από Epoxmet » Πέμ Ιουν 25, 2026 10:47 pm
Επισκέπτης έγραψε: Πέμ Ιουν 25, 2026 12:04 pm
Καλημερα παιδια ειμαι για να μπω τωρα και μαζευω γιατρους ερωτηση επειδη στο χαρτι δεν μου ζηταει καπου ακτινογραφια θωρακος ξερει κανεις αν την χρειαζεται?ρωτησα και μου ειπαν αν δεν στην γραφει δεν την θελουν αλλα ρωταω και εδω που σιγουρα θα ξερετε μην κοπω χωρις λογο
Η ακτινογραφία ειναι μόνο για τον πνευμονολογο για να δει και να υπογράψει,δεν στην ζητάνε οταν πας να παραδώσεις την καρτέλα στους γιατρούς της Π.Υ.
[quote="Επισκέπτης" post_id=568504 time=1782378287 user_id=undefined]
Καλημερα παιδια ειμαι για να μπω τωρα και μαζευω γιατρους ερωτηση επειδη στο χαρτι δεν μου ζηταει καπου ακτινογραφια θωρακος ξερει κανεις αν την χρειαζεται?ρωτησα και μου ειπαν αν δεν στην γραφει δεν την θελουν αλλα ρωταω και εδω που σιγουρα θα ξερετε μην κοπω χωρις λογο
[/quote]
Η ακτινογραφία ειναι μόνο για τον πνευμονολογο για να δει και να υπογράψει,δεν στην ζητάνε οταν πας να παραδώσεις την καρτέλα στους γιατρούς της Π.Υ.