Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Πληροφορίες για προκηρύξεις Πυροσβεστών, Ειδικών Φρουρών, Λιμενικού και τα τα όρια ηλικίας, ύψους και ΔΜΣ.
Κλειδωμένο
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
User212223
Ανθυπολοχαγός - Έφεδρος
Ανθυπολοχαγός - Έφεδρος
Posts in topic: 30
Δημοσιεύσεις: 283
Εγγραφή: Τετ Απρ 07, 2021 4:06 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από User212223 »

Συνεπως δεν ισχυουν αυτα που γραφανε καποιοι εδω μεσα οτι ακυρωθηκε η προκυρηξη η οτι θα εβγαινε οκτωβρη και κατι τετοια... Περιμενουμε κανονικα αυτο το μηνα. Μακαρι, για να δουμε
Dimitris Tr. 95
Πολίτης
Πολίτης
Posts in topic: 1
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Παρ Απρ 16, 2021 1:25 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Dimitris Tr. 95 »

Παιδιά σήμερα τηλεφώνησα στο τοπικό αστυνομικό τμήμα των Σερρών από όπου και κατάγομαι... Ο άνθρωπος που μου απάντησε ήταν ευγενέστατος και εκτός από το βασικό μου ερώτημα σχετικά με το αν η προκήρυξη θα τρέξει κανονικά... Μέχρι τέλος του μήνα μου είπε την περιμένουν! Μου είπε όμως και κάτι που με προβληματισε... Έχουν τηλεφωνήσει πάρα πολλά παιδιά με πτυχία και ρωτάνε αν παίζει ρόλο ο τίτλος του πτυχίου... Δεν παίζει κανένα ρόλο ο τίτλος του πτυχίου, ούτε και ο βαθμός! Ο προβληματισμός μου προκύπτει από το γεγονός ότι αν είναι πάρα πολύ οι πτυχιούχοι τότε εμείς χωρίς πτυχία δεν έχουμε ιδιαίτερα μεγάλες πιθανότητες... Εγώ με τα σημερινά δεδομένα έχω 3100 μόρια και πολύ αμφιβάλλω αν θα μπω... Γενικά έχω απογοητευτεί... Μάλλον δεν θα κάνω τα χαρτιά μου και θα περιμένω για τους συνοριακούς... Ο κολλητός μου έκανε για ΕΠΟΠ και έχω αρχίσει να το σκέφτομαι και εγώ... Σκέφτομαι επιπόλαια το ξέρω αλλά έχω ανάγκη για δουλειά...
SGT Folley
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Posts in topic: 117
Δημοσιεύσεις: 188
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 14, 2021 11:32 am
Τοποθεσία: Seargeant

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από SGT Folley »

Ασσος έγραψε:
SGT Folley έγραψε:Πιστεύω βαση 2800 αν η ηλικία είναι 28 ετών.
για την β κατηγορια τ δινεις;
Β κατηγορία θα είναι 200 θέσεις αν δεν μπορούν να κάνουν οι πτυχιούχοι θα είναι πιο κάτω η βάση.

Politis97
Λοχίας - ΕΠΟΠ
Λοχίας - ΕΠΟΠ
Posts in topic: 74
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2021 4:17 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Politis97 »

Dimitris Tr.95 έγραψε:Παιδιά σήμερα τηλεφώνησα στο τοπικό αστυνομικό τμήμα των Σερρών από όπου και κατάγομαι... Ο άνθρωπος που μου απάντησε ήταν ευγενέστατος και εκτός από το βασικό μου ερώτημα σχετικά με το αν η προκήρυξη θα τρέξει κανονικά... Μέχρι τέλος του μήνα μου είπε την περιμένουν! Μου είπε όμως και κάτι που με προβληματισε... Έχουν τηλεφωνήσει πάρα πολλά παιδιά με πτυχία και ρωτάνε αν παίζει ρόλο ο τίτλος του πτυχίου... Δεν παίζει κανένα ρόλο ο τίτλος του πτυχίου, ούτε και ο βαθμός! Ο προβληματισμός μου προκύπτει από το γεγονός ότι αν είναι πάρα πολύ οι πτυχιούχοι τότε εμείς χωρίς πτυχία δεν έχουμε ιδιαίτερα μεγάλες πιθανότητες... Εγώ με τα σημερινά δεδομένα έχω 3100 μόρια και πολύ αμφιβάλλω αν θα μπω... Γενικά έχω απογοητευτεί... Μάλλον δεν θα κάνω τα χαρτιά μου και θα περιμένω για τους συνοριακούς... Ο κολλητός μου έκανε για ΕΠΟΠ και έχω αρχίσει να το σκέφτομαι και εγώ... Σκέφτομαι επιπόλαια το ξέρω αλλά έχω ανάγκη για δουλειά...


ΕΠΟΠ μπαίνεις στανταράκι με τόσα μόρια πάντως.

SGT Folley
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Posts in topic: 117
Δημοσιεύσεις: 188
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 14, 2021 11:32 am
Τοποθεσία: Seargeant

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από SGT Folley »

BilD έγραψε:
SGT Folley έγραψε:Πιστεύω βαση 2800 αν η ηλικία είναι 28 ετών.


Η ηλικία έχει μείνει 28. Ετσι έχει αναφερθεί εδώ μεσα 😉

Θα περιμένουμαι να βγει η προκήρυξη για να είμαστε σίγουροι.

Commando 1997
Πολίτης
Πολίτης
Posts in topic: 1
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Παρ Απρ 16, 2021 1:37 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Commando 1997 »

Νταξει φίλε και γω που έχω πτυχίο συγκεντρώνω 3500 μόρια και θα τα κάνω τα χαρτιά μου εννοείται και άλλοι 3 γνωστοί μου πρώην συμφοιτητές μου με περίπου τα ίδια μόρια και αυτοί θα τα κάνουν, προφανώς και οι πτυχιούχοι έχουμε το πάνω χέρι αλλά δεν χάνεις κάτι... Κάνε και για ΕΠΟΠ τα χαρτιά σου δεν χάνεις κάτι... Ίσως να έχεις καλύτερες πιθανότητες... Ο θείος μου που είναι ΕΠΟΠ κάνει ζωαρααα... Και
Fousekis
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 193
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 14, 2021 9:45 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Fousekis »

Politis97 έγραψε:
Dimitris Tr.95 έγραψε:Παιδιά σήμερα τηλεφώνησα στο τοπικό αστυνομικό τμήμα των Σερρών από όπου και κατάγομαι... Ο άνθρωπος που μου απάντησε ήταν ευγενέστατος και εκτός από το βασικό μου ερώτημα σχετικά με το αν η προκήρυξη θα τρέξει κανονικά... Μέχρι τέλος του μήνα μου είπε την περιμένουν! Μου είπε όμως και κάτι που με προβληματισε... Έχουν τηλεφωνήσει πάρα πολλά παιδιά με πτυχία και ρωτάνε αν παίζει ρόλο ο τίτλος του πτυχίου... Δεν παίζει κανένα ρόλο ο τίτλος του πτυχίου, ούτε και ο βαθμός! Ο προβληματισμός μου προκύπτει από το γεγονός ότι αν είναι πάρα πολύ οι πτυχιούχοι τότε εμείς χωρίς πτυχία δεν έχουμε ιδιαίτερα μεγάλες πιθανότητες... Εγώ με τα σημερινά δεδομένα έχω 3100 μόρια και πολύ αμφιβάλλω αν θα μπω... Γενικά έχω απογοητευτεί... Μάλλον δεν θα κάνω τα χαρτιά μου και θα περιμένω για τους συνοριακούς... Ο κολλητός μου έκανε για ΕΠΟΠ και έχω αρχίσει να το σκέφτομαι και εγώ... Σκέφτομαι επιπόλαια το ξέρω αλλά έχω ανάγκη για δουλειά...


ΕΠΟΠ μπαίνεις στανταράκι με τόσα μόρια πάντως.



Κανε τα χαρτια σου για εποπ μπαμ μπαμ προλαβαινεις μεχρι τις 22/4 διορια εφοσον εχεις τοση αναγκη. Η πανεπιστιμιακη μπορει και να μην βγει. Επισης με 3100 δεν πας πουθενα.3300 βαση+

Άβαταρ μέλους
nikos521
Ταξίαρχος
Ταξίαρχος
Posts in topic: 553
Δημοσιεύσεις: 1280
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 01, 2020 2:30 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από nikos521 »

Μια χαρα θα βγει η προκηρυξη ρε παιδια, δεν υπαρχει λογος να λεμε παλι τα ιδια.
Άβαταρ μέλους
Diasostis31
Στρατοπεδάρχης
Στρατοπεδάρχης
Posts in topic: 202
Δημοσιεύσεις: 3270
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 08, 2015 7:41 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Diasostis31 »

3100 χωρίς πτυχίο πως βγάζεις; Γονέας πολύτεκνης είσαι;

Trooper zzz
Πολίτης
Πολίτης
Posts in topic: 1
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Παρ Απρ 16, 2021 1:47 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Trooper zzz »

Παιδιά οποιοσδήποτε έχει κατω από 3400 μόρια να μην το σκέφτεται καν... Μας ριμαξαν απλά... Τζάμπα τόσος κόπος και χρήμα για τα διπλώματα... Από το πουθενά όλοι οι φίλοι και γνωστοί μου που έχουν ένα πτυχίο αποφάσισαν ότι θέλουν να γίνουν ΕΦ, οι ίδιοι που μέχρι χθες το θεωρούσαν κατάντια... Εγώ με 2800 μόρια, δεν θα μπω καν στο κόπο...
Fousekis
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 193
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 14, 2021 9:45 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Fousekis »

Διασωστης31 έγραψε:3100 χωρίς πτυχίο πως βγάζεις;Γονέας πολύτεκνης είσαι;



Και ομως βγαινουν ευκολα κιολας.17 απολυτηριο επαλ.2 ξενες γλωσσες μια 300 και μια 100. Στελεχος ιεκ 200. Ειδικες δυναμεις 200. Πολυτεκνος 300. Διπλωμα 100.Ecdl 200.3100 izi pizi.

Efedros2015
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 194
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 23, 2020 5:32 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Efedros2015 »

Ρε συ φουσεκη τι δν πάει πουθενά με 3100 Βλακείες μην λέτε Μαξ μορίων είναι 3800-3900 όπως και στην άλλη προκήρυξη Μαξ μπήκε ο πρώτος 3500 βάση κοντά στα 2500 μια χαρά μπάινει
Fousekis
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 193
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 14, 2021 9:45 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Fousekis »

Efedros2015 έγραψε:Ρε συ φουσεκη τι δν πάει πουθενά με 3100 Βλακείες μην λέτε Μαξ μορίων είναι 3800-3900 όπως και στην άλλη προκήρυξη Μαξ μπήκε ο πρώτος 3500 βάση κοντά στα 2500 μια χαρά μπάινει


Προφανως τρολαρω.

Efedros2015
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 194
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 23, 2020 5:32 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Efedros2015 »

Οκ φίλε μου πάσο τότε ! Άντε βγάλτε τη να κάνουμε τα χαρτιααα
Drakoulis
Στρατιώτης
Στρατιώτης
Posts in topic: 1
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Παρ Απρ 16, 2021 1:59 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Drakoulis »

Με 3100 μόρια χωρίς πτυχίο μια χαρά είσαι φιλαράκι μου! Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά! Μακάρι να πάνε όλα καλάΗ προκήρυξη θα βγεί μετά της 20 Απριλίου
Βάση 2700-2800 πιστεύω

Σταματήστε μερικοί να βγάζετε χολή και να αποθαρρύνεται παιδιά

Ηλεκτρολόγος στο Χαλάνδρι - Δημήτρης Ανθής
Κλειδωμένο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες