Μη πετάς άκυρα. Από τη στιγμή που Εχουν βγει και ψηφιστεί όλα, τελείωσε το θέμα και είναι θέμα χρόνου να βγει.Kostasdim έγραψε:Εγώ ένα πράγμα έχω να πω! Αν δεν βγεί η προκήρυξη θα είναι εξαιτίας των διαδηλώσεων-καταληψεων που κάνουν η δήθεν ''φοιτητές'' των πανεπιστημίων! Αν η κυβέρνηση κάνει πίσω εξαιτίας αυτών των μπαχαλακηδων τότε θα είναι τα μεγαλύτερα ρεζιλια !
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
-
SGT Folley
- Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός

- Posts in topic: 117
- Δημοσιεύσεις: 188
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 14, 2021 11:32 am
- Τοποθεσία: Seargeant
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Ας μην είμαστε αρνητικοί πιστεύω σε λίγο καιρό αν όχι αυτήν την εβδομάδα.
-
SGT Folley
- Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός

- Posts in topic: 117
- Δημοσιεύσεις: 188
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 14, 2021 11:32 am
- Τοποθεσία: Seargeant
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Για βάση πόσο λέτε να πάει;
-
Panellas93
- Υπολοχαγός

- Posts in topic: 172
- Δημοσιεύσεις: 317
- Εγγραφή: Παρ Απρ 02, 2021 3:44 am
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Η προκήρυξη θα βγει κανονικά ... Σιγά μην εκβιάζεται ένα κράτος μια κυβέρνηση από μπαχαλακηδες και άκρο αριστερούς να συνέλθουμε λίγο ... Τώρα για βάση π λέει ένας φίλος άποψη μου θα ναι 3000 κ πάνω ... Προσωπική μου άποψη 3100-3300
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Tsatsaras έγραψε:Σας παρακαλω να μου απαντησει καποιος σοβαρα στο εξης, ειχα ενα σοβαρο τραυματισμό στο δάχτυλο του δεξιου χεριού με μαχαιρι. Το αποτέλεσμα ειναι το ενα τενοντακι απο τα δυο να κοπει. Επομενως αυτη τη στιγμή το δαχτυλο κλεινει αλλα κανονικα αλλα οχι και το μικρο μερος του δηλαδη κατω απο το νυχι. Θελω να μου απαντησει καποιος αν υπαρχει περίπτωση να με κοψουν. Παρεμπιπτόντως να πω οτι κανω κναονικα γυμναστικη πουσαπς ελξεις πιανω αντικειμενα απλα θεωρητικα δεν ασκω την ιδια δύναμη που θα ασκουσα πριν... Αλλα ετσι κ αλλιως δεν θ κραταμε οπλο πιστευω. Παρακαλώ τη γνωμη σας και αν τυχον μπορω να κανω κατι για να το κρυψω και στις υγειονομικες εξετασεις και μετα.
Ευχαριστώ, είναι κριμα εν τω μεταξύ, ενω διαθετω εναν ικανο αριθμο μοριων για να μπω, να κοπω τη στιγμή κιολας που θεωρω οτι δε θα υπαρξει καποιο λειτουργικό προβλημα.
Καλησπέρα παίχτη στις υγειονομικές σε βάζουν να ανοίξεις τα δάχτυλα στο να τα τεντωσεις και κάτι τέτοια δεν νομίζω πως θα έχεις θέμα παρόλα αυτά μην προσπαθήσεις να κρύψεις κάτι κτλπ γιατί αν σε καταλάβουν ότι προσπαθείς να κρύψεις κάτι ίσως να φας το κεφάλι σ χωρίς λόγο. Όποτε μην αγχώνεσαι όλα θα πάνε καλά 👏
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Υπαρχει συζητηση και πιεση απο κυκλους πανεμιστημιακους να αυξησουν τα μορια για τους πτυχιουχους ετσι να Μπουνε μονο αυτοι. Επικοινωνθακα να το εκμεταλευουτουν προκειμενου μαλακωσουν οι αντθδρασεις... Ο ασεπ ομως δεν μπιρει λεει να δωσουν και αλλα μορια γθατι μετα θα κριθει αντισυνταγματικο. Με λιγα λογια καπου κολαει η καταδταση η καπου ψαχνουν τροπους καθυστερησεθς κλπ. Τα πραγματα δεν ειναι ξεκαθαρα... Τωρα οποιος υελει τα πιστευει αυτα που λεω...
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Άρα θες να εννοήσεις ότι δεν θα βγει ; 😂
-
Lefteris 2αμαλ
- Αντιστράτηγος

- Posts in topic: 70
- Δημοσιεύσεις: 2223
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 11, 2019 6:06 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Elena99 έγραψε:Εγω, εχω δοντι και εμαθα το υψος θα ειναι 1,52 cm για να μπει η σύζυγος η τει μετα τα 2 παιδια που ειναι 135 κιλα η κουμπαρα και ο μπατζανακης και ηλικια 47 σαν την frontex θα παρει δλδ απο σπιρτουλη εως μπαρμπαστρουμφ...
Εσυ, εκτος απο δοντι εχεις και καλο στον εγκεφαλο, μιας και τα σχολια σου απτην ωρα που εκανες εγγραφη στο φορουμ, παιρνουν βραβειο χαζομαρας.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Να αυξήσουν τα μορια των πτυχίων για να μπουν μόνο αυτοί; Γιατί έτσι όπως είναι τώρα ποιοι θα μπουν;
Κάνεις άλλος δεν έχει ελπίδα.
Δε κολλαει εκεί το πράγμα, το κόλλημα είναι ότι ακόμα δεν έχουν πάει οι 200 εν ενέργεια στα αεί ώστε να δουν πως θα κυλήσει το πράγμα.
Κάνεις άλλος δεν έχει ελπίδα.
Δε κολλαει εκεί το πράγμα, το κόλλημα είναι ότι ακόμα δεν έχουν πάει οι 200 εν ενέργεια στα αεί ώστε να δουν πως θα κυλήσει το πράγμα.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Έλεος ρε παιδιά. Ασχοληθείτε με κάτι άλλο επιτέλους! Θα βγει, κάντε υπομονή. Έχετε πάθει ψύχωση με αυτό το θέμα.
-
Kostasdim
- Αντισυνταγματάρχης

- Posts in topic: 178
- Δημοσιεύσεις: 648
- Εγγραφή: Κυρ Δεκ 27, 2020 7:34 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Ρε οταν σας λεω εγω οτι μασανε να την βγαλουν την προκηρυξη δεν μ ακουτε... Αφηστε τα μορια και τα κολληματα που λενε μην πιστευεται τιποτα αυτα ειναι δικαιολογιες παιδικες ! Ετσι λοιπον Για 50 μπαχαλακηδες καημενους η κυβερνηση φοβαται τον ισκιο της.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Εγω καταλαβαίνω ότι όσοι έχουν τελειώσει ειδικές δυνάμεις και επαλ βγάζουν κόμπλεξ. Οι εξυπνάδες τύπου αντισυντσγματικοτητας είναι άκυρες. Πιο αντισυντσγματικο είναι να μπαίνουν αμόρφωτοι στην αστυνομία παρα πτυχιούχοι. Αφήστε τις *****! Ες για παιδάκια. Δώστε πανελλήνιες και πάρτε πτυχίο και κόψτε τα κομπλεξικα και τις εξυπνάδες. Εσείς είστε αντισυνταγματικοι όχι οι πτυχιούχοι.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Άσσος μαθε να γράφεις ελληνικά και ασε τις εξυπνάδες. Πάρτε πτυχία και μετά μιλήστε. Κοπιαστε Τελείωσαν οι τζάμπα φρουροί στην ΕΛΑΣ και σας πονάει
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Coyote έγραψε:Εγω παλι να ρωτησω εαν εχεις σιδερο στο ποδι τι γινεται. Εχω ακουσει οτι εχει μπει και ατομο με λαμα στο χερι. Προσφατα απολυθηκα απο το στρατο με Ι 1 κανονικα ελεγμενο απο επιτροπη του 401. Ελπιζω να μη λειτουργησει αποτρεπτικα. Αν γνωριζει καποιος να μου πει. Ευχαριστω!
Κανένα πρόβλημα αφού είσαι και Ι1, στις προκαταρκτικες εξετάσεις όταν περάσετε γιατρούς θα είστε χωρίς ρούχα, αν έχεις σημάδια (τις χαρακτηριστικες τρίπες που αφήνουν οι βίδες ή τομη) ίσως σου κάνουν μια ερώτηση, αν σε ρωτήσουν για το αν έχεις ενοχλησεις με την αλλαγή του καιρού και της θερμοκρασίας, όχι θα πεις. Ωστόσο η αστυνομία μια ακτινογραφία θώρακα ζητάει. Αν βγάζεις αθλήματα όλα καλά.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες




