
Απλά είδα αυτό και τρελάθηκα:


ΔΙΟΠΟΣ έγραψε:Με τα πλοία που έχουμε που ούτε τα μισά δεν λειτουργούν πλήρως
ΔΙΟΠΟΣ έγραψε:Με τα πλοία που έχουμε που ούτε τα μισά δεν λειτουργούν πλήρως
Προβλήματα πάντα υπάρχουν αλλά ο στόλος είναι καλά. Κάθε πλοίο πλέει 200 μέρες τον χρόνο κατά μέσο όρο ενώ οι υπόλοιποι στην Ευρώπη τα έχουν στις θάλλασες 120 μέρες κατά μέσο όρο.Tα ΖUBR λίγο να βελτιώσουν τη διαθεσιμότητα τους και μερικές παλιές πυραυλάκατοι. Πάντως ο Καραμαλίκης Κατάργησε ακόμα και μερικές παραδόσεις στη ναυτικών δοκίμων σχετικά με την επίδοση και τις εξόδους των δοκίμων. Τη μέρα που θα φύγει θα ανοιχτούν σαμπάνιεςΔΙΟΠΟΣ έγραψε:Φιλε sniper και φίλε mirage καταρχήν Συμφωνώ απόλυτα σχεδόν με όλα όσα αναγράψατε πιο πάνω. Το πρόβλημα όμως είναι ότι άλλο η θεωρία και άλλο η πράξη. Αλλά επειδή είναι δύσκολη η θέση μου εδώ στο να πώ όλη την πραγματικότητα γιατί δεν ξερουμε ποιος μπορεί να διαβάζει (αν με καταλαβαίνετε) και δεν μπορώ να εκθέσω ετσι δημόσια ούτε την υπηρεσία μου ούτε την πατρίδα μου, το μόνο που θα πω είναι ότι έχουμε σοβαρότατο πρόβλημα και δεν πέφτουν οι ευθύνες μόνο στην ανύπαρκτη ηγεσία όπως είπατε αλλά σε όλους από τον μεγάλύτερο μέχρι το μικρότερο. Αυτά τουλάχιστον όσον αφορά το ναυτικό μας.
Mάλλον Μirage ηθελες να πεις. Που είπα για τις πυραυλακατους.eagle1 έγραψε:Τα ίδια δυστυχώς και στο λιμενικό τα ίδια και στην αεροπορία στρατού... Ρε τι γίνεται κοιμούνται όλοι τον ύπνο του δικαίου;
Πάρτε κάνα ανταλλακτικό για τα ήδη υπάρχοντα πλοία και αεροπλάνα και αφήστε τις δηλώσεις για νέες φρεγάτες και συστήματα!
Αλήθεια εκείνα τα Dauphin του λιμενικού σαπίζουν ακόμη την τρέλλα μου μέσα;
Ξυπνήστε ΡΕ ανευθυνουπεύθυνοι !
Πάντως δίοπε κάποιες από τις πυραυλακάτους πράγματι τις βλέπω αραχτές κάθε μέρα που περνώ απο εκεί γύρω...
ΥΓ. "Να μην αρχίσω και για τα Leopard τώρα... Άντε! "
Σωστό αυτό Mirage!MIRAGE2000-5MK2 έγραψε:Mάλλον Μirage ηθελες να πεις. Που είπα για τις πυραυλακατους.
Από το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού ανακοινώθηκε ότι ο Αρχηγός του ΓΕΝ Αντιναύαρχος Γεώργιος Καραμαλίκης ΠΝ, συνοδευόμενος από επιτελείς του, θα πραγματοποιήσει επίσημη επίσκεψη στην Τουρκία από 1 έως 5 Ιουνίου, ανταποκρινόμενος στην επίσημη πρόσκληση του Τούρκου ομολόγου του, Ναυάρχου Metin AtaçMIRAGE2000-5MK2 έγραψε:Προβλήματα πάντα υπάρχουν αλλά ο στόλος είναι καλά. Κάθε πλοίο πλέει 200 μέρες τον χρόνο κατά μέσο όρο ενώ οι υπόλοιποι στην Ευρώπη τα έχουν στις θάλλασες 120 μέρες κατά μέσο όρο.Tα ΖUBR λίγο να βελτιώσουν τη διαθεσιμότητα τους και μερικές παλιές πυραυλάκατοι. Πάντως ο Καραμαλίκης Κατάργησε ακόμα και μερικές παραδόσεις στη ναυτικών δοκίμων σχετικά με την επίδοση και τις εξόδους των δοκίμων. Τη μέρα που θα φύγει θα ανοιχτούν σαμπάνιεςΔΙΟΠΟΣ έγραψε:Φιλε sniper και φίλε mirage καταρχήν Συμφωνώ απόλυτα σχεδόν με όλα όσα αναγράψατε πιο πάνω. Το πρόβλημα όμως είναι ότι άλλο η θεωρία και άλλο η πράξη. Αλλά επειδή είναι δύσκολη η θέση μου εδώ στο να πώ όλη την πραγματικότητα γιατί δεν ξερουμε ποιος μπορεί να διαβάζει (αν με καταλαβαίνετε) και δεν μπορώ να εκθέσω ετσι δημόσια ούτε την υπηρεσία μου ούτε την πατρίδα μου, το μόνο που θα πω είναι ότι έχουμε σοβαρότατο πρόβλημα και δεν πέφτουν οι ευθύνες μόνο στην ανύπαρκτη ηγεσία όπως είπατε αλλά σε όλους από τον μεγάλύτερο μέχρι το μικρότερο. Αυτά τουλάχιστον όσον αφορά το ναυτικό μας.
Μήπως είναι Το 4ο και Το 5ο Ρουσσεν;eagle1 έγραψε: Κάποιες από τις πυραυλακάτους πράγματι τις βλέπω αραχτές κάθε μέρα που περνώ απο εκεί γύρω...
Ικανοποιητικό χαρακτηρίζεται το ποσοστό διαθεσιμότητας των πλοίων του Στόλου, χάρη στις άοκνες προσπάθειες του προσωπικού του Πολεμικού Ναυτικού και την αξιοποίηση των δυνατοτήτων των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά που διαχειρίζεται το ΓΕΝ.
Σε σημερινές του δηλώσεις, ο Α/ΓΕΝ Αντιναυάρχος Γ. Γιακουμάκης σημείωσε ότι η μέση διαθεσιμότητα των πολεμικών πλοίων του ΠΝ βρίσκεται στο επίπεδο του 75%, υπενθυμίζοντας ότι στην πρόσφατη Άσκηση «ΑΣΤΡΑΠΗ 1/2016» συμμετείχαν συνολικά 70 πολεμικά πλοία. Σημειώνεται ότι στην Εθνική Διακλαδική Άσκηση «ΠΑΡΜΕΝΙΩΝ 2015» συμμετείχαν 72 πολεμικά πλοία, δηλαδή το σύνολο σχεδόν του Στόλου.
Στα Nαυπηγεία Σκαραμαγκά που γίνονται τώρα δευτερεύουσες εργασίες συντήρησης φρεγατών, κατασκευάζεται επίσης, ένας εξομοιωτής αντιμετώπισης διαρροών σε πλοία, το συνολικό κόστος του οποίου ανέρχεται σε 250.000 ευρώ, ενώ στην ελεύθερη αγορά το κόστος ενός καινούργιου εξομοιωτή ανέρχεται σε 4 εκατομμύρια ευρώ.
Ο Aρχηγός ΓΕΝ αναφέρθηκε στην τροπολογία που ψηφίσθηκε πρόσφατα από τη Βουλή για την ολοκλήρωση της ναυπήγησης των δύο πυραυλάκατων τύπου Super Vita στα Ναυπηγεία Ελευσίνας, διαβεβαιώνοντας για την πλήρη εξασφάλιση των συμφερόντων του Δημοσίου. Από τα 40 εκατομμύρια ευρώ που απαιτούνται για την ολοκλήρωση των εργασιών, τα 22,5 εκατ. Αφορούν σε αμοιβές και ασφαλιστικές εισφορές των εργαζομένων και τα 17,5 εκατ. Σε υλικά.
Επίσης, γνωστοποίησε ότι ξεκίνησαν οι εργασίες για να καταστούν πτητικά τα Αεροσκάφη Ναυτικής Συνεργασίας P-3B Orion, με το πρώτο να εκτιμάται ότι θα είναι έτοιμο σε 12 μήνες.
e-amyna.com (facebook)
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες