Νέος θεσμός για ενεργό εφεδρεία
Re: Νέος θεσμός για ενεργό εφεδρεία
Όπως φαίνεται το πρώτο μέτρο για την ενεργό εφεδρεία είναι ότι όλοι οι απολυθέντες στρατεύσιμοι ικανοί να φέρουν όπλο, εντάσσονται σε αυτήν μέχρι να συμπληρώσουν το 29ο έτος τους.. Ήδη και στα τάγματα εθνοφυλακής που με τον προηγούμενο νόμο του 2023 μπορούσαν να δεχτούν και όσους ήταν από 20 ετών και άνω με λευκό φύλλο πορείας, τώρα απολύουν υποχρεωτικά όλους όσους είναι κάτω των 29 προκειμένου να ενταχτούν στην ενεργό...
Re: Νέος θεσμός για ενεργό εφεδρεία
Με αυτά που ψηφίστηκαν, όχι μόνο δεν αλλάζει η εφεδρεία, αλλά υποστελεχώνει και την Εθνοφυλακή, μόνο για να βρει άτομα, να φιανόμαστε πολλοί. Τσαπατσουλιές, χωρίς σχέδιο και χωρίς ουσία!
Re: Νέος θεσμός για ενεργό εφεδρεία
Δεν υπάρχει καμία εξέλιξη, που να αφορά την εφεδρεία ή Εθνοφυλακή. Ότι ψηφίστηκε, με το νόμο Δένδια, που στην ουσία, δεν παράγει τίποτα ιδιαίτερο. Μία τρύπα στο νερό.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης



