Μεταφορικά ελικόπτερα και παραχώρηση Blackhawk
Μεταφορικά ελικόπτερα και παραχώρηση Blackhawk
Το EC645 Έχει πολλά κοινά με το ΒΚ117. Όχι με το ΝΗ90. Η ΑΣ χρειάζεται ακόμη Ένα ΤΕΑΣ ΝΗ90 για να καλύψει τις ανάγκες της όπως επίσης ακόμη 5-7 CH-47F με παράλληλο εκσυχρονισμό των 9 CH-47DG. Αυτό δεν σημαίνει Ότι δεν χρειάζεται μικρότερα ελικόπτερα Όπως Π. Χ. Το EC645.
Με τις παρούσες οικονομικές Συνθήκες και με δεδομένο ότι για τα 9 CH-47DG σε λίγα χρόνια δεν θα βρίσκουν ανταλλακτικά, νομίζω ότι πρέπει να μπει ως πρώτη προτεραιότητα η αναβάθμιση τους μαζί με την αγορά νέων CH-47F.
Επιτακτική είναι και η παραλαβή των 20 ΝΗ-90 και η όσο το δυνατόν πιο σύντομη επιχειρησιακή χρησιμοποίηση τους.
Όσον αφορά τα UH-1/AB205, νομίζω ότι σε αυτήν την ηλικία, πρέπει να τερματίσουν την καριέρα τους ευδοκίμως.
...
Με τις παρούσες οικονομικές Συνθήκες και με δεδομένο ότι για τα 9 CH-47DG σε λίγα χρόνια δεν θα βρίσκουν ανταλλακτικά, νομίζω ότι πρέπει να μπει ως πρώτη προτεραιότητα η αναβάθμιση τους μαζί με την αγορά νέων CH-47F.
Επιτακτική είναι και η παραλαβή των 20 ΝΗ-90 και η όσο το δυνατόν πιο σύντομη επιχειρησιακή χρησιμοποίηση τους.
Όσον αφορά τα UH-1/AB205, νομίζω ότι σε αυτήν την ηλικία, πρέπει να τερματίσουν την καριέρα τους ευδοκίμως.
...
Μεταφορικά ελικόπτερα και παραχώρηση Blackhawk
hermes έγραψε:
Με τις παρούσες οικονομικές Συνθήκες και με δεδομένο ότι για τα 9 CH-47DG σε λίγα χρόνια δεν θα βρίσκουν ανταλλακτικά, νομίζω ότι πρέπει να μπει ως πρώτη προτεραιότητα η αναβάθμιση τους μαζί με την αγορά νέων CH-47F.
Νομίζω ότι η αγορά επιπλέον Chinook είναι υπερβολική, αφού στο τέλος θα είναι περισσότερα από τα Heuy.
Είναι σίγουρο ότι θα υπάρχει πρόβλημα υποστήριξης με τα DG;
Μεταφορικά ελικόπτερα και παραχώρηση Blackhawk
yandr έγραψε:hermes έγραψε:
Με τις παρούσες οικονομικές Συνθήκες και με δεδομένο ότι για τα 9 CH-47DG σε λίγα χρόνια δεν θα βρίσκουν ανταλλακτικά, νομίζω ότι πρέπει να μπει ως πρώτη προτεραιότητα η αναβάθμιση τους μαζί με την αγορά νέων CH-47F.
Νομίζω ότι η αγορά επιπλέον Chinook είναι υπερβολική, αφού στο τέλος θα είναι περισσότερα από τα Heuy.
Είναι σίγουρο ότι θα υπάρχει πρόβλημα υποστήριξης με τα DG;
Για τις ανάγκες μας δεν ειναι υπερβολή.(Το σχήμα αυτό ακολουθείται από τους Άγγλους) Είναι απαραίτητη η αύξηση του αριθμού των CH-47. Και ναι είναι σίγουρο. Η εταιρία κατασκευής των κινητήρων έχει προειδοποιήσει τους χρήστες ότι θα σταματήσει την υποστήριξη. Είναι γνωστό εδώ και χρόνια κι έχει αναφερθεί πολλές φόρες στα ελληνικά ΜΜΕ που ασχολούνται με την άμυνα.
Μεταφορικά ελικόπτερα και παραχώρηση Blackhawk
hermes έγραψε:Η εταιρία κατασκευής των κινητήρων έχει προειδοποιήσει τους χρήστες ότι θα σταματήσει την υποστήριξη. Είναι γνωστό εδώ και χρόνια κι έχει αναφερθεί πολλές φόρες στα ελληνικά ΜΜΕ που ασχολούνται με την άμυνα.
Η αλήθεια είναι ότι τελευταία δεν ενημερώνομαι όπως παλαιότερα.
Ωστόσο μου έκανε εντύπωση καθώς η τελευταία αναβάθμιση περιλάμβανε αλλαγή κινητήρα και θεωρούσα ότι (αν και έχουν περάσει σχεδόν 20 χρόνια) δεν θα προέκυπτε ξανά θέμα υποστήριξης.
Μεταφορικά ελικόπτερα και παραχώρηση Blackhawk
Η κατάσταση είναι ανάλογη αυτής των ΑΗ-64Α
-
- Αντισυνταγματάρχης
- Posts in topic: 18
- Δημοσιεύσεις: 550
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 10, 2010 11:25 pm
- Τοποθεσία: Αναλυτης Εν.Δυν
Μεταφορικά ελικόπτερα και παραχώρηση Blackhawk
Πάντως με βάσει τις σημερινές οικονομικές συνθήκες η αγορά ενός ακόμα ΤΕΑΣ Ε/Π ΝΗ-90 ίσως να μην είναι εφικτή. Για μένα το δεύτερο ΤΕΑΣ εν μέρει επιτυγχάνεται με την αγορά 20 νεων μικρών Ε/Π (π. Χ ΕC645) τα οποία θα ήθελά να είναι ολα τους ειδικών επιχειρήσεων και να φέρουν και ελαφρύ οπλισμό αποτελούμενο από ΑΤ πυραύλους και καλάθους ρουκετών που το EC645 μπορεί ανετότατα να φέρει. Ο οπλισμός για μένα είναι πολύ σημαντικός καθώς σε καυτές ζώνες προσγείωσης είναι κρίσιμης σημασίας είτε για την προσέγγιση και την αποβίβαση των ανδρών είτε για την υποστήριξη τους κατα την διάρκεια του προγεφυρώματος. Σε συνδυασμό δε με τα ΑΗ-64 μπορούν να επιφέρουν αποφασιστικά πλήγματα. Με άλλα λόγια πετυχαίνουμε το 2 σε 1. Όσο για Ολα τα CH-47 της ΑΣ Σίγουρα πρέπει να συμπεριληφθούν σε ένα πρόγραμμα αναβάθμισης στο επίπεδο του CH-47F. Εγω αντι για νεα αγορά CH-47F Μεγαλύτερου αριθμού Στην ποσότητα Θα πρότεινα να αγοραστούν Μόλις 4 νεα βαρέα Ε/Π ειδικών επιχειρήσεων τύπου MH-47G. Τα Ε/Π ειδικών επιχειρήσεων τα έχουμε πραγματικά ανάγκη. Τα διδάγματα από τον πόλεμο της τρομοκρατίας Κατέδειξαν και την σπουδαιότητα των βαρέων Ε/Π Chinook.hermes έγραψε:Το EC645 Έχει πολλά κοινά με το ΒΚ117. Όχι με το ΝΗ90. Η ΑΣ χρειάζεται ακόμη Ένα ΤΕΑΣ ΝΗ90 για να καλύψει τις ανάγκες της όπως επίσης ακόμη 5-7 CH-47F με παράλληλο εκσυχρονισμό των 9 CH-47DG. Αυτό δεν σημαίνει Ότι δεν χρειάζεται μικρότερα ελικόπτερα Όπως Π. Χ. Το EC645.
Με τις παρούσες οικονομικές Συνθήκες και με δεδομένο ότι για τα 9 CH-47DG σε λίγα χρόνια δεν θα βρίσκουν ανταλλακτικά, νομίζω ότι πρέπει να μπει ως πρώτη προτεραιότητα η αναβάθμιση τους μαζί με την αγορά νέων CH-47F.
Επιτακτική είναι και η παραλαβή των 20 ΝΗ-90 και η όσο το δυνατόν πιο σύντομη επιχειρησιακή χρησιμοποίηση τους.
Όσον αφορά τα UH-1/AB205, νομίζω ότι σε αυτήν την ηλικία, πρέπει να τερματίσουν την καριέρα τους ευδοκίμως.
...
Μεταφορικά ελικόπτερα και παραχώρηση Blackhawk
hermes έγραψε:Πάντως με βάσει τις σημερινές οικονομικές συνθήκες η αγορά ενός ακόμα ΤΕΑΣ Ε/Π ΝΗ-90 ίσως να μην είναι εφικτή. Για μένα το δεύτερο ΤΕΑΣ εν μέρει επιτυγχάνεται με την αγορά 20 νεων μικρών Ε/Π (π. Χ ΕC645) τα οποία θα ήθελά να είναι ολα τους ειδικών επιχειρήσεων και να φέρουν και ελαφρύ οπλισμό αποτελούμενο από ΑΤ πυραύλους και καλάθους ρουκετών που το EC645 μπορεί ανετότατα να φέρει. Ο οπλισμός για μένα είναι πολύ σημαντικός καθώς σε καυτές ζώνες προσγείωσης είναι κρίσιμης σημασίας είτε για την προσέγγιση και την αποβίβαση των ανδρών είτε για την υποστήριξη τους κατα την διάρκεια του προγεφυρώματος. Σε συνδυασμό δε με τα ΑΗ-64 μπορούν να επιφέρουν αποφασιστικά πλήγματα. Με άλλα λόγια πετυχαίνουμε το 2 σε 1. Όσο για Ολα τα CH-47 της ΑΣ Σίγουρα πρέπει να συμπεριληφθούν σε ένα πρόγραμμα αναβάθμισης στο επίπεδο του CH-47F. Εγω αντι για νεα αγορά CH-47F Μεγαλύτερου αριθμού Στην ποσότητα Θα πρότεινα να αγοραστούν Μόλις 4 νεα βαρέα Ε/Π ειδικών επιχειρήσεων τύπου MH-47G. Τα Ε/Π ειδικών επιχειρήσεων τα έχουμε πραγματικά ανάγκη. Τα διδάγματα από τον πόλεμο της τρομοκρατίας Κατέδειξαν και την σπουδαιότητα των βαρέων Ε/Π Chinook.
Το ΕC645 όπως και το Α109LUH είναι πολυεργαλεία. Εγώ προσωπικά θα επικροτούσα την αγορά πολύ μεγαλύτερου αριθμού για τις ανάγκες όλων των κλάδων και των σωμάτων ασφάλειας, για εκπαίδευση, επιτήρηση θαλασσών, αναγνωριστικών απόστολων, ελαφρών μεταφορών κ. Α.
Όμως αυτά τα ελικόπτερα δεν μπορούν να καλύψουν και ανάγκες μεταφορών στρατιωτών από την ενδοχώρα. Απαιτείται κάτι μεγαλύτερο το οποίο να είναι και προσιτό. Τέτοια ελικόπτερα θα μπορούσαν να είναι το AW-139/149 το UH-1Y πιθανότατα και το UH-60M. Τα αμερικανικά ελικόπτερα είναι εξοπλισμένα με κινητήρες που ήδη χρησιμοποιούνται από τα AH-64D &S-70B μειώνοντας το κόστος υποστήριξης. Και τα δυο μπορούν να δράσουν ως οπλισμένα ελικόπτερα με πιο ικανό το UH-60M
UH-60M

UH-1Y

Όσον αφορά τα MH-47G δεν νομίζω ότι είναι σοφή η αγορά τους σε σχέση με την αγορά CH-47F τα οποία θα είναι τροποποιημένα με βάση τις ελληνικές απαιτήσεις. Ο λόγος είναι το κόστος. Θα μπορούσαμε να τοποθετήσουμε διάφορα απάρτια του MH-47G σε κάποια CH-47FΗΑ για να τα χρησιμοποιήσουμε για ειδικές επιχειρήσεις. ...
-
- Αντισυνταγματάρχης
- Posts in topic: 18
- Δημοσιεύσεις: 550
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 10, 2010 11:25 pm
- Τοποθεσία: Αναλυτης Εν.Δυν
Μεταφορικά ελικόπτερα και παραχώρηση Blackhawk
Το θέμα είναι φίλε Ερμή πως αμα εισάγουμε και τρίτο τύπο Ε/Π στην ΑΣ θα δημιουργηθεί ένα χάος με την λογιστική- μηχανική τους υποστήριξη και με τα χρόνια προβλήματα πολυτυπίας που ταλανίζουν τον ΕΣ. Για το AW-149 είναι μια εξαιρετική λύση όπως είναι και η λύση του UH-60M. Παρόλα αυτά αν είναι θα πρέπει να αποφασίσουμε μεταξύ περισσοτέρων μικρών Ε/Π τύπου EC645 και μεταξύ μεγαλύτερων Ε/Π τύπου AW-149 και UH-60M. Περίπου ποιό είναι αν γνωρίζεις το κόστος απόκτησης του καθενός; Τέλος για τα MH-47G γνώμη μου έιναι πως πρέπει να αγοραστούν όχι πως διαφωνώ με την μετατροπή των CH-47F σε ειδικών επιχειρήσεων. Σε κάθε περίπτωση η βάση και των δυό μας είναι πως είναι απαραίτητα και τα βαρέα Ε/Π ειδικών επιχειρήσεων. Νομίζω όμως πως η απόκτηση 4 MH-47G δεν προϋποθέτει και τεράστιο κόστος.
Μεταφορικά ελικόπτερα και παραχώρηση Blackhawk
Τα LUH δεν μπορούν να μεταφέρουν στρατιώτες από την ενδοχώρα στα νησιά. Εξαιτίας των δυνατοτήτων τους, περιορίζονται σε ελαφρές μεταφορές σε μικρές σχετικά αποστάσεις. Είναι πολύ χρήσιμα γι' αυτές τις αποστολές από νησί σε νησί, όπως επίσης και για αποστολές επιτήρησης πάλι με βάση νησιά ή πολεμικά σκάφη.
Απο την άλλη ελικόπτερα των κατηγόριων από 5 έως 10 τόνους που καλύπτουν τα ελικόπτερα AW-139/149,UH-1Y &UH-60M, έχουν δυνατότητα μεταφοράς υλικών και ανθρώπων απο την ενδοχώρα στα νησιά. Είναι πιο ακριβά στην αγορά και στην χρήση αλλά με αυτά καλύπτουμε τις απαιτήσεις μας πλήρως. Ο ίδιος τύπος ελικοπτέρου, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από την ΠΑ για την αντικατάσταση των ΑΒ-205 SAR. Αν ήμασταν πιο οργανωμένοι ως κράτος, θα επιδιώκαμε την συμπαραγωγή των ελικοπτέρων στην Χώρα μας για την κάλυψη των αναγκών όλων των κλάδων με πώληση των AS332 της ΠΑ και αντικατάσταση τους από το ελικόπτερο που θα επιλέξουμε, μειώνοντας τους τύπους ελικοπτέρων που υπηρετούν στις τάξεις των ΕΔ.
Όσον αφορά το κόστος, του UH-60L/Μ παίζει από τα 11 μέχρι τα 14 εκατ.$ και ενός LUH όπως το Α109 στα 6-9 εκατ $ Το Ec-645 Κόστισε Στην Ελβετία Για 18 Κομμάτια,240 εκατ $ με Υπογραφές Το 2006 και Παραλαβές Το 2009.
...
Απο την άλλη ελικόπτερα των κατηγόριων από 5 έως 10 τόνους που καλύπτουν τα ελικόπτερα AW-139/149,UH-1Y &UH-60M, έχουν δυνατότητα μεταφοράς υλικών και ανθρώπων απο την ενδοχώρα στα νησιά. Είναι πιο ακριβά στην αγορά και στην χρήση αλλά με αυτά καλύπτουμε τις απαιτήσεις μας πλήρως. Ο ίδιος τύπος ελικοπτέρου, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από την ΠΑ για την αντικατάσταση των ΑΒ-205 SAR. Αν ήμασταν πιο οργανωμένοι ως κράτος, θα επιδιώκαμε την συμπαραγωγή των ελικοπτέρων στην Χώρα μας για την κάλυψη των αναγκών όλων των κλάδων με πώληση των AS332 της ΠΑ και αντικατάσταση τους από το ελικόπτερο που θα επιλέξουμε, μειώνοντας τους τύπους ελικοπτέρων που υπηρετούν στις τάξεις των ΕΔ.
Όσον αφορά το κόστος, του UH-60L/Μ παίζει από τα 11 μέχρι τα 14 εκατ.$ και ενός LUH όπως το Α109 στα 6-9 εκατ $ Το Ec-645 Κόστισε Στην Ελβετία Για 18 Κομμάτια,240 εκατ $ με Υπογραφές Το 2006 και Παραλαβές Το 2009.
...
-
- Αντισυνταγματάρχης
- Posts in topic: 18
- Δημοσιεύσεις: 550
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 10, 2010 11:25 pm
- Τοποθεσία: Αναλυτης Εν.Δυν
Μεταφορικά ελικόπτερα και παραχώρηση Blackhawk
Βάσει των οικονομικών στοιχείων που μας παρέθεσες αξίζει περισσότερο η αγορά 20 Ε/Π UH-60M με κόστος περίπου 300 εκατ παρα η αγορά Ε/Π 645 με κόστος 270 εκατ. Σίγουρα, όμως πρέπει να δοθεί και έμφαση στην αγορά 645 για τους σκοπούς τους οποίους εύστοχα προανέφρες.
Μεταφορικά ελικόπτερα και παραχώρηση Blackhawk
Αυτήν την στιγμή νομίζω ότι πρέπει να πάρουμε αυτό που έχουμε ανάγκη περισσότερο. Και αυτό είναι ότι χρειαζόμαστε περισσότερα τακτικά μεταφορικά ελικόπτερα αλλά και ελικόπτερα SAR.
-
- Αντισυνταγματάρχης
- Posts in topic: 18
- Δημοσιεύσεις: 550
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 10, 2010 11:25 pm
- Τοποθεσία: Αναλυτης Εν.Δυν
Μεταφορικά ελικόπτερα και παραχώρηση Blackhawk
Πάντως με το θέμα των Ε/Π SAR νομίζω πως το θέμα έχει τραβηχτεί από τα μαλλιά. Για μένα μπορούμε να πάρουμε την πολιτική έκδοση του EC225 που συγχρηματοδοτείται και από την ΕΕ στον αριθμό των 10 Ε/Π. Νομίζω πως ο αριθμός των 15 Ε/Π είναι υπερβολικός την στιγμή που υπάρχουν και άλλες μεγαλύτερες ανάγκες στην ΑΣ. Ήδη έχουν παραγγελθεί και επιπλέον 2 ΑS332C1 Super Puma που θα παραδοθούν στην ΠΑ το καλοκαίρι που μας έρχεται. Εξάλου το πρόβλημα της έρευνας και της διάσωσης δεν λύνεται Μόνον με ιπτάμενα μέσα αλλά Και με πλωτά Και για πλωτά μέσα δενυ Υπάρχει καμία κινητηκότητα στο Λ. Σ.hermes έγραψε:Αυτήν την στιγμή νομίζω ότι πρέπει να πάρουμε αυτό που έχουμε ανάγκη περισσότερο. Και αυτό είναι ότι χρειαζόμαστε περισσότερα τακτικά μεταφορικά ελικόπτερα αλλά και ελικόπτερα SAR.
Μεταφορικά ελικόπτερα και παραχώρηση Blackhawk
Θα ήμουν υπέρ την υιοθέτησης του Ec-225/725 για τις συνολικές ανάγκες των ΕΔ αν το κόστος τους ήταν λογικό. Όμως είναι πολύ μεγαλύτερο από αυτό του AW-139 &Του UH-60M γι' αυτό το αφήνω έξω από τους υποψηφίους. Για τα ελικόπτερα SAR είναι πολύ λογική αν τηρήσουμε την δέσμευση στην Γαλλία για Super Puma, η τωρινή έκδοση ΑS332C1 με γυάλινο cockpit όπως αυτό που θα έχουν τα 2 προσφάτως παραγγελθέντα.
-
- Αντισυνταγματάρχης
- Posts in topic: 18
- Δημοσιεύσεις: 550
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 10, 2010 11:25 pm
- Τοποθεσία: Αναλυτης Εν.Δυν
Μεταφορικά ελικόπτερα και παραχώρηση Blackhawk
Ναι συμφωνώ με την άποψη σου για το ΑS332C1 με γυάλινο cockpit. Είναι μια αξιόλογη ιδέα. Παρόλα αυτά θεωρώ πως το Ec-225 μπορεί να αγοραστεί καθώς συγχρηματοδοτείτε με κονδύλια της ευρωπαϊκής ένωσης στον πολιτκικό του τύπο. Όμως συνεπάγεται έναν νεο τύπο στην ΠΑ και γι αυτό η λύση του ΑS332C1 είναι μια πολύ καλή πρόταση για λόγους ομοιοτυπίας και μείσωσης του κόστους.
Μεταφορικά ελικόπτερα και παραχώρηση Blackhawk
Giannis Ni έγραψε:Ναι συμφωνώ με την άποψη σου για το ΑS332C1 με γυάλινο cockpit. Είναι μια αξιόλογη ιδέα. Παρόλα αυτά θεωρώ πως το Ec-225 μπορεί να αγοραστεί καθώς συγχρηματοδοτείτε με κονδύλια της ευρωπαϊκής ένωσης στον πολιτκικό του τύπο.Όμως συνεπάγεται έναν νεο τύπο στην ΠΑ και γι αυτό η λύση του ΑS332C1 είναι μια πολύ καλή πρόταση για λόγους ομοιοτυπίας και μείσωσης του κόστους.
Και το ΑS332C1 μπορεί να αγοραστεί με κονδύλια της ευρωπαϊκής ένωσης αφού αποτελεί την πολιτική έκδοση του τύπου.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης