Πτητική ανεπάρκεια στη Σχολή Ικάρων
Πτητική ανεπάρκεια στη Σχολή Ικάρων
Στη σχολη ικαρων εχω ακουσει οτι σου κανουν δοκιμασιες για να δουν αν αντεχεις την πιεση στον αερα. Τι ακριβως ειναι; Πως καποιος κρινεται οτι εχει πτητικη ανεπαρκεια?
Πτητική ανεπάρκεια στη Σχολή Ικάρων
Σε βαζουν σε ενα μηχανημα-κουβουκλιο το οποιο στροβιλιζεται ή τελος παντων με καποιο τροπο φτανει σταδιακα σε πραγματικες συνθηκες πτησεις (ξερω γω 10 G) και καταγραφουν τις αντιδρασεις του σωματος σου. Αν διαπιστωσουν οτι δεν εισαι καταλληλος για να πεταξεις για οποιοδηποτε λογο (ζαλαδες, φοβιες, λιποθυμιες, κτλ κτλ) Χαιρετας την Σ. Ι.:p
Πτητική ανεπάρκεια στη Σχολή Ικάρων
Υπαρχει κανα βιντεο να παρω μια ιδεα?
- roverr24
- Συνταγματάρχης
- Posts in topic: 3
- Δημοσιεύσεις: 833
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 25, 2009 9:59 pm
- Τοποθεσία: Greece
- Ενδιαφέροντα: λογοτεχνία
- Επάγγελμα: Naval engineering officer
Πτητική ανεπάρκεια στη Σχολή Ικάρων
Εκτος απο το φυγοκεντρικο θαλαμο, ο οποιος βεβαια πιανει τις επιταχυνσεις σε οριζοντιο φορεα και οχι σε καθετο οπως στο πραγματικο μαχητικο, υπαρχει και συσκευη απωλειας προσανατολισμου, συσκευη χαμηλης πιεσης και συσκευη προσομοιωσης πτησης δι οργανων στο 251ΓΝΑ στο κεντρο αεροπορικης ιατρικης, επισης καποιος χειριστης πρεπει να περασει το σχολειο θαλασσιας επιβιωσης, δεν ειναι τοσο ακραια τα πραγματα, σιγουρια στον εαυτο σας θελει και αφοσιωση, δε κανουν ολοι για πιλοτοι μη το ξεχνατε αυτο
Πτητική ανεπάρκεια στη Σχολή Ικάρων
Μεχρι ποσα g πρεπει να αντεχει ο υποψηφιος πιλοτος ωστε να ειναι επαρκης για να ιπταμενος?
Πτητική ανεπάρκεια στη Σχολή Ικάρων
Καλησπέρα!θα ήθελα να μάθω τι εννοείται με τις ζαλάδες, Ζαλάδες Εν ώρα πτήσης; Επίσης θα ήθελα να μου πείτε πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να περάσεις αυτές τις Δοκιμασίες Μέσα στη σχολή.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
- roverr24
- Συνταγματάρχης
- Posts in topic: 3
- Δημοσιεύσεις: 833
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 25, 2009 9:59 pm
- Τοποθεσία: Greece
- Ενδιαφέροντα: λογοτεχνία
- Επάγγελμα: Naval engineering officer
Πτητική ανεπάρκεια στη Σχολή Ικάρων
Οι ζαλαδες εν ωρα πτησης προερχονται ειτε απο φορτιση στο θετικο ειτε απο φορτιση στον αρνητικο αξονα, εν αντιθεσει με τα αυτοκινητα που οταν αλλαζουν διευθυνση φορτιζονται στον αξονα ΧΚοινως η επιταχυνση της βαρυτητας ειναι 1 διανυσμα το οποιο μετριεται σε m/s2 οποτε αν βαλετε μονοι σας τα νουμερα ειναι απλο να δειτε τι παιζει...1g=9.81m/s2 στο δικο μας ημισφαιριο, η μαζα παραμενει σταθερη αλλα το τελικο αποτελεσμα σε newton οταν ενας χειριστης φτασει τα 9 g ειναι πως φορτιζεται αν η μαζα του 80 κιλα με 80Χ9.81*9=6500 Ν (πανω στο χειριστη) στον αξονα Υ, δηλαδη καθετα.(Αρκει να πω πως σε υπερφορτιση το βελος καμψης της πτερυγας ειναι μεγαλο και μπορει να στρεβλωθει το αεροσκαφος ακομα και να διαλυθει)
Αυτο σημαινει οτι το αιμα λογω αδρανειας οταν φορτιζεται θετικα κατεβαινει προς τα κατω και οταν φορτιζεται αρνητικα δηλαδη οταν το αεροσκαφος κατεβει αποτομα για να το πω χοντρικα το αιμα ανεβαινει προς τα πανω
Τοτε ο χειριστης τα βλεπει ολα κοκκινα η αντιθετως μαυρα και αν υπερβει και τα 9 g τοτε παθαινει G-LOC=g los of conciense=απωλεια συνειδησης και για 2 δευτερολεπτα να το παθει μπορει να χασει τον ελεγχο κ να σκοτωθει.
Γι αυτο φορουν στη μεση ειδικες φορμες αντι g που φουσκωνουν παιρνοντας πληροφοριες απ το αδρανειακο συστημα του αεροπλανου και κρατανε το αιμα στη σωστη θεση.
Ζαλαδες σε περιβαλλον μη επιταχυνσης δηλαδη οταν το αεροπλανο κινειται σταθερα δεν υπαρχουν, σε μεγαλο υψος η πυκνοτητα του αερα ειναι μικρη και χρησιμοποιειται μασκα ατμοσφαιρικου πεπιεσμενου αερα που προλαμβανει την υποξια του αιματος.
Οταν κοβουν καποιον εκτος απ τα προαναφερθεντα, μπορει ο υποψηφιος να ξεχνιεται, η να μη μπορει να χρησιμοποιησει τα οργανα του αεροσκαφους η μπορει να αποπροσανατολιζεται, η σε μια δυσκολη στιγμη πχ που ο εκπαιδευτης κλεινει τον κινητηρα να βαζει τις φωνες να κλαιει απο φοβο και να μην εκτελει τη διαδικασια που εχει μαθει απ εξω και διαβασει επισταμενα να κανει επανεκκινηση στον αερα
Ελπιζω να βοηθησα
ΥΓ=1 newton =1kg*1m/s^2
...
Αυτο σημαινει οτι το αιμα λογω αδρανειας οταν φορτιζεται θετικα κατεβαινει προς τα κατω και οταν φορτιζεται αρνητικα δηλαδη οταν το αεροσκαφος κατεβει αποτομα για να το πω χοντρικα το αιμα ανεβαινει προς τα πανω
Τοτε ο χειριστης τα βλεπει ολα κοκκινα η αντιθετως μαυρα και αν υπερβει και τα 9 g τοτε παθαινει G-LOC=g los of conciense=απωλεια συνειδησης και για 2 δευτερολεπτα να το παθει μπορει να χασει τον ελεγχο κ να σκοτωθει.
Γι αυτο φορουν στη μεση ειδικες φορμες αντι g που φουσκωνουν παιρνοντας πληροφοριες απ το αδρανειακο συστημα του αεροπλανου και κρατανε το αιμα στη σωστη θεση.
Ζαλαδες σε περιβαλλον μη επιταχυνσης δηλαδη οταν το αεροπλανο κινειται σταθερα δεν υπαρχουν, σε μεγαλο υψος η πυκνοτητα του αερα ειναι μικρη και χρησιμοποιειται μασκα ατμοσφαιρικου πεπιεσμενου αερα που προλαμβανει την υποξια του αιματος.
Οταν κοβουν καποιον εκτος απ τα προαναφερθεντα, μπορει ο υποψηφιος να ξεχνιεται, η να μη μπορει να χρησιμοποιησει τα οργανα του αεροσκαφους η μπορει να αποπροσανατολιζεται, η σε μια δυσκολη στιγμη πχ που ο εκπαιδευτης κλεινει τον κινητηρα να βαζει τις φωνες να κλαιει απο φοβο και να μην εκτελει τη διαδικασια που εχει μαθει απ εξω και διαβασει επισταμενα να κανει επανεκκινηση στον αερα
Ελπιζω να βοηθησα
ΥΓ=1 newton =1kg*1m/s^2
...
- roverr24
- Συνταγματάρχης
- Posts in topic: 3
- Δημοσιεύσεις: 833
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 25, 2009 9:59 pm
- Τοποθεσία: Greece
- Ενδιαφέροντα: λογοτεχνία
- Επάγγελμα: Naval engineering officer
Πτητική ανεπάρκεια στη Σχολή Ικάρων
http://www.haf.gr/el/structure/units/kai/physiology.asp ριξε ενα βλεφαρο στο κεντρο αεροπορικης ιατρικης του ΓΝΑ
Εχει και αντιστοιχο μαθημα στη σχολη ικαρων, θεωρητικο εκει μαθαινεις τα παντα
Εχει και αντιστοιχο μαθημα στη σχολη ικαρων, θεωρητικο εκει μαθαινεις τα παντα
- cocoblogger
- Λοχίας - Έφεδρος
- Posts in topic: 1
- Δημοσιεύσεις: 74
- Εγγραφή: Παρ Δεκ 30, 2011 12:23 am
- Τοποθεσία: Μηχ/της
Πτητική ανεπάρκεια στη Σχολή Ικάρων
Αμα λιποθυμησεις δηλαδη για παραδειγμα κοβεσαι επιτοπου;
Την σημαια που αγαπω Εχει εναν λευκο σταυρο Και θα την υπηρετω Μεχρι να με βρουν νεκρο...
Πτητική ανεπάρκεια στη Σχολή Ικάρων
Πόση ώρα κρατάει αυτό το μηχάνημα πίεσης, αν έχεις δυσλεξία ειναι πρόβλημα;
Πτητική ανεπάρκεια στη Σχολή Ικάρων
H δυσλεξία δεν επιτρέπεται στις στρατιωτικές σχολές, είναι στα νοσήματα τα οποία κρίνονται απορριπτέα.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες