Τι ύψος έχει; Αν δεν κάνω λάθος για στρατιωτικές σχολές είναι 1.70 το όριο. Πως τον πέρασαν το 2019 στους ΕΦ αν ήταν κάτω του 1.70; Δεν τον μέτρησαν στο Α. Τ.Politis97 έγραψε:BREAKING NEWS (Χωρίς να λέω ψεύδη).Μικρότερος μου κατά 3 χρόνια φίλος μου έγραψε 17.000 και μπήκε ΣΜΥΝ και τον έκοψαν λόγω ΥΨΟΥΣ.
Τώρα είναι ΕΦ με τη προκήρυξη του 2019...
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
-
SGT Folley
- Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός

- Posts in topic: 117
- Δημοσιεύσεις: 188
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 14, 2021 11:32 am
- Τοποθεσία: Seargeant
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
-
SGT Folley
- Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός

- Posts in topic: 117
- Δημοσιεύσεις: 188
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 14, 2021 11:32 am
- Τοποθεσία: Seargeant
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Για βάση δεν νομίζω να πάει πάνω από 2800 εκτός αν άλλαξε το όριο ηλικίας στα 30.
-
Panellas93
- Υπολοχαγός

- Posts in topic: 172
- Δημοσιεύσεις: 317
- Εγγραφή: Παρ Απρ 02, 2021 3:44 am
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
El chapo η όπως σε λένε πήγαινε παίξε με τα αμαξάκια σου παλικάρι μου και μην σχολιάζεις εμένα και τ αλλά παιδιά ... Κανείς δεν σε έθιξε εσένα... Μην βγάζεις χολή και ζόρι κακιά τόση ... Προσπάθησε όταν ξανά βγει σε 10 χρόνια η δώσε πανελλήνιες αλλά μέχρι τότε μην μας τα πρήζετε ... Ξέρω πονάτε αλλά τι να κάνουμε ... Δεν πειράζει να ευνοηθεί και άλλη ομάδα... Γιατί ψεύτο μάγκες που τ παίζουν κάποιοι ειδικές δύναμεις νομίζουν ότι θα ναι οι Ράμπο ... Η αστυνομία δεν θέλει μπράβους και Ράμπο ... Ξυπνήστε ... Από ψευτομαγκιές κ παλικαριές και κάτι τέτοια μυαλά υπάρχει δυσφήμιση
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Παιδιά όσοι πιστεύουν ότι η βάση θα είναι 2800 - 2900 απλά ονειροβατουν... Οι βάσεις θα είναι 3100-3200...2800 έχει και η Κουτση Μαρία ένα πτυχίο, απολυτήριο 14, ένα δίπλωμα αυτοκινήτου,Ecdl και lower και φτάσαμε στα 2800... Μιλάμε για προσόντα που διαθέτει και ο τελευταίος που θα κάνει τα χαρτιά του και απλά σας ανεβάζει το πτυχίο... Καλά σας τα λένε! Δεν λέω να μην κάνετε τα χαρτιά αλλά μην θεωρείτε ότι με 2800 είστε ανταγωνιστικοί απέναντι στις τόσες αιτήσεις που θα γίνουν... Είναι κοινή λογική!
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Βάση 3150 με 3250!
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Player 7 τα 50 μόρια σου έκαναν τη διαφορά... Είσαι λαμπρό μυαλό
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Εγώ γνωρίζω άτομο που δεν έχει ecdl και συγκεντρώνει γύρω στα 2700. Είδες; Βρήκα τουλάχιστον 1 άτομα με κάτω από 2800. Επίσης ξέρω άτομα με απολυτήριο 12 και χωρίς lower που και αυτοί θα κάνουν τα χαρτιά τους. Αλλά εσείς νομίζετε ότι θα μπούνε όλα τα σαΐνια να κάνουν χαρτιά με απολυτήριο 22. Οπότε σταματήστε τα νέα προφίλ και κάντε καμία δουλειά τεμπέληδες.ΤΕΘΩΡΑΣ έγραψε:Παιδιά όσοι πιστεύουν ότι η βάση θα είναι 2800 - 2900 απλά ονειροβατουν... Οι βάσεις θα είναι 3100-3200...2800 έχει και η Κουτση Μαρία ένα πτυχίο, απολυτήριο 14, ένα δίπλωμα αυτοκινήτου,Ecdl και lower και φτάσαμε στα 2800... Μιλάμε για προσόντα που διαθέτει και ο τελευταίος που θα κάνει τα χαρτιά του και απλά σας ανεβάζει το πτυχίο... Καλά σας τα λένε! Δεν λέω να μην κάνετε τα χαρτιά αλλά μην θεωρείτε ότι με 2800 είστε ανταγωνιστικοί απέναντι στις τόσες αιτήσεις που θα γίνουν... Είναι κοινή λογική!
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Ναι ρε λογικά από τις 20000 αιτήσεις δεν θα βρεθούν 800 με 3000 μόρια καλά λες
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Αυτό με τα καινούργια προφίλ δεν ξέρω τι είναι αλλά μπορείς να πας στα προσωπικά μου στοιχεία όλα ανοιχτά τα έχω οπότε άτοπο! Εγώ φίλε εργάζομαι απλά κυνηγάω το όνειρο μου... Που αν ασκηθεί σωστά είναι λειτούργημα και όχι εργασία... Τα λεφτά και 300 ευρώ να ήταν πάλι αυτό θα ήθελα να κάνω! Τα λέμε
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Έμαθες και τις αιτήσεις εσύ. Ωραίος! Μήπως έμαθες και αν περάσαμε; Μη μας τρώει το άγχος όχι τίποτα άλλο. Καλή συνέχεια!ΤΕΘΩΡΑΣ έγραψε:Ναι ρε λογικά από τις 20000 αιτήσεις δεν θα βρεθούν 800 με 3000 μόρια καλά λες
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Εντάξει να μην σου το χαλάσω άλλο... Ζήσε στο συννεφάκι σου εσύ
- W-Whiskey
- Υποψήφιος Βαθμοφόρος

- Posts in topic: 11
- Δημοσιεύσεις: 12
- Εγγραφή: Κυρ Απρ 18, 2021 9:54 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Γειά σας είμαι 1.67 μπορώ να κάνω τα χαρτιά μου; Γνωρίζεται ποιο θα είναι το όριο υψους;
- W-Whiskey
- Υποψήφιος Βαθμοφόρος

- Posts in topic: 11
- Δημοσιεύσεις: 12
- Εγγραφή: Κυρ Απρ 18, 2021 9:54 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Έχω 19 απολυτήριο Λυκείου, Πτυχίο ΤΕΙ, τέκνο τρίτεκνης οικογένειας και Β2 Αγγλικών. Με αυτά τα μόρια πως με βλέπεται;
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Whiskey τι σχολή έχεις τελειώσει φίλε μου αν επιτρέπεται;
- W-Whiskey
- Υποψήφιος Βαθμοφόρος

- Posts in topic: 11
- Δημοσιεύσεις: 12
- Εγγραφή: Κυρ Απρ 18, 2021 9:54 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικης.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες



