Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Πληροφορίες για προκηρύξεις Πυροσβεστών, Ειδικών Φρουρών, Λιμενικού και τα τα όρια ηλικίας, ύψους και ΔΜΣ.
Απάντηση
Στρατός και θητεία
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Αν είναι αλήθεια αυτό που έγραψαν πάνω ότι τον κάλεσαν από το τμήμα τότε μέχρι παρασκευή θα βγουν αλλιώς ποιος ξέρει 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Τα αποτελέσματα έχουν πάει στα Τμήματα που είχαν γίνει αρχικά τα χαρτιά ,απλώς δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημα στο site.Ενημερώνονται οι προσληφθέντες για τα δικαιολογητικά 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

τελικα τι εγινε με τους αστυνομικους που δεν εχουν κλεισει 2 χρονια στο σωμα θα τους αφησουν να παραιτηθουν ?
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Αν δεν έχεις κλείσει δυο χρόνια δεν μπορείς να φύγεις,το λέει ρητά. Άρα οι επιλαχόντες που είναι στην λίστα κοντά να ετοιμάζονται  μόλις το συμβούλιο της ΕΛ,ΑΣ κρίνει ότι δεν μπορούν να παραιτηθούν, κοντά στον μήνα έχει διάρκεια  η διαδικασία.   
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Παιδιά έχουμε εικόνα πόσοι ειναι περιπου επιτυχόντες  που δεν μπορούν να φύγουν από το σώμα; 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

ναι παιδια αν το ξερει καποιος αυτο ας το απαντησει!
Heisenberg23

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Heisenberg23 »

Καλησπέρα σε όλους! Έχουν βγει τα τελικα αλλά δεν είναι δημοσίως ανακοινώσιμα, νομίζω στην προηγούμενη προκήρυξη δεν δημοσιεύτηκε καν ο τελικός πίνακας που υπογράφει ο γενικός γραμματέας.

Στο σήμερα, έχουν βγει τα αποτελέσματα και σχετική διαταγή για τις υπεύθυνες δηλώσεις, δακτυλοσκόπηση των ιδιωτών επιτυχόντων και οδηγίες παραίτησης (πρπεει να έχουν υποβληθεί μαξ μέχρι 29/06) ώστε 30 να αποσταλούν όλα τα δικαιολογητικά στην πολιτικού προσωπικού που ήδη τρέχει έλεγχο γνησιότητας πτυχίων.

Απο όσα γνωρίζω στους 66 επιτυχόντες, ένας μόνο είναι οριακά με την παραίτηση, χωρίς να γνωρίζω αν προλαβαίνει. Κατά τα άλλα δεύτερος που να μην πληροί κριτήρια παραίτησης δεν υπάρχει. Αυτά από συζήτηση με άτομο του αρμόδιου γραφείου.

Αναφορικα με τους επιλαχόντες, τουλάχιστον για Αθήνα που τα ξέρω τα παιδιά, να είναι σε επιφυλακή μαξ αρχές Δεκέμβρη που θα βγάλει προϋπολογισμό η τράπεζα. Αν όπως λέγεται από διαφορετικές και φαινομενικά έγκυρες πηγές, η τράπεζα προσλάβει 25-30 άτομα για Αθήνα, τότε όσοι πέρασαν αθλήματα θα προσληφθούν εντός του 2027. Αν συμβεί αυτό, θα διαταγή  χαρτί η πολιτικού προσωπικού χωρίς κοινοποίηση κλπ και θα ενημερωθούν προσωπικά όσοι περιμένουν να υποβάλλουν τυχόν πρόσθετα δικαιολογητικά.

Επειδή  οι μισοί που γράφουν εδώ είτε δεν είναι επιτυχόντες και προσπαθούν να αποπροσανατολίσουν είτε δεν έχουν εικόνα των διαδικασιών και εικάζουν, ας γράφουμε μόνο πραγματικά δεδομένα και πληροφορίες και όχι εικασίες.


 
Lexari

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Lexari »

Άρα λες ότι θα πάρει αυτούς που πέρασαν τα αθλήματα κ δεν θα καλέσει παραπάνω θεωρητικά; Να μην ελπίζω εγώ πχ που είναι λίγες θέσεις πιο κάτω από τους 140 που κάλεσε 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Ξέρουμε πόσοι κόπηκαν επίσημα και μετά τις αναβολές για να δούμε τι δεξαμενή ατόμων μένει ;
Heisenberg23

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Heisenberg23 »

Μεταξύ 95 με 100 έχουν ολοκληρώσει όλες τις διαδικασίες με αθλήματα κλπ. Θεωρητικά αν ο αριθμός προσλαμβανόμενων είναι 20-30 όπως ακούγεται, θεωρητικά δεν θα χρειαστεί έξτρα. Παρολαυτα γιατί μπορεί να υπάρξουν παραιτήσεις από τους προσληφθέντες ή κάποιοι από τους έξτρα να μη δικαιούνται παραίτησης ή να ζητήσει και άλλο κόσμο μέχρι τέλος του 27, δεν αποκλείεται να ξανακάνει προκαταρκτικά για να έχει poll επιλαχόντων έτοιμων.
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Μερικες διορθωσεις απο τις απαντησεις του παιδιου πανω:
1.προκεται για 2-3 ατομα τα οποια μπηκαν το 2025 στο σωμα
και δεν εχουν κλεισει 2ετια.
2.ο τελικος πινακας εχει βγει οποιος εδω ειναι επιτυχων και ενδιαφερεται εχει σταλει μαζι με τις οδηγιες για τα δικαιολογητικα.
3.οπως οι επιτυχοντες δινουν τις υπευθυνες δηλωσεις που τους ζητηθηκαν τους ζητηθηκε και αντιγραφο παραιτησης εαν ειναι αστυνομικοι,αντιστοιχα και για τα παιδια που εχουν κολλημα λογω χρονου στην αστυνομια τους ζητανε χαρτι απο το 2ο γραφειο οτι δε μπορουν να φυγουν απο το σωμα και αν δεχονται να μεινουν στο πινακα να μπουν αργοτερα μολις ζητησει ξανα ατομα και στην θεση τους να μπουν επιλαχοντες.
4.02/07 υπαρχει διορια να εχει τελειωσει ολο το πραγμα ακομα και ο ελεγχος των δικαιολογητικων ολα μεχρι 02/07.
 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

και μέχρι να να αποφασίσουν τα συμβούλια για του φρουρους του 25, ποτε θα πρλαβουν οι υπολοιποι που θα μπουν στην θεση τους να παραιτηθούν ωστε να μπουν ολοι μαζι για εκπαιδευση
 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Οι επιτυχόντες που έχουν μόρια από σώματα ασφάλειες δεν είναι μόνο από αστυνομία , είναι και λιμενικοί και πυροσβέστες , ξέρετε πόσο καιρό να οριστικοποιηθεί η παραίτηση ;;
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

παιδια δεν υπαρχει τελικος πινακας, θα ξανα αλλαξουν θεσεις αναλογα με το ποιοι θα ερθουν και ποιοι οχι
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για ιδιώτες φρουρούς ασφαλείας στην Τράπεζα της Ελλάδος (2025)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Τι λες ρε παιδιά δεν παίζει να μην βγουν πίνακες . Άλλο εάν στην πορεία γίνουν ανακατατάξεις 
Στρατός και θητεία
Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες