Μετατροπές M48/M60. Αξίζουν τον κόπο;
Μετατροπές M48/M60. Αξίζουν τον κόπο;
ή τουλάχιστον να βάζετε URL για εύκολο follow-up
-
- Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
- Posts in topic: 8
- Δημοσιεύσεις: 189
- Εγγραφή: Δευ Αύγ 28, 2006 9:17 pm
Μετατροπές M48/M60. Αξίζουν τον κόπο;
Ευχαριστώ για το BMP-64 - δεν το είχα υπ'όψιν.
Έχεις δει τα BMT-72/BΤMP-84; Θυμίζουν λίγο Merkava στη λογική τους. http://www.morozov.com.ua/eng/body/bmt72.php?menu=def2.php
http://www.morozov.com.ua/eng/body/btmp.php?menu=def2.php
Έχεις δει τα BMT-72/BΤMP-84; Θυμίζουν λίγο Merkava στη λογική τους. http://www.morozov.com.ua/eng/body/bmt72.php?menu=def2.php
http://www.morozov.com.ua/eng/body/btmp.php?menu=def2.php
Μετατροπές M48/M60. Αξίζουν τον κόπο;
Τα γνωρίζω. Αλλά μου αρέσει περισσότερο το Merkava.
-
- Στρατιώτης
- Posts in topic: 1
- Δημοσιεύσεις: 4
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 25, 2006 4:38 am
- Τοποθεσία: Greece
Μετατροπές M48/M60. Αξίζουν τον κόπο;
Ενδιφέρουσα η ανταλαγή απόψεων, αλλά ένα είναι το αποτέλεσμα:
τις αποφάσεις τις παίρνουν οι πολιτικοί, άρα το ζήτημα είναι ποιός θα δώσει την καλύτερη μίζα. Η τακτική είναι πάγια και λειτουργεί άψογα.
τις αποφάσεις τις παίρνουν οι πολιτικοί, άρα το ζήτημα είναι ποιός θα δώσει την καλύτερη μίζα. Η τακτική είναι πάγια και λειτουργεί άψογα.
-
- Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
- Posts in topic: 8
- Δημοσιεύσεις: 189
- Εγγραφή: Δευ Αύγ 28, 2006 9:17 pm
Μετατροπές M48/M60. Αξίζουν τον κόπο;
Μιας και εγώ ξεκίνησα το συγκεκριμένο θέμα, να πω μόνο ότι είναι ένα υποθετικό σενάριο για να πούμε την γνώμη μας, να μάθουμε 1-2 πραγματάκια και γενικά να κάνουμε μια φιλική κουβέντα. Δεν παίρνουμε κανενός είδους τέτοια απόφαση, ούτε η γνώμη μας πρόκειται να επηρεάσει κανένα.
Προσπάθησε να έχεις αισιοδοξία. Εάν διαβάσεις λίγο για το πως ήταν τα εσωτερικά της Ελλάδας μετά το 1821, θα δεις ότι κάναμε προόδους. Ίσως προχωράμε αργά, ίσως κάνουμε πολλά λάθη, αλλά το σημαντικό είναι ότι σαν χώρα έχουμε προοδεύσει, δεν έχουμε λόγο να ντρεπόμαστε και είμαστε καλύτερα από πολλές άλλες χώρες, ειδικά στη γειτονιά μας. Γνωρίζω την πραγματικότητα, ξέρω τις στατιστικές αλλά ξέρω επίσης πως όσο μπορείς και κολυμπάς δεν πνίγεσαι.
Προσπάθησε να έχεις αισιοδοξία. Εάν διαβάσεις λίγο για το πως ήταν τα εσωτερικά της Ελλάδας μετά το 1821, θα δεις ότι κάναμε προόδους. Ίσως προχωράμε αργά, ίσως κάνουμε πολλά λάθη, αλλά το σημαντικό είναι ότι σαν χώρα έχουμε προοδεύσει, δεν έχουμε λόγο να ντρεπόμαστε και είμαστε καλύτερα από πολλές άλλες χώρες, ειδικά στη γειτονιά μας. Γνωρίζω την πραγματικότητα, ξέρω τις στατιστικές αλλά ξέρω επίσης πως όσο μπορείς και κολυμπάς δεν πνίγεσαι.
Μετατροπές M48/M60. Αξίζουν τον κόπο;
Δεν είναι μόνο η μίζα. Υπάρχουν και πιο σοβαρά ζητήματα, όπως διπλωματικά ανταλλάγματα (θα το δείτε με τα μαχητικά και τις φρεγάτες)yatabaza έγραψε:Ενδιφέρουσα η ανταλαγή απόψεων, αλλά ένα είναι το αποτέλεσμα:
τις αποφάσεις τις παίρνουν οι πολιτικοί, άρα το ζήτημα είναι ποιός θα δώσει την καλύτερη μίζα. Η τακτική είναι πάγια και λειτουργεί άψογα.

-
- Ανθυπολοχαγός - Έφεδρος
- Posts in topic: 2
- Δημοσιεύσεις: 262
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 12, 2008 2:49 am
- Τοποθεσία: Greece
Μετατροπές M48/M60. Αξίζουν τον κόπο;
Πολυ παλιο το θεμα και θα μου πειτε που βρεθηκα τωρα εγω να το ξανα ανακατεψω
.
Πριν απο οτιδηποτε αλλο να πω οτι δεν εχω ιδιαιτερη εμπειρια με τα τεθωρακισμενα μπορω ομως να πω με τις λιγες γενικες γνωσεις μου οτι το να χρησιμοποιηθουν σαν πυροσβεστικα οχηματα με καποιες σοβαρες μετατροπες φυσικα θα ηταν ισως μια πολυ καλη λυση.
Στις πυρκαιες της Πελλοπονησου το καλοκαιρι του 2007 ειδαμε ολοι μας τα θαυμασια αποτελεσματα που ειχε το Leopard.
Ετυχα να το δω απο κοντα αφου συμμετειχα στην κατασβεση επι αρκετες ημερες και πιστεψτε με ηταν ιδιαιτερα αποτελεσματικο.
Σημειωνω οτι επροκειτο για ιδιωτικη προσπαθεια (καποια Ελληνικη Εταιρια με εδρα καπου στην Λειβαδια) που προσπαθει χρονια να πεισει τους αρμοδιους εστω να το δουν αλλα χωρις αποτελεσματα.
Οπως μου ειπε τοτε προσωπικα ο ιδιος ο προεδρος της Εταριας αυτης, προσπαθει χρονια να το δωσει για αξιολογηση στους αρμοδιους αλλα δυστυχως στην Ελλαδα μας οι πορτες ηταν κλειστες!
Ειχε Ηδη παραγγελια για 10 στην Τουρκια και εδω στην Ελλαδα τιποτα...
.
Τονιζω οτι ΔΕΝ ισχυριζομαι πως τα πραγματα ειναι οπωσδηποτε ετσι... Λεω ομως οτι ειναι αυτα που ο κατασκευαστης μου δηλωσε και σας τα μεταφερω με καθε επιφυλαξη.
Φιλε administrator ευχαριστως να σου δωσω περισσοτερες λεπτομερειες εαν σε ενδιαφερει.

Πριν απο οτιδηποτε αλλο να πω οτι δεν εχω ιδιαιτερη εμπειρια με τα τεθωρακισμενα μπορω ομως να πω με τις λιγες γενικες γνωσεις μου οτι το να χρησιμοποιηθουν σαν πυροσβεστικα οχηματα με καποιες σοβαρες μετατροπες φυσικα θα ηταν ισως μια πολυ καλη λυση.
Στις πυρκαιες της Πελλοπονησου το καλοκαιρι του 2007 ειδαμε ολοι μας τα θαυμασια αποτελεσματα που ειχε το Leopard.
Ετυχα να το δω απο κοντα αφου συμμετειχα στην κατασβεση επι αρκετες ημερες και πιστεψτε με ηταν ιδιαιτερα αποτελεσματικο.
Σημειωνω οτι επροκειτο για ιδιωτικη προσπαθεια (καποια Ελληνικη Εταιρια με εδρα καπου στην Λειβαδια) που προσπαθει χρονια να πεισει τους αρμοδιους εστω να το δουν αλλα χωρις αποτελεσματα.
Οπως μου ειπε τοτε προσωπικα ο ιδιος ο προεδρος της Εταριας αυτης, προσπαθει χρονια να το δωσει για αξιολογηση στους αρμοδιους αλλα δυστυχως στην Ελλαδα μας οι πορτες ηταν κλειστες!
Ειχε Ηδη παραγγελια για 10 στην Τουρκια και εδω στην Ελλαδα τιποτα...

Τονιζω οτι ΔΕΝ ισχυριζομαι πως τα πραγματα ειναι οπωσδηποτε ετσι... Λεω ομως οτι ειναι αυτα που ο κατασκευαστης μου δηλωσε και σας τα μεταφερω με καθε επιφυλαξη.
Φιλε administrator ευχαριστως να σου δωσω περισσοτερες λεπτομερειες εαν σε ενδιαφερει.
"... του Ξέρξου γράψαντος πέμψων τα όπλα, αντέγραψε μολών λαβέ".
Μετατροπές M48/M60. Αξίζουν τον κόπο;
Αφού ανοίγεις ένα τόσο παλιό θέμα, να πω απλά ότι για μετατροπές πολύ μεγαλύτερη αξία έχουν τα Leopard 1 που είναι νεότερα και οι παλιότερες εκόδσεις τους (πλην της Α5 δηλαδή) αποσύρονται.
Τα αμερικανικά άρματα μάχης είναι ιδιαίτερα παλιά και δεν αξίζει τον κόπο και κυρίως το κόστος.
Πέρα όμως από πολιτικές χρήσης όπως η πυρόσβεση, τα άρματα αυτά μπορούν να αξιοποιηθούν στο μηχανικό για διάνοιξη περασμάτων ως γεφυροφόρα, την μετατροπή τους σε οχήματα περισυλλογής αρμάτων και άλλες εξειδικευμένες ανάγκες.
Ανάγκες που αποκλείεται (λόγω περιορισμένων πόρων) να καλυφθούν με την αγορά νέων, εξδιεικευμένων οχημάτων.
Τα αμερικανικά άρματα μάχης είναι ιδιαίτερα παλιά και δεν αξίζει τον κόπο και κυρίως το κόστος.
Πέρα όμως από πολιτικές χρήσης όπως η πυρόσβεση, τα άρματα αυτά μπορούν να αξιοποιηθούν στο μηχανικό για διάνοιξη περασμάτων ως γεφυροφόρα, την μετατροπή τους σε οχήματα περισυλλογής αρμάτων και άλλες εξειδικευμένες ανάγκες.
Ανάγκες που αποκλείεται (λόγω περιορισμένων πόρων) να καλυφθούν με την αγορά νέων, εξδιεικευμένων οχημάτων.
Μετατροπές M48/M60. Αξίζουν τον κόπο;
Το Leopard "Jumbo Track Multi" άνηκε στο Ελληνικό Σώμα Εθελοντών Πυροσβεστών Αναδασωτών (ΕΣΕΠΑ) , το οποίο επιστράφηκε στον κατασκευαστή, κατασκευασμένο από τη RAM Europe.
Τα πυροσβεστικά Leopard πράγματι είναι ολοκληρωμένο σύστημα πυρόσβεσης, αλλά δεν θα έλεγα ότι είναι το ίδιο ευκίνητο με ένα UNIMOG.
Και επίσης, δεν μπορεί να κυκλοφορεί σε δημόσιο δρόμο λόγων των πελμάτων και αναγκαστικά μεταφέρεται πάνω σε αρματοφορέα του Ελληνικού Στρατού. Το αυτό έγινε στην Ολυμπία.
Όσον αφορά τη μετατροπή τους σε οχήματα Μηχανικού, δεν νομίζω να είναι τόσο ακριβή όσο π. Χ. η αναβάθμιση της θωράκισης πύργου-σκάφους.
Τα πυροσβεστικά Leopard πράγματι είναι ολοκληρωμένο σύστημα πυρόσβεσης, αλλά δεν θα έλεγα ότι είναι το ίδιο ευκίνητο με ένα UNIMOG.
Και επίσης, δεν μπορεί να κυκλοφορεί σε δημόσιο δρόμο λόγων των πελμάτων και αναγκαστικά μεταφέρεται πάνω σε αρματοφορέα του Ελληνικού Στρατού. Το αυτό έγινε στην Ολυμπία.
Όσον αφορά τη μετατροπή τους σε οχήματα Μηχανικού, δεν νομίζω να είναι τόσο ακριβή όσο π. Χ. η αναβάθμιση της θωράκισης πύργου-σκάφους.
-
- Ανθυπολοχαγός - Έφεδρος
- Posts in topic: 2
- Δημοσιεύσεις: 262
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 12, 2008 2:49 am
- Τοποθεσία: Greece
Μετατροπές M48/M60. Αξίζουν τον κόπο;
Σωστα Νασσο στο εικονιζομενο αρμα αναφερομουνα και επειδη για τις ημερες που χρησιμοποιηθηκε στην Ολυμπια ειχα προσωπικα ασχοληθει με τον ανεφοδιασμο του σε νερο στον τοπο των πυρκαιων, ειχα την ευκαιρια να μιλησω με τους ανθρωπους της κατασκευαστριας εταιριας που ναι ειναι η RAM Europe Και η οποια εδρευει καπου στην Λιβαδεια.Nassos έγραψε:Το Leopard "Jumbo Track Multi" άνηκε στο Ελληνικό Σώμα Εθελοντών Πυροσβεστών Αναδασωτών (ΕΣΕΠΑ) , το οποίο επιστράφηκε στον κατασκευαστή, κατασκευασμένο από τη RAM Europe.
[
Εκει λοιπον μου ειχε αναφερθει με μεγαλη πικρια η αρνηση της αξιολογησης του εως Και Λιγες μερες προ των καταστροφικων πυρκαιων.
"... του Ξέρξου γράψαντος πέμψων τα όπλα, αντέγραψε μολών λαβέ".
Μετατροπές M48/M60. Αξίζουν τον κόπο;
Όταν υπηρετούσα στη Λέσβο το Μάϊο του 2007 έιχε έρθει ένας Υποπυραγός και μας μίλαγε για τις πυρκαϊες κλπ.
Τον ρώτησα εάν συμφέρει να έχουν ένα άρμα μάχης και μου απάντησε ότι "παρ'ολο που έχει σχεδόν 8πλάσια μεταφορική ικανότητα νερού και ικανότητα επιχειρήσεων SAR, το μεγάλο του μειονέκτημα είναι το βάρος. Προτιμώ ένα Unimog 4x4 με 2.500 λίτρα νερού γιατί είναι ευκίνητο και φθηνότερο στη συντήρηση. "
Τον ρώτησα εάν συμφέρει να έχουν ένα άρμα μάχης και μου απάντησε ότι "παρ'ολο που έχει σχεδόν 8πλάσια μεταφορική ικανότητα νερού και ικανότητα επιχειρήσεων SAR, το μεγάλο του μειονέκτημα είναι το βάρος. Προτιμώ ένα Unimog 4x4 με 2.500 λίτρα νερού γιατί είναι ευκίνητο και φθηνότερο στη συντήρηση. "
Μετατροπές M48/M60. Αξίζουν τον κόπο;
Καλημερα παιδες
Λοιπον καταρχην να πω οτι στα νησια λογω μεγεθους αλλο αρμα εκτος απο m48/m60 θα πρεπει να αλλαξουν ολα τα δρομολογια.
Σας λεω λοιπον οτι αν δεν βρουνε αρμα να ταιριαζει στο εδαφος των νησιων
Μας το μηχανικο θα εχει παρα μα παρα πολυ δουλεια.
Λοιπον καταρχην να πω οτι στα νησια λογω μεγεθους αλλο αρμα εκτος απο m48/m60 θα πρεπει να αλλαξουν ολα τα δρομολογια.
Σας λεω λοιπον οτι αν δεν βρουνε αρμα να ταιριαζει στο εδαφος των νησιων
Μας το μηχανικο θα εχει παρα μα παρα πολυ δουλεια.
Μετατροπές M48/M60. Αξίζουν τον κόπο;
Δεν είναι μόνο αυτό. Σε σύγκριση με τα Leopard είναι λίγο πιο ελαφριά.
Το ΑΜΧ-30 πιστεύω ταίριαζε περισσότερο για τα νησιά.
Το ΑΜΧ-30 πιστεύω ταίριαζε περισσότερο για τα νησιά.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες