Αποκρατικοποιήσεις

Απάντηση
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11238
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Αποκρατικοποιήσεις

Δημοσίευση από yandr »

Και άλλο ένα νέο για τους οπαδόυς του κρατικού μονοπωλείου:

Σε νέο υπέρογκο δανεισμό συνολικού ύψους 1,4 δισεκατομμυρίων ευρώ προχωρά εντός του 2010 η πλέον χρεωμένη ΔΕΚΟ της χώρας, ο ΟΣΕ.

Ο Οργανισμός, ο οποίος έχει συσσωρευμένα ελλείμματα άνω των 10 δισεκατομμυρίων ευρώ και ετήσιες ζημίες που προσεγγίζουν το 1 δισεκατομμύριο, αναγκάζεται για ακόμα μία φορά, σύμφωνα με πληροφορίες, να καταφύγει σε νέο δανεισμό με στόχο κυρίως την κάλυψη των λειτουργικών του δαπανών, αλλά και την εξυπηρέτηση παλαιότερων δανειακών υποχρεώσεων.

Ο δανεισμός θα γίνει σε τρεις δόσεις, με την πρώτη να αφορά τη σύναψη δανείου περίπου 400 εκατομμυρίων ευρώ, για το οποίο ο Οργανισμός Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους, λειτουργώντας για λογαριασμό του ΟΣΕ, έχει ήδη ξεκινήσει την αναζήτηση και τις επαφές με τράπεζες με στόχο την επίτευξη του χαμηλότερου δυνατού επιτοκίου.

Υπολογίζεται ότι οι δανειακές ανάγκες του Οργανισμού ξεπέρασαν πέρυσι τα 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ, ενώ οι συνολικές δανειακές υποχρεώσεις του ΟΣΕ εκτιμάται ότι σήμερα αγγίζουν τα 8 δισ. Ευρώ, καθώς έως το τέλος του 2009 τα 32 δάνεια που είχε συνάψει ο Οργανισμός έφταναν τα 7,4 δισ. Ευρώ και προέρχονταν από εγχώριες και διεθνείς τράπεζες.

ΕΘΝΟΣ


Τελευταία επεξεργασία από το μέλος yandr την Τετ Ιουν 09, 2010 2:59 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
TOPOL-M
Υποστράτηγος
Υποστράτηγος
Δημοσιεύσεις: 2042
Εγγραφή: Παρ Ιουν 26, 2009 7:42 pm
Επικοινωνία:

Αποκρατικοποιήσεις

Δημοσίευση από TOPOL-M »

Τον ΟΣΕ τον κατέστησαν πλήρως προβληματικό εσκεμμένα. Είναι μέγα σκάνδαλο.

Εχω μιλήσει για τον ΟΣΕ.

Χρειάζεται ριζική αναδιάρθρωση και επενδύσεις στην υποδομή και το δίκτυό του.

Οι Γερμανικοί, Οι ρωσικοί, Οι Γαλλικοί, οι Κινέζικοι κτλ σιδηρόδρομοι είναι στρατηγικής σημασίας και κερδοφόροι.

Εδω απαξιώθηκαν εις χάρην του Μπόμπολα και των λοιπών εργαλάβων (Ελλήνων και ξένων)

Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11238
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Αποκρατικοποιήσεις

Δημοσίευση από yandr »

Πάντα οι εργολάβοι φταίνε, αλλά εμένα με νοιάζει το τελικό αποτέλεσμα.
αιας
Ανθυπολοχαγός
Ανθυπολοχαγός
Δημοσιεύσεις: 300
Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 7:09 pm
Επικοινωνία:

Αποκρατικοποιήσεις

Δημοσίευση από αιας »

TOPOL-M έγραψε:Τον ΟΣΕ τον κατέστησαν πλήρως προβληματικό εσκεμμένα. Είναι μέγα σκάνδαλο.

Εχω μιλήσει για τον ΟΣΕ.

Χρειάζεται ριζική αναδιάρθρωση και επενδύσεις στην υποδομή και το δίκτυό του.

Οι Γερμανικοί, Οι ρωσικοί, Οι Γαλλικοί, οι Κινέζικοι κτλ σιδηρόδρομοι είναι στρατηγικής σημασίας και κερδοφόροι.

Εδω απαξιώθηκαν εις χάρην του Μπόμπολα και των λοιπών εργαλάβων (Ελλήνων και ξένων)

καλα τοπολ, αλλα και ο νυχτοφυλακας που παιρνει με τα επιδοματα 7000 ευρω τον μηνα βοηθησε και αυτος στο χαλι.Εικόνα
TOPOL-M
Υποστράτηγος
Υποστράτηγος
Δημοσιεύσεις: 2042
Εγγραφή: Παρ Ιουν 26, 2009 7:42 pm
Επικοινωνία:

Αποκρατικοποιήσεις

Δημοσίευση από TOPOL-M »

7.000 δεν παίρνει κανένας Δ. Υ πλήν CEO
αιας
Ανθυπολοχαγός
Ανθυπολοχαγός
Δημοσιεύσεις: 300
Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 7:09 pm
Επικοινωνία:

Αποκρατικοποιήσεις

Δημοσίευση από αιας »

Το ειδα σε ρεπορταζ σε 2 δελτια ειδησεων... Και ομως ρε φιλε με επιδοματα και λοιπα και πληρωμες απο διαφορετικους κωδικους (π. Χ. Πανεπ/μιο και νοσοκομειο) υπαρχουν πολα ευτραπελα... Γι αυτο ολες οι κυβερνησεις λενε για ενιαιο μισθολογιο δημοσιου, αλλα...
TOPOL-M
Υποστράτηγος
Υποστράτηγος
Δημοσιεύσεις: 2042
Εγγραφή: Παρ Ιουν 26, 2009 7:42 pm
Επικοινωνία:

Αποκρατικοποιήσεις

Δημοσίευση από TOPOL-M »

Οσα επιδόματα και να παίρνεις 7.000 δεν βγαίνουν στο δημόσιο ιδίως για υπάλληλο.

Αν αφορά διευθυντικό στέλεχος μπορεί.

Για τον ΟΣΕ τα είπαμε.

Χρειάζεται μαχαίρι, αναδιάρθρωση Και επενδύσεις στο δίκτυό του.

Αλήθεια, τι έγινε εγίνε το περιβόητο 1,5 τρις που ακούγαμε εδώ και χρόοοοονια για το δίκτυο του ΟΣΕ;

Υπάρχει όμως και ο κερδοφόρος προαστιακός που λειτουργεί σε καλά standart αν και εκεί χρειάζεται ακόμα βελτίωση στο οργανοτικό κομμάτι και την σχεδιάση των δρομολογίων.

Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11238
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Αποκρατικοποιήσεις

Δημοσίευση από yandr »

Οκτώ συμφωνίες ναυτιλιακού περιεχομένου υπεγράφησαν χθες με κινεζική αντιπροσωπεία που συνοδεύει τον αντιπρόεδρο της κινεζικής κυβέρνησης κ. Ζανγκ Ντεγιάνγκ στην Αθήνα.

Μνημόνιο κατανόησης για συνεργασία στον ναυτιλιακό τομέα υπέγραψαν ο υπουργός Μεταφορών της Κίνας κ. Λι Σενγκλίν και η υπουργός Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας κυρία Λούκα Κατσέλη.

Επίσης υπογράφηκαν άλλες επτά συμφωνίες οι οποίες προβλέπουν τη δημιουργία κοινών ναυτιλιακών εταιρειών, τη ναυπήγηση ή τη ναύλωση ελληνικών εμπορικών πλοίων από θυγατρικές εταιρείες και ναυπηγεία του κινεζικού ναυτιλιακού ομίλου Cosco.

Επιστολή πρόθεσης δημιουργίας μεικτής εταιρείας (joint venture) υπογράφηκε μεταξύ της Cosco Βulk Carriers και της Cardiff Μarine του έλληνα εφοπλιστή κ. Γ. Οικονόμου. Ο κ. Οικονόμου υπέγραψε επίσης συμβόλαιο ναυπήγησης δύο συν δύο φορτηγών πλοίων ξηρού φορτίου με τα ναυπηγεία Cosco.

Συμφωνίες ναυπήγησης πλοίων με τα ίδια ναυπηγεία υπέγραψαν εξάλλου άλλοι δύο έλληνες εφοπλιστές και συγκεκριμένα οι κκ. Γ. Προκοπίου και Ευ. Πατέρας. Οι εν λόγω συμφωνίες προβλέπουν τη ναυπήγηση δύο συν δύο φορτηγών πλοίων ξηρού φορτίου για λογαριασμό της Common Ρrogress του κ. Πατέρα, καθώς και τη ναυπήγηση τριών φορτηγών πλοίων για λογαριασμό της Dynacom Τankers του κ. Προκοπίου. Επίσης επιστολή πρόθεσης ναυπήγησης δύο συν δύο φορτηγών πλοίων ξηρού φορτίου υπέγραψε με τα ναυπηγεία της Cosco η Golden Union Shipping του κ. Θ. Βενιάμη, ενώ η ίδια εταιρεία υπέγραψε συμφωνία ναύλωσης πέντε φορτηγών πλοίων της από την Cosco Βulk Carriers. Η Golden Union εξάλλου υπέγραψε άλλη μια επιστολή πρόθεσης ναύλωσης ενός ακόμη φορτηγού πλοίου κλάσης panamax.

Διαβάστε περισσότερα
DNT04
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Δημοσιεύσεις: 220
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 17, 2010 6:14 am
Επικοινωνία:

Αποκρατικοποιήσεις

Δημοσίευση από DNT04 »

Αρκεί η εξυγίανση να μην σηματοδοτήσει την αύξηση των εισιτηρίων στον ΟΣΕ. Γιατί από κει θα αρχίσουν μου φαίνεται
DNT04
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Δημοσιεύσεις: 220
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 17, 2010 6:14 am
Επικοινωνία:

Αποκρατικοποιήσεις

Δημοσίευση από DNT04 »

Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θέλουν να το πουλήσουν. Παρουσιάζει κέρδη και πάει μια χαρά. Εντάξει είπαμε αποκρατικοποιήσεις Εκεί που παρουσιάζεται μεγάλο έλλειμμα αλλά το Τ. Τ. Είναι Ένας υγιής τραπεζικός οργανισμός.
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Δημοσιεύσεις: 11238
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
Επικοινωνία:

Αποκρατικοποιήσεις

Δημοσίευση από yandr »

Και η Ολυμπιακή κάποτε κερδοφόρα ήταν.

Το κράτος δεν είναι επιχειρηματίας για να στείνει επιχειρήσεις, αυτό είναι δουλειά του ιδιωτικού τομέα. Το κράτος στηρίζει την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς, παρέχει δημόσια αγαθά και βοηθά τα ασύναμα μέλη της κοινωνίας.

Από εκεί και πέρα, η παρούσα συγκυρία δεν είναι η κατάλληλη για πώληση εταιρειών του δημοσίου γιατί η αποτίμησή τους θα είναι πολύ χαμηλή.
Άβαταρ μέλους
greko_27
Υποστράτηγος
Υποστράτηγος
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2009 1:30 am
Τοποθεσία: Schweiz
Επικοινωνία:

Αποκρατικοποιήσεις

Δημοσίευση από greko_27 »

yandr έγραψε:Και η Ολυμπιακή κάποτε κερδοφόρα ήταν.

Το κράτος δεν είναι επιχειρηματίας για να στείνει επιχειρήσεις, αυτό είναι δουλειά του ιδιωτικού τομέα. Το κράτος στηρίζει την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς, παρέχει δημόσια αγαθά και βοηθά τα ασύναμα μέλη της κοινωνίας.

Από εκεί και πέρα, η παρούσα συγκυρία δεν είναι η κατάλληλη για πώληση εταιρειών του δημοσίου γιατί η αποτίμησή τους θα είναι πολύ χαμηλή.


Αρα μιλαμε για ξεπουλημα και μαλιστα κοψοχρονιας... Εικόνα. Το θεμα ομως ειναι εαν η εταιρεια του δημοσιου ειναι εντελως ασυμφορη για το ελληνικο δημοσιο και εν μεσω κρισης δεν θα ηταν πρεπον να πουληθουν σε μια καλη τιμη για το δημοσιο; ... χωρις μιζες ομωςΕικόνα
DNT04
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Δημοσιεύσεις: 220
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 17, 2010 6:14 am
Επικοινωνία:

Αποκρατικοποιήσεις

Δημοσίευση από DNT04 »

yandr έγραψε:Και η Ολυμπιακή κάποτε κερδοφόρα ήταν.

Το κράτος δεν είναι επιχειρηματίας για να στείνει επιχειρήσεις, αυτό είναι δουλειά του ιδιωτικού τομέα. Το κράτος στηρίζει την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς, παρέχει δημόσια αγαθά και βοηθά τα ασύναμα μέλη της κοινωνίας.

Από εκεί και πέρα, η παρούσα συγκυρία δεν είναι η κατάλληλη για πώληση εταιρειών του δημοσίου γιατί η αποτίμησή τους θα είναι πολύ χαμηλή.
στα τελευταία της η Ολυμπιακή ΔΕΝ ήταν, για αυτό και πουλήθηκε.

Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο όμως είναι μία καθόλα υγιής επιχείρηση.

Θα πουληθεί ή θα ξεπουληθεί; Αν είναι το δεύτερο τότε θα ζημιωθεί το Ελληνικό Κράτος.

Άβαταρ μέλους
kampf
Αντισυνταγματάρχης
Αντισυνταγματάρχης
Δημοσιεύσεις: 823
Εγγραφή: Παρ Αύγ 07, 2009 4:01 pm
Επικοινωνία:

Αποκρατικοποιήσεις

Δημοσίευση από kampf »

Να ιδιωτικοποιηθουν ολα, να ξεβρωμισουν απο τους αραχτους δουλευταραδες και αμα φανε και σκατοξυλο οι συνδικαλιστες ακομα καλυτερα
"Αδελφοί, εν τη κρισίμω ταύτη περιστάσει μόνον ένδοξον θάνατον πρέπει να ευχόμεθα" Γ. Ολύμπιος
Rafale
Στρατηγός
Στρατηγός
Δημοσιεύσεις: 5776
Εγγραφή: Τρί Οκτ 06, 2009 12:10 am
Επικοινωνία:

Αποκρατικοποιήσεις

Δημοσίευση από Rafale »

DNT04 έγραψε:Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θέλουν να το πουλήσουν. Παρουσιάζει κέρδη και πάει μια χαρά. Εντάξει είπαμε αποκρατικοποιήσεις Εκεί που παρουσιάζεται μεγάλο έλλειμμα αλλά το Τ. Τ. Είναι Ένας υγιής τραπεζικός οργανισμός.


μαλλον γιατι πηγαινε καλα...
Στρατός και θητεία
Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες