Υποψήφιοι ΑΣΕΙ/ΑΣΣΥ (2017)

Κλειδωμένο
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
Σπύρος

Υποψήφιοι ΑΣΕΙ/ΑΣΣΥ (2017)

Δημοσίευση από Σπύρος »

Καλησπέρα και από εμένα, είμαι μαθητής 3ης λυκείου οπότε φέτος με το καλό θα συμμετάσχω και εγώ στον θεσμό τον Πανελληνίων εξετάσεων. Έχω επιλέξει το πεδίο των ανθρωπιστικών σπουδών που όμως δεν έχουμε μεγάλη πρόσβαση στης στρατιωτικές σχολές μιας και υπάρχει μονό το στρατολογικό και ψυχολογικό ΣΣΑΣ Που δυστυχώς για εμάς οι βάσεις τους είναι στα ύψη. Για να μην μακρυγορώ θα μπω κατευθείαν στο θέμα. Με ενδιαφέρουν οι στρατιωτικές σχολές όμως με τα τωρινά δεδομένα μου είναι σχεδόν αδύνατο να ενταχθώ για τους λόγους που ανέφερα παραπάνω. Η μόνη μου ελπίδα είναι να γίνουν κάποιες αλλαγές ώστε να έχω πρόσβαση σε περισσότερες στρατιωτικές σχολές. Υπάρχει περίπτωση οι αλλαγές αυτές να γίνουν φέτος; Και αν πότε υπολογίζετε περίπου; Αν έχετε την Καλοσύνη Ενημερώστε με για το θέμα αυτό γιατί είναι φλέγον ζήτημα για μένα μιας και σκέφτομαι ακόμα και την αλλαγή Κατεύθυνσης. Ευχαριστώ προκαταβολικά για την Απάντηση σας.
Άβαταρ μέλους
Panosss
Λοχίας - Έφεδρος
Λοχίας - Έφεδρος
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: Δευ Απρ 04, 2016 10:28 am
Τοποθεσία: Εμπροσθοφυλακή
Ενδιαφέροντα: Μπάσκετ
Επάγγελμα: Φοιτητής
Επικοινωνία:

Υποψήφιοι ΑΣΕΙ/ΑΣΣΥ (2017)

Δημοσίευση από Panosss »