Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
-
User212223
- Ανθυπολοχαγός - Έφεδρος

- Posts in topic: 30
- Δημοσιεύσεις: 283
- Εγγραφή: Τετ Απρ 07, 2021 4:06 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Συνεπως δεν ισχυουν αυτα που γραφανε καποιοι εδω μεσα οτι ακυρωθηκε η προκυρηξη η οτι θα εβγαινε οκτωβρη και κατι τετοια... Περιμενουμε κανονικα αυτο το μηνα. Μακαρι, για να δουμε
-
Dimitris Tr. 95
- Πολίτης

- Posts in topic: 1
- Δημοσιεύσεις: 1
- Εγγραφή: Παρ Απρ 16, 2021 1:25 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Παιδιά σήμερα τηλεφώνησα στο τοπικό αστυνομικό τμήμα των Σερρών από όπου και κατάγομαι... Ο άνθρωπος που μου απάντησε ήταν ευγενέστατος και εκτός από το βασικό μου ερώτημα σχετικά με το αν η προκήρυξη θα τρέξει κανονικά... Μέχρι τέλος του μήνα μου είπε την περιμένουν! Μου είπε όμως και κάτι που με προβληματισε... Έχουν τηλεφωνήσει πάρα πολλά παιδιά με πτυχία και ρωτάνε αν παίζει ρόλο ο τίτλος του πτυχίου... Δεν παίζει κανένα ρόλο ο τίτλος του πτυχίου, ούτε και ο βαθμός! Ο προβληματισμός μου προκύπτει από το γεγονός ότι αν είναι πάρα πολύ οι πτυχιούχοι τότε εμείς χωρίς πτυχία δεν έχουμε ιδιαίτερα μεγάλες πιθανότητες... Εγώ με τα σημερινά δεδομένα έχω 3100 μόρια και πολύ αμφιβάλλω αν θα μπω... Γενικά έχω απογοητευτεί... Μάλλον δεν θα κάνω τα χαρτιά μου και θα περιμένω για τους συνοριακούς... Ο κολλητός μου έκανε για ΕΠΟΠ και έχω αρχίσει να το σκέφτομαι και εγώ... Σκέφτομαι επιπόλαια το ξέρω αλλά έχω ανάγκη για δουλειά...
-
SGT Folley
- Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός

- Posts in topic: 117
- Δημοσιεύσεις: 188
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 14, 2021 11:32 am
- Τοποθεσία: Seargeant
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Β κατηγορία θα είναι 200 θέσεις αν δεν μπορούν να κάνουν οι πτυχιούχοι θα είναι πιο κάτω η βάση.Ασσος έγραψε:για την β κατηγορια τ δινεις;SGT Folley έγραψε:Πιστεύω βαση 2800 αν η ηλικία είναι 28 ετών.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Dimitris Tr.95 έγραψε:Παιδιά σήμερα τηλεφώνησα στο τοπικό αστυνομικό τμήμα των Σερρών από όπου και κατάγομαι... Ο άνθρωπος που μου απάντησε ήταν ευγενέστατος και εκτός από το βασικό μου ερώτημα σχετικά με το αν η προκήρυξη θα τρέξει κανονικά... Μέχρι τέλος του μήνα μου είπε την περιμένουν! Μου είπε όμως και κάτι που με προβληματισε... Έχουν τηλεφωνήσει πάρα πολλά παιδιά με πτυχία και ρωτάνε αν παίζει ρόλο ο τίτλος του πτυχίου... Δεν παίζει κανένα ρόλο ο τίτλος του πτυχίου, ούτε και ο βαθμός! Ο προβληματισμός μου προκύπτει από το γεγονός ότι αν είναι πάρα πολύ οι πτυχιούχοι τότε εμείς χωρίς πτυχία δεν έχουμε ιδιαίτερα μεγάλες πιθανότητες... Εγώ με τα σημερινά δεδομένα έχω 3100 μόρια και πολύ αμφιβάλλω αν θα μπω... Γενικά έχω απογοητευτεί... Μάλλον δεν θα κάνω τα χαρτιά μου και θα περιμένω για τους συνοριακούς... Ο κολλητός μου έκανε για ΕΠΟΠ και έχω αρχίσει να το σκέφτομαι και εγώ... Σκέφτομαι επιπόλαια το ξέρω αλλά έχω ανάγκη για δουλειά...
ΕΠΟΠ μπαίνεις στανταράκι με τόσα μόρια πάντως.
-
SGT Folley
- Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός

- Posts in topic: 117
- Δημοσιεύσεις: 188
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 14, 2021 11:32 am
- Τοποθεσία: Seargeant
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Θα περιμένουμαι να βγει η προκήρυξη για να είμαστε σίγουροι.BilD έγραψε:SGT Folley έγραψε:Πιστεύω βαση 2800 αν η ηλικία είναι 28 ετών.
Η ηλικία έχει μείνει 28. Ετσι έχει αναφερθεί εδώ μεσα 😉
-
Commando 1997
- Πολίτης

- Posts in topic: 1
- Δημοσιεύσεις: 1
- Εγγραφή: Παρ Απρ 16, 2021 1:37 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Νταξει φίλε και γω που έχω πτυχίο συγκεντρώνω 3500 μόρια και θα τα κάνω τα χαρτιά μου εννοείται και άλλοι 3 γνωστοί μου πρώην συμφοιτητές μου με περίπου τα ίδια μόρια και αυτοί θα τα κάνουν, προφανώς και οι πτυχιούχοι έχουμε το πάνω χέρι αλλά δεν χάνεις κάτι... Κάνε και για ΕΠΟΠ τα χαρτιά σου δεν χάνεις κάτι... Ίσως να έχεις καλύτερες πιθανότητες... Ο θείος μου που είναι ΕΠΟΠ κάνει ζωαρααα... Και
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Politis97 έγραψε:Dimitris Tr.95 έγραψε:Παιδιά σήμερα τηλεφώνησα στο τοπικό αστυνομικό τμήμα των Σερρών από όπου και κατάγομαι... Ο άνθρωπος που μου απάντησε ήταν ευγενέστατος και εκτός από το βασικό μου ερώτημα σχετικά με το αν η προκήρυξη θα τρέξει κανονικά... Μέχρι τέλος του μήνα μου είπε την περιμένουν! Μου είπε όμως και κάτι που με προβληματισε... Έχουν τηλεφωνήσει πάρα πολλά παιδιά με πτυχία και ρωτάνε αν παίζει ρόλο ο τίτλος του πτυχίου... Δεν παίζει κανένα ρόλο ο τίτλος του πτυχίου, ούτε και ο βαθμός! Ο προβληματισμός μου προκύπτει από το γεγονός ότι αν είναι πάρα πολύ οι πτυχιούχοι τότε εμείς χωρίς πτυχία δεν έχουμε ιδιαίτερα μεγάλες πιθανότητες... Εγώ με τα σημερινά δεδομένα έχω 3100 μόρια και πολύ αμφιβάλλω αν θα μπω... Γενικά έχω απογοητευτεί... Μάλλον δεν θα κάνω τα χαρτιά μου και θα περιμένω για τους συνοριακούς... Ο κολλητός μου έκανε για ΕΠΟΠ και έχω αρχίσει να το σκέφτομαι και εγώ... Σκέφτομαι επιπόλαια το ξέρω αλλά έχω ανάγκη για δουλειά...
ΕΠΟΠ μπαίνεις στανταράκι με τόσα μόρια πάντως.
Κανε τα χαρτια σου για εποπ μπαμ μπαμ προλαβαινεις μεχρι τις 22/4 διορια εφοσον εχεις τοση αναγκη. Η πανεπιστιμιακη μπορει και να μην βγει. Επισης με 3100 δεν πας πουθενα.3300 βαση+
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Μια χαρα θα βγει η προκηρυξη ρε παιδια, δεν υπαρχει λογος να λεμε παλι τα ιδια.
- Diasostis31
- Στρατοπεδάρχης

- Posts in topic: 202
- Δημοσιεύσεις: 3270
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 08, 2015 7:41 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
3100 χωρίς πτυχίο πως βγάζεις; Γονέας πολύτεκνης είσαι;
-
Trooper zzz
- Πολίτης

- Posts in topic: 1
- Δημοσιεύσεις: 1
- Εγγραφή: Παρ Απρ 16, 2021 1:47 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Παιδιά οποιοσδήποτε έχει κατω από 3400 μόρια να μην το σκέφτεται καν... Μας ριμαξαν απλά... Τζάμπα τόσος κόπος και χρήμα για τα διπλώματα... Από το πουθενά όλοι οι φίλοι και γνωστοί μου που έχουν ένα πτυχίο αποφάσισαν ότι θέλουν να γίνουν ΕΦ, οι ίδιοι που μέχρι χθες το θεωρούσαν κατάντια... Εγώ με 2800 μόρια, δεν θα μπω καν στο κόπο...
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Διασωστης31 έγραψε:3100 χωρίς πτυχίο πως βγάζεις;Γονέας πολύτεκνης είσαι;
Και ομως βγαινουν ευκολα κιολας.17 απολυτηριο επαλ.2 ξενες γλωσσες μια 300 και μια 100. Στελεχος ιεκ 200. Ειδικες δυναμεις 200. Πολυτεκνος 300. Διπλωμα 100.Ecdl 200.3100 izi pizi.
-
Efedros2015
- Ανθυπασπιστής

- Posts in topic: 194
- Δημοσιεύσεις: 245
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 23, 2020 5:32 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Ρε συ φουσεκη τι δν πάει πουθενά με 3100 Βλακείες μην λέτε Μαξ μορίων είναι 3800-3900 όπως και στην άλλη προκήρυξη Μαξ μπήκε ο πρώτος 3500 βάση κοντά στα 2500 μια χαρά μπάινει
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Efedros2015 έγραψε:Ρε συ φουσεκη τι δν πάει πουθενά με 3100 Βλακείες μην λέτε Μαξ μορίων είναι 3800-3900 όπως και στην άλλη προκήρυξη Μαξ μπήκε ο πρώτος 3500 βάση κοντά στα 2500 μια χαρά μπάινει
Προφανως τρολαρω.
-
Efedros2015
- Ανθυπασπιστής

- Posts in topic: 194
- Δημοσιεύσεις: 245
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 23, 2020 5:32 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Οκ φίλε μου πάσο τότε ! Άντε βγάλτε τη να κάνουμε τα χαρτιααα
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Με 3100 μόρια χωρίς πτυχίο μια χαρά είσαι φιλαράκι μου! Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά! Μακάρι να πάνε όλα καλάΗ προκήρυξη θα βγεί μετά της 20 Απριλίου
Βάση 2700-2800 πιστεύω
Σταματήστε μερικοί να βγάζετε χολή και να αποθαρρύνεται παιδιά
Βάση 2700-2800 πιστεύω
Σταματήστε μερικοί να βγάζετε χολή και να αποθαρρύνεται παιδιά
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες




