Μετατροπές M48/M60. Αξίζουν τον κόπο;

Συζητήσεις για τον εξοπλισμό του Στρατού Ξηράς, τα προβλήματα που αντιμετωπίζει και τα τρέχοντα ή μελλοντικά προγράμματα προμήθειας
Απάντηση
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Posts in topic: 2
Δημοσιεύσεις: 10408
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am

Μετατροπές M48/M60. Αξίζουν τον κόπο;

Δημοσίευση από yandr »

ή τουλάχιστον να βάζετε URL για εύκολο follow-up
Aor7
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Posts in topic: 8
Δημοσιεύσεις: 189
Εγγραφή: Δευ Αύγ 28, 2006 9:17 pm

Μετατροπές M48/M60. Αξίζουν τον κόπο;

Δημοσίευση από Aor7 »

Ευχαριστώ για το BMP-64 - δεν το είχα υπ'όψιν.

Έχεις δει τα BMT-72/BΤMP-84; Θυμίζουν λίγο Merkava στη λογική τους. http://www.morozov.com.ua/eng/body/bmt72.php?menu=def2.php
http://www.morozov.com.ua/eng/body/btmp.php?menu=def2.php

Άβαταρ μέλους
hermes
Λοχαγός
Λοχαγός
Posts in topic: 7
Δημοσιεύσεις: 382
Εγγραφή: Κυρ Σεπ 10, 2006 9:50 pm

Μετατροπές M48/M60. Αξίζουν τον κόπο;

Δημοσίευση από hermes »

Τα γνωρίζω. Αλλά μου αρέσει περισσότερο το Merkava.
yatabaza
Στρατιώτης
Στρατιώτης
Posts in topic: 1
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Δευ Σεπ 25, 2006 4:38 am
Τοποθεσία: Greece

Μετατροπές M48/M60. Αξίζουν τον κόπο;

Δημοσίευση από yatabaza »

Ενδιφέρουσα η ανταλαγή απόψεων, αλλά ένα είναι το αποτέλεσμα:
τις αποφάσεις τις παίρνουν οι πολιτικοί, άρα το ζήτημα είναι ποιός θα δώσει την καλύτερη μίζα. Η τακτική είναι πάγια και λειτουργεί άψογα.
Aor7
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Posts in topic: 8
Δημοσιεύσεις: 189
Εγγραφή: Δευ Αύγ 28, 2006 9:17 pm

Μετατροπές M48/M60. Αξίζουν τον κόπο;

Δημοσίευση από Aor7 »

Μιας και εγώ ξεκίνησα το συγκεκριμένο θέμα, να πω μόνο ότι είναι ένα υποθετικό σενάριο για να πούμε την γνώμη μας, να μάθουμε 1-2 πραγματάκια και γενικά να κάνουμε μια φιλική κουβέντα. Δεν παίρνουμε κανενός είδους τέτοια απόφαση, ούτε η γνώμη μας πρόκειται να επηρεάσει κανένα.

Προσπάθησε να έχεις αισιοδοξία. Εάν διαβάσεις λίγο για το πως ήταν τα εσωτερικά της Ελλάδας μετά το 1821, θα δεις ότι κάναμε προόδους. Ίσως προχωράμε αργά, ίσως κάνουμε πολλά λάθη, αλλά το σημαντικό είναι ότι σαν χώρα έχουμε προοδεύσει, δεν έχουμε λόγο να ντρεπόμαστε και είμαστε καλύτερα από πολλές άλλες χώρες, ειδικά στη γειτονιά μας. Γνωρίζω την πραγματικότητα, ξέρω τις στατιστικές αλλά ξέρω επίσης πως όσο μπορείς και κολυμπάς δεν πνίγεσαι.
Nassos
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ
Posts in topic: 7
Δημοσιεύσεις: 10104
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
Επικοινωνία:

Μετατροπές M48/M60. Αξίζουν τον κόπο;

Δημοσίευση από Nassos »

yatabaza έγραψε:Ενδιφέρουσα η ανταλαγή απόψεων, αλλά ένα είναι το αποτέλεσμα:
τις αποφάσεις τις παίρνουν οι πολιτικοί, άρα το ζήτημα είναι ποιός θα δώσει την καλύτερη μίζα. Η τακτική είναι πάγια και λειτουργεί άψογα.
Δεν είναι μόνο η μίζα. Υπάρχουν και πιο σοβαρά ζητήματα, όπως διπλωματικά ανταλλάγματα (θα το δείτε με τα μαχητικά και τις φρεγάτες)Εικόνα

Jrhellas
Ανθυπολοχαγός - Έφεδρος
Ανθυπολοχαγός - Έφεδρος
Posts in topic: 2
Δημοσιεύσεις: 262
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 12, 2008 2:49 am
Τοποθεσία: Greece

Μετατροπές M48/M60. Αξίζουν τον κόπο;

Δημοσίευση από Jrhellas »

Πολυ παλιο το θεμα και θα μου πειτε που βρεθηκα τωρα εγω να το ξανα ανακατεψω Εικόνα .

Πριν απο οτιδηποτε αλλο να πω οτι δεν εχω ιδιαιτερη εμπειρια με τα τεθωρακισμενα μπορω ομως να πω με τις λιγες γενικες γνωσεις μου οτι το να χρησιμοποιηθουν σαν πυροσβεστικα οχηματα με καποιες σοβαρες μετατροπες φυσικα θα ηταν ισως μια πολυ καλη λυση.

Στις πυρκαιες της Πελλοπονησου το καλοκαιρι του 2007 ειδαμε ολοι μας τα θαυμασια αποτελεσματα που ειχε το Leopard.

Ετυχα να το δω απο κοντα αφου συμμετειχα στην κατασβεση επι αρκετες ημερες και πιστεψτε με ηταν ιδιαιτερα αποτελεσματικο.

Σημειωνω οτι επροκειτο για ιδιωτικη προσπαθεια (καποια Ελληνικη Εταιρια με εδρα καπου στην Λειβαδια) που προσπαθει χρονια να πεισει τους αρμοδιους εστω να το δουν αλλα χωρις αποτελεσματα.

Οπως μου ειπε τοτε προσωπικα ο ιδιος ο προεδρος της Εταριας αυτης, προσπαθει χρονια να το δωσει για αξιολογηση στους αρμοδιους αλλα δυστυχως στην Ελλαδα μας οι πορτες ηταν κλειστες!

Ειχε Ηδη παραγγελια για 10 στην Τουρκια και εδω στην Ελλαδα τιποτα... Εικόνα .

Τονιζω οτι ΔΕΝ ισχυριζομαι πως τα πραγματα ειναι οπωσδηποτε ετσι... Λεω ομως οτι ειναι αυτα που ο κατασκευαστης μου δηλωσε και σας τα μεταφερω με καθε επιφυλαξη.

Φιλε administrator ευχαριστως να σου δωσω περισσοτερες λεπτομερειες εαν σε ενδιαφερει.

"... του Ξέρξου γράψαντος πέμψων τα όπλα, αντέγραψε μολών λαβέ".
Άβαταρ μέλους
yandr
Στρατάρχης
Στρατάρχης
Posts in topic: 2
Δημοσιεύσεις: 10408
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 02, 2003 6:55 am

Μετατροπές M48/M60. Αξίζουν τον κόπο;

Δημοσίευση από yandr »

Αφού ανοίγεις ένα τόσο παλιό θέμα, να πω απλά ότι για μετατροπές πολύ μεγαλύτερη αξία έχουν τα Leopard 1 που είναι νεότερα και οι παλιότερες εκόδσεις τους (πλην της Α5 δηλαδή) αποσύρονται.

Τα αμερικανικά άρματα μάχης είναι ιδιαίτερα παλιά και δεν αξίζει τον κόπο και κυρίως το κόστος.

Πέρα όμως από πολιτικές χρήσης όπως η πυρόσβεση, τα άρματα αυτά μπορούν να αξιοποιηθούν στο μηχανικό για διάνοιξη περασμάτων ως γεφυροφόρα, την μετατροπή τους σε οχήματα περισυλλογής αρμάτων και άλλες εξειδικευμένες ανάγκες.

Ανάγκες που αποκλείεται (λόγω περιορισμένων πόρων) να καλυφθούν με την αγορά νέων, εξδιεικευμένων οχημάτων.
Anonymous

Μετατροπές M48/M60. Αξίζουν τον κόπο;

Δημοσίευση από Anonymous »

Μετατροπές m48/m60. Αξίζουν τον κόπο;Oxi ! Εικόνα
Nassos
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ
Posts in topic: 7
Δημοσιεύσεις: 10104
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
Επικοινωνία:

Μετατροπές M48/M60. Αξίζουν τον κόπο;

Δημοσίευση από Nassos »

Το Leopard "Jumbo Track Multi" άνηκε στο Ελληνικό Σώμα Εθελοντών Πυροσβεστών Αναδασωτών (ΕΣΕΠΑ) , το οποίο επιστράφηκε στον κατασκευαστή, κατασκευασμένο από τη RAM Europe.

Τα πυροσβεστικά Leopard πράγματι είναι ολοκληρωμένο σύστημα πυρόσβεσης, αλλά δεν θα έλεγα ότι είναι το ίδιο ευκίνητο με ένα UNIMOG.

Και επίσης, δεν μπορεί να κυκλοφορεί σε δημόσιο δρόμο λόγων των πελμάτων και αναγκαστικά μεταφέρεται πάνω σε αρματοφορέα του Ελληνικού Στρατού. Το αυτό έγινε στην Ολυμπία.

Όσον αφορά τη μετατροπή τους σε οχήματα Μηχανικού, δεν νομίζω να είναι τόσο ακριβή όσο π. Χ. η αναβάθμιση της θωράκισης πύργου-σκάφους.





Jrhellas
Ανθυπολοχαγός - Έφεδρος
Ανθυπολοχαγός - Έφεδρος
Posts in topic: 2
Δημοσιεύσεις: 262
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 12, 2008 2:49 am
Τοποθεσία: Greece

Μετατροπές M48/M60. Αξίζουν τον κόπο;

Δημοσίευση από Jrhellas »

Nassos έγραψε:Το Leopard "Jumbo Track Multi" άνηκε στο Ελληνικό Σώμα Εθελοντών Πυροσβεστών Αναδασωτών (ΕΣΕΠΑ) , το οποίο επιστράφηκε στον κατασκευαστή, κατασκευασμένο από τη RAM Europe.
[

Σωστα Νασσο στο εικονιζομενο αρμα αναφερομουνα και επειδη για τις ημερες που χρησιμοποιηθηκε στην Ολυμπια ειχα προσωπικα ασχοληθει με τον ανεφοδιασμο του σε νερο στον τοπο των πυρκαιων, ειχα την ευκαιρια να μιλησω με τους ανθρωπους της κατασκευαστριας εταιριας που ναι ειναι η RAM Europe Και η οποια εδρευει καπου στην Λιβαδεια.

Εκει λοιπον μου ειχε αναφερθει με μεγαλη πικρια η αρνηση της αξιολογησης του εως Και Λιγες μερες προ των καταστροφικων πυρκαιων.

"... του Ξέρξου γράψαντος πέμψων τα όπλα, αντέγραψε μολών λαβέ".
Nassos
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ
Posts in topic: 7
Δημοσιεύσεις: 10104
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
Επικοινωνία:

Μετατροπές M48/M60. Αξίζουν τον κόπο;

Δημοσίευση από Nassos »

Όταν υπηρετούσα στη Λέσβο το Μάϊο του 2007 έιχε έρθει ένας Υποπυραγός και μας μίλαγε για τις πυρκαϊες κλπ.

Τον ρώτησα εάν συμφέρει να έχουν ένα άρμα μάχης και μου απάντησε ότι "παρ'ολο που έχει σχεδόν 8πλάσια μεταφορική ικανότητα νερού και ικανότητα επιχειρήσεων SAR, το μεγάλο του μειονέκτημα είναι το βάρος. Προτιμώ ένα Unimog 4x4 με 2.500 λίτρα νερού γιατί είναι ευκίνητο και φθηνότερο στη συντήρηση. "
Nazgul
Δεκανέας - ΟΒΑ
Δεκανέας - ΟΒΑ
Posts in topic: 1
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: Τρί Οκτ 28, 2008 9:51 pm

Μετατροπές M48/M60. Αξίζουν τον κόπο;

Δημοσίευση από Nazgul »

Καλημερα παιδες
Λοιπον καταρχην να πω οτι στα νησια λογω μεγεθους αλλο αρμα εκτος απο m48/m60 θα πρεπει να αλλαξουν ολα τα δρομολογια.
Σας λεω λοιπον οτι αν δεν βρουνε αρμα να ταιριαζει στο εδαφος των νησιων
Μας το μηχανικο θα εχει παρα μα παρα πολυ δουλεια.
Nassos
Α/ΓΕΣ
Α/ΓΕΣ
Posts in topic: 7
Δημοσιεύσεις: 10104
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 12, 2005 1:20 am
Επικοινωνία:

Μετατροπές M48/M60. Αξίζουν τον κόπο;

Δημοσίευση από Nassos »

Δεν είναι μόνο αυτό. Σε σύγκριση με τα Leopard είναι λίγο πιο ελαφριά.

Το ΑΜΧ-30 πιστεύω ταίριαζε περισσότερο για τα νησιά.
Ηλεκτρολόγος στο Χαλάνδρι - Δημήτρης Ανθής
Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες