Διασωστης31 έγραψε:29 είμαι εγώ Mike, του 92.Και από πέρυσι έχω στείλει ένα κάρο επιστολές για την αύξηση ορίου ηλικίας στους εποπ, στην ΟΠΠΙ και στους ΣΦ που δεν μ ενδιαφέρει καν.
Όπως έστελνα και για τους ΛΦ.
Τα όρια ηλικίας της Ελλάδας είναι τα μικρότερα στην Ευρώπη, αυτό είναι γεγονός, μακάρι να δικαιωθείτε και να έχετε δικαίωμα συμμετοχής όλοι, αλλά με όλες τις διαδικασίες που θα περάσουν και οι πολίτες.
Γιατί υπάρχουν εποχικοι βαρίδια για την υπηρεσία, που δεν κάνουν ούτε καν για εποχικοι, και το ξέρετε όλοι εδώ μέσα και ας μην το παραδέχεστε.
βαρίδια υπάρχουν και στους πενταετοις και στο μόνιμο προσωπικό δεν βλέπω να λέει κανείς για αυτούς
Πέρασαν τις διαδικασίες φίλε οι 5ετης κ οι μόνιμοι με τον τρόπο που όριζε η κάθε προκήρυξη που πέρασε ο κάθε ένας, το θέμα ειναι οτι δεν υπάρχει κάθε χρόνο ενα τσεκάρισμα αυτό που λέω παραπάνω...
Και προφανώς τα λιγότερα βαρίδια ειναι στο εποχικό προσωπικό συγκριτικά με το Μ. Ο. Των 5ετών και μόνιμων...
Xanthos έγραψε:Γνωριζει κάνεις στην προκήρυξη του 2012 το γ κατηγορίας δίπλωμα ειχαν πάρει μορια; Η έπρεπε να εχεις προϋπηρεσία σαν οδηγός για να παρεις;
Νομιζω πως η προυπηρεσια ειναι το πιο σημαντικο απ ολα, λιγο δυσκολο να μη το βαλουν, δεν ειναι το ιδιο ουτε μπορει να προσφερει το ιδιο (σαν οδηγος) ενας που δουλευε 5 χρονια νταλικα πχ μ εναν που εβγαλε το διπλωμα απλα για τα μορια και για να μπει στην κατηγορια των οδηγων γιατι νομιζει οτι ειναι πιο λουφα, οταν θα παει σε συμβαν κατω απο συνθηκες πιεσης θα καταλαβει οτι δεν εχει καμια σχεση αυτο που νομιζουν ολοι με την πραγματικοτητα
Νομιζω πως η προυπηρεσια ειναι το πιο σημαντικο απ ολα, λιγο δυσκολο να μη το βαλουν, δεν ειναι το ιδιο ουτε μπορει να προσφερει το ιδιο (σαν οδηγος) ενας που δουλευε 5 χρονια νταλικα πχ μ εναν που εβγαλε το διπλωμα απλα για τα μορια και για να μπει στην κατηγορια των οδηγων γιατι νομιζει οτι ειναι πιο λουφα, οταν θα παει σε συμβαν κατω απο συνθηκες πιεσης θα καταλαβει οτι δεν εχει καμια σχεση αυτο που νομιζουν ολοι με την πραγματικοτητα
όπως έλεγε και ο εκπαιδευτής μας, στην γιαγιά μού άμα δώσω μία νταλίκα και τις πω μείνε μέσα στις δύο γραμμές θα το πάει. Είδαμε και κάτι νταλικέρηδες πόσα απίδια πιάσανε στην εκπαίδευση, Άλλο το βουνό και άλλο η άσφαλτος,
Νομιζω πως η προυπηρεσια ειναι το πιο σημαντικο απ ολα, λιγο δυσκολο να μη το βαλουν, δεν ειναι το ιδιο ουτε μπορει να προσφερει το ιδιο (σαν οδηγος) ενας που δουλευε 5 χρονια νταλικα πχ μ εναν που εβγαλε το διπλωμα απλα για τα μορια και για να μπει στην κατηγορια των οδηγων γιατι νομιζει οτι ειναι πιο λουφα, οταν θα παει σε συμβαν κατω απο συνθηκες πιεσης θα καταλαβει οτι δεν εχει καμια σχεση αυτο που νομιζουν ολοι με την πραγματικοτητα
όπως έλεγε και ο εκπαιδευτής μας, στην γιαγιά μού άμα δώσω μία νταλίκα και τις πω μείνε μέσα στις δύο γραμμές θα το πάει. Είδαμε και κάτι νταλικέρηδες πόσα απίδια πιάσανε στην εκπαίδευση, Άλλο το βουνό και άλλο η άσφαλτος,
Δηλαδη ενας που εχει οδηγησει μονο ποδηλατο μας λες οτι θα οδηγει καλυτερα στο χωμα απο εναν νταλικερη π εχει κανει κατι χιλιαδες χιομετρα εστω και στην ασφαλτο; 🤣🤣🤣σκεφτειτε λιγο τι λετε μερικοι ενται κανει ζεστη και δεν φορατε καπελο το καταλαβαινω αλλα συγκεντρωθειτε λιγο
Αν ειναι μακρυ το φορτηγο ουτε στην Ασφαλτο δεν το πας. Δεν ειναι τοσο ευκολο οσο λες. Στο στριψιμο μεσα στην πολη σε στενα μπορει να παρεις σβαρνα καμια κολονα. Η κανενα αυτοκινητο. Η απλα να καβαλησεις κανενα πεζοδρομιο. Επαγγελματιας οδηγος ειμαι με μπαζαδικο δικο μου τετραξονα! Οι οδηγοι στο ΠΣ κανονικα θα πρεπει να εξεταζοταν στο θεμα οδηγησης. Εκει να εβλεπα ποσοι θα περνουσαν