roverr24 έγραψε:Γκρεκο δε θελω να σε ψεξω αλλα οι σπουδες στην Αγγλια με 3 ετες βασικο πτυχιο δεν ειναι και οτι καλυτερο, επειδη εχω κανει μεταπτυχιακο στο ΕΜΠ στους ναυπηγους ειναι πολυ καλη σχολη και δινει πολλα επαγγελματικα δικαιωματα
Τελος παντων επειδη ολοι εχουν γινει του καναπε, το εμπορικο ναυτικο αξιζει οι συνθηκες διαβιωσης ειναι πολυ καλες και ο ελεγχος ολων των συστηματων του πλοιου γινεται Εξ αποστασεως μεσω Η/Υ, τα λεφτα ειναι πολυ καλα πολυ καλυτερα απ οποιαδηποτε δουλεια κ πολυ περισσοτερα απο ΠΝ και ΛΣ, οποιος ειναι συνετος κανει ανετα περιουσια, τελος για να κανεις μαστερ απο ΑΕΝ σε παιρνουν σε κολλεγιο και οχι σε πανεπιστημιο γιατι δεν ειναι ισοτιμη με ΑΕΙ η σχολη εμποροπλοιαρχων, αν καποιος ειναι παλαιος απο ΑΕΝ μπορει να περασει σχολειο-σεμιναριο estimator,auditor κτλ και με την εμπειρια του να γινει αρχιμηχανικος, διορθωσε με αν κανω λαθος γκρεκο
Mα τα ιδια πραγματα λεμε... Επειδη ενδιαφερομουν και εγω για αγγλια το γνωριζω πολυ καλα οτι ειναι τριετης οι σπουδες και το κοστος ακριβο, αλλα με τα χρηματα που βγαζει καποιος απο το επαγγελμα του ναυτικου με αρκετη υπομονη και ορεξη θα τα καταφερει... Οσο για τους αρχιμηχανικους ναι οσοι εχουν πολυετη εμπειρια σε πλοια προερχομενοι απο ΑΕΝ και ειναι ηδη Α' Μηχανικοι μετα απο καποια ειδικα σεμιναρια γινονται αρχιμηχανικοι.Ουσιαστικα το μεγαλυτερο ποσοστο των αρχιμηχανικων προερχονται απο αυτους.
Τεσπα εκει που διαφωνω ειναι 1)
με τον ελεγχο των συστηματων των πλοιων εξ αποστασεως... Οχι αυτο δεν ισχυει. Μπορεις να εχεις μια γενικη εικονα (συνηθως δινονται μονο βασικες πληρ) για την καλη λειτουργια των μηχανολογικων και ηλεκτρολογικων συστηματων καθως και για το φορτιο αλλα για αναλυτικοτερες πληροφοριες (οπως επισκευες, επιθεωρησεις μηνιαιο service κτλπ) ολων αυτων των συστηματων σε ενημερωνει μεσω email ο Α' Μηχανικος και σε πολυ σοβαρες περιπτωσεις μπορει και να εχει αμεση επικοινωνια μεσω τηλ ο Α' Μηχ με τον αρχιμηχανικο... Πολλες φορες οι αρχιμηχανικοι επισκεπτονται τα πλοια ειτε σε μηνιαια βαση, ειτε σε 4μηναια κοκ αναλογα βεβαια με την πολιτικη της καθε εταιρειας
2) Η επιλογη των αρχιμηχανικων-αρχικαπεταναιων που συνηθως κανουν οι ναυτιλιακες εταιρειες βασιζεται στα personal reports του καθε μηχανικου-πλοιαρχου, στην προσωπικη αξιολογηση του Α' Μηχανικου και καπετανιου και γενικα στην σταδιοδρομια του ατομου που αξιολογειται πχ
εαν ηταν εξελιξιμος κτλπ. Αρχιμηχανικος χωρις πολυ διαβασμα και αγαπη για το επαγγελμα που κανεις δεν γινεσαι και βεβαια "πρεπει να σου κοβει αρκετα"... Που δυστυχως τους περισσοτερους δεν τους κοβει γι αυτο και για το ποιοι θα γινουν αρχιμηχανικοι ξεχωριζουν απο την σχολη (κυριως... Το που θα καταληξουν ειναι αλλου παπα ευαγγελιο



) και εξαρταται βεβαια απο τους ιδιους... Πχ παλαιοτερα υπηρξαν σπουδαστες που απερριψαν προτασεις των ναυτιλιακων εταιρειων να τους στειλουν με ολα τα εξοδα πληρωμενα στην αγγλια για μεταπτυχιακο και στο τελος τους εβλεπες στο λιμενικο αξιωματικους


. Τα συμπερασματα δικα σου