Προκήρυξη Ειδικών Φρουρών (2026)
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη Ειδικών Φρουρών (2026)
Αναρτήθηκαν πριν από λίγο οι πίνακες για τα ΣΟΧ/1, οπότε ευελπιστώ η επόμενη ανάρτηση να είναι για εμάς. Καλή επιτυχία σε όλους/ες!!!
-
Επισκέπτης
-
Gerasimoskop
-
dimitrisk2002
- Στρατιώτης

- Posts in topic: 2
- Δημοσιεύσεις: 2
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 23, 2026 10:04 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επάγγελμα: Ιδιωτικός Υπάλληλος
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη Ειδικών Φρουρών (2026)
Αρα τα αθλήματα να τα περιμένουμε Αύγουστο παιδιά ;
-
Gerasimoskop
-
Επισκέπτης
-
PAKIS
Re: Προκήρυξη Ειδικών Φρουρών (2026)
Έχει κάποιος κάτι νεώτερο για το πότε θα βγουν; Σκοπεύει να τηλεφωνήσει κανείς αύριο να μάθει;
-
dimitrisk2002
- Στρατιώτης

- Posts in topic: 2
- Δημοσιεύσεις: 2
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 23, 2026 10:04 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επάγγελμα: Ιδιωτικός Υπάλληλος
Re: Προκήρυξη Ειδικών Φρουρών (2026)
Καλησπέρα φίλε!
Πήρα τηλέφωνο το μεσημέρι, κι ο τυπάς με τον οποίο μίλησα μου είπε ότι από μέρα σε μέρα θα βγούν οι πίνακες!!
Μακάρι να βγούν σύντομα γιατί με έχει φάει το άγχος
Καλά αποτελέσματα σε όλους μας!!
-
PAKIS
Re: Προκήρυξη Ειδικών Φρουρών (2026)
Σε ευχαριστούμε για την πληροφόρηση αγαπητέ! Καλή επιτυχία να έχεις!dimitrisk2002 έγραψε: Πέμ Ιουν 25, 2026 8:49 pmΚαλησπέρα φίλε!
Πήρα τηλέφωνο το μεσημέρι, κι ο τυπάς με τον οποίο μίλησα μου είπε ότι από μέρα σε μέρα θα βγούν οι πίνακες!!
Μακάρι να βγούν σύντομα γιατί με έχει φάει το άγχος
Καλά αποτελέσματα σε όλους μας!!
-
Gerasimoskop
Re: Προκήρυξη Ειδικών Φρουρών (2026)
Μας δουλεύουν νομίζω. Τα έχουν έτοιμα και δεν τα δημοσιεύουν; Τέλος πάντων, ότι είναι τώρα.dimitrisk2002 έγραψε: Πέμ Ιουν 25, 2026 8:49 pmΚαλησπέρα φίλε!
Πήρα τηλέφωνο το μεσημέρι, κι ο τυπάς με τον οποίο μίλησα μου είπε ότι από μέρα σε μέρα θα βγούν οι πίνακες!!
Μακάρι να βγούν σύντομα γιατί με έχει φάει το άγχος :D
Καλά αποτελέσματα σε όλους μας!!
Αρα βγαίνουν προσωρινοί πίνακες, μετά ένσταση και μετά οι τελικοί. Κανας μήνας επιπλέον για τους τελικούς;
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη Ειδικών Φρουρών (2026)
Το πότε θα βγουν οι τελικοί έχει να κάνει με το πόσο γρήγορα θα τα βγάλει ο ΑΣΕΠ αλλά λογικά κάπου εκείGerasimoskop έγραψε: Παρ Ιουν 26, 2026 8:39 amΜας δουλεύουν νομίζω. Τα έχουν έτοιμα και δεν τα δημοσιεύουν; Τέλος πάντων, ότι είναι τώρα.dimitrisk2002 έγραψε: Πέμ Ιουν 25, 2026 8:49 pmΚαλησπέρα φίλε!
Πήρα τηλέφωνο το μεσημέρι, κι ο τυπάς με τον οποίο μίλησα μου είπε ότι από μέρα σε μέρα θα βγούν οι πίνακες!!
Μακάρι να βγούν σύντομα γιατί με έχει φάει το άγχος
Καλά αποτελέσματα σε όλους μας!!
Αρα βγαίνουν προσωρινοί πίνακες, μετά ένσταση και μετά οι τελικοί. Κανας μήνας επιπλέον για τους τελικούς;
-
Επισκέπτης
Re: Προκήρυξη Ειδικών Φρουρών (2026)
Ο ΑΣΕΠ απλά έχει ένα άτομο στην επιτροπή δεν είναι θέμα ΑΣΕΠ αλλά της ΕΛ.ΑΣ
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες

