Θητεία και Προπτυχιακές Σπουδές Εξωτερικού

Απάντηση
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
Xander_512
Στρατιώτης
Στρατιώτης
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Δευ Σεπ 28, 2020 9:27 pm
Επικοινωνία:

Θητεία και Προπτυχιακές Σπουδές Εξωτερικού

Δημοσίευση από Xander_512 »

Καλησπέρα παιδιά, είμαι μαθητής της τρίτης λυκείου και έχω ένα τεράστιο δίλημμα όσον αφορά τις σπουδές μου και τις στρατιωτικές μου υποχρεώσεις στην Ελλάδα. Σε μόλις λίγες εβδομάδες θα ξεκινήσω αιτήσεις σε ορισμένα Ολλανδικά και Σουηδικά πανεπιστήμια που με ενδιαφέρουν.

Έχω έρθει σε επικοινωνία με τα πανεπιστήμια και υπερκαλύπτω τα κριτήρια σχεδόν όλων τους. Αυτό σημαίνει ότι έχω, ουσιαστικά, εγγυημένη εισαγωγή σε ένα από τα πανεπιστήμια που με ενδιαφέρουν στο εξωτερικό.

Σκεφτόμουν πως αν κάτσω να κάνω το στρατιωτικό πριν τις σπουδές ίσως τα βρω σκούρα έξω, διότι οι απαιτήσεις στα προγράμματα που κοιτάω έχω ακούσει πως είναι τεράστιες, και σε σχετικά θέματα με τον στρατό πολλοί λένε πως χάνεις εύκολα ενδιαφέρον για τις σπουδές σου κατά τη θητεία. Ακόμα και αν δεν συμβεί αυτό, έχω ακούσει επίσης ότι δυσκολεύουν απότομα οι επιστημονικές σπουδές διότι χάνεις επαφή με το αντικείμενο στον στρατό.

Από την άλλη πλευρά, μετά το προπτυχιακό μου θέλω να συνεχίσω μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές στο εξωτερικό επίσης, μιας και θέλω να ειδικευτώ στην έρευνα των βιομοριακών επιστημών και να διαμείνω μόνιμα στο εξωτερικό. Δεν ξέρω έχοντας ήδη αρχίσει σπουδές στο εξωτερικό πόσο εφικτό θα ήταν για κάποιον να αφήσει πίσω έρευνες και ακαδημαικές ευκαιρίες για να γυρίσει στην Ελλάδα για το στρατιωτικό του.

Συνεπώς, θα έβγαζε μεγαλύτερο νόημα να κάνω το στρατιωτικό μου πριν φύγω μόνιμα για εξωτερικό. Πρέπει επίσης να αναφέρω ότι ορισμένα από τα πανεπιστήμια στα οποία κάνω αιτήσεις δεν δέχονται αναβολή σπουδών, οπότε ένα σενάριο είναι ότι αν πάω για τη θητεία μου ενδέχεται να χάσω τη θέση μου σε κάποια πολύ αξιόλογα πανεπιστήμια της Σουηδίας ή της Ολλανδίας. Κάποια άλλα δεν έχουν τέτοιον περιορισμό από την άλλη.