Σε νέο υπέρογκο δανεισμό συνολικού ύψους 1,4 δισεκατομμυρίων ευρώ προχωρά εντός του 2010 η πλέον χρεωμένη ΔΕΚΟ της χώρας, ο ΟΣΕ.
Ο Οργανισμός, ο οποίος έχει συσσωρευμένα ελλείμματα άνω των 10 δισεκατομμυρίων ευρώ και ετήσιες ζημίες που προσεγγίζουν το 1 δισεκατομμύριο, αναγκάζεται για ακόμα μία φορά, σύμφωνα με πληροφορίες, να καταφύγει σε νέο δανεισμό με στόχο κυρίως την κάλυψη των λειτουργικών του δαπανών, αλλά και την εξυπηρέτηση παλαιότερων δανειακών υποχρεώσεων.
Ο δανεισμός θα γίνει σε τρεις δόσεις, με την πρώτη να αφορά τη σύναψη δανείου περίπου 400 εκατομμυρίων ευρώ, για το οποίο ο Οργανισμός Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους, λειτουργώντας για λογαριασμό του ΟΣΕ, έχει ήδη ξεκινήσει την αναζήτηση και τις επαφές με τράπεζες με στόχο την επίτευξη του χαμηλότερου δυνατού επιτοκίου.
Υπολογίζεται ότι οι δανειακές ανάγκες του Οργανισμού ξεπέρασαν πέρυσι τα 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ, ενώ οι συνολικές δανειακές υποχρεώσεις του ΟΣΕ εκτιμάται ότι σήμερα αγγίζουν τα 8 δισ. Ευρώ, καθώς έως το τέλος του 2009 τα 32 δάνεια που είχε συνάψει ο Οργανισμός έφταναν τα 7,4 δισ. Ευρώ και προέρχονταν από εγχώριες και διεθνείς τράπεζες.
ΕΘΝΟΣ
Αποκρατικοποιήσεις
- yandr
- Στρατάρχης
- Δημοσιεύσεις: 11245
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
- Επικοινωνία:
Αποκρατικοποιήσεις
Και άλλο ένα νέο για τους οπαδόυς του κρατικού μονοπωλείου:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος yandr την Τετ Ιουν 09, 2010 2:59 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
- Υποστράτηγος
- Δημοσιεύσεις: 2042
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 26, 2009 7:42 pm
- Επικοινωνία:
Αποκρατικοποιήσεις
Τον ΟΣΕ τον κατέστησαν πλήρως προβληματικό εσκεμμένα. Είναι μέγα σκάνδαλο.
Εχω μιλήσει για τον ΟΣΕ.
Χρειάζεται ριζική αναδιάρθρωση και επενδύσεις στην υποδομή και το δίκτυό του.
Οι Γερμανικοί, Οι ρωσικοί, Οι Γαλλικοί, οι Κινέζικοι κτλ σιδηρόδρομοι είναι στρατηγικής σημασίας και κερδοφόροι.
Εδω απαξιώθηκαν εις χάρην του Μπόμπολα και των λοιπών εργαλάβων (Ελλήνων και ξένων)
Εχω μιλήσει για τον ΟΣΕ.
Χρειάζεται ριζική αναδιάρθρωση και επενδύσεις στην υποδομή και το δίκτυό του.
Οι Γερμανικοί, Οι ρωσικοί, Οι Γαλλικοί, οι Κινέζικοι κτλ σιδηρόδρομοι είναι στρατηγικής σημασίας και κερδοφόροι.
Εδω απαξιώθηκαν εις χάρην του Μπόμπολα και των λοιπών εργαλάβων (Ελλήνων και ξένων)
- yandr
- Στρατάρχης
- Δημοσιεύσεις: 11245
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
- Επικοινωνία:
Αποκρατικοποιήσεις
Πάντα οι εργολάβοι φταίνε, αλλά εμένα με νοιάζει το τελικό αποτέλεσμα.
-
- Ανθυπολοχαγός
- Δημοσιεύσεις: 300
- Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 7:09 pm
- Επικοινωνία:
Αποκρατικοποιήσεις
καλα τοπολ, αλλα και ο νυχτοφυλακας που παιρνει με τα επιδοματα 7000 ευρω τον μηνα βοηθησε και αυτος στο χαλι.TOPOL-M έγραψε:Τον ΟΣΕ τον κατέστησαν πλήρως προβληματικό εσκεμμένα. Είναι μέγα σκάνδαλο.
Εχω μιλήσει για τον ΟΣΕ.
Χρειάζεται ριζική αναδιάρθρωση και επενδύσεις στην υποδομή και το δίκτυό του.
Οι Γερμανικοί, Οι ρωσικοί, Οι Γαλλικοί, οι Κινέζικοι κτλ σιδηρόδρομοι είναι στρατηγικής σημασίας και κερδοφόροι.
Εδω απαξιώθηκαν εις χάρην του Μπόμπολα και των λοιπών εργαλάβων (Ελλήνων και ξένων)
-
- Υποστράτηγος
- Δημοσιεύσεις: 2042
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 26, 2009 7:42 pm
- Επικοινωνία:
Αποκρατικοποιήσεις
7.000 δεν παίρνει κανένας Δ. Υ πλήν CEO
-
- Ανθυπολοχαγός
- Δημοσιεύσεις: 300
- Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 7:09 pm
- Επικοινωνία:
Αποκρατικοποιήσεις
Το ειδα σε ρεπορταζ σε 2 δελτια ειδησεων... Και ομως ρε φιλε με επιδοματα και λοιπα και πληρωμες απο διαφορετικους κωδικους (π. Χ. Πανεπ/μιο και νοσοκομειο) υπαρχουν πολα ευτραπελα... Γι αυτο ολες οι κυβερνησεις λενε για ενιαιο μισθολογιο δημοσιου, αλλα...
-
- Υποστράτηγος
- Δημοσιεύσεις: 2042
- Εγγραφή: Παρ Ιουν 26, 2009 7:42 pm
- Επικοινωνία:
Αποκρατικοποιήσεις
Οσα επιδόματα και να παίρνεις 7.000 δεν βγαίνουν στο δημόσιο ιδίως για υπάλληλο.
Αν αφορά διευθυντικό στέλεχος μπορεί.
Για τον ΟΣΕ τα είπαμε.
Χρειάζεται μαχαίρι, αναδιάρθρωση Και επενδύσεις στο δίκτυό του.
Αλήθεια, τι έγινε εγίνε το περιβόητο 1,5 τρις που ακούγαμε εδώ και χρόοοοονια για το δίκτυο του ΟΣΕ;
Υπάρχει όμως και ο κερδοφόρος προαστιακός που λειτουργεί σε καλά standart αν και εκεί χρειάζεται ακόμα βελτίωση στο οργανοτικό κομμάτι και την σχεδιάση των δρομολογίων.
Αν αφορά διευθυντικό στέλεχος μπορεί.
Για τον ΟΣΕ τα είπαμε.
Χρειάζεται μαχαίρι, αναδιάρθρωση Και επενδύσεις στο δίκτυό του.
Αλήθεια, τι έγινε εγίνε το περιβόητο 1,5 τρις που ακούγαμε εδώ και χρόοοοονια για το δίκτυο του ΟΣΕ;
Υπάρχει όμως και ο κερδοφόρος προαστιακός που λειτουργεί σε καλά standart αν και εκεί χρειάζεται ακόμα βελτίωση στο οργανοτικό κομμάτι και την σχεδιάση των δρομολογίων.
- yandr
- Στρατάρχης
- Δημοσιεύσεις: 11245
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
- Επικοινωνία:
Αποκρατικοποιήσεις
Οκτώ συμφωνίες ναυτιλιακού περιεχομένου υπεγράφησαν χθες με κινεζική αντιπροσωπεία που συνοδεύει τον αντιπρόεδρο της κινεζικής κυβέρνησης κ. Ζανγκ Ντεγιάνγκ στην Αθήνα.
Μνημόνιο κατανόησης για συνεργασία στον ναυτιλιακό τομέα υπέγραψαν ο υπουργός Μεταφορών της Κίνας κ. Λι Σενγκλίν και η υπουργός Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας κυρία Λούκα Κατσέλη.
Επίσης υπογράφηκαν άλλες επτά συμφωνίες οι οποίες προβλέπουν τη δημιουργία κοινών ναυτιλιακών εταιρειών, τη ναυπήγηση ή τη ναύλωση ελληνικών εμπορικών πλοίων από θυγατρικές εταιρείες και ναυπηγεία του κινεζικού ναυτιλιακού ομίλου Cosco.
Επιστολή πρόθεσης δημιουργίας μεικτής εταιρείας (joint venture) υπογράφηκε μεταξύ της Cosco Βulk Carriers και της Cardiff Μarine του έλληνα εφοπλιστή κ. Γ. Οικονόμου. Ο κ. Οικονόμου υπέγραψε επίσης συμβόλαιο ναυπήγησης δύο συν δύο φορτηγών πλοίων ξηρού φορτίου με τα ναυπηγεία Cosco.
Συμφωνίες ναυπήγησης πλοίων με τα ίδια ναυπηγεία υπέγραψαν εξάλλου άλλοι δύο έλληνες εφοπλιστές και συγκεκριμένα οι κκ. Γ. Προκοπίου και Ευ. Πατέρας. Οι εν λόγω συμφωνίες προβλέπουν τη ναυπήγηση δύο συν δύο φορτηγών πλοίων ξηρού φορτίου για λογαριασμό της Common Ρrogress του κ. Πατέρα, καθώς και τη ναυπήγηση τριών φορτηγών πλοίων για λογαριασμό της Dynacom Τankers του κ. Προκοπίου. Επίσης επιστολή πρόθεσης ναυπήγησης δύο συν δύο φορτηγών πλοίων ξηρού φορτίου υπέγραψε με τα ναυπηγεία της Cosco η Golden Union Shipping του κ. Θ. Βενιάμη, ενώ η ίδια εταιρεία υπέγραψε συμφωνία ναύλωσης πέντε φορτηγών πλοίων της από την Cosco Βulk Carriers. Η Golden Union εξάλλου υπέγραψε άλλη μια επιστολή πρόθεσης ναύλωσης ενός ακόμη φορτηγού πλοίου κλάσης panamax.
Διαβάστε περισσότερα
-
- Ανθυπασπιστής
- Δημοσιεύσεις: 220
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 17, 2010 6:14 am
- Επικοινωνία:
Αποκρατικοποιήσεις
Αρκεί η εξυγίανση να μην σηματοδοτήσει την αύξηση των εισιτηρίων στον ΟΣΕ. Γιατί από κει θα αρχίσουν μου φαίνεται
-
- Ανθυπασπιστής
- Δημοσιεύσεις: 220
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 17, 2010 6:14 am
- Επικοινωνία:
Αποκρατικοποιήσεις
Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θέλουν να το πουλήσουν. Παρουσιάζει κέρδη και πάει μια χαρά. Εντάξει είπαμε αποκρατικοποιήσεις Εκεί που παρουσιάζεται μεγάλο έλλειμμα αλλά το Τ. Τ. Είναι Ένας υγιής τραπεζικός οργανισμός.
- yandr
- Στρατάρχης
- Δημοσιεύσεις: 11245
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
- Επικοινωνία:
Αποκρατικοποιήσεις
Και η Ολυμπιακή κάποτε κερδοφόρα ήταν.
Το κράτος δεν είναι επιχειρηματίας για να στείνει επιχειρήσεις, αυτό είναι δουλειά του ιδιωτικού τομέα. Το κράτος στηρίζει την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς, παρέχει δημόσια αγαθά και βοηθά τα ασύναμα μέλη της κοινωνίας.
Από εκεί και πέρα, η παρούσα συγκυρία δεν είναι η κατάλληλη για πώληση εταιρειών του δημοσίου γιατί η αποτίμησή τους θα είναι πολύ χαμηλή.
Το κράτος δεν είναι επιχειρηματίας για να στείνει επιχειρήσεις, αυτό είναι δουλειά του ιδιωτικού τομέα. Το κράτος στηρίζει την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς, παρέχει δημόσια αγαθά και βοηθά τα ασύναμα μέλη της κοινωνίας.
Από εκεί και πέρα, η παρούσα συγκυρία δεν είναι η κατάλληλη για πώληση εταιρειών του δημοσίου γιατί η αποτίμησή τους θα είναι πολύ χαμηλή.
- greko_27
- Υποστράτηγος
- Δημοσιεύσεις: 2243
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 1:30 am
- Τοποθεσία: Schweiz
- Επικοινωνία:
Αποκρατικοποιήσεις
yandr έγραψε:Και η Ολυμπιακή κάποτε κερδοφόρα ήταν.
Το κράτος δεν είναι επιχειρηματίας για να στείνει επιχειρήσεις, αυτό είναι δουλειά του ιδιωτικού τομέα. Το κράτος στηρίζει την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς, παρέχει δημόσια αγαθά και βοηθά τα ασύναμα μέλη της κοινωνίας.
Από εκεί και πέρα, η παρούσα συγκυρία δεν είναι η κατάλληλη για πώληση εταιρειών του δημοσίου γιατί η αποτίμησή τους θα είναι πολύ χαμηλή.
Αρα μιλαμε για ξεπουλημα και μαλιστα κοψοχρονιας... . Το θεμα ομως ειναι εαν η εταιρεια του δημοσιου ειναι εντελως ασυμφορη για το ελληνικο δημοσιο και εν μεσω κρισης δεν θα ηταν πρεπον να πουληθουν σε μια καλη τιμη για το δημοσιο; ... χωρις μιζες ομως
-
- Ανθυπασπιστής
- Δημοσιεύσεις: 220
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 17, 2010 6:14 am
- Επικοινωνία:
Αποκρατικοποιήσεις
στα τελευταία της η Ολυμπιακή ΔΕΝ ήταν, για αυτό και πουλήθηκε.yandr έγραψε:Και η Ολυμπιακή κάποτε κερδοφόρα ήταν.
Το κράτος δεν είναι επιχειρηματίας για να στείνει επιχειρήσεις, αυτό είναι δουλειά του ιδιωτικού τομέα. Το κράτος στηρίζει την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς, παρέχει δημόσια αγαθά και βοηθά τα ασύναμα μέλη της κοινωνίας.
Από εκεί και πέρα, η παρούσα συγκυρία δεν είναι η κατάλληλη για πώληση εταιρειών του δημοσίου γιατί η αποτίμησή τους θα είναι πολύ χαμηλή.
Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο όμως είναι μία καθόλα υγιής επιχείρηση.
Θα πουληθεί ή θα ξεπουληθεί; Αν είναι το δεύτερο τότε θα ζημιωθεί το Ελληνικό Κράτος.
- kampf
- Αντισυνταγματάρχης
- Δημοσιεύσεις: 823
- Εγγραφή: Παρ Αύγ 07, 2009 4:01 pm
- Επικοινωνία:
Αποκρατικοποιήσεις
Να ιδιωτικοποιηθουν ολα, να ξεβρωμισουν απο τους αραχτους δουλευταραδες και αμα φανε και σκατοξυλο οι συνδικαλιστες ακομα καλυτερα
"Αδελφοί, εν τη κρισίμω ταύτη περιστάσει μόνον ένδοξον θάνατον πρέπει να ευχόμεθα" Γ. Ολύμπιος
-
- Στρατηγός
- Δημοσιεύσεις: 5776
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 06, 2009 12:10 am
- Επικοινωνία:
Αποκρατικοποιήσεις
DNT04 έγραψε:Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θέλουν να το πουλήσουν. Παρουσιάζει κέρδη και πάει μια χαρά. Εντάξει είπαμε αποκρατικοποιήσεις Εκεί που παρουσιάζεται μεγάλο έλλειμμα αλλά το Τ. Τ. Είναι Ένας υγιής τραπεζικός οργανισμός.
μαλλον γιατι πηγαινε καλα...
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες