από Nassos » Πέμ Νοέμ 20, 2025 11:31 am
Τα 4 πρώτα παραλαβής 2011 που ήταν IOC (Initial Operational Capability) θεωρούνται «τελειωμένα», τα υπόλοιπα 5 μεθεπόμενων παραλαβών που έχουν κανιβαλιστεί έχουν πιθανότητες επαναφοράς σε FOC (Full Operational Capability), αυτό όμως θα εξαρτηθεί από την κατάσταση που βρίσκονται και πόσα λεφτά θα ζητήσει η NH Industries. Η κοινοπραξία λέει ότι είναι σε συζητήσεις με το ΓΕΣ, αλλά θα είναι ξεχωριστή σύμβαση.
Μη ξεχνάμε ότι τόσα χρόνια όλα τα ελικόπτερα δεν είχαν FOS, έβγαζαν πολλές ασθένειες, δεν υπήρχαν καν ανταλλακτικά από την κοινοπραξία, και κυρίως λιάζονταν στην πίστα των Μεγάρων. Μόλις πέρυσι έφτιαξαν τα hangar...
Περίπτωση συμπληρωματικής παραγγελίας αποκλείεται, μόνη πιθανότητα είναι αναπλήρωση από αποσυρμένα Ε/Π άλλων χρηστών, πχ Βέλγιο - Νορβηγία, πιθανόν και τα 9 Hpk 14 High Cabin του Σουηδικού Στρατού.
Τα 4 πρώτα παραλαβής 2011 που ήταν IOC (Initial Operational Capability) θεωρούνται «τελειωμένα», τα υπόλοιπα 5 μεθεπόμενων παραλαβών που έχουν κανιβαλιστεί έχουν πιθανότητες επαναφοράς σε FOC (Full Operational Capability), αυτό όμως θα εξαρτηθεί από την κατάσταση που βρίσκονται και πόσα λεφτά θα ζητήσει η NH Industries. Η κοινοπραξία λέει ότι είναι σε συζητήσεις με το ΓΕΣ, αλλά θα είναι ξεχωριστή σύμβαση.
Μη ξεχνάμε ότι τόσα χρόνια όλα τα ελικόπτερα δεν είχαν FOS, έβγαζαν πολλές ασθένειες, δεν υπήρχαν καν ανταλλακτικά από την κοινοπραξία, και κυρίως λιάζονταν στην πίστα των Μεγάρων. Μόλις πέρυσι έφτιαξαν τα hangar...
Περίπτωση συμπληρωματικής παραγγελίας αποκλείεται, μόνη πιθανότητα είναι αναπλήρωση από αποσυρμένα Ε/Π άλλων χρηστών, πχ Βέλγιο - Νορβηγία, πιθανόν και τα 9 Hpk 14 High Cabin του Σουηδικού Στρατού.