Αεροκίνητες Επιχειρήσεις (Οργάνωση, εξοπλισμός)

Απάντηση
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
ΒΑΓΓΟΣ

Αεροκίνητες Επιχειρήσεις (Οργάνωση, εξοπλισμός)

Δημοσίευση από ΒΑΓΓΟΣ »

Αξιολογες αεροκινητες επιχειρησεις στην Ελλαδα με την παρουσα κατασταση δεν μπορουν να γινουν γι αυτο και απετηται ενας εκσυγχρονισμος κατα τη γνωμη πρεπει αρχικα η Ελλαδα πρεπει να αποκτησει γυρω στα 80 UH-90 να εκσυγχρονιστουν τα CHINOOK και να αποκτησουμε περιπου αλλα 5

τι αλλες αλλαγες πιστευετε πως πρεπει να γινουν ;

Άβαταρ μέλους
Nicolas_mk2
Ταγματάρχης
Ταγματάρχης
Δημοσιεύσεις: 623
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 1:27 am
Τοποθεσία: Φραπεδούπολη
Επάγγελμα: Υπάλληλος Μ.Ι.Τ.
Επικοινωνία:

Αεροκίνητες Επιχειρήσεις (Οργάνωση, εξοπλισμός)

Δημοσίευση από Nicolas_mk2 »

Ετσι κι αλλιως δεν υπαρχουν αεροκινητες μονάδες στην Ελλαδα-και πολύ δυσκολα θα δημιουργηθουν... Μονο η 71η Αερομεταφερομενη Ταξ/χια υπαρχει, αλλά το ''αερομεταφερόμενη'' ειναι κυριως στα χαρτια... Αερομεταφορα ''επιλεκτης''μοναδας στην πρωτη γραμμη-και μαλιστα σε κυματα (3-4) με...HUEY υπηρχε στο Βιετναμ, εμεις το εφαρμοζουμε σημερα (2012), οποτε μεχρι να φτασουμε στην αεροκινητη Μοναδα θα χρειαστουμε πολλά χρονια ακόμη, δυστηχως... Εικόνα
ΒΑΓΓΟΣ

Αεροκίνητες Επιχειρήσεις (Οργάνωση, εξοπλισμός)

Δημοσίευση από ΒΑΓΓΟΣ »

συγγνωμη για την λαθος διατυπωση αυτο εννοουσα θα ηταν δυνατο ομως να εξηγησεις τη διαφορα μεταξυ αερομεταφερομενης και αεροκινητης επιχειρησης επισης ποσο εφικτη θα ηταν μια αερομεταφερομενη επιχειρηση καταληψης της Ιμβρου και της Τενεδου να σημειωσω πως η περιοχη ειναι ιδανικη διοτι απεχει πολυ απο τα ελληνικα νησια και ο στολος μια αποβασης θα εντοπιζοταν εγκαιρα και η καταληψη θα προσφερε ορμητηριο για την ανατολικη Θρακη

Άβαταρ μέλους
Nicolas_mk2
Ταγματάρχης
Ταγματάρχης
Δημοσιεύσεις: 623
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 1:27 am
Τοποθεσία: Φραπεδούπολη
Επάγγελμα: Υπάλληλος Μ.Ι.Τ.
Επικοινωνία:

Αεροκίνητες Επιχειρήσεις (Οργάνωση, εξοπλισμός)

Δημοσίευση από Nicolas_mk2 »

ΒΑΓΓΟΣ έγραψε:συγγνωμη για την λαθος διατυπωση αυτο εννοουσα θα ηταν δυνατο ομως να εξηγησεις τη διαφορα μεταξυ αερομεταφερομενης και αεροκινητης επιχειρησης επισης ποσο εφικτη θα ηταν μια αερομεταφερομενη επιχειρηση καταληψης της Ιμβρου και της Τενεδου να σημειωσω πως η περιοχη ειναι ιδανικη διοτι απεχει πολυ απο τα ελληνικα νησια και ο στολος μια αποβασης θα εντοπιζοταν εγκαιρα και η καταληψη θα προσφερε ορμητηριο για την ανατολικη Θρακη



Καλησπέρα,
με βαση τον τροπο διαχωρισμου των Αμερικανων, αερομεταφερομενοι (airborne) είναι οι αλεξιπτωτιστες, χρησημοποιουν δλδ μεταγωγικα και ελικοπτερα για την μεταφορα τους αλλά δεν διαθέτουν δικα τους μεσα μεταφορας...
Αεροκινητη (Airmobile) θεωρειται μια μοναδα που διαθετει οργανικα-ενταγμενα ελικοπτερα ως δικο της αποκλειστικα-μεσα μεταφορας... Ετσι λοιπον η 71η ειναι στην πραξη μια Ταξιαρχια Πεζικου Προκαλυψεως (με λιγο καλυτερο εξοπλισμο και ποιο σοβαρη εκπαίδευση) με μοναδικα μεσα μεταφορας τα ελαφρα τροχοφορα οχηματα της... Εικόνα
Για το αλλο που λες, ουτε κατα φαντασιαν, στην πραξη αυτη τη στιγμη η Αεροπορια Στρατου δεν μπορει να μεταφέρει ΟΥΤΕ ενα πληρες Συνταγμα Πεζικου σε αποσταση 500χλμ-σε ένα κυμα... Εικόνα
ΒΑΓΓΟΣ

Αεροκίνητες Επιχειρήσεις (Οργάνωση, εξοπλισμός)

Δημοσίευση από ΒΑΓΓΟΣ »

Ισως με ενα μειγμα ελικοπτερων και αεροπλανων θα ηταν δυνατη η καταληψη;

Άβαταρ μέλους
MITSIRAS
Λοχίας - Έφεδρος
Λοχίας - Έφεδρος
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 25, 2011 4:15 pm
Επικοινωνία:

Αεροκίνητες Επιχειρήσεις (Οργάνωση, εξοπλισμός)

Δημοσίευση από MITSIRAS »

Θα δημιουργουνταν προβλημα, αφου οι μισοι θα πηγαιναν πιο αργα και οι αλλοι πιο γρηγορα και εξξαλου ενα ελικοπτερο χωραει μονο το 1/10 απο οτι ενα αεροπλανο
ΒΑΓΓΟΣ

Αεροκίνητες Επιχειρήσεις (Οργάνωση, εξοπλισμός)

Δημοσίευση από ΒΑΓΓΟΣ »

Θα μπορουσαν τα ελικοπτερα να ξεκινουσαν πρωτα αποβιβαζαν τα στρατευματα αυτα να προχωρουσαν και ενα μερος τους να οργανωνε μια ΖΠ και να ακολουθουσαν τα C-130 με τους αλεξιπωτστες και τον βαρυτερο εξοπλισμο με διαφορα 30 λεπτων ξερω ειναι καπως δυσκολο αλλα οχι ανεπιτευχτο επισης ποσοι ανδρες χρειαζονται για την καταληψη ενος νησιου σε μεγεθος της ιμβρου

ΒΑΓΓΟΣ

Αεροκίνητες Επιχειρήσεις (Οργάνωση, εξοπλισμός)

Δημοσίευση από ΒΑΓΓΟΣ »

Ποια οχηματα ειδικων επιχειρησεων πιστευετε πως να χρησημοποιηθουν σε μια αεραποβαση τα χαμμερ ισως να παραειναι βαρια για την ισχυς που πρσφερουν τα vbl το καλυτερο ισως ειναι το g-wagon Εικόνα

Nassos
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ
Δημοσιεύσεις: 11204
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
Επικοινωνία:

Αεροκίνητες Επιχειρήσεις (Οργάνωση, εξοπλισμός)

Δημοσίευση από Nassos »

Προσωπικά πιστεύω ότι όχηματα όπως το G-Wagen "Serval" της φωτογραφίας ή/και το Flyer της Ζ' ΜΑΚ είναι πολύ πιο πρακτικά για τέτοιες επιχειρήσεις.
ΒΑΓΓΟΣ

Αεροκίνητες Επιχειρήσεις (Οργάνωση, εξοπλισμός)

Δημοσίευση από ΒΑΓΓΟΣ »

Ποσα g-wagen serval ποσους αλεξιπτωτιστες και ποσα flyer μπορει να μεταφερει ενα c-130;
ΒΑΓΓΟΣ

Αεροκίνητες Επιχειρήσεις (Οργάνωση, εξοπλισμός)

Δημοσίευση από ΒΑΓΓΟΣ »

πληροφοριες που βρηκα σχετικα με αυτα ειναι1) ενα C-130 μπορει να μεταφερει 64 αλεξιπτωτιστες
2) ενα c-130 μπορει να μεταφερει δυο g-wagen

αρα συμφωνα με αυτα ενας αερομεταφερομενος μηχανοκινητος λοχος Με 3 c-130 (6 wagen 150 αλεξιπτωτιστες + 6 μηχανες μεσα στα τζιπ και ισως καποια atv και αρκετες παλετες με πυρομαχικα) Μπορει να δημιουργηθει

Άβαταρ μέλους
pao-13
Ανθυπολοχαγός - Έφεδρος
Ανθυπολοχαγός - Έφεδρος
Δημοσιεύσεις: 284
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 30, 2013 2:09 pm
Επικοινωνία:

Αεροκίνητες Επιχειρήσεις (Οργάνωση, εξοπλισμός)

Δημοσίευση από pao-13 »

Αυτο που πρεπει να κανουμε ειναι να μειωσουμε τους αλεξιπτωτιστες και να αυξησουμε τα μεταφορικα αεροσκαφη/ελικοπτερα
Ελλην καταδρομεας
Επιλοχίας
Επιλοχίας
Δημοσιεύσεις: 123
Εγγραφή: Τρί Σεπ 03, 2013 5:18 pm
Τοποθεσία: αρχιλοχιας-ΣΜΥ
Επικοινωνία:

Αεροκίνητες Επιχειρήσεις (Οργάνωση, εξοπλισμός)

Δημοσίευση από Ελλην καταδρομεας »

Γιατι να μειωσουμε τους αλεξιπτωτιστες;Εικόνα
Jerk goes cloud -----> Η μ@λ@κια παει συννεφο
Άβαταρ μέλους
pao-13
Ανθυπολοχαγός - Έφεδρος
Ανθυπολοχαγός - Έφεδρος
Δημοσιεύσεις: 284
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 30, 2013 2:09 pm
Επικοινωνία:

Αεροκίνητες Επιχειρήσεις (Οργάνωση, εξοπλισμός)

Δημοσίευση από pao-13 »

Δες την βρετανικη αναδιοργανωση - SDR 1998 και θα καταλαβεις
Άβαταρ μέλους
pao-13
Ανθυπολοχαγός - Έφεδρος
Ανθυπολοχαγός - Έφεδρος
Δημοσιεύσεις: 284
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 30, 2013 2:09 pm
Επικοινωνία:

Αεροκίνητες Επιχειρήσεις (Οργάνωση, εξοπλισμός)

Δημοσίευση από pao-13 »

Ο αριθμος των ελικοπτερων που διαθετουμε δεν ειναι αρκετος για να διεξαγει μεγαλες αεροκινητες επιχειρησεις ακομα και οταν αποκτηθουν τα 20 NH-90. Οι αλεξιπτωτιστες επειδη ειναι ελαφριες μοναδες χρειαζονται οσο το δυνατον πιο γρηγορη ενισχυση με βαρυτερες δυναμεις και υλικο. Για αυτο το λογο οι αλεξιπτωτιστες θα πρεπει να εξελιχθουν σε μικρες μοναδες δολιοφθορων του στυλ ΕΤΑ ωστε τον κυριο ρολο στις αερομεταφερομενες επιχειρησεις να αναλαβουν οι 2 αερομεταφερομενες ταξιαρχιες ( 71 και 5) καθως επισης και η ΔΔΕΕ. Για το λογο αυτο θα προτεινα την καταργηση των αλεξιπτωτιστων και τη συγκροτηση ειδικου ταγματος αναγνωρισης ενταγμενο στις "βορειες" μοιρες καταδρομεων. Παραλληλα θα εκπαιδευονται και οι καταδρομεις στη ριψη με αλεξιπτωτο. Με ολα αυτα εξοικονομουμε πορους τους οποιους μπορουμε να επενδυσουμε στην αυξηση του αριθμου των μεταφορικων ελικοπτερων
Ηλεκτρολόγος στο Χαλάνδρι - Δημήτρης Ανθής
Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης