Player7 έγραψε:Δε βγαινει η προκηρυξη αν πρωτα δε μπουν οι 200 εν ενεργεια, ωστε να δουν πως θα παει το πραγμα!Οποτε υπολογιστε ποσο μπορει να αργησει!
Αυτοί οι 200 εν ενεργεία μπορεί να μπούνε σε κάνα εξάμηνο ... Τι σημαίνει ότι δεν θα βγάλουν την προκήρυξη τώρα;
Αυτο που λες μπορεί να ισχύει. Αλλά και οι ιδιώτες γιατροί δεν ήθελαν να πάνε στα δημόσια νοσοκομεία αλλά με την επίταξη πήγαν. Θέλω να σου πω ότι αν έχει αποφασιστεί θα γίνει
Μην ακούτε τι λέει ο κάθε εδώ μέσα. Η κυβέρνηση είπε Σεπτέμβριο θα είναι στα ΑΕΙ. Το αν μπουν ή όχι αστυνομικοί πιο πριν, σκασίλα μας γιατί είναι άλλο θέμα και δε μας αφορά. Οπότε συνεχίζουμε κανονικά.
Να ήξερες πόσα χρόνια και πόσες φορές έχουμε ακούσει εμείς από το 18 ότι θα προσληφθούμε (6κ2018 φύλακες φυλακών). Επίσημα από το υπουργείο να δίνουν ημερομηνίες και οι προσλήψεις να μην γίνονται ποτέ.
Δεν θα μπει κανενας εν ενεργεια. Τους ψαχνανε με το κυαλι και λογικο το βρισκω! Θεωρω οτι ο λογος που δεν εβαλε τους εν ενεργεια ειναι να κανει το θεμα να ξεχαστει, να σπασουν καταληψεις και διαδηλωσεις ως που να περασει το καλοκαιρι και απο Σεπτεμβρη εχει ο θεος! Στα πανεπιστημια θα πανε οι νεοπροσληφθεντες κατευθειαν.
Gpap95 έγραψε:Μην ακούτε τι λέει ο κάθε εδώ μέσα. Η κυβέρνηση είπε Σεπτέμβριο θα είναι στα ΑΕΙ. Το αν μπουν ή όχι αστυνομικοί πιο πριν, σκασίλα μας γιατί είναι άλλο θέμα και δε μας αφορά. Οπότε συνεχίζουμε κανονικά.
Μακάρι φίλε γιατί αν πάρουμε υπόψιν τι ακριβώς λέει και υπόσχεται η κυβέρνηση χαθήκαμε...
Δε ξέρω, σου είπα αν δε μπουν εν ενέργεια ώστε να δει η κυβέρνηση πως θα κυλήσει η κατάσταση, δε θα βγαίνει και η προκηρυξη. Πιο πιθανό να βγει πρώτα η προκηρυξη των ΣΦ!
Player7 έγραψε:Δε ξέρω, σου είπα αν δε μπουν εν ενέργεια ώστε να δει η κυβέρνηση πως θα κυλήσει η κατάσταση, δε θα βγαίνει και η προκηρυξη.Πιο πιθανό να βγει πρώτα η προκηρυξη των ΣΦ!
Ωραία όλα αυτά που λες αδερφέ και δεν μπορώ να διαφωνήσω μαζί σου, αλλά μπορείς να μας δώσεις στοιχεία που τα άκουσες αυτά;