Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Gpap βαλε survivor. Ξεκίνα και καμια προπονησουλα και αραξε. Θα καθυστερήσει η προκήρυξη μαιο με ιουνιο night's
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Κάντο λίγο πιο λιανό. Τι εννοείς; Τι σχέση έχει ο βαθμός της σχολής με το που θα πας;Player7 έγραψε:Ανάλογα με τη βαθμολογία των εξετάσεων στη σχολή θα μοιραστούν στις 3 πόλεις.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Θα υπάρχει βαθμολογία στα 1000 άτομα... Μέσω εξετάσεων θα βγει όπως στο σχολείο. Και θα ρωτάνε τον καθένα που θέλει να πάει.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Αυτό πως το σκέφτηκες; Εννοώ που το στηρίζεις; Άρα θα έχουν οργανική στη πόλη που θα πανε και όχι όλοι Αθήνα αν είναι έτσι όπως λες.Player7 έγραψε:Θα υπάρχει βαθμολογία στα 1000 άτομα... Μέσω εξετάσεων θα βγει όπως στο σχολείο.Και θα ρωτάνε τον καθένα που θέλει να πάει.
- Diasostis31
- Στρατοπεδάρχης

- Posts in topic: 202
- Δημοσιεύσεις: 3270
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 08, 2015 7:41 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Έτσι θα πανε όπως λέει ο player. Με την αρχαιότητα που θα βγει απ τα γραπτά. Η οργανική αν καταργηθεί η ΟΠΠΙ χάνεται, καταργείται και η θέση σε Θεσσαλονίκη Πάτρα. Γυρνάνε όλοι Αθήνα αυτόματα
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Άρα μου λες ότι όλοι θα έχουν οργανική Αθήνα ακόμα και αν το σχέδιον κρατήσει 4 χρόνια; Δηλαδή αν είναι κάποιος π. Χ Πάτρα 4 χρόνια, Μετά θα τον τραβήξουν Αθήνα;Διασωστης31 έγραψε:Έτσι θα πανε όπως λέει ο player. Με την αρχαιότητα που θα βγει απ τα γραπτά.Η οργανική αν καταργηθεί η ΟΠΠΙ χάνεται, καταργείται και η θέση σε Θεσσαλονίκη Πάτρα. Γυρνάνε όλοι Αθήνα αυτόματα
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Gpap95 έγραψε:Άρα μου λες ότι όλοι θα έχουν οργανική Αθήνα ακόμα και αν το σχέδιον κρατήσει 4 χρόνια; Δηλαδή αν είναι κάποιος π. Χ Πάτρα 4 χρόνια, Μετά θα τον τραβήξουν Αθήνα;Διασωστης31 έγραψε:Έτσι θα πανε όπως λέει ο player. Με την αρχαιότητα που θα βγει απ τα γραπτά.Η οργανική αν καταργηθεί η ΟΠΠΙ χάνεται, καταργείται και η θέση σε Θεσσαλονίκη Πάτρα. Γυρνάνε όλοι Αθήνα αυτόματα
Η λογική αυτό λέει αφού η οργανικές θα ανοίξουν Αθήνα
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Δε με ενοχλεί προσωπικά. Απλά το θεωρώ χαζό όταν έχεις κάποιον 4 χρόνια σε μια πόλη, μετά να του πεις θα πας Αθήνα και μετα απο κάποια χρόνια ξανά στη πόλη σου ή κάπου κοντά στη πόλη σου. Τέλος πάντων ας βγει με το καλό και όλα έρχονται.Βμκδ έγραψε:Gpap95 έγραψε:Άρα μου λες ότι όλοι θα έχουν οργανική Αθήνα ακόμα και αν το σχέδιον κρατήσει 4 χρόνια; Δηλαδή αν είναι κάποιος π. Χ Πάτρα 4 χρόνια, Μετά θα τον τραβήξουν Αθήνα;Διασωστης31 έγραψε:Έτσι θα πανε όπως λέει ο player. Με την αρχαιότητα που θα βγει απ τα γραπτά.Η οργανική αν καταργηθεί η ΟΠΠΙ χάνεται, καταργείται και η θέση σε Θεσσαλονίκη Πάτρα. Γυρνάνε όλοι Αθήνα αυτόματα
Η λογική αυτό λέει αφού η οργανικές θα ανοίξουν Αθήνα
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Σιγα μη σου δώσουν και συνταξη απο τη Θεσσαλονίκη. Οργανικη αθηνα και σε τμηματα και υπηρεσίες των αθηνων μετα... Ποσο δημοσιο-υπαλληλικα σκεφτεσαιGpap95 έγραψε:Δε με ενοχλεί προσωπικά. Απλά το θεωρώ χαζό όταν έχεις κάποιον 4 χρόνια σε μια πόλη, μετά να του πεις θα πας Αθήνα και μετα απο κάποια χρόνια ξανά στη πόλη σου ή κάπου κοντά στη πόλη σου. Τέλος πάντων ας βγει με το καλό και όλα έρχονται.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Nassos την Πέμ Απρ 22, 2021 9:25 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
Enoplos Frouros
- Λοχαγός

- Posts in topic: 84
- Δημοσιεύσεις: 374
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 30, 2021 1:07 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Η λογική λέει για οργανική θέση στην Αθήνα. Όπως είπε και τι παλικάρι με την βαθμολογία από την σχολή ο καθένας επιλέγει που θα πάει.
Glock 19
-
dimitris13
- Δεκανέας - Έφεδρος

- Posts in topic: 35
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Πέμ Δεκ 17, 2020 9:12 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Να υπενθιμησω οτι στην προκήρυξη του 2019 για τους ΕΦ ελεγε ξεκαθαρα στο τελος της οτι ολοι θα πανε ΑΘΗΝΑ...
Αρα υποθετω οτι θα ξεκαθαριζει τα θεματα οργανικης κλπ στην προκήρυξη...
Αρα υποθετω οτι θα ξεκαθαριζει τα θεματα οργανικης κλπ στην προκήρυξη...
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Μην αρχίσετε πάλι αλήθεια rad και Johnny! Καλά ηρεμησαμε 2 μέρες. Μη φαγωθειτε πάλι.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Οταν βγει με το καλο η προκυρηξη κραξτε οποιον θελετε... Τζαμπα γεμιζουμε το νημα
-
Sec_police
- Λοχίας - Έφεδρος

- Posts in topic: 6
- Δημοσιεύσεις: 72
- Εγγραφή: Τετ Οκτ 21, 2020 5:45 pm
- Τοποθεσία: Πολίτης
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Επειδή όπως προανέφερα επειδή είμαι στο ΣΩΜΑ ΚΑΙ είπα την γνώμη για κάτι πολλοί με ρωτάτε με προσωπικά μηνύματα για βάσεις και ποτέ θα βγει. Σας καταλαβαίνω αλλά έχω να πω ότι στην υπηρεσία που είμαι και στο αντικείμενο που κάνω δεν ασχολείται με προκηρύξεις τώρα για να απαντήσω μέσα απ'την εμπειρία μου έχω να Σας πω ότι τόσα χρόνια οποία προκυρηξη έχει βγάλει ΦΕΚ βγαίνει αμέσως μετά τηλ δεν υπάρχει τόσα χρόνια προκυρηξη όπου να βγήκε ΦΕΚ και να ακυρώθηκε όποτε θα βγει και η δική σας 99% τωρα οσον αφορα για βάσεις και ακριβής ημερομηνίες δεν το ξέρω γιατί η δική μου υπηρεσία δεν ασχολείται καν με προκηρύξεις επίσης να σας αναφέρω μερικοί καλό θα ήταν να αλλάξετε μυαλά γιατί ένα μέρος απ'τους φρουρούς του 19 που μπήκε δεν άλλαξε μυαλά και έπεσε στα σκ@ατα όποτε αλλάξτε μυαλά αν θέλετε μερικοί να στεργιωσετε μέσα στην ΕΛ. ΑΣ
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Απενεργοποίηση 4 ημέρων στον Johnny94.
Και την επόμενη φορά που χρήστης δημοσιεύσει προσωπικά μηνύματα θα φάει και αυτός καμπάνα.
Και την επόμενη φορά που χρήστης δημοσιεύσει προσωπικά μηνύματα θα φάει και αυτός καμπάνα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Nassos την Πέμ Απρ 22, 2021 3:51 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες





