Νέο μαχητικό αεροσκάφος (2006-2021)
Νέο μαχητικό αεροσκάφος (2006-2021)
Δηλαδή θα επιβαρυνθούμε με ένα σαπάκι με μοναδικό στόχο το αρματικό δυναμικό της Τουρκίας;
Νομίζω ότι έχουμε πολύ καλύτερους τρόπους για να διαθέσουμε τους τρομερά περιορισμένους (ως ανύπαρκτους) πόρους μας.
Νομίζω ότι έχουμε πολύ καλύτερους τρόπους για να διαθέσουμε τους τρομερά περιορισμένους (ως ανύπαρκτους) πόρους μας.
- COMBAT MEDIC
- Δεκανέας - ΕΠΟΠ
- Posts in topic: 3
- Δημοσιεύσεις: 63
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 04, 2011 1:38 pm
Νέο μαχητικό αεροσκάφος (2006-2021)
Δεν ειπα οτι ειμαι υπερ της αγορας ειπα απλα οτι και οταν αγοραζαμε μαχητικα παλαιοτερα παλι στην ουσια ηταν προς αποσυρση ή μελοντικη αντικατασταση Να μην γελιομαστε το να παρεις κατι καινουργιο εχει τα υπερ και τα κατα τα κατα ειναι οτι δεν ξερεις αν θα μπορεις να εχεις υπηρεσιακη οροφη ή τι προβληματα θα παρουσιασει και ποσο θα επιβαρυνθεις απο το κοστος και τα πειραματα για να λυθουν τα εκαστοτε προβληματα
ενω σε αγορα ηδη εν ενεργεια ή μακρας αποθηκευσης (και θετω ως πχ το Α-10,F-15A κλπ) γνωριζεις ακριβως τι περνεις υπαρχουν ηδη δοκιμασμενες λυσεις για την επιδιορθωση
αποψη μου απο παλαιοτερα ηταν εφοσον ειχαμε μπει στο eurofighter δεν επρεπε να βγουμε μετα χασαμε και χρημα και οχι μονο
τωρα πλεον τρεχουμε να ισοσταθμισουμε τους ρολους με τους τουρκους και αυτο σημαινει οτι θα παμε σε αγορα F-16 γιατι υπαρχουν ηδη σε μας και δεν χρειαζεται επιπλεον κοστος για να φτιαξεις την υποδομη
ενω σε αγορα ηδη εν ενεργεια ή μακρας αποθηκευσης (και θετω ως πχ το Α-10,F-15A κλπ) γνωριζεις ακριβως τι περνεις υπαρχουν ηδη δοκιμασμενες λυσεις για την επιδιορθωση
αποψη μου απο παλαιοτερα ηταν εφοσον ειχαμε μπει στο eurofighter δεν επρεπε να βγουμε μετα χασαμε και χρημα και οχι μονο
τωρα πλεον τρεχουμε να ισοσταθμισουμε τους ρολους με τους τουρκους και αυτο σημαινει οτι θα παμε σε αγορα F-16 γιατι υπαρχουν ηδη σε μας και δεν χρειαζεται επιπλεον κοστος για να φτιαξεις την υποδομη
Νέο μαχητικό αεροσκάφος (2006-2021)
Για την αντικατασταση του α7 δεν υπαρχει κανενα θεμα δτο φορουμ; Τα neuron μπορουν να τα αντικαταστησουν?
GET TO THE CHOPPA!!! ;P
Νέο μαχητικό αεροσκάφος (2006-2021)
Διαβασε κανεις πως βγηκε καινουργια αναβαθμιση για τα φ16?
Νέο μαχητικό αεροσκάφος (2006-2021)
Ναι με το περιβοητο ρανταρ πόυ εχουν και τα μπλοκ 60. Θα ειναι ακριβη ομως η αναβαθμιση ε;
GET TO THE CHOPPA!!! ;P
Νέο μαχητικό αεροσκάφος (2006-2021)
Οχι αφου θελουν να κρατησουν την τιμη χαμηλα για να καλυψουν προσωρινα τη ζητηση λογω αργοποριας του φ35
- papakis
- Δεκανέας - Έφεδρος
- Posts in topic: 4
- Δημοσιεύσεις: 45
- Εγγραφή: Τρί Απρ 24, 2012 3:33 pm
- Τοποθεσία: α
Νέο μαχητικό αεροσκάφος (2006-2021)
Η αγορά πολεμικών αεροσκαφών είναι πολιτική απόφαση και αυτό δείχνουν οι αγορές από το 1981 και μετά.
Σε οτι εχει να κάνει με το εκσυγχρονισμό των υπάρχοντων 20 αεροσκαφών είναι αντιοικονομικός και στη τιμή που προφέρεται είναι εξωφρενικός.
Για τα Μ-2000-9 απο ΗΑΕ, τα 33 που είναι κατασκευής 1998 μας κάνουν και με το παραπάνω. Για τα υπόλοιπα κατασκευής 1990 εξαρτάται από τη τιμή που τα πουλούσαν οι Αραβες. Ως σύνολο η αγορά και των 60 δε πρέπει να υπερβαίνει το 1 δις. Τόσα λεφτά όμως δύσκολα θα βρεθούν. Η αγορά αυτή είναι σε ΠΟΛΥ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ αυτή τη στιγμή.
Το RAFALE στην υπάρχουσα έκδοση ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ. Στην εκδοση F3 βλέπουμε. Αγορές FREMM και RAFALE δε γίνετε. Υπάρχουν και άλλοι "νταβατζήδες".
Η καλύτερη, φθηνότερη και ποιο συμβατή με το στόλο τη ΠΑ είναι η αγορά νέων 20 min- 35 max F-16/ADV για τη συμπλήρωση κενών απωλειών και δημιουργία μίας νέας μοίρας.
Ο συνδυασμός νέων Φ-16 και μεταχειρισμένων Μ-2000-9 είναι ο ιδανικός για τη κάλυψη των αναγκών της τρέχουσας δεκαετίας.
Το 2015-2016 βλέπουμε για νεό μαχητικό.
Βέβαια με τη πολιτική Καραμανλή ΓΑΠ στο Αιγαίο τα τελευταια χρόνια δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος υπαρξης τόσο ισχυρής ΠΑ και ξόδεμα τόσων λεφτών. Ας ξεκαθαρίσουμε πρώτα σα λαός τι θέλουμε και πως να είμαστε (επίσκεψη 4000 ελληνων στο καζίνο Σκοπίων, φόρουμ με τούρκους στη Κομοτηνή κλπ) και μετά ξοδεύουμε για όπλα.
To RAFALE F3 όπως και το Εurofighter Tranche3 θα έχουν ραντάρ ΑΕSA. Στις υπάρχουσες εκδόσεις αυτών των δύο υπερτερεί σε επιδόσεις το δεύτερο αλλά με πολύ αυξημένο κόστος/μονάδα.
Απόφαση για ΝΜΑ πριν το 2015 πάρα πολύ δύσκολα θα δούμε. Υπάρχουν όμως κάποια ερωτήματα που πρέπει να απαντήσουμε ως Ελλάδα και ως Ελληνες πριν προβούμε σε νέες παναάκριβες αγορές.
Η υπάρχουσα πολιτική "Παπαδήμου" και "Σαμαρα" με τους Τούρκους και αγορές όπλων κόστους δις είναι ασύμβατες και αντίθετες έννοιες.
Το eurofighter υπερτερεί στο ραντάρ, είναι ελαφρώς ποιο γρήγορο, έχει μεγαλύτερη αυτονομία, ισχυρότερους κινητήρες εχει παραχθεί σε πολύ μεγαλύτερους αριθμούς και είναι συμβατό με΄πολλά όπλα αέρος εδάφους της ΠΑ όπως οι βόμβες PAVEWAY II και η JDAM, στον αριθμό όπλων που μπορεί να φέρει. Μοιάζει στη φιλοσοφία πολύ προς το f-15 H τιμή του όμως είναι πολύ υψηλότερη. Πολύ καλό αεροδυναμικά με ραντάρ ΑΕSA στην έκδοση Τranche 3 από το 2015 και αυτό και με ερωτηματικό ως προς την εξέλιξη του μετά τις περικοπές των αμυντικών προϋπολογισμών από τους κατασκευαστές του. Το κόστος βαρύ 100 εκ/minimum.Eχει το πλεονέκτημα βέβαιων παραγγελιών περί των 500 αεροσκαφών. Σε πλεονεκτικότερη θέση από το Rafale.
Το Rafale δεν έχει καμία εξαγωγική επιτυχία και μάλλον απογοητεύει τις προσδοκίες με τον αδύνατο κινητήρα και το μέτριο ραντάρ. ΟΙ Γάλλοι υπόσχονται στην έκδοση F-3 ραντάρ ΑΕSA και ποιο δυνατούς κινητήρες κατά το 2015.
Σε οτι εχει να κάνει με το εκσυγχρονισμό των υπάρχοντων 20 αεροσκαφών είναι αντιοικονομικός και στη τιμή που προφέρεται είναι εξωφρενικός.
Για τα Μ-2000-9 απο ΗΑΕ, τα 33 που είναι κατασκευής 1998 μας κάνουν και με το παραπάνω. Για τα υπόλοιπα κατασκευής 1990 εξαρτάται από τη τιμή που τα πουλούσαν οι Αραβες. Ως σύνολο η αγορά και των 60 δε πρέπει να υπερβαίνει το 1 δις. Τόσα λεφτά όμως δύσκολα θα βρεθούν. Η αγορά αυτή είναι σε ΠΟΛΥ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ αυτή τη στιγμή.
Το RAFALE στην υπάρχουσα έκδοση ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ. Στην εκδοση F3 βλέπουμε. Αγορές FREMM και RAFALE δε γίνετε. Υπάρχουν και άλλοι "νταβατζήδες".
Η καλύτερη, φθηνότερη και ποιο συμβατή με το στόλο τη ΠΑ είναι η αγορά νέων 20 min- 35 max F-16/ADV για τη συμπλήρωση κενών απωλειών και δημιουργία μίας νέας μοίρας.
Ο συνδυασμός νέων Φ-16 και μεταχειρισμένων Μ-2000-9 είναι ο ιδανικός για τη κάλυψη των αναγκών της τρέχουσας δεκαετίας.
Το 2015-2016 βλέπουμε για νεό μαχητικό.
Βέβαια με τη πολιτική Καραμανλή ΓΑΠ στο Αιγαίο τα τελευταια χρόνια δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος υπαρξης τόσο ισχυρής ΠΑ και ξόδεμα τόσων λεφτών. Ας ξεκαθαρίσουμε πρώτα σα λαός τι θέλουμε και πως να είμαστε (επίσκεψη 4000 ελληνων στο καζίνο Σκοπίων, φόρουμ με τούρκους στη Κομοτηνή κλπ) και μετά ξοδεύουμε για όπλα.
To RAFALE F3 όπως και το Εurofighter Tranche3 θα έχουν ραντάρ ΑΕSA. Στις υπάρχουσες εκδόσεις αυτών των δύο υπερτερεί σε επιδόσεις το δεύτερο αλλά με πολύ αυξημένο κόστος/μονάδα.
Απόφαση για ΝΜΑ πριν το 2015 πάρα πολύ δύσκολα θα δούμε. Υπάρχουν όμως κάποια ερωτήματα που πρέπει να απαντήσουμε ως Ελλάδα και ως Ελληνες πριν προβούμε σε νέες παναάκριβες αγορές.
Η υπάρχουσα πολιτική "Παπαδήμου" και "Σαμαρα" με τους Τούρκους και αγορές όπλων κόστους δις είναι ασύμβατες και αντίθετες έννοιες.
Το eurofighter υπερτερεί στο ραντάρ, είναι ελαφρώς ποιο γρήγορο, έχει μεγαλύτερη αυτονομία, ισχυρότερους κινητήρες εχει παραχθεί σε πολύ μεγαλύτερους αριθμούς και είναι συμβατό με΄πολλά όπλα αέρος εδάφους της ΠΑ όπως οι βόμβες PAVEWAY II και η JDAM, στον αριθμό όπλων που μπορεί να φέρει. Μοιάζει στη φιλοσοφία πολύ προς το f-15 H τιμή του όμως είναι πολύ υψηλότερη. Πολύ καλό αεροδυναμικά με ραντάρ ΑΕSA στην έκδοση Τranche 3 από το 2015 και αυτό και με ερωτηματικό ως προς την εξέλιξη του μετά τις περικοπές των αμυντικών προϋπολογισμών από τους κατασκευαστές του. Το κόστος βαρύ 100 εκ/minimum.Eχει το πλεονέκτημα βέβαιων παραγγελιών περί των 500 αεροσκαφών. Σε πλεονεκτικότερη θέση από το Rafale.
Το Rafale δεν έχει καμία εξαγωγική επιτυχία και μάλλον απογοητεύει τις προσδοκίες με τον αδύνατο κινητήρα και το μέτριο ραντάρ. ΟΙ Γάλλοι υπόσχονται στην έκδοση F-3 ραντάρ ΑΕSA και ποιο δυνατούς κινητήρες κατά το 2015.
- papakis
- Δεκανέας - Έφεδρος
- Posts in topic: 4
- Δημοσιεύσεις: 45
- Εγγραφή: Τρί Απρ 24, 2012 3:33 pm
- Τοποθεσία: α
Νέο μαχητικό αεροσκάφος (2006-2021)
MITSIRAS έγραψε:Ναι αλλα και κανα μεταχειρισμενο πρεπει να παρουμε για να μπαλωσουμε τα κενα (προς θεου οχι αλλα φ16!) και να μαθουμε τις τεχνολογιες και την συμπεριφορα αλλων αεροπλανων
Θέλουμε 20 νέα F-16 ADV για τη συπλήρωση των 40 στον ΑΡΑΞΟ και 10 για κάλυψη των απωλειών. Ηδη έχουμε 4 απώλειες στα BLOCK-50/52.
- papakis
- Δεκανέας - Έφεδρος
- Posts in topic: 4
- Δημοσιεύσεις: 45
- Εγγραφή: Τρί Απρ 24, 2012 3:33 pm
- Τοποθεσία: α
Νέο μαχητικό αεροσκάφος (2006-2021)
Το F-35 είναι ο αντικαταστάτης 5 διαφορετικών τύπων της αμερικάνικης πολεμικής αεροπορίας.(USAF) Συγκεκριμένα του F-111 του F-18 του Α-10 του Α-8 και του F-16. ΟΛΟΙ ΟΙ ΤΥΠΟΙ είναι βομβαρδιστικά αεροπλάνα. Για αυτούς που θα πουν οτι το F-16 κάνει αναχαιτήσεις και μάλιστα πολύ καλά η απάντηση είναι ότι αυτό γίνεται ΜΟΝΟ σε αεροπορίες συμμαχικών κρατών. ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν έχει εκτελέσει επιχείρηση αναχαίτησης F-16 στην Αμερικανική αεροπορία. Αυτά το κάνουν τα F-15 και το F-22. Ειδικότερα για το F-35.
H καινοτομία που προσπαθούν να επιτύχουν οι Αμερικανοί να χωρέσουν ιδιότητες 5 διαφορετικών τύπων είναι εντυπωσιακή αλλά παράλληλα ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΡΙΣΚΟΥ.
Τα αποτελέσματα μέχρι στιγμής δεν τους δικαιώνουν γι αυτό και υπάρχουν πολύ ισχυρές φωνές διαμαρτυρίες τόσο στην Αμερική όσο και το εξωτερικό (Ισραήλ-Αγγλία-Ολλανδία) για το κόστος ανά μονάδα για τις επιδόσεις αλλά και για τη διαθεσιμότητα και πρόσβαση στο αεροσκάφος.
Το πρώτο πρόβλημα έχει να κάνει με τον απαράδεκτο λόγο ώσης/βάρους που οφείλεται στο μέγαλο βάρος 49.500 λιβρες του αεροπλάνου σε σχέση με την ισχύ του κινητήρα 42.000 λιβρες αλλά και στις μικρές πτέρυγες του. Ο συνδυασμός αυτός ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ κάθε σκέψη οτι το αεροσκάφος μπορεί να αναχαιτήσει. Εξάλλου δε σχεδιάστηκε γι αυτό το λόγο ασχετα τι προσπαθούν να πουλήσουν οι Αμερικανοί.
Πάμε στο ραντάρ του.
"Ποιος θα δει πρώτος ποιον θα μετράει".
Τη στιγμή που μιλάμε καμία παράμετρος ουσίας δεν έχει παρουσιαστεί επίσημα απο τους Αμερικανούς που να πιστοποιεί ότι το ραντάρ ΑΕSA του F-35 θα βλέπει μακρύτερα και γρηγορότερα έναντι των αντιπάλων του.
Αυτή είναι μία εκ των βασικών παραμέτρων των αναχαιτήσεων από τότε που πετάνε τα αεροπλάνα. Αυτό που θέλω εγώ να ρωτήσω είναι την πηγή όταν η εμβέλεια του ραντάρ είναι ΑΚΡΩΣ ΑΠΟΡΡΗΤΗ ακόμα και το F-18 SH που κατασκευάζεται πόσο μάλλον για το F-35
Οι περιβόητες Stealth ιδιότητές του.
Εκεί που επικεντρώνονται οι Αμερικανοί είναι στις stealth ιδιότητες που θα το καθιστούν αόρατο στα ραντάρ.
Πρόσφατα αποκαλύφτηκε ότι τα stealth χαρακτηριστικά διαβρώνονται πολύ γρήγορα. Οι επισκευές των πλακών δε θα μπορούν να γίνονται σε έδαφος ξένης χώρας. Μόνο σε επιλεγμένα κέντρα στην ευρωπη, Αγγλία και Ιταλία, όπου θα μπαίνουν άτομα ΜΟΝΟ αμερικανικής υπηκοότητας. Καταλαβαίνει κανείς τι σημαίνει αυτό για τη διαθεσιμότητα και πιθανούς εκβιασμούς.
Καταρχήν να ξεκαθαρίσουμε ότι όταν λέμε stealth ΔΕΝ ΕΝΟΟΥΜΕ αόρατο αλλά ΜΕΙΩΣΗ της εμβέλειας αποκάλυψης του αεροπλάνου στα ραντάρ του αντίπαλου.
Η ΠΑ έχει ήδη ξεκινήσει αν και πρέπει με ταχύτερους ρυθμούς αν εισαχθεί περί το 2016-2018 το F-35 στη Τουρκία να ενσωματώσει στο Σύστημα Αεροπορικού Ελέγχου διστατικών ραντάρ ΗF και μονοστατικών ραντάρ VHF.
H ενσωμάτωση αυτή θα επιτρέπει στα αεροπλάνα που εκτελούν περιπολία ή είναι σε επιφυλακή να σπεύσουν στη περιοχή ασχετα αν δε τους παρέχεται ακριβές ιχνος εμπλοκής όπου θα μπορούν με κοντινή χρήση του ραντάρ ή οπτική να βρουν το F-35 και τότε ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ γι αυτό σεμνά και ταπεινά.
Αν ανοίξει το ραντάρ του τότε αποκαλύπτεται με ολέθρια αποτελέσματα. Αν αποφασίσει να φύγει, υστερεί δραματικά στη ταχύτητα και στην ευελίξία.
Συμπέρασμα
Το F-35 δεν έχει τελειώσει καλά καλά το πρόγραμμα πτητικών δοκιμών του. Δεν έχει ακόμα οριστικοποιηθεί το τειλό κόστος αν και γνωρίζουμε ότι είναι πανάκριβο αεροπλάνο εφτασε τα 140 εκ και ανεβαίνει.
Δεν είναι 100 % ότι το πρόγραμμα θα ολοκληρωθεί και με ποιο τρόπο.
Οταν ο Πλέσσας (Lockheed Martin) μίλησε όσο αργότερα τόσο καλύτερα, το f-35 ουσιαστικά φωτογράφιζε ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ νέα F-16 (15-20).Aυτή είναι και η γνώμη της ΠΑ για το παρόν αυτή είναι η δυνατόττα της χώρας αυτή τη στιγμή.
Οι τούρκοι την ΠΑΤΗΣΑΝ που το πηραν συμπαραγωγή!
Επίσης μη ξεχνάμε και την αλματώδη ανάπτυξη των UCAV όπου εκτελούν αποστολές βομβαρδισμού με κλάσμα κόστους. Η Ελλαδα συμμετέχει στο Neuroun.
-
- Αντισυνταγματάρχης
- Posts in topic: 7
- Δημοσιεύσεις: 550
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 10, 2010 11:25 pm
- Τοποθεσία: Αναλυτης Εν.Δυν
Νέο μαχητικό αεροσκάφος (2006-2021)
Μέχρι και οι ΗΠΑ σκέφτονται να σταματήσουν το πολυδάπανο και με αβέβαια επιχειρησιακά οφέλη F-35.
Συγκεκριμένα, όπως αναρτήθηκε από τους συναδέλφους του defencepoint:
"Συνεχίζει να έχει δεύτερες σκέψεις το Αμερικανικό Ναυτικό για το πρόγραμμα του μαχητικού F-35 και ειδικότερα για τις εκδόσεις B και C. Για το λόγο αυτό έχει δημοσιεύσει πρόταση για το νέο μαχητικό που θα μπορούσε να αντικαταστήσει μετά από 20 χρόνια, το F/A-18E/F. Σύμφωνα και με την ανεξάρτητη, μη κομματική, οργάνωση POGO (Project On Government Overview), η αντικατάσταση του F-35B/C θα μπορούσε να σώσει πολλά από τα δισεκατομμύρια των φορολογουμένων. Σε μελέτη που δημοσίευσε για το F-35, το πρόγραμμα έχει κοστίσει ήδη 385 δισεκατομμύρια δολάρια, μέχρι σήμερα, και για την υποστήριξή του και λειτουργία του, μελλοντικά, θα απαιτήσει 1,1 τρισεκατομμύρια.
Προσθέτοντας και τον παράγοντα «χρόνος» στη μελέτη, η POGO, όπως και πολλοί άλλοι στις ΗΠΑ, θεωρούν ότι το F-35 είναι σχεδόν σε τέλμα. Ως μια άμεση εναλλακτική θεωρούν το F/A-18E/F, η αγορά επιπλέον μονάδων του οποίου θα μπορούσε να εξοικονομήσει στο δημόσιο περί τα 43,64 δισεκατομμύρια δολάρια.
Όπως και να έχει πάντως, το Αμερικανικό Ναυτικό έχει εκδώσει Αίτηση Πληροφοριών, για ένα νέο αεροσκάφος, το οποίο θα αντικαταστήσει τα F/A-18E/F Super Hornet και EA-18G Growler, και θα παραμείνει σε υπηρεσία μέχρι το 2070. "
Πηγή:http://www.defence-point.gr/news/?p=44791
Συγκεκριμένα, όπως αναρτήθηκε από τους συναδέλφους του defencepoint:
"Συνεχίζει να έχει δεύτερες σκέψεις το Αμερικανικό Ναυτικό για το πρόγραμμα του μαχητικού F-35 και ειδικότερα για τις εκδόσεις B και C. Για το λόγο αυτό έχει δημοσιεύσει πρόταση για το νέο μαχητικό που θα μπορούσε να αντικαταστήσει μετά από 20 χρόνια, το F/A-18E/F. Σύμφωνα και με την ανεξάρτητη, μη κομματική, οργάνωση POGO (Project On Government Overview), η αντικατάσταση του F-35B/C θα μπορούσε να σώσει πολλά από τα δισεκατομμύρια των φορολογουμένων. Σε μελέτη που δημοσίευσε για το F-35, το πρόγραμμα έχει κοστίσει ήδη 385 δισεκατομμύρια δολάρια, μέχρι σήμερα, και για την υποστήριξή του και λειτουργία του, μελλοντικά, θα απαιτήσει 1,1 τρισεκατομμύρια.
Προσθέτοντας και τον παράγοντα «χρόνος» στη μελέτη, η POGO, όπως και πολλοί άλλοι στις ΗΠΑ, θεωρούν ότι το F-35 είναι σχεδόν σε τέλμα. Ως μια άμεση εναλλακτική θεωρούν το F/A-18E/F, η αγορά επιπλέον μονάδων του οποίου θα μπορούσε να εξοικονομήσει στο δημόσιο περί τα 43,64 δισεκατομμύρια δολάρια.
Όπως και να έχει πάντως, το Αμερικανικό Ναυτικό έχει εκδώσει Αίτηση Πληροφοριών, για ένα νέο αεροσκάφος, το οποίο θα αντικαταστήσει τα F/A-18E/F Super Hornet και EA-18G Growler, και θα παραμείνει σε υπηρεσία μέχρι το 2070. "
Πηγή:http://www.defence-point.gr/news/?p=44791
-
- Αντισυνταγματάρχης
- Posts in topic: 7
- Δημοσιεύσεις: 550
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 10, 2010 11:25 pm
- Τοποθεσία: Αναλυτης Εν.Δυν
Νέο μαχητικό αεροσκάφος (2006-2021)
aeronut έγραψε:Νοικιασμενα νομιζα οτι εγραψε συγγνωμη! Ωρε γκαφα! Γραψε λαθος! Τωρα το 'δα! Χαχα. Μεταχειρισμενα πυροσβεστικα λολ
Τι λες yandr που το Α-10 ειναι εξισου αρχαιο με το Α7; Ας γελασω. Ειναι ο φοβος και ο τρομος του εδαφους. Θα καλυπταν ενα μεγαλο κενο. Καλα θα ηταν μεταχειρισμενα κατα τη γνωμη μου. Μην ξεχνατε οτι ενας λογος που χρειαζεται νεο μαχητικο ειναι για A-G. Το Α-10 υπερκαλυπτη αυτη την αναγκη
Πλέον υπάρχουν και τα Επιθετικά Ελικόπτερα για αυτόν τον ρόλο και πολύ πιο ειδικευμένα σε αυτή την αποστολή. Εξάλου η Ελλάδα διαθέτει και το νούμενο 1 ΕΕ/Π στον κόσμο. Εκεί που πρέπει να σταθούμε είναι η αναβάθμιση των 20 ΑΗ-64Α προτού η Τουρκία παραλάβει τα 51 Τ-129 που είναι πολύ υποδιέστερα του ΑΗ-64 και της έκδοσης Α και DHA (ή απλά D).
Νέο μαχητικό αεροσκάφος (2006-2021)
Οκ ευχαριστω για την απαντηση. Τα ελικοπτερα μπορουν να βομβαρδισουν με μεγαλα φορτια σαν τα Α-7 ομως?
GET TO THE CHOPPA!!! ;P
- Nicolas_mk2
- Αντισυνταγματάρχης
- Posts in topic: 3
- Δημοσιεύσεις: 559
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 26, 2009 1:27 am
- Τοποθεσία: Φραπεδούπολη
- Επάγγελμα: Υπάλληλος Μ.Ι.Τ.
- Επικοινωνία:
Νέο μαχητικό αεροσκάφος (2006-2021)
aeronut έγραψε:Οκ ευχαριστω για την απαντηση. Τα ελικοπτερα μπορουν να βομβαρδισουν με μεγαλα φορτια σαν τα Α-7 ομως;
Τα ελικοπτερα (ΑΗ-64) ΔΕΝ βομβαρδιζουν, τα μονα οπλα Α/Ε που μπορουν να παρουν είναι ρουκετες και οι αντιαρματικοι helfire...Oπως επίσης τα Α-10 ΔΕΝ ειναι βομβαρδιστικα οπως τα Α-7 αλλά Εγγυς αεροπορικης υποστηριξης και κατασκευαστηκαν με συγκεκριμενες προδιαγραφες για να επιχειρουν ως ενα κομματι του αεροπορικου οπλου της USAF η οποια μπορει να του παρεχει ενα τεραστιο και πανισχυρο πακετο εγκαιρου εντοπισμου απειλών και συνολικής αντιαεροπορικης προστασιας... Στην Ελλαδα το Α-10 θα μπορουσε να επιχειρησει μονο κατω απο απολυτη αεροπορικη κυριαρχια αφου ο ορος αυτοπροστασια ειναι αγνωστος γι'αυτο το αεροσκαφος... Τελος η διαφορα του με το Α-7 στην ηλικια είναι 7 χρόνια περιπου-1965/1972...



Νέο μαχητικό αεροσκάφος (2006-2021)
Μόνο τα Mi-24/Mi-35 Hind είναι ικανά να ρίξουν μη-κατευθυνόμενες βόμβες. Υπάρχουν σχετικά βίντεο στο Youtube.

- papakis
- Δεκανέας - Έφεδρος
- Posts in topic: 4
- Δημοσιεύσεις: 45
- Εγγραφή: Τρί Απρ 24, 2012 3:33 pm
- Τοποθεσία: α
Νέο μαχητικό αεροσκάφος (2006-2021)
Απο βιντεοοFreaks λεχει βρωμισει το διαδίκυτο!
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης