Κλιμάκιο Ειδικών Αποστολών Πειραιά
Φωτογραφίες ΚΕΑ/ΟΕΑ/ΕΟΕΠ (Λιμενικό)
- TheloNaPaoSnd
- Λοχαγός
- Δημοσιεύσεις: 445
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 24, 2018 8:06 pm
- Τοποθεσία: Πολιτης
- Επικοινωνία:
- TheloNaPaoSnd
- Λοχαγός
- Δημοσιεύσεις: 445
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 24, 2018 8:06 pm
- Τοποθεσία: Πολιτης
- Επικοινωνία:
-
- Α/ΓΕΣ
- Δημοσιεύσεις: 11203
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
- Επικοινωνία:
-
- Α/ΓΕΣ
- Δημοσιεύσεις: 11203
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
- Επικοινωνία:
Φωτογραφίες ΚΕΑ/ΟΕΑ/ΕΟΕΠ (Λιμενικό)
Ειδική Ομάδα Επιχειρήσεων Πειραιά
- yandr
- Στρατάρχης
- Δημοσιεύσεις: 11238
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
- Επικοινωνία:
Φωτογραφίες ΚΕΑ/ΟΕΑ/ΕΟΕΠ (Λιμενικό)
Αναρωτιέμαι πόσο μεγάλος συμβιβασμός για την ασφάλεια του προσωπικού είναι τα high-cut κράνη
-
- Α/ΓΕΣ
- Δημοσιεύσεις: 11203
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
- Επικοινωνία:
Φωτογραφίες ΚΕΑ/ΟΕΑ/ΕΟΕΠ (Λιμενικό)
Τα high cut δημιουργήθηκαν επειδή σε ναυτικές επιχειρήσεις ή νηοψίες υπήρχε κίνδυνος το κανονικό κράνος να κρατούσε νερό και να έσπαγε το σαγόνι του χρήστη. Γι'αυτό και παλαιότερα χρησιμοποιούσαν είτε Protec είτε κράνη ποδηλατιστών. Σε τέτοια κράνη και στα mid-cut μπορείς να προσθέσεις και ωτοασπίδες-ακουστικά ενδοεπικοινωνίας, κάτι όχι τόσο απλό στα κανονικά κράνη.
Εννοείται τέτοιο κράνος είναι ακατάλληλο για το απλό Πεζικό.
Εννοείται τέτοιο κράνος είναι ακατάλληλο για το απλό Πεζικό.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες