Αναβάθμιση ελληνικών P-3B

Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11238
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Αναβάθμιση ελληνικών P-3B

Δημοσίευση από yandr »

Καθώς αναμένεται η επανάληψη του ανοικτού δημόσιου διεθνούς διαγωνισμού με αντικείμενο 5 αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας για το Πολεμικό Ναυτικό, με επιστολή της προ ημερών η Lockheed Martin ενημερώνει τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, πως είναι διαθέσιμα 4 πλεονάζοντα P-3C Orion για δωρεάν παραχώρηση από την κυβέρνηση των ΗΠΑ.

Η εταιρεία προτείνει την αναβάθμιση των αεροσκαφών αυτών για την κάλυψη των ελληνικών απαιτήσεων, ενώ στο μεταξύ προτείνεται να υποβληθούν δύο από τα υπάρχοντα Ρ-3Β του ΠΝ σε πρόγραμμα επέκτασης της δομικής ζωής τους διάρκειας 18 μηνών, εξασφαλίζοντας 3 με 4 έτη επιχειρησιακής χρήσης.

Αμυντική γραμμή
Εφόσον παραχωρούνται δωρεάν (υποθέτω θα πληρωθούν χρήματα για κάποιο εκσυγχρονισμό), η πρόταση έχει πολλές πιθανότητες υλοποίησης λόγω των οικονομικών προβλημάτων της χώρας.

Προσωπικά βρίσκω τα αεροσκάφη αυτά πολύ μεγάλα για την Ελλάδα και θα προτιμούσα μία μικρότερη πλατφόρμα που να υπηρετεί ήδη στις ένοπλες δυνάμεις, όπως τα Embraer.

Ωστόσο το τζάμπα είναι πάντα καλύτερο και οι Αμερικανοί είδαν μάλλον ότι στρεφόμασταν σε άλλες αγορές.

thrakiotis
Αντισυνταγματάρχης
Αντισυνταγματάρχης
Δημοσιεύσεις: 963
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 22, 2009 1:55 am
Τοποθεσία: Greece
Επικοινωνία:

Αναβάθμιση ελληνικών P-3B

Δημοσίευση από thrakiotis »

Σοβαρό και άμεσο κίνδυνο να δούμε τουρκικά αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας να επιχειρούν στο Αιγαίο, υπό «ΝΑΤΟϊκό μανδύα» και στο πλαίσιο της επιχείρησης της Συμμαχίας για την πάταξη της διεθνούς τρομοκρατίας στη θάλασσα, αντιμετωπίζει πλέον η Ελλάδα, μετά την πρόσφατη καθήλωση του μοναδικού εναπομείναντος σε επιχειρησιακή ετοιμότητα αεροσκάφους ναυτικής συνεργασίας P-3B «Οράιον» της 353 Μοίρας Ναυτικής Συνεργασίας (353 ΜΝΑΣ) της Πολεμικής Αεροπορίας.
Το αεροσκάφος προχθές πραγματοποίησε την τελευταία του πτήση, διάρκειας τρεισήμισι περίπου ωρών, και αμέσως μετά καθηλώθηκε, αφού δεν υπάρχουν διαθέσιμα κονδύλια για τη διενέργεια της απαραίτητης εργοστασιακού επιπέδου συντήρησης, που διαρκεί περίπου 10 μήνες και πραγματοποιείται στις εγκαταστάσεις της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας (ΕΑΒ) στην Τανάγρα.
Την ίδια ώρα, τρία ακόμα πολύτιμα αεροσκάφη της Μοίρας «αναπαύονται» στα υπόστεγα συντήρησης της ΕΑΒ εδώ και τέσσερα, τρία και δύο χρόνια αντίστοιχα, αφού το προαναφερθέν χρονικό διάστημα δεν δόθηκαν στο Πολεμικό Ναυτικό -στο οποίο ανήκουν τα αεροσκάφη και έχει και την επιχειρησιακή τους αξιοποίηση- τα απαραίτητα χρήματα για να πληρωθεί η εταιρεία για τις εργασίες της προβλεπόμενης «μεγάλης συντήρησης», εργοστασιακού επιπέδου (PDM), στην οποία αυτά έπρεπε να υποβληθούν για να είναι πάλι έτοιμα για πτήσεις. Ας σημειωθεί ότι στο τελευταίο αεροσκάφος είχε δοθεί «παράταση του επιχειρησιακού ορίου ζωής κατά 200 ώρες, στις αρχές του 2008, που όμως και αυτές πέρασαν χωρίς να εξευρεθεί λύση».
Μετά τη δυσάρεστη αυτή εξέλιξη είναι πολύ πιθανό, είτε το ΝΑΤΟ αυτοτελώς είτε έπειτα από σχετική πρόταση των άμεσα ενδιαφερόμενων, για ευνόητους λόγους, Τούρκων, να αναθέσει στους τελευταίους να καλύψουν το «κενό ασφαλείας» στο Αιγαίο με τα αντίστοιχα δικά τους αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας τύπου CASA CN-235 που διαθέτουν. Ήδη οι Τούρκοι διαθέτουν τα αεροσκάφη τους αυτά για τη διενέργεια αντίστοιχων αποστολών εθνικού και ΝΑΤΟϊκού επιχειρησιακού ενδιαφέροντος, καλύπτοντας τον τομέα ευθύνης τους ανατολικά του Καστελλορίζου, βόρεια της Κύπρου, εκτός δηλαδή του ελληνικού FIR (FIR Αθηνών).
Η κατάσταση αυτή έχει δημιουργήσει και σοβαρά προβλήματα μεταξύ των πληρωμάτων των αεροσκαφών αυτών, καθώς οι ιπτάμενοι θα αρχίσουν βαθμιαία να χάνουν τη διαθεσιμότητά τους σε νυκτερινές πτήσεις, πτήσεις δι' οργάνων κ. Λπ. με όποιες επιπτώσεις μπορεί αυτό να έχει στην ασφάλεια πτήσεων.

Πηγή
ΑΕΤΟΣ για το stoxos.gr
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11238
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Αναβάθμιση ελληνικών P-3B

Δημοσίευση από yandr »

Εκσυγχρονισμό αποσυρόμενων P-3B προτείνει η Lockheed Martin

...

Η εταιρεία παρουσίασε χθες την πρότασή της σε συνέντευξη Τύπου, όπου ταυτοχρόνως παρουσιάστηκε η πρόταση της εταιρείας για απορρόφηση του κονδυλίου των 250 εκατ. Ευρώ που έχει προβλεφθεί για την απόκτηση νέου αεροσκάφους ναυτικής συνεργασίας από ένα πρόγραμμα εκσυγχρονισμού τεσσάρων P-3C Orion, που έχουν πρόσφατα αποσυρθεί από το αμερικανικό Ναυτικό, που μπορούν να αποκτηθούν από την Ελλάδα «χωρίς κόστος», έχοντας δυο σκέλη, ένα ενδιάμεσης λύσης και ένα τελικής λύσης.

Στο πρώτο σκέλος, δυο από τα P-3B του ΠΝ θα επιθεωρηθούν και θα υποστούν τις απαραίτητες εργασίες επισκευών ώστε να αποκτήσουν 1.500-1.800 επιπλέον ώρες πτήσης (και να συμπληρώσουν σε υπηρεσία 70-75 χρόνια ζωής, αφού τέθηκαν σε υπηρεσία την δεκαετία του '50... ).

defencenet.gr

Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11238
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Αναβάθμιση ελληνικών P-3B

Δημοσίευση από yandr »

Στις 30 Ιουνίου η Αμερικανική εταιρία Lockheed Martin Aeronautics παρέθεσε ενημέρωση για την πρόταση-πακέτο που κατέθεσε για τα ελληνικά αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας. Η πρόταση αφορά αρχικά την δομική ενίσχυση 2 Ελληνικών Ρ-3Β (που βρίσκονται σε σχετικά καλύτερη κατάσταση σε σχέση με τα υπόλοιπα) ώστε να επανέλθουν σύντομα σε υπηρεσία. Υπενθυμίζεται ότι μηχανικοί της εταιρίας είχαν επιθεωρήσει πέρυσι όλα τα Ελληνικά Ρ-3Β και έχουν γνώση της κατάστασης κάθε αεροσκάφους ξεχωριστά. Στη συνέχεια η πρόταση προβλέπει την παραχώρηση από τα αποθέματα του Αμερικανικού Ναυτικού 4 Ρ-3C τα οποία και αφού υποστούν εκτεταμένο πρόγραμμα δομικής ενίσχυσης το οποίο θα κρατήσει τουλάχιστον 1 έτος ανά α/φος, θα αρχίσουν να μπαίνουν σε υπηρεσία μόλις τα προαναφερθέντα 2 Ρ-3Β συμπληρώσουν τις ώρες πτήσης τους.

Το πρόγραμμα αναβάθμισης περιλαμβάνει αντικατάσταση πτερύγων, κινητήρων, ηλεκτρονικών αποστολής, προσθήκη FLIR και δομική ενίσχυση που περιλαμβάνει ενισχυτικούς δακτυλίους ατράκτου και νέες κύριες δοκούς, ώστε να αυξηθεί το όριο ζωής κατά 15000 ώρες πτήσης και είναι ανάλογο αυτού που η εταιρία εφαρμόζει στα Πακιστανικά και Νορβηγικά P-3. Το κλειδί στην πρόταση είναι ότι την αναβάθμιση δεν θα την αναλάβει το Αμερικανικό Ναυτικό, όπως έγινε π. Χ. Στα Α-7Ε που παραλάβαμε από το 1993 και μετά, αλλά η ίδια η Lockheed και μάλιστα σε ποσό που ο αντιπρόεδρος επιχειρηματικών αναπτυξιακών πρωτοβουλιών της LΜ για Ευρώπη, Μ. Ανατολή και Αφρική Ντένης Πλέσσας, αρνήθηκε να καθορίσει για ευνόητους λόγους. Πάντως για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, τον Μάρτιο του 2009 η Lockheed ανέλαβε το ίδιο συμβόλαιο από την Ταϊβάν με κόστος 55 εκ. Δολάρια ανά α/φος.

Η ενημέρωση αυτή ήρθε ως "απάντηση" σε δημοσιεύματα που έφεραν τα ΑΤR της παλιάς Ολυμπιακής ως υποψήφια να αναλάβουν το ρόλο Ναυτικής συνεργασίας με την εγκατάσταση σε αυτά του ανάλογου ηλεκτρονικού εξοπλισμού.Τα συγκεκριμένα α/φη έχουν διαμόρφωση επιβατικού, ήταν σε υπηρεσία στην ΟΑ περίπου 15-20 χρόνια και είναι λογικό να περιμένουμε εκτός της εγκατάστασης του ηλεκτρονικού εξοπλισμού και κάποιου είδους δομική συντήρηση/επέκταση ορίου ζωής για την αποφυγή των ίδιων προβλημάτων που παρουσίασαν τα Ρ-3Β.

...

Εν Κρυπτώ
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11238
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Αναβάθμιση ελληνικών P-3B

Δημοσίευση από yandr »

Με περίπου 120 εκατ. Δολάρια ενισχύεται ο κρατικός προϋπολογισμός με την πώληση των πρώτων αεροσκαφών της πρώην Ολυμπιακής. Ηδη, σύμφωνα με πληροφορίες, πουλήθηκαν τα τέσσερα Α340, τα οποία εκτελούσαν τα δρομολόγια σε ΗΠΑ και Καναδά, αντί 100 εκατ. Δολαρίων, ενώ στο τελευταίο στάδιο της πώλησής τους βρίσκονται άλλα 7 Βoeing 737-400 με προσδοκώμενο τίμημα περίπου 20 εκατ. Δολάρια.

Στη διαδικασία απόκτησης αεροσκαφών της Ολυμπιακής εισήλθε, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, και το Πολεμικό Ναυτικό, το οποίο ενδιαφέρεται για την απόκτηση τουλάχιστον δύο ελικοφόρων αεροσκαφών τύπου ΑΤR για τις μεταφορικές του ανάγκες ή για αεροναυτικές περιπολίες. Ποιος ή ποιοι απέκτησαν τα αεροσκάφη παραμένει προς το παρόν αδιευκρίνιστο, αφού στη διαδικασία πώλησης έχουν υπεισέλθει διεθνείς οίκοι αξιολόγησης όπως, για παράδειγμα, η Λαζάρ.

Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&artid=344782&ct=32&dt=23/07/2010#ixzz0uihQaAtU
Nassos
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ
Δημοσιεύσεις: 11203
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
Επικοινωνία:

Αναβάθμιση ελληνικών P-3B

Δημοσίευση από Nassos »

Ναι, έτσι έυκολο είναι να μετατρέψεις ένα πολιτικό αεροσκάφος (20ετίας τουλάχιστον) σε αεροσκάφος ναυτικής συνεργασίας.
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11238
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Αναβάθμιση ελληνικών P-3B

Δημοσίευση από yandr »

Και εμένα μπαρούφα μου φαίνεται, αλλά απλά αντιγράφω από Το Βήμα.
Άβαταρ μέλους
hermes
Υπολοχαγός
Υπολοχαγός
Δημοσιεύσεις: 385
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 10, 2006 9:50 pm
Επικοινωνία:

Αναβάθμιση ελληνικών P-3B

Δημοσίευση από hermes »

Στην Χιλή,3 C-295 MPA κόστισαν 150 εκτατ.$ για 3 αεροσκάφη το 2007. Από τα ΜΜΕ (για να είμαστε πιο ακριβείς LM) ακούμε ότι τα χρήματα για το πρόγραμμα, δεν επαρκούν για 5 ΝΕΑΣ κατασκευής αεροσκάφη αλλά επαρκούν για 4 αεροσκάφη τα οποία στην καλύτερη περίπτωση έχουν διπλασία ηλικία από τα ATR-72, τα όποια λένε ότι θα απαιτήσουν τεράστια έξοδα για να γίνουν ΑΦΝΣ! Μα για 4 αναβαθμισμένα P-3C απαιτείται ένα έτος αναβάθμιση ανά αεροσκάφος, με τεράστιο κόστος ανά μονάδα που είναι σχεδόν διπλάσιο από το κόστος ενός καινούριου C-295MPA! Μην ξεχνάμε ότι τα αεροσκάφη της Χιλής έχουν αγοραστεί σε $ και η αμερικανική πρόσφορα είναι ?!

Τον τελευταίο καιρό η LM μέσω των περισσοτέρων ΜΜΕ έχει αποδυθεί σε έναν αγώνα για να πάρει το συμβόλαιο αυτό, ουσιαστικά πουλώντας μας γυαλισμένα παλιοσίδερα S-3B,P-3C, τα όποια κοστίζουν χρυσάφι. Για να μην μιλήσουμε για το λειτουργικό κόστος (P-3C κυρίως) το οποίο αν συγκριθεί με το αντίστοιχο των συγχρόνων ΑΦΝΣ τα οποία είναι και φθηνότερα στην αγορά, προκαλεί ιλίγγους.
...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος hermes την Κυρ Αύγ 08, 2010 12:11 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11238
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Αναβάθμιση ελληνικών P-3B

Δημοσίευση από yandr »

Κινητικότητα παρουσιάζεται στο πρόγραμμα Αεροσκαφών Ναυτικής Συνεργασίας (ΑΦΝΣ) καθώς το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού ανακοίνωσε την πραγματοποίηση σύσκεψης με εκπροσώπους της ιταλικής εταιρείας Alenia Aeronautica στις 29 Ιουλίου 2010, για την εξέταση της δυνατότητας αξιοποίησης των ATR 72-202 της άλλοτε Ολυμπιακής Αεροπλοΐας.

...

Δύο από τα ATR 72-202 της ΟΑ πραγματοποίησαν την πρώτη πτήση τους το 1991, δύο το 1992, δύο το 1993 και το έβδομο το 1995. Τα αεροσκάφη είναι δομικά καταπονημένα από τον αριθμό κύκλων απογείωσης-προσγείωσης, οπότε κρίσιμο ζήτημα είναι η υπολειπόμενη διάρκεια ζωής τους, η οποία προσδιορίζεται αντικειμενικά από αρμόδια όργανα με προβλεπόμενες διαδικασίες. Πρέπει πάντως να επισημανθεί πως η επιχειρησιακή χρήση των αεροσκαφών από το Πολεμικό Ναυτικό θα είναι δομικά ηπιότερη, καθώς η συχνότητα κύκλων θα είναι πολύ χαμηλότερη και η διάρκεια των πτήσεων πολύ μεγαλύτερη, σε σύγκριση με εκείνες των σύντομων δρομολογίων εσωτερικού της ΟΑ.

Παράλληλα θεωρείται αυτονόητη η υποβολή των αεροσκαφών σε γενική επιθεώρηση και επισκευή, προτού εγκατασταθεί ο απαιτούμενος εξοπλισμός αποστολής ΑΦΝΣ υπό την ευθύνη της Alenia. Το κόστος και η εγχώρια προστιθέμενη αξία των δραστηριοτήτων αυτών θα αποτελέσουν σημαντικές παραμέτρους της τελικής απόφασης.

Hellenic Defence
Alex***
Αρχιλοχίας
Αρχιλοχίας
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: Παρ Οκτ 08, 2010 7:46 pm
Επικοινωνία:

Αναβάθμιση ελληνικών P-3B

Δημοσίευση από Alex*** »

Ξέρει κανείς λεπτομέρειες για το MIMS, το ελληνικό σύστημα αποστολής - μάχης για ΑΦΝΣ το οποίο έχει πωληθεί στην Σιγκαπούρη;
Θα άξιζε η τοποθέτησή του σε κάποια απ' τα παροπλισμένα αεροσκάφη της Ολυμπιακής;
Πολύ θα μου άρεσε μια τέτοια λύση.
Αν κάποιος γνωρίζει κάτι επί του θέματος ας το αναφέρει

Alex***
Αρχιλοχίας
Αρχιλοχίας
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: Παρ Οκτ 08, 2010 7:46 pm
Επικοινωνία:

Αναβάθμιση ελληνικών P-3B

Δημοσίευση από Alex*** »

Απ' ότι ακούγεται η νέα εξέλιξη είναι η προώθηση της λύσης για μεταχειρισμένα P-3C και η όποια απόφαση θα παρθεί μέχρι τον Μάρτιο του 2011.

Διαβάστε αναλυτικά
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11238
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Αναβάθμιση ελληνικών P-3B

Δημοσίευση από yandr »

Πάντως διαφωνώ πλήρως με μία τέτοια απόφαση.

Χίλιες φορές καλύτερα να προμηθευτούμε μικρότερα αεροσκάφη (θα πρότεινα embraer) που ταιριάζουν καλύτερα στο μέγεθος της χώρας και θα έχουν πολύ μικρότερο κόστος υποστήριξης και συντήρησης σε σχέση με τα τεράστια και πολυμεταχειρισμένα P-3.
eagle1
Λοχίας - Έφεδρος
Λοχίας - Έφεδρος
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 27, 2008 5:49 am
Τοποθεσία: Turks and Caicos Islands
Επάγγελμα: Χειριστής Αεροσκαφών
Επικοινωνία:

Αναβάθμιση ελληνικών P-3B

Δημοσίευση από eagle1 »

Συμφωνώ για τα Embraer (είναι γρήγορα και με μεγάλη επιχειρησιακή οροφή, δυνατότητα που τους επιτρέπει να αποφεύγουν πιο εύκολα τις καταιγίδες στο Αιγαίο αλλά και τoν εχθρό σε περίπτωση πολέμου), αλλά ίσως να αποτελούν πλέον πολυτέλεια με βάση τα σημερινά οικονομικά δεδομένα. Από την άλλη πλευρά, η λύση των ATR είναι σίγουρα πολύ καλύτερη από αυτην των P3C, μιας και αυτήν τη στιγμή τα αεροσκάφη-τα οποία όλοι μας έχουμε πληρώσει-υπάρχουν, καθώς και οι εκπαιδευμένοι μηχανικοί και πιλότοι για να τα πετάξουν.

Ας μη ξεχνάμε ότι 100 πιλότοι και 166 μηχανικοί της πρώην Ο. Α θα μεταταγούν στην Υ. Π. Α οπότε γιατί να μην τους αξιοποιήσουμε σε αυτά, από το να τους έχουμε απλά να ελέγχουν τα χαρτιά πλοημότητας αεροσκαφών στο Βενιζέλο;

Δε λέω, χρειάζεται κι αυτό-για λόγους ασφάλειας πτήσεων, μιας και η ΕΕ μας έχει τραβήξει το αυτί και σε αυτόν τον τομέα-αλλά αυτό μπορεί άνετα να πραγματοποιηθεί από μία ομάδα 30-40 ατόμων το πολύ...

Δεν πρέπει επίσης να ξεχνάμε και την ΕΑΒ που κινδυνεύει πλέον με λουκέτο, αφού η δομική ανακατασκευή των ATR72 θα της δώσει πολύτιμο έργο, που αυτήν την εποχή της λείπει...

Από όσο γνωρίζω δε, τα 4 ATR42 που ίσως τελικά μετατραπούν σε ασθενοφόρα-ιδιαίτερα πολύτιμα και σε περίπτωση πολέμου-είχαν ήδη υποβληθεί σε D-check πριν το κλείσιμο της Ο. Α, οπότε δε χρειάζονται ιδιαίτερες εργασίες.

Ας ελπίσουμε λοιπόν, να πρυτανεύσει η λογική, ειδικά αυτήν την εποχή που πραγματικά δε ξέρουμε τι μας ξημερώνει Και πρέπει πλέον να "βγάλουμε και από τη μύγα ξύγκι"...

... ...
eagle1
Λοχίας - Έφεδρος
Λοχίας - Έφεδρος
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 27, 2008 5:49 am
Τοποθεσία: Turks and Caicos Islands
Επάγγελμα: Χειριστής Αεροσκαφών
Επικοινωνία:

Αναβάθμιση ελληνικών P-3B

Δημοσίευση από eagle1 »

Στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών Για μεγάλο ακόμη χρονικό διάστημα θα παραμείνουν τα τέσσερα Α340 αεροπλάνα των Ολυμπιακών Αερογραμμών Για τα οποία αν και είχε βρεθεί πλειοδότης ύστερα από διεθνή διαγωνισμό, πρόσφατα απέσυρε την προσφορά του.[... ]

Τέλος, η Εθνική Κεφαλαίου αναμένει την απόφαση του υπουργείου Εθνικής άμυνας για την απευθείας πώληση των 11 ελικοφόρων ATR, τα οποία προορίζονται είτε για αεροδιακομιδές ή για τη μετατροπή τους σε αεροσκάφη αεροναυτικής συνεργασίας. Τα εν λόγω αεροσκάφη στις αρχές του 2009, είχαν αποτιμηθεί μεταξύ 22 - 27 εκατ. Ευρώ.

Hellenic Business

...
Giannis Ni
Ταγματάρχης
Ταγματάρχης
Δημοσιεύσεις: 630
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 10, 2010 11:25 pm
Τοποθεσία: Αναλυτης Εν.Δυν
Επικοινωνία:

Αναβάθμιση ελληνικών P-3B

Δημοσίευση από Giannis Ni »

Εγώ πάντως ψηφίζω για το επόμενο Α/Φ ναυτικής συνεργασίας το P-99 της Εmpraer.
Το γεγονός πως είναι ένα Α/Φ με πολλά κοινά σε σχέση με τα υπάρχοντα Empraer στο στόλο της ΠΑ συν τα μεγάλα επιχειρησιακά πλεονεκτήματα που έχει ως στροβολοκίνητο Α/Φ. Το μόνο κακό είναι πως βγαίνει σε πολλές εκδόσεις δλη κατά πολέμου επιφανείας, περιπολίας και κατά ASW. Βέβαια, εμας μας ενδιάφερει η τελευτάια έκδοση σε αριθμό τουλάχιστον 4 Α/Φ. Σημειωτέον, οι γείτονες έχουν 10.
Mια αρκετά καλή ανάλυση θα βρείτε
http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=13592&Itemid=46
...
Στρατός και θητεία
Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες