Μην αναφέρεις συνέχεια ως ελλάτωμα των συστημάτων, τον τρόπο ανάθεσης. Τα ίδια ισχύουν για όλους τους εξοπλισμούς που κάνουμε, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων.
Ως προς την ουσία, εγώ νομίζω ότι το μεγαλύτερο ελλάτωμα των FREMM είναι το ραντάρ (Herakles) και η έλειψη δεύτερου ραντάρ, ειδικότερα ραντάρ έρευνας όγκου. Αν και από ορισμένους αναλυτές θεωρείται σημαντικό πλεονέκτημα καθώς μειώνει σημαντικά το βάρος (με ό, τι αυτό συνεπάγεται για την ευστάθεια και την πλεύση) στο υψηλότερα σημεία του σκάφους. Θετικό ότι εκπέμπει στη ζώνη συχνοτήτων S όπου έχει καλύτερα λειτουργικά χαρακτηριστικά στα παράκτια περιβάλλοντα επιχειρήσεων. Επίσης οι Γάλλοι έχουν υποσχεθεί ότι θα παραδώσουν το radar με σημαντικές βελτιώσεις. Ας το ελπίσουμε!
Το μεγαλύτερο συν του σκάφους, βέβαια, είναι ο scalp. Ότι και να λέγεται, τέτοιο όπλο δεν υπάρχει στο Αιγαίο και όποιος το κατέχει έχει σημαντικό πλεονέκτημα (επίσης για το θέμα των περιορισμών, νομίζω ότι το MTCR δίνει έμφαση κυρίως στους βαλλιστικούς πυραύλους και σε πολύ μικρότερο βαθμό σε πυραύλους Cruise και ότι δεν είναι ούτε συνθήκη, ούτε διεθνής συμφωνία αλλά μια εθελοντική διευθέτηση με κοινό σκοπό τον περιορισμό της διάδοσης της πυραυλικής τεχνολογίας. Αν κάποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω ας το αναφέρει)
Επίσης σημειώνω και τα εξής, που είναι λιγότερο γνωστά:
Το σύνολο των σκαφών θα ναυπηγηθεί στην Ελλάδα και επιπλέον θα δημιουργηθεί ένα μεγάλο κέντρο συντήρησης των σκαφών, των όπλων και των ηλεκτρονικών τους, έτσι ώστε το Π. Ν. να έχει πλήρη λειτουργική αυτονομία
Η σπονδυλωτή σχεδίαση του σκάφους επιτρέπει την εύκολη προσαρμογή στις επιχειρησιακές απαιτήσεις
του συγκεκριμένου χρήστη καθώς και το πολύ υψηλό επίπεδο αυτοματοποίησης της καθημερινής λειτουργίας και παρακολούθησης, εντοπισμού και επισκευής τυχόν βλαβών του ίδιου του πλοίου αλλά και των συστημάτων του, που έχει ως αποτέλεσμα την πολύ μεγάλη επιχειρησιακή διαθεσιμότητα και τις πολύ περιορισμένες απαιτήσεις επάνδρωσης. Μόλις 108 άτομα (ενδεικτικά οι LCF και F-124 έχουν αντίστοιχα πληρώματα 220 και
250 ατόμων).
Ενδιαιτήσεις για συνολικά 145 άτομα, γεγονός που επιτρέπει την επιβίβαση διευθύνοντος επιτελείου, ομάδων ειδικών δυνάμεων κ. λπ.
Τεχνολογία «smart-ship», όπως η πλήρως ολοκληρωμένη γέφυρα, η ύπαρξη τοπικού δικτύου περιοχής και η ευρεία δικτύωση αισθητήρων παρακολούθησης της κατάστασης και λειτουργίας του πλοίου (π. χ. αισθητήρες πυρανίχνευσης, εντοπισμού εισροής ύδατος, κ. λπ.), η βελτιωμένη διεπαφή χειριστή-συστημάτων στο Κέντρο Πληροφοριών Μάχης (ΚΠΜ), κ. λπ.
Σχεδίαση του σκάφους για τουλάχιστον 3.500 ώρες εν πλω σε ετήσια βάση.
To σκάφος, οι υπερκατασκευές, οι κεραίες/ιστοί παρουσιάζουν μειωμένο ίχνος διατομής ραντάρ καθώς η σχεδίαση έχει γίνει με κύρια μέριμνα τη μείωση της παρατηρησιμότητας (stealth). Η ίδια μέριμνα έχει ληφθεί και για τη μαγνητική και ακουστική υπογραφή, που είναι καθοριστικές στην αντιμετώπιση ναρκικών απειλών και στις ανθυποβρυχιακές επιχειρήσεις. Συγχρόνως, τα σκάφη έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα την εύκολη συντήρηση, ώστε να επιτυγχάνεται μεγάλος βαθμός διαθεσιμότητας.
Δυνατότητα του πλοίου να υποστηρίζει επιχειρήσεις ειδικών δυνάμεων ακόμη και σε κατάσταση θάλασσας 5, μπορούν να καθελκυστούν από την πρύμνη σκάφη ανορθόδοξου πολέμου (οι γαλλικές φρεγάτες θα φέρουν δύο σκάφη μήκους 9,5 μέτρων)
Ως προς την ουσία, εγώ νομίζω ότι το μεγαλύτερο ελλάτωμα των FREMM είναι το ραντάρ (Herakles) και η έλειψη δεύτερου ραντάρ, ειδικότερα ραντάρ έρευνας όγκου. Αν και από ορισμένους αναλυτές θεωρείται σημαντικό πλεονέκτημα καθώς μειώνει σημαντικά το βάρος (με ό, τι αυτό συνεπάγεται για την ευστάθεια και την πλεύση) στο υψηλότερα σημεία του σκάφους. Θετικό ότι εκπέμπει στη ζώνη συχνοτήτων S όπου έχει καλύτερα λειτουργικά χαρακτηριστικά στα παράκτια περιβάλλοντα επιχειρήσεων. Επίσης οι Γάλλοι έχουν υποσχεθεί ότι θα παραδώσουν το radar με σημαντικές βελτιώσεις. Ας το ελπίσουμε!
Το μεγαλύτερο συν του σκάφους, βέβαια, είναι ο scalp. Ότι και να λέγεται, τέτοιο όπλο δεν υπάρχει στο Αιγαίο και όποιος το κατέχει έχει σημαντικό πλεονέκτημα (επίσης για το θέμα των περιορισμών, νομίζω ότι το MTCR δίνει έμφαση κυρίως στους βαλλιστικούς πυραύλους και σε πολύ μικρότερο βαθμό σε πυραύλους Cruise και ότι δεν είναι ούτε συνθήκη, ούτε διεθνής συμφωνία αλλά μια εθελοντική διευθέτηση με κοινό σκοπό τον περιορισμό της διάδοσης της πυραυλικής τεχνολογίας. Αν κάποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω ας το αναφέρει)
Επίσης σημειώνω και τα εξής, που είναι λιγότερο γνωστά:
Το σύνολο των σκαφών θα ναυπηγηθεί στην Ελλάδα και επιπλέον θα δημιουργηθεί ένα μεγάλο κέντρο συντήρησης των σκαφών, των όπλων και των ηλεκτρονικών τους, έτσι ώστε το Π. Ν. να έχει πλήρη λειτουργική αυτονομία
Η σπονδυλωτή σχεδίαση του σκάφους επιτρέπει την εύκολη προσαρμογή στις επιχειρησιακές απαιτήσεις
του συγκεκριμένου χρήστη καθώς και το πολύ υψηλό επίπεδο αυτοματοποίησης της καθημερινής λειτουργίας και παρακολούθησης, εντοπισμού και επισκευής τυχόν βλαβών του ίδιου του πλοίου αλλά και των συστημάτων του, που έχει ως αποτέλεσμα την πολύ μεγάλη επιχειρησιακή διαθεσιμότητα και τις πολύ περιορισμένες απαιτήσεις επάνδρωσης. Μόλις 108 άτομα (ενδεικτικά οι LCF και F-124 έχουν αντίστοιχα πληρώματα 220 και
250 ατόμων).
Ενδιαιτήσεις για συνολικά 145 άτομα, γεγονός που επιτρέπει την επιβίβαση διευθύνοντος επιτελείου, ομάδων ειδικών δυνάμεων κ. λπ.
Τεχνολογία «smart-ship», όπως η πλήρως ολοκληρωμένη γέφυρα, η ύπαρξη τοπικού δικτύου περιοχής και η ευρεία δικτύωση αισθητήρων παρακολούθησης της κατάστασης και λειτουργίας του πλοίου (π. χ. αισθητήρες πυρανίχνευσης, εντοπισμού εισροής ύδατος, κ. λπ.), η βελτιωμένη διεπαφή χειριστή-συστημάτων στο Κέντρο Πληροφοριών Μάχης (ΚΠΜ), κ. λπ.
Σχεδίαση του σκάφους για τουλάχιστον 3.500 ώρες εν πλω σε ετήσια βάση.
To σκάφος, οι υπερκατασκευές, οι κεραίες/ιστοί παρουσιάζουν μειωμένο ίχνος διατομής ραντάρ καθώς η σχεδίαση έχει γίνει με κύρια μέριμνα τη μείωση της παρατηρησιμότητας (stealth). Η ίδια μέριμνα έχει ληφθεί και για τη μαγνητική και ακουστική υπογραφή, που είναι καθοριστικές στην αντιμετώπιση ναρκικών απειλών και στις ανθυποβρυχιακές επιχειρήσεις. Συγχρόνως, τα σκάφη έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα την εύκολη συντήρηση, ώστε να επιτυγχάνεται μεγάλος βαθμός διαθεσιμότητας.
Δυνατότητα του πλοίου να υποστηρίζει επιχειρήσεις ειδικών δυνάμεων ακόμη και σε κατάσταση θάλασσας 5, μπορούν να καθελκυστούν από την πρύμνη σκάφη ανορθόδοξου πολέμου (οι γαλλικές φρεγάτες θα φέρουν δύο σκάφη μήκους 9,5 μέτρων)
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
Σε συμφωνία συνεργασίας, η οποία αντικατέστησε το προηγούμενο - 2006 με ανανέωση
το 2009 - μνημόνιο αλληλοκατανόησης (MoU) Κατέληξαν ο όμιλος Ελευσίνας - Νεωρίου και τα γαλλικά ναυπηγεία της DCNS για τη ναυπήγηση των 6 φρεγατών FREEM στην Ελλάδα. Βάσει της συμφωνίας ο ελληνικός όμιλος θα είναι ο κύριος συνεργάτης της DCNS στην Ελλάδα και η βασική ναυπηγός εταιρεία.
Μετά από αυτή τη συμφωνία (ΜοΑ) η οποία «δένει» τις FREMM στον όμιλο Ελευσίνας-Νεωρίου είναι σαφές ότι ισχυροποιείται και η θέση της Ελευσίνας σε περίπτωση δημιουργίας του λεγόμενου Ενιαίου Ναυπηγικού Φορέα. Υπενθυμίζεται ότι ο συνολικός προϋπολογισμός για τις 6 FREMM θα ανέλθει σε σημερινές τιμές περίπου στα 3,5 δισ. Ευρώ σε βάθος 15ετίας.
Υπολογίζεται ότι θα δημιουργηθούν πάνω από 1000 νέες θέσεις εργασίας, ενώ είναι η πρώτη φορά που το σύνολο των σκαφών μιας κύριας κλάσης θα ναυπηγηθεί στην Ελλάδα. Πάντως δεν αναμένεται υπογραφή της σύμβασης πριν από 12-18 μήνες από σήμερα.
defencenet.gr
... ...
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
Καλά
είχα σκοπό να πώ την άποψή μου για τις Fremm αλλά βλέπω ότι κάποιοι "δημοσιογράφοι" ξεχνάνε ότι διατελούν λειτούργημα και έχουν φτάσει σε σημείο να απειλούν.
Λυπάμαι ειλικρινά για αυτήν την κατάντια των Ελλήνων δημοσιογράφων
είχα σκοπό να πώ την άποψή μου για τις Fremm αλλά βλέπω ότι κάποιοι "δημοσιογράφοι" ξεχνάνε ότι διατελούν λειτούργημα και έχουν φτάσει σε σημείο να απειλούν.
Λυπάμαι ειλικρινά για αυτήν την κατάντια των Ελλήνων δημοσιογράφων
Ναυπήγηση φρεγατών FREMM
Δεν χρειάζεται να λαμβάνεις υπόψη σου απειλές όταν γράφεις σε ελεύθερο φόρουμ.
Θα έπρεπε πάντως να δείξεις ανάλογη ευαισθησία για τα υβριστικά μηνύματα προς τον συγκεκριμένο χρήστη.
Θα έπρεπε πάντως να δείξεις ανάλογη ευαισθησία για τα υβριστικά μηνύματα προς τον συγκεκριμένο χρήστη.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης