Limenikos έγραψε:Ναι ρε. Πρόσεξε ΑΣΣΟΣ ΜΗΝ πολύ παγώσει κ κρυώσεις
Παίχτη σε παρατηρώ και βλέπω ότι είσαι μέσα στην ειρωνία κουλαρε λίγο μας τα έχεις κάνει καρύδες. Χαλάρωσε λίγο (και όπως βλέπω από το όνομα σου άλλου ήθελες να πας αλλά το δημόσιο είναι γλυκο και σε τράβηξε άλλου.) τεσπα δεν θέλω να δώσω συνέχεια. Απλά ηρέμησε λίγο
Ασσος έγραψε:Η προκυρηξη μπηκε στον παγο... Τωρα πεστε οτι γουσταρετε
Η απόσπαση των ήδη υπαρχόντων αστυνομικων πάγωσε μέχρι να ηρεμήσουν από τις καταλήψεις. Αυτοί δηλαδή που ήταν να πάνε μέχρι να τελειώσει την εκπαίδευση της η οππι. Το λέει ξεκαθαρα. Αυτό το θέμα παγωσε, όχι η προκήρυξη. Πρόσεχε τι λες άλλη φορά.
Limenikos έγραψε:Ναι ρε. Πρόσεξε ΑΣΣΟΣ ΜΗΝ πολύ παγώσει κ κρυώσεις
θα παρω ζακετα... Εγω θελω να βγει προσωπικα γθατι ειναι παιδια εδω που ειναι το ονειρο τος Ειναι βιοποριστικη αναγκη και οχι μονο να μπουνε αστυνομθα να λυσουν καποια θεματα... Μακαρι οι πληριφιρθες που εχω νζ οεσιυν εξω... Παντως αυτη την στιγμη στο αεα ουδεθς ασχολειται με τη ν προκ
Η καραντίνα σας έχει επηρεάσει αρκετά. Ότι θέμα έχετε να μιλάτε με προσωπικό δεν είμαστε υποχρεωμένη να διαβάζουμε τι κακιά και τι τοξικότητα σας σταματήστε ΤΩΡΑ!
Τα παλικάρια που έκραξα είναι αυτοί που έχουν λερώσει το φόρουμ και δεν υπάρχει πλέον πληροφορία ούτε για δείγμα... Εσύ πιάστηκες από το κομμάτι των κιλών και της γκόμενας αλλά με τη ρητορική μίσους που υπάρχει σε όλο το νήμα μάλλον είσαι εντάξει... Τεσπά μην σας λερώνω το πεντακάθαρο νήμα! Να είστε καλά
Ασσος έχεις κάποια πηγή να κοινοποιήσεις για το πάγωμα που λες; Δεν έχω πρόθεση να σε προσβάλλω απλά απ' ότι είδα με όλο το σεβασμό ο καθένας γράφει ότι θέλει...