Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
-
Coyote
- Συνταγματάρχης

- Posts in topic: 44
- Δημοσιεύσεις: 940
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 10, 2021 2:25 am
- Ενδιαφέροντα: ΕΦ
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Σε ευχαριστω Rad νασαι καλα. Καλη επιτυχια!
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
απο βδομαδα που θα ερθει η οθονη που εχω παραγγείλει θ. Διοτι αυτη ειναι σπασμενη. Θ γραφω καλυτερα ελληνικα παντως γραμματικη δεν κανουμε εδω. Δδυτεριν δεν κανω χαρτια στο φοριυμ εειμαι γθα αλλιυς λογους. Το οτι εδωσε μορια. Στα πτυχια ωκα τους οππι ηταν το ποιο σωστό διοτι μονο παιδια μπου εχουν μπει στα πανεπιστημια και ξερουν τα συστηματα. Πρυτανειε συγκλητο φοιτιτικες παραραξεις κλπ. Θα μπορουσαν ισως να ανταπεξελθουν.Averoff13 έγραψε:Άσσος μαθε να γράφεις ελληνικά και ασε τις εξυπνάδες. Πάρτε πτυχία και μετά μιλήστε. Κοπιαστε Τελείωσαν οι τζάμπα φρουροί στην ΕΛΑΣ και σας πονάει
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Επίσης μπορεί να είναι και πιο εύκολα αξιοποιήσιμα και άλλου αυτά τα άτομα ΑΣΣΟΣ
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
εννοειται η μορφωση η παιδεια και οι γραμματικες γνωσειςδε βλαπτουν το σωμα... Απο την αλλη και τα γερα παιδια της γυμναδυικης ειδικων δυνανεων πολεμικων τεχνων κλπ εξω στην μαχη χρησιμα ειναι... Συγκερασμό προσοντων χρειάζεταιLimenikos έγραψε:Επίσης μπορεί να είναι και πιο εύκολα αξιοποιήσιμα και άλλου αυτά τα άτομα ΑΣΣΟΣ
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Αυτό προσπαθούν να κάνουν
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Είναι απαραίτητα θέλεις να πεις, όχι ότι δεν βλάπτουν, εννοώ το μορφωτικό επίπεδο
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Παιδιά αν η προκήρυξη βγει μετά το Πάσχα, τα νούμερα (στις μέρες αναφέρομαι) για να είμαστε στις θέσεις μας τον Σεπτέμβριο είναι οριακά... Διορθώστε με αν κάνω λάθος! Έχω αρχίσει να ανησυχώ ειλικρινά, δεν έχω πρόθεση να τρομοκρατησω κανέναν αλλά βλέπω και αυτά που λένε για τις αντιδράσεις των φοιτητών και δεν πρέπει να υποτιμάμε την δύναμη των φοιτητών στην δική μου σχολή είχαν καταφέρει από το να κλείσουν στη φυλακή καθηγητή που χρηματιζοταν μέχρι να εξασφαλίσουν για όλα τα έτη διπλή εξεταστική επί μία τετραετία (για όσους δεν γνωρίζουν η διπλή εξεταστική κανονικά προβλέπεται μόνο για τα πολύ μεγάλα έτη ώστε αν χρωστάνε πολλά μαθήματα να έχουν την ευκαιρία να δώσουν περισσότερα απ' όσα προβλέπονται... ) Ότι αναφέρω, το λέω πληροφοριακά... Όχι για να κάνω επίδειξη γνώσεων! Και για να προλάβω τους κακεντρεχείς και σε μόρια και σε αθλήματα είμαι μια χαρά δεν αγχώνομαι καθόλου, απλά θα στεναχωρηθω αν χάσουμε και αυτή την ευκαιρία! Το 19 έχασα την ευκαιρία μου επειδή μετά τον στρατό έβαλα 25 κιλά, δικό μου καθαρά λάθος... Συνοριοφύλακες δεν μπήκα γιατί έχουν σύμβαση ορισμένου χρόνου...
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Μερικοί δεν έχετε καταλάβει ότι αυτή η μοριοδοτηση των πτυχίων ισχύει μόνο για την πανεπιστημιακή αστυνομία. Θέλει πτυχίο για να κάνεις τον σεκιουριτά
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Nai το πτυχίο του σεκιουριτά νομίζω δεν είναι το ΙΕΚ στέλεχος ασφαλείας. Σωστά ;
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Maria95 έγραψε:Μερικοί δεν έχετε καταλάβει ότι αυτή η μοριοδοτηση των πτυχίων ισχύει μόνο για την πανεπιστημιακή αστυνομία.Θέλει πτυχίο για να κάνεις τον σεκιουριτά
Το τονίζει άλλωστε το ΦΕΚ ότι ΜΟΝΟ για αυτή τη προκήρυξη της ΕΛ. ΑΣ. Μοριοδοτείται το πτυχίο ΑΕΙ-ΤΕΙ και οι Υπολγιστές.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Maria95 έγραψε:Μερικοί δεν έχετε καταλάβει ότι αυτή η μοριοδοτηση των πτυχίων ισχύει μόνο για την πανεπιστημιακή αστυνομία.Θέλει πτυχίο για να κάνεις τον σεκιουριτά
Εσύ ως πτυχιούχος πόσα μόρια έχεις ;
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Αλεξιπτωτιστη18-λιμενικε εσυ που δουλευεις με την πτυχιαρα σου που κοροιδευεις το ΙΕΚ;
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Ecomike, εγώ πάντως δεν είναι κατά φαντασίας πιστολέρο ... Πας κ ανανεωνεις και άδειες
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Κάτσε ρε φίλε. Κάτσε. Τη πήγες κ σπούδασες ; Θα μας τρελάνεις τελείως ; Το στέλεχος ασφαλείας έχεις επικρατήσει στης μέρες μας σεκιουριτι. Δεν καταλαβαίνω γιατί το θεωρείς υποτιμητικό ;
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Κάτσε ρε φίλε. Κάτσε. Τη πήγες κ σπούδασες ; Θα μας τρελάνεις τελείως ; Το στέλεχος ασφαλείας έχεις επικρατήσει στης μέρες μας σεκιουριτιι. Δεν καταλαβαίνω γιατί το θεωρείς υποτιμητικό ;
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες




