από yandr » Σάβ Ιουν 11, 2022 8:05 pm
Το ερώτημα βέβαια είναι τι μπορεί να γίνει σήμερα.
Δυστυχώς με χώρες όπως την Αυστραλία και τη Νορβηγία να αποσύρουν/επιστρέφουν τα
ελικόπτερα ΝΗ-90 που διαθέτουν γιατί δεν μπορεί να τα υποστηρίξει η κατασκευάστρια εταιρεία, αναρωτιέται κανείς τι μπορεί να κάνει η Ελλάδα.
Προσωπικά ακόμη δεν έχω καταλάβει ποιο είναι το πρόβλημα. Δεν παράγονται αρκετά ανταλλακτικά, χαλάνε πολύ πιο συχνά από τις προδιαγραφές τους, έχουν πολύ υψηλό ωριαίο κόστος πτήσης (και γιατί) ;
Ειδικά για την Ελλάδα μπορούμε να ξεχάσουμε τη χρήση τους ως ελικόπτερα γενικών μεταφορών και να εστιάσουμε ίσως στις ειδικές δυνάμεις, αλλά τότε θα πρέπει να δούμε κάποτε τι θα γίνει με τα
Huey .
Βέβαια με 16 διαφορετικά
ελικόπτερα σε υπηρεσία σε 23 συνολικά υποτυπους, δουλειά δεν γίνεται
Το ερώτημα βέβαια είναι τι μπορεί να γίνει σήμερα.Δυστυχώς με χώρες όπως την Αυστραλία και τη Νορβηγία να αποσύρουν/επιστρέφουν τα [url=/stratos/nh-90.asp]ελικόπτερα ΝΗ-90[/url] που διαθέτουν γιατί δεν μπορεί να τα υποστηρίξει η κατασκευάστρια εταιρεία, αναρωτιέται κανείς τι μπορεί να κάνει η Ελλάδα.Προσωπικά ακόμη δεν έχω καταλάβει ποιο είναι το πρόβλημα. Δεν παράγονται αρκετά ανταλλακτικά, χαλάνε πολύ πιο συχνά από τις προδιαγραφές τους, έχουν πολύ υψηλό ωριαίο κόστος πτήσης (και γιατί) ;Ειδικά για την Ελλάδα μπορούμε να ξεχάσουμε τη χρήση τους ως ελικόπτερα γενικών μεταφορών και να εστιάσουμε ίσως στις ειδικές δυνάμεις, αλλά τότε θα πρέπει να δούμε κάποτε τι θα γίνει με τα [url=/stratos/heuy.asp]Huey[/url] .Βέβαια με 16 διαφορετικά [url=/stratos/elikoptera.asp]ελικόπτερα σε υπηρεσία[/url] σε 23 συνολικά υποτυπους, δουλειά δεν γίνεται