Kαταργείται η βάση του «10»
-
- Ταγματάρχης
- Δημοσιεύσεις: 623
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 01, 2010 2:57 am
- Επικοινωνία:
Kαταργείται η βάση του «10»
Ελεεεεεεεεεεος μια επαναληψη να κανεις το 10 το βγαζεισ. Στο τελος ετσι οπως το παμε το 5 θα ειναι αριστα
-
- Ταγματάρχης
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 29, 2009 9:41 pm
- Επικοινωνία:
Kαταργείται η βάση του «10»
KΑταρχην για εμενα προσωπικα να πω πως δε διαβαζα, ποτε δεν ημουν καλη μαθητρια και ουτε προσπαθησα για να περασω. Ομως για καποια αλλα παιδια που απλα δεν "πιανουν" με την πρωτη τα μαθηματα, χωρις να σημαινει Αυτο οτι ειναι λιγοτερο εξυπνα ειναι αδικο να μενουν απεξω επειδη υπαρχει ενα οριο.
Επισης να πω πως ναι μεν για τεχνικες σχολες κυριως υπαρχουν αλλου ειδους εκπαιδευτικα ιδρυματα αλλα στα δημοσια ειναι δυσκολο να μπεις και στα ιδιωτικα ειναι μια περιουσια. Επισης καποιος που θελει να ανοιξει καποια δικη του επιχειρηση πρεπει να παει σε ανωτερη/ανωτατη σχολη αλλιως δε μπορει. Καταλαβαινω το διαχωρισμο που πρεπει να χει το ΤΕΙ με το ΑΕΙ αλλα στο ΤΕΙ τουλαχιστον πρεπει να ειναι πιο χαμηλες οι βασεις.
Επισης να πω πως ναι μεν για τεχνικες σχολες κυριως υπαρχουν αλλου ειδους εκπαιδευτικα ιδρυματα αλλα στα δημοσια ειναι δυσκολο να μπεις και στα ιδιωτικα ειναι μια περιουσια. Επισης καποιος που θελει να ανοιξει καποια δικη του επιχειρηση πρεπει να παει σε ανωτερη/ανωτατη σχολη αλλιως δε μπορει. Καταλαβαινω το διαχωρισμο που πρεπει να χει το ΤΕΙ με το ΑΕΙ αλλα στο ΤΕΙ τουλαχιστον πρεπει να ειναι πιο χαμηλες οι βασεις.
-
- Ταγματάρχης
- Δημοσιεύσεις: 662
- Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 29, 2009 9:41 pm
- Επικοινωνία:
Kαταργείται η βάση του «10»
NIKH.21 έγραψε:Ελεεεεεεεεεεος μια επαναληψη να κανεις το 10 το βγαζεισ. Στο τελος ετσι οπως το παμε το 5 θα ειναι αριστα
Μη το λες... Εφοσον τα θεματα δεν τα γνωριζουν οι καθηγητες ωστε να πουν εστω σος και εφοσον η υλη για καθε μαθημα ειναι πραγματικα μεγαλη εαν εισαι απλα μετριος μαθητης ακομη και το 10 δυσκολα το φτανεις γιατι παιζει ρολο (τουλαχιστον οταν πηγαινα εγω Γ λυκειου) και η βαθμολογια των τετραμηνων. Αν για παραδειγμα δεν συμμετεχω στο μαθημα επειδη δε μου αρεσει ας πουμε η φατσα του καθηγητη ή αν η δικη μου φατσα δεν αρεσει στο καθηγητη (γιατι κακα τα ψεμματα υπαρχουν και συμπαθειες) και μου βαλει χαμηλο βαθμο στα τετραμηνα, εαν εγω γραψω καλα στις πανελληνιες οπως και να το κανουμε, θα πεσει η βαθμολογια λογω τετραμηνων.
Επισης να πω πως σε εμας μας ειχαν δωσει καρασος θεματα εκθεσης που δεν ειχε καμια σχεση μα καμια απο αυτο που επεσε (ισως και να μη το καναμε καθολου γιατι θα το θυμομουν μιας κ η εκθεση μου αρεσει).
Απλα στην Ελλαδα η εκπαιδευση ειναι οτι να'ναι αλλα ειτε με πλαφον ειτε χωρις οι καλυτεροι θα μπουν τις σχολες εφοσον θα αυξηθουν τα μορια απλα θα δωθει η δυνατοτητα και σε αυτον με το 8 να περασει καπου.
-
- Ταγματάρχης
- Δημοσιεύσεις: 623
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 01, 2010 2:57 am
- Επικοινωνία:
Kαταργείται η βάση του «10»
Αυτη ειναι η γνωμη σου. Δεκτο. Αλλα αμα θες να σπουδασεις η για να φυγεις απο το σπιτι σου για να κανεις φοιτιτικη ζωη η για να περασεις σε μια σχολη που θες σ'αρεσει δεν σ'αρεσει η φατσα του καθηγητη θα κατσεις και θα παρακολουθησης το μαθημα.(γενικα το λεω)
-
- Συνταγματάρχης
- Δημοσιεύσεις: 1497
- Εγγραφή: Παρ Ιαν 30, 2009 5:29 pm
- Τοποθεσία: Guinea-Bissau
- Επικοινωνία:
Kαταργείται η βάση του «10»
Αιαντα θα μπορούσαν να ισχύσουν και τα δυο. Θα ήταν προτιμότερο.
Όμως, αφού μιλάμε με "αν" κλπ, θα προτιμούσα προσωπικά να αλλάξουν όλο το σύστημα.
Αν το προσπαθούσαν, πραγματικά δεν θα με ένοιαζαν τα όρια αυτά...
Όμως, αφού μιλάμε με "αν" κλπ, θα προτιμούσα προσωπικά να αλλάξουν όλο το σύστημα.
Αν το προσπαθούσαν, πραγματικά δεν θα με ένοιαζαν τα όρια αυτά...
-
- Συνταγματάρχης
- Δημοσιεύσεις: 1497
- Εγγραφή: Παρ Ιαν 30, 2009 5:29 pm
- Τοποθεσία: Guinea-Bissau
- Επικοινωνία:
Kαταργείται η βάση του «10»
To σύστημα όλο. Ξύλωμα.
Και αν γινόταν κάτι στην σωστή κατεύθυνση, θα ήταν πολύ πιο απλά τα πράγματα. Τα όρια θα έμπαιναν μόνα τους και από τους ίδιους τους μαθητές...
Και αν γινόταν κάτι στην σωστή κατεύθυνση, θα ήταν πολύ πιο απλά τα πράγματα. Τα όρια θα έμπαιναν μόνα τους και από τους ίδιους τους μαθητές...
- yandr
- Στρατάρχης
- Δημοσιεύσεις: 11238
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
- Επικοινωνία:
Kαταργείται η βάση του «10»
Μπράβο στο ΠΑΣΟΚ για την ψηφοθηρική 'αναμόρφωση' της παιδείας. Και εις κατώτερα, να μπαίνουν και με 0,00.Η μεγάλη πτώση των βάσεων, κυρίως στα ΤΕΙ, λόγω της κατάργησης της βάσης του «10» είναι ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά των φετινών Πανελλαδικών.
Η κατάργηση της βάσης του «10» επέφερε ανεξέλεγκτη πτώση τις βάσεις ορισμένων τμημάτων ΤΕΙ, κυρίως αυτών που βρίσκονται στην περιφέρεια και πέρυσι είχαν κενές θέσεις.
Ακόμη και με μέσον όρο βαθμολογίας 0,9 έχουν εισαχθεί υποψήφιοι σε τμήματα των ΤΕΙ, όπως φαίνεται από τα αποτελέσματα που έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Παιδείας.
in.gr
Να υπενθυμίσω εδώ ότι οι καθηγητές και σπυδαστές των ΤΕΙ αγωνίζονται για την ανωτατοποίηση των ιδρυμάτων, έτσι ώστε να γίνουν και με την βούλα επιστήμονες !
-
- Α/ΓΕΣ
- Δημοσιεύσεις: 11203
- Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
- Επικοινωνία:
Kαταργείται η βάση του «10»
Αχαχαχαχα! Εμ βλέπεις, προέχουν τα νοίκια, τα σουβλάκια και οι καφετέριες και όχι η ποιότητα των σπουδών.
Και σίγουρα τα τμήματα με τις άκυρες βαθμολογίες θα είναι, και λόγω κρίσης, άδεια.
Και σίγουρα τα τμήματα με τις άκυρες βαθμολογίες θα είναι, και λόγω κρίσης, άδεια.
-
- Συνταγματάρχης
- Δημοσιεύσεις: 1063
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 15, 2010 6:01 am
- Επικοινωνία:
Kαταργείται η βάση του «10»
Απιστευτο ομως περα για περα αληθινο, μα με μηδεν? ...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Hyper την Πέμ Αύγ 26, 2010 2:30 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Kαταργείται η βάση του «10»
Εγώ επειδή είμαι των Δεσμών θα αναφέρω ότι στο φροντηστήριο ήμουν στην ίδια τάξη με ένα παληκάρι που έγραψε: Έκθεση 2
Χημεία 7
Φυσική 10
Μαθηματικά 20.0
Τελικά δεν πέρασε ούτε στην Πληροφορική ούτε στο Μαθηματικό που ήθελε. Μετά από καμιά δεκαριά χρόνια τον συνάντησα τυχαία. Είχε σπουδάσει σε ένα πολύ καλό Αγγλικό πανεπιστήμιο Πληροφορική.
Απορία: Γιατί αυτός που έγραψε έκθεση και χημεία 18 πέρασε στο Μαθηματικό και ο άλλος με 20άρι έμεινε εκτός;
Οι Πανελλήνιες (δέσμες ή κατευθύνσεις) αν και Επί της αρχής ήταν αξιοκρατικό σύστημα τελικά απέτυχε. Χαντάκωσε μυαλά και αποθέωσε την παπαγαλία. Σε όλες τις δυτικές χώρες μπαίνει ο καθένας όπου θέλει και αν δεν τραβάει παίρνει πόδι με συνοπτικές διαδικασίες. Τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβουμε και να το εφαρμόσουμε;
Χημεία 7
Φυσική 10
Μαθηματικά 20.0
Τελικά δεν πέρασε ούτε στην Πληροφορική ούτε στο Μαθηματικό που ήθελε. Μετά από καμιά δεκαριά χρόνια τον συνάντησα τυχαία. Είχε σπουδάσει σε ένα πολύ καλό Αγγλικό πανεπιστήμιο Πληροφορική.
Απορία: Γιατί αυτός που έγραψε έκθεση και χημεία 18 πέρασε στο Μαθηματικό και ο άλλος με 20άρι έμεινε εκτός;
Οι Πανελλήνιες (δέσμες ή κατευθύνσεις) αν και Επί της αρχής ήταν αξιοκρατικό σύστημα τελικά απέτυχε. Χαντάκωσε μυαλά και αποθέωσε την παπαγαλία. Σε όλες τις δυτικές χώρες μπαίνει ο καθένας όπου θέλει και αν δεν τραβάει παίρνει πόδι με συνοπτικές διαδικασίες. Τόσο δύσκολο είναι να το καταλάβουμε και να το εφαρμόσουμε;
- yandr
- Στρατάρχης
- Δημοσιεύσεις: 11238
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am
- Επικοινωνία:
Kαταργείται η βάση του «10»
Να πως η ζωή (ιδιαίτερα στην Ελλάδα) κάνει κύκλους. Τώρα θέλουν να επαναφέρουν τη βάση του 10.
Γιατί ρε παιδιά; Γιατί να μην έχουμε 'επιστήμονες' που γράφουν 3 έκθεση και 2 μαθηματικά;
Μιλώντας στη ΝΕΤ, ο κ. Αρβανιτόπουλος χαρακτήρισε «υπό μελέτη» την επαναφορά του μέτρου ενώ όσον αφορά στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, την χαρακτήρισε αναγκαία, ξεκαθαρίζοντας ότι δεν πρόκειται για πειθαρχικό έλεγχο.
Όσον αφορά στην αλλαγή του εξεταστικού την τοποθέτησε χρονικά για το 2016-2017.
«Θα πρέπει να συζητήσουμε για το εξεταστικό, μετά τις αλλαγές στην τριτοβάθμια, μετά να προχωρήσουμε στο σχέδιο "Αθηνά", να τελειώσουμε μετά με τις αλλαγές στο Λύκειο και μετά να συζητήσουμε για το εξεταστικό», δήλωσε σχετικά.
Ο Κ. Αρβανιτόπουλος, για τις συγχωνεύσεις και καταργήσεις τμημάτων των ΑΕΙ είπε πως ήδη έχει ξεκινήσει μία μελέτη στην οποία θα οριστούν τα ακαδημαϊκά κριτήρια και στη συνέχεια θα υπάρξει διάλογος μέσα στον Οκτώβριο ώστε τον Δεκέμβριο να υπάρξουν σχετικές αποφάσεις.
«Πρέπει να κάνουμε δυο πράγματα, να δούμε μία σειρά ακαδημαϊκών κριτηρίων και πώς θα ενώσουμε την τριτοβάθμια εκπαίδευση, με το στρατηγικό σχεδιασμό της χώρας. Να δούμε πέρα από τις ανθρωπιστικές σπουδές, πως θα δίνουμε έμφαση σε γνωστικά αντικείμενα που ενισχύουν τους τομείς που έχουμε θέσει ως αναπτυξιακούς σε αυτή τη χώρα».
πηγή
Γιατί ρε παιδιά; Γιατί να μην έχουμε 'επιστήμονες' που γράφουν 3 έκθεση και 2 μαθηματικά;
- kappa
- Ανθυπασπιστής
- Δημοσιεύσεις: 223
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 12, 2012 12:16 am
- Επικοινωνία:
Kαταργείται η βάση του «10»
Επειδη η εισοδος στις ανωτερες/ανωτατες σχολες δεν θα`πρεπε να`χει σχεση με το λυκειο η με "δεσμες"
Δεν παμε ολοι για πανεπιστημιο, οποτε η δευτεροβαθμια θα επρεπε να αφορα σε μια πολυ καλη γενικη/σφαιρικη μορφωση
Το θεμα της ορθογραφιας/γλωσσας ειναι βασικοτατο. Αν εχει μεινει και κατι που να μας καθοριζει ως λαο αυτο ειναι η γλωσσα μας
Μονο εδω μεσα, δειτε τι ορθογραφικα η ακομα και συντακτικα λαθη παιζουν. Φρικη
___________________
Τελος παντων, καθε τμημα η κλαδος θα μπορουσε να εχει πανελληνιες εξετασεις στις οποιες ο καθενας θα μπορουσε να δοκιμασει οσες φορες θελει.
Βαση θα πρεπει να υπαρχει, σε περιπτωση που οι υποψηφιοι υπερτερουν των δυνατοτητων των υποδομων.
Θα μπορουσαν να υπαρχoυν και προπαιδευτικα τμηματα, η τραπεζα θεματων/δεδομενων σχετικα με αυτες τις εξετασεις
______________________
Αν καποια τμηματα δεν εχουν ζητηση, και οποτε υπαρχουν θεσεις, μαλλον θα μπαινει οποιος να`ναι, οπως να`ναι.
Η ξερω γω θα μπορουσε, ετσι κι αλλιως, να δωσει εξετασεις ωστε να δει η σχολη τι επιπεδο εχει και πιθανως να του προτεινει καποιο ενδοσχολικο προγραμμα ενισχυμενης/επιπροσθετης διδασκαλιας (tutor)
Οπως και να`χει, οι εξετασεις και ο τροπος αξιολογησης στην σχολη θα πρεπει να αλλαξει δραστικα. Αυτο ειναι το κυριως προβλημα. Παιζει πολυ αναξιοκρατια (με κομματικη διαπλοκη) και χαβαλες (καταληψεις, αντιγραφες κτλ)
Αμα σφιξουν τα λουρια,
-καταργωντας τις κομματικες νεολαιες,
-θεσπιζωντας και προφορικες εξετασεις + εργασιες, περα απο τα γραπτα
-και τελος διδακτρα για οποιον δεν περναει συγκεκριμενο αριθμο μαθηματων το χρονο η δεν βγαζει τη σχολη σε συγκεκριμενο χρονο, το επιπεδο θα ανεβει
* πιθανως, η βαση των μαθηματων (οταν εχεις ηδη εγγραφει στη σχολη) να επρεπε να ειναι υψηλοτερη και γενικα η διαβαθμιση να ειναι μεγαλυτερη
Αν εχεις μια διαβαθμιση απο το 0 στο 20 και η βαση ειναι το 10, ε ναι, μεταξυ 8 και 10 μπορει να μην παιζει και μεγαλη διαφορα.
Αν ομως εχεις μια διαβαθμιση απο το 0 στο 30 και η βαση ειναι το 18,(15 μετεξεταστεος σε συγκεκριμενα θεματα, και κατω απο 15 κοπηκες τελειως, ξαναεξεταζεσαι εφ`ολης της υλης) τοτε και μεγαλυτερη δυνατοτητα διαφοροποιημενης αξιολογησης υπαρχει και το επαρκες επιπεδο μπορει καλυτερα να προσδιοριστει
Δεν παμε ολοι για πανεπιστημιο, οποτε η δευτεροβαθμια θα επρεπε να αφορα σε μια πολυ καλη γενικη/σφαιρικη μορφωση
Το θεμα της ορθογραφιας/γλωσσας ειναι βασικοτατο. Αν εχει μεινει και κατι που να μας καθοριζει ως λαο αυτο ειναι η γλωσσα μας
Μονο εδω μεσα, δειτε τι ορθογραφικα η ακομα και συντακτικα λαθη παιζουν. Φρικη
___________________
Τελος παντων, καθε τμημα η κλαδος θα μπορουσε να εχει πανελληνιες εξετασεις στις οποιες ο καθενας θα μπορουσε να δοκιμασει οσες φορες θελει.
Βαση θα πρεπει να υπαρχει, σε περιπτωση που οι υποψηφιοι υπερτερουν των δυνατοτητων των υποδομων.
Θα μπορουσαν να υπαρχoυν και προπαιδευτικα τμηματα, η τραπεζα θεματων/δεδομενων σχετικα με αυτες τις εξετασεις
______________________
Αν καποια τμηματα δεν εχουν ζητηση, και οποτε υπαρχουν θεσεις, μαλλον θα μπαινει οποιος να`ναι, οπως να`ναι.
Η ξερω γω θα μπορουσε, ετσι κι αλλιως, να δωσει εξετασεις ωστε να δει η σχολη τι επιπεδο εχει και πιθανως να του προτεινει καποιο ενδοσχολικο προγραμμα ενισχυμενης/επιπροσθετης διδασκαλιας (tutor)
Οπως και να`χει, οι εξετασεις και ο τροπος αξιολογησης στην σχολη θα πρεπει να αλλαξει δραστικα. Αυτο ειναι το κυριως προβλημα. Παιζει πολυ αναξιοκρατια (με κομματικη διαπλοκη) και χαβαλες (καταληψεις, αντιγραφες κτλ)
Αμα σφιξουν τα λουρια,
-καταργωντας τις κομματικες νεολαιες,
-θεσπιζωντας και προφορικες εξετασεις + εργασιες, περα απο τα γραπτα
-και τελος διδακτρα για οποιον δεν περναει συγκεκριμενο αριθμο μαθηματων το χρονο η δεν βγαζει τη σχολη σε συγκεκριμενο χρονο, το επιπεδο θα ανεβει
* πιθανως, η βαση των μαθηματων (οταν εχεις ηδη εγγραφει στη σχολη) να επρεπε να ειναι υψηλοτερη και γενικα η διαβαθμιση να ειναι μεγαλυτερη
Αν εχεις μια διαβαθμιση απο το 0 στο 20 και η βαση ειναι το 10, ε ναι, μεταξυ 8 και 10 μπορει να μην παιζει και μεγαλη διαφορα.
Αν ομως εχεις μια διαβαθμιση απο το 0 στο 30 και η βαση ειναι το 18,(15 μετεξεταστεος σε συγκεκριμενα θεματα, και κατω απο 15 κοπηκες τελειως, ξαναεξεταζεσαι εφ`ολης της υλης) τοτε και μεγαλυτερη δυνατοτητα διαφοροποιημενης αξιολογησης υπαρχει και το επαρκες επιπεδο μπορει καλυτερα να προσδιοριστει
-
- Στρατηγός
- Δημοσιεύσεις: 3182
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 16, 2010 1:35 pm
- Επικοινωνία:
Kαταργείται η βάση του «10»
Πολύ σωστά. Καλά στα διάφορα φόρα στο ίντερνετ σου βγαίνουν τα μάτια από τα ορθογραφικάkappa έγραψε:Επειδη η εισοδος στις ανωτερες/ανωτατες σχολες δεν θα`πρεπε να`χει σχεση με το λυκειο η με "δεσμες"
Δεν παμε ολοι για πανεπιστημιο, οποτε η δευτεροβαθμια θα επρεπε να αφορα σε μια πολυ καλη γενικη/σφαιρικη μορφωση
Το θεμα της ορθογραφιας/γλωσσας ειναι βασικοτατο. Αν εχει μεινει και κατι που να μας καθοριζει ως λαο αυτο ειναι η γλωσσα μας
Μονο εδω μεσα, δειτε τι ορθογραφικα η ακομα και συντακτικα λαθη παιζουν. Φρικη
Ο πιο ανίκητος εχθρός, είναι λοχία ο καιρός!
- kappa
- Ανθυπασπιστής
- Δημοσιεύσεις: 223
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 12, 2012 12:16 am
- Επικοινωνία:
Kαταργείται η βάση του «10»
Οπως, ομως, και απο "ηλιθιους με πτυχιο" αν θελουμε να ειμαστε σφαιρικοι στην παρατηρηση!
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες