Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Πληροφορίες για προκηρύξεις Πυροσβεστών, Ειδικών Φρουρών, Λιμενικού και τα τα όρια ηλικίας, ύψους και ΔΜΣ.
Απάντηση
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

μάγκες βγήκε αύξηση των θέσεων των πεθ του χρόνου θα έχει πάλι 600 θέσεις 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Παιδιά μιλησα με καποιον στο Αρχηγείο και μου είπε πως ο Μπαρδάκης εχει το ΦΕΚ. Και οχι απλα το εχει αλλά καταφερε λεει να ενσωματώσει και άλλες 600 θεσεις για το 2027 εξασφαλιζοντας 9,5 εκατομμύρια ευρώ. Απίστευτα πράγματα τι κανει ο άνθρωπος ρε 
 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

https://www.facebook.com/share/p/1EQZ8WeTiR/ άλλες 600 θέσεις του χρόνου 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

https://www.facebook.com/share/1TyRR3Yn2q/

Ε απίστευτο. Οτι θέλει κάνει ο τυπάς
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Επισκέπτης έγραψε: Δευ Ιουν 22, 2026 9:31 pm https://www.facebook.com/share/p/1EQZ8WeTiR/ άλλες 600 θέσεις του χρόνου 

 
Α πάλι αυτοί απο εκει πάνω που χλευαζαν τους πεθ και έλεγαν εμείς δεν εχουμε σχέση με αυτούς εμεις είμαστε δασοκομαντο. παλι καλά που έφτιαξε ο μπαρδακης με τα άλλα παιδια την πεθ και μπαίνουμε τωρα για δουλειά. Είδαν ψωμί αυτοί τωρα και νομίζουν οτι κάτι θα κάνουν. μακριά 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

για την φετινή έχουμε καμία πληροφορία πότε θα βγει και αν θα έχουμε κάποια αύξηση της ηλικίας φέτος η του χρόνου 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Επισκέπτης έγραψε: Δευ Ιουν 22, 2026 9:59 pm για την φετινή έχουμε καμία πληροφορία πότε θα βγει και αν θα έχουμε κάποια αύξηση της ηλικίας φέτος η του χρόνου 

 
Αυτή τη βδομάδα λένε απο το Σωματείο
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Επισκέπτης έγραψε: Δευ Ιουν 22, 2026 11:02 pm
Επισκέπτης έγραψε: Δευ Ιουν 22, 2026 9:59 pm για την φετινή έχουμε καμία πληροφορία πότε θα βγει και αν θα έχουμε κάποια αύξηση της ηλικίας φέτος η του χρόνου 


 
Αυτή τη βδομάδα λένε απο το Σωματείο

 
για το όριο ηλικίας έχεις ακούσει τίποτα;
 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Ο Μπαρδάκης μου λενε πως δίνει λεπτομέρειες στην ομαδική συνομιλία των εποχικών εχει κανείς πρόσβαση παιδια;
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Επισκέπτης έγραψε: Δευ Ιουν 22, 2026 11:23 pm Ο Μπαρδάκης μου λενε πως δίνει λεπτομέρειες στην ομαδική συνομιλία των εποχικών εχει κανείς πρόσβαση παιδια;

 
για πες μας τι άλλο έχεις μάθει 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Επισκέπτης έγραψε: Τρί Ιουν 23, 2026 12:12 am
Επισκέπτης έγραψε: Δευ Ιουν 22, 2026 11:23 pm Ο Μπαρδάκης μου λενε πως δίνει λεπτομέρειες στην ομαδική συνομιλία των εποχικών εχει κανείς πρόσβαση παιδια;


 
για πες μας τι άλλο έχεις μάθει 

 
Δεν έχω μάθει ρε φιλε αυτο ρωτάω αν εχει κάποιος πρόσβαση να μας πει και εμενα αλλος μου το είπε
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

καλημέρα τι έχετε να πείτε για την αύξηση των θέσεων των πεθ τελικά κατευθύνετε σε σωστή κατεύθυνση η Πυροσβεστική σε θέμα προσλήψεων για πείτε τίποτα 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Εγώ τα έγραφα εδώ μέσα από καιρό και να που είχα δίκιο , σας είπα ότι εκπαίδευση δεν γίνεται μέσα στο καλοκαίρι κάποια κορόιδευαν , ωραία πάρτε το φθινόπωρο τώρα , σας είπα ότι είναι δεδομένο ότι θα πάρει και του χρόνου ΠΕΘ γιατί στο τέλος θα κλείσουν κλιμάκια και υπηρεσίες από την υποστελέχωση πάλι κορόιδευαν κάποιοι !!! Πιείτε το ξυδάκι σας τώρα και μια σόδα για χώνεψη ! Αν και μικρός σε ηλικία ως εποχικός εγώ εύχομαι να ανέβει το όριο στα 35 για εποχικούς να μπουν κάποια παιδιά σε αυτή τη φουρνιά και οι πολίτες μην αγχώνεστε βγάλτε διπλώματα πει κλπ  πάρτε μόρια θα έχετε ευκαιρίες που κάποιοι άλλοι δεν είχαν  και αν όχι φέτος του χρόνου θα μπείτε σίγουρα ! 
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Τι γίνεται ρε με αυτήν την προκήρυξη από την προηγούμενη εβδομάδα που θα έβγεναι σίγουρα πήγαμε στην άλλην τίποτα αλλά ΦΕΚ βγαίνουν τροποποιήσεις προσκλήσεις για εποχικούς η πεθ τπτ κλασικά τι παραμύθια πουλάνε όλοι τους
Επισκέπτης

Re: Προκήρυξη για 600 Πυροσβέστες επί Θητεία (2026)

Δημοσίευση από Επισκέπτης »

Επισκέπτης έγραψε: Τρί Ιουν 23, 2026 9:42 am Εγώ τα έγραφα εδώ μέσα από καιρό και να που είχα δίκιο , σας είπα ότι εκπαίδευση δεν γίνεται μέσα στο καλοκαίρι κάποια κορόιδευαν , ωραία πάρτε το φθινόπωρο τώρα , σας είπα ότι είναι δεδομένο ότι θα πάρει και του χρόνου ΠΕΘ γιατί στο τέλος θα κλείσουν κλιμάκια και υπηρεσίες από την υποστελέχωση πάλι κορόιδευαν κάποιοι !!! Πιείτε το ξυδάκι σας τώρα και μια σόδα για χώνεψη ! Αν και μικρός σε ηλικία ως εποχικός εγώ εύχομαι να ανέβει το όριο στα 35 για εποχικούς να μπουν κάποια παιδιά σε αυτή τη φουρνιά και οι πολίτες μην αγχώνεστε βγάλτε διπλώματα πει κλπ  πάρτε μόρια θα έχετε ευκαιρίες που κάποιοι άλλοι δεν είχαν  και αν όχι φέτος του χρόνου θα μπείτε σίγουρα ! 


 
φίλε καλά τα λες το θέμα είναι όμως ότι αν ανέβει το όριο στα 35 θα υπάρξει μια αύξηση των εποχικών που θα συμμετάσχουν το πρόβλημα είναι από τα 35 και πάνω όπου δεν είχαν καμία φορά το δικαίωμα συμμετοχής 
 
Ηλεκτρολόγος στο Χαλάνδρι - Δημήτρης Ανθής
Απάντηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες