Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Πληροφορίες για προκηρύξεις Πυροσβεστών, Ειδικών Φρουρών, Λιμενικού και τα τα όρια ηλικίας, ύψους και ΔΜΣ.
Κλειδωμένο
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
Gpap95
Ταξίαρχος
Ταξίαρχος
Posts in topic: 922
Δημοσιεύσεις: 1476
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 03, 2021 8:49 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Gpap95 »

Kostasdim έγραψε:Εγώ ένα πράγμα έχω να πω! Αν δεν βγεί η προκήρυξη θα είναι εξαιτίας των διαδηλώσεων-καταληψεων που κάνουν η δήθεν ''φοιτητές'' των πανεπιστημίων! Αν η κυβέρνηση κάνει πίσω εξαιτίας αυτών των μπαχαλακηδων τότε θα είναι τα μεγαλύτερα ρεζιλια !
Μη πετάς άκυρα. Από τη στιγμή που Εχουν βγει και ψηφιστεί όλα, τελείωσε το θέμα και είναι θέμα χρόνου να βγει.

SGT Folley
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Posts in topic: 117
Δημοσιεύσεις: 188
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 14, 2021 11:32 am
Τοποθεσία: Seargeant

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από SGT Folley »

Ας μην είμαστε αρνητικοί πιστεύω σε λίγο καιρό αν όχι αυτήν την εβδομάδα.
SGT Folley
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Posts in topic: 117
Δημοσιεύσεις: 188
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 14, 2021 11:32 am
Τοποθεσία: Seargeant

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από SGT Folley »

Για βάση πόσο λέτε να πάει;
eleniser
Υποψήφιος Βαθμοφόρος
Υποψήφιος Βαθμοφόρος
Posts in topic: 11
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Τετ Απρ 07, 2021 6:07 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από eleniser »

2700-2900
Panellas93
Υπολοχαγός
Υπολοχαγός
Posts in topic: 172
Δημοσιεύσεις: 317
Εγγραφή: Παρ Απρ 02, 2021 3:44 am

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Panellas93 »

Η προκήρυξη θα βγει κανονικά ... Σιγά μην εκβιάζεται ένα κράτος μια κυβέρνηση από μπαχαλακηδες και άκρο αριστερούς να συνέλθουμε λίγο ... Τώρα για βάση π λέει ένας φίλος άποψη μου θα ναι 3000 κ πάνω ... Προσωπική μου άποψη 3100-3300
Βμκδ
Αντισυνταγματάρχης
Αντισυνταγματάρχης
Posts in topic: 359
Δημοσιεύσεις: 701
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 05, 2020 1:17 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Βμκδ »

Tsatsaras έγραψε:Σας παρακαλω να μου απαντησει καποιος σοβαρα στο εξης, ειχα ενα σοβαρο τραυματισμό στο δάχτυλο του δεξιου χεριού με μαχαιρι. Το αποτέλεσμα ειναι το ενα τενοντακι απο τα δυο να κοπει. Επομενως αυτη τη στιγμή το δαχτυλο κλεινει αλλα κανονικα αλλα οχι και το μικρο μερος του δηλαδη κατω απο το νυχι. Θελω να μου απαντησει καποιος αν υπαρχει περίπτωση να με κοψουν. Παρεμπιπτόντως να πω οτι κανω κναονικα γυμναστικη πουσαπς ελξεις πιανω αντικειμενα απλα θεωρητικα δεν ασκω την ιδια δύναμη που θα ασκουσα πριν... Αλλα ετσι κ αλλιως δεν θ κραταμε οπλο πιστευω. Παρακαλώ τη γνωμη σας και αν τυχον μπορω να κανω κατι για να το κρυψω και στις υγειονομικες εξετασεις και μετα.

Ευχαριστώ, είναι κριμα εν τω μεταξύ, ενω διαθετω εναν ικανο αριθμο μοριων για να μπω, να κοπω τη στιγμή κιολας που θεωρω οτι δε θα υπαρξει καποιο λειτουργικό προβλημα.



Καλησπέρα παίχτη στις υγειονομικές σε βάζουν να ανοίξεις τα δάχτυλα στο να τα τεντωσεις και κάτι τέτοια δεν νομίζω πως θα έχεις θέμα παρόλα αυτά μην προσπαθήσεις να κρύψεις κάτι κτλπ γιατί αν σε καταλάβουν ότι προσπαθείς να κρύψεις κάτι ίσως να φας το κεφάλι σ χωρίς λόγο. Όποτε μην αγχώνεσαι όλα θα πάνε καλά 👏

Ασσος
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 74
Δημοσιεύσεις: 207
Εγγραφή: Κυρ Απρ 04, 2021 10:03 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Ασσος »

Υπαρχει συζητηση και πιεση απο κυκλους πανεμιστημιακους να αυξησουν τα μορια για τους πτυχιουχους ετσι να Μπουνε μονο αυτοι. Επικοινωνθακα να το εκμεταλευουτουν προκειμενου μαλακωσουν οι αντθδρασεις... Ο ασεπ ομως δεν μπιρει λεει να δωσουν και αλλα μορια γθατι μετα θα κριθει αντισυνταγματικο. Με λιγα λογια καπου κολαει η καταδταση η καπου ψαχνουν τροπους καθυστερησεθς κλπ. Τα πραγματα δεν ειναι ξεκαθαρα... Τωρα οποιος υελει τα πιστευει αυτα που λεω...
Limenikos
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 223
Δημοσιεύσεις: 240
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2021 10:31 am

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Limenikos »

Άρα θες να εννοήσεις ότι δεν θα βγει ; 😂
Lefteris 2αμαλ
Αντιστράτηγος
Αντιστράτηγος
Posts in topic: 70
Δημοσιεύσεις: 2223
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 11, 2019 6:06 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Lefteris 2αμαλ »

Elena99 έγραψε:Εγω, εχω δοντι και εμαθα το υψος θα ειναι 1,52 cm για να μπει η σύζυγος η τει μετα τα 2 παιδια που ειναι 135 κιλα η κουμπαρα και ο μπατζανακης και ηλικια 47 σαν την frontex θα παρει δλδ απο σπιρτουλη εως μπαρμπαστρουμφ...


Εσυ, εκτος απο δοντι εχεις και καλο στον εγκεφαλο, μιας και τα σχολια σου απτην ωρα που εκανες εγγραφη στο φορουμ, παιρνουν βραβειο χαζομαρας.

Άβαταρ μέλους
EcoMike
Συνταγματάρχης
Συνταγματάρχης
Posts in topic: 383
Δημοσιεύσεις: 936
Εγγραφή: Δευ Φεβ 15, 2021 4:06 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από EcoMike »

Να αυξήσουν τα μορια των πτυχίων για να μπουν μόνο αυτοί; Γιατί έτσι όπως είναι τώρα ποιοι θα μπουν;

Κάνεις άλλος δεν έχει ελπίδα.

Δε κολλαει εκεί το πράγμα, το κόλλημα είναι ότι ακόμα δεν έχουν πάει οι 200 εν ενέργεια στα αεί ώστε να δουν πως θα κυλήσει το πράγμα.

Gpap95
Ταξίαρχος
Ταξίαρχος
Posts in topic: 922
Δημοσιεύσεις: 1476
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 03, 2021 8:49 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Gpap95 »

Έλεος ρε παιδιά. Ασχοληθείτε με κάτι άλλο επιτέλους! Θα βγει, κάντε υπομονή. Έχετε πάθει ψύχωση με αυτό το θέμα.
Kostasdim
Αντισυνταγματάρχης
Αντισυνταγματάρχης
Posts in topic: 178
Δημοσιεύσεις: 648
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 27, 2020 7:34 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Kostasdim »

Ρε οταν σας λεω εγω οτι μασανε να την βγαλουν την προκηρυξη δεν μ ακουτε... Αφηστε τα μορια και τα κολληματα που λενε μην πιστευεται τιποτα αυτα ειναι δικαιολογιες παιδικες ! Ετσι λοιπον Για 50 μπαχαλακηδες καημενους η κυβερνηση φοβαται τον ισκιο της.

Averoff13
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 185
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: Σάβ Απρ 17, 2021 3:08 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Averoff13 »



Εγω καταλαβαίνω ότι όσοι έχουν τελειώσει ειδικές δυνάμεις και επαλ βγάζουν κόμπλεξ. Οι εξυπνάδες τύπου αντισυντσγματικοτητας είναι άκυρες. Πιο αντισυντσγματικο είναι να μπαίνουν αμόρφωτοι στην αστυνομία παρα πτυχιούχοι. Αφήστε τις *****! Ες για παιδάκια. Δώστε πανελλήνιες και πάρτε πτυχίο και κόψτε τα κομπλεξικα και τις εξυπνάδες. Εσείς είστε αντισυνταγματικοι όχι οι πτυχιούχοι.

Averoff13
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 185
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: Σάβ Απρ 17, 2021 3:08 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Averoff13 »

Άσσος μαθε να γράφεις ελληνικά και ασε τις εξυπνάδες. Πάρτε πτυχία και μετά μιλήστε. Κοπιαστε Τελείωσαν οι τζάμπα φρουροί στην ΕΛΑΣ και σας πονάει
Rad.
Αντισυνταγματάρχης
Αντισυνταγματάρχης
Posts in topic: 101
Δημοσιεύσεις: 571
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 20, 2019 3:05 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Rad. »

Coyote έγραψε:Εγω παλι να ρωτησω εαν εχεις σιδερο στο ποδι τι γινεται. Εχω ακουσει οτι εχει μπει και ατομο με λαμα στο χερι. Προσφατα απολυθηκα απο το στρατο με Ι 1 κανονικα ελεγμενο απο επιτροπη του 401. Ελπιζω να μη λειτουργησει αποτρεπτικα. Αν γνωριζει καποιος να μου πει. Ευχαριστω!


Κανένα πρόβλημα αφού είσαι και Ι1, στις προκαταρκτικες εξετάσεις όταν περάσετε γιατρούς θα είστε χωρίς ρούχα, αν έχεις σημάδια (τις χαρακτηριστικες τρίπες που αφήνουν οι βίδες ή τομη) ίσως σου κάνουν μια ερώτηση, αν σε ρωτήσουν για το αν έχεις ενοχλησεις με την αλλαγή του καιρού και της θερμοκρασίας, όχι θα πεις. Ωστόσο η αστυνομία μια ακτινογραφία θώρακα ζητάει. Αν βγάζεις αθλήματα όλα καλά.
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
Κλειδωμένο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες