speedster 1323 έγραψε:Τωρα με τι τυπο αλεξιπτωτοu γινονται τα αλματα... ; Τοτε καναμε mc11b k me t-10. Γινονται με μπεργκιν η τουριστικα τα λεγομενα...
Μέχρι τον Οκτώβριο του '09 που απολύθηκα (και 99% ακόμα και τώρα που μιλάμε) πηδάγαμε με κύριο θόλο MC1-1C (95% όμοιο του MC1-1B από άποψη υλικού κατασκευής και πτητικής συμπεριφοράς) και εφεδρικό T-10R.Btw, γερμανικής κατασκευής τα περισσότερα αν θυμάμαι καλά, και αμερικάνικα τα υπόλοιπα.
Όλα τα άλματα της Β' ΜΑΛ ήταν εκείνη την περίοδο πάντα επιχειρησιακά όχι μόνο από άποψη φόρτου, ήτοι εξάρτηση-οπλοθήκη-μπέργκιν (ή JB για τους άτυχους), αλλά και αναφορικά με ύψος ρίψεως (σε ασκήσεις γινόντουσαν και άλματα από 800 πόδια)
Της ΣΧΑΛ όσα ήταν για συντήρηση ήταν πάντα τουριστικά (1250 πόδια). Στο ΣΒΕΑ, αν και κανονικά προβλέπεται ένα νυχτερινό και ένα με φόρτο, δινόταν εκείνη την περίοδο (έτσι το αντιλαμβανόμουν εγώ τουλάχιστον) μεγαλύτερο βάρος στο να μπορέσουν οι έφεδροι να κάνουν τουλάχιστον ένα άλμα από Σινούκ (κάτι που ίσως δεν θα ξαναείχαν την ευκαιρία να κάνουν μέχρι να απολυθούν) παρά στο να κάνουν νυχτερινό άλμα. Οι περισσότεροι όμως έκαναν πάντως ένα άλμα με ψευτο-μπέργκιν (γεμισμένο με υαλοβάμβακα).
Τώρα βέβαια με τις αλλαγές στη διοίκηση σίγουρα κάποια πράγματα είναι τελείως διαφορετικά (εκτός βέβαια από τους τύπους αλεξιπτώτου)