Αξιοποίηση στρατοπέδων που καταργούνται
- dimitris mak
- Ταξίαρχος

- Posts in topic: 1
- Δημοσιεύσεις: 1471
- Εγγραφή: Παρ Αύγ 21, 2009 3:39 pm
Μετατροπή παλιών στρατοπέδων σε οικίες
Πρεπει να γινουν πρασινα τα σταρτοπεδα που δεν λειτουργουν πλεον... τα χρειαζομαστε.
Αξιοποίηση στρατοπέδων που καταργούνται
Τα πράγματα έχουν ξεφύγει τελείως σε αυτή τη χώρα.«Ο στρατός μάς καταδικάζει να κάνουμε μάθημα σε υπόγεια»
ΣΤΗΝ ΠΕΙΣΜΑΤΙΚΗ άρνηση του στρατού εξακολουθεί να σκοντάφτει το πιεστικό αίτημα του Πανεπιστημίου Μακεδονίας να του παραχωρηθούν οι εγκαταστάσεις του παλαιού στρατιωτικού νοσοκομείου 424 της Θεσσαλονίκης. Την ίδια στιγμή φοιτητές του ιδρύματος κάνουν μαθήματα σε υπόγεια και σε αίθουσες που έχουν αυτοσχέδια διαμορφωθεί σε κοινόχρηστους χώρους, αφού τα αμφιθέατρα δεν μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες.
Οι 8.000 φοιτητές και οι καθηγητές των οκτώ Τμημάτων του Πανεπιστημίου φιλοξενούνται σε περιορισμένο κτίριο, η έκταση του οποίου δεν ξεπερνά τα 38.000 τετραγωνικά μέτρα. Κι ενώ, σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα, σε κάθε ενεργό φοιτητή θα έπρεπε να αντιστοιχούν 16,6 τ. Μ. δομημένης επιφάνειας, στο Μακεδονίας αναλογούν μόλις 4,4 τ. Μ.
...
Το αίτημα παραχώρησης του πρώην 424 τέθηκε για πρώτη φορά στο Γενικό Επιτελείο Στρατού τον Ιανουάριο του 1996, με το σκεπτικό ότι οι εγκαταστάσεις του νοσοκομείου- συνολικά 14.000 τ. Μ. Σε έκταση δώδεκα στρεμμάτων- βρίσκονται δίπλα στο Πανεπιστήμιο. Αρχικά η πρόταση έγινε αποδεκτή τόσο από την ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων όσο και από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εθνικής Άμυνας και του υπουργείου Παιδείας. Ωστόσο, η παραχώρηση δεν προχώρησε, ενώ στις τελευταίες διαπραγματεύσεις το ΓΕΣ έδειξε αρνητική διάθεση.
ΤΑ ΝΕΑ
Δωρεάν παραχώρηση ζητάει το πανεπιστήμιο, να φύγουν τα στρατόπεδα και να τα κάνουμε πάρκα λέει ο άλλος δήμος, μόνο κανά F-16 που δεν έχουν ζητήσει ακόμα.
Ο στρατός ΔΕΝ υποχρεούται να παραχωρεί δωρεάν την περιουσία του! Γιατί δεν ζητά το πανεπιστήμιο από τους κατοίκους της γύρω περιοχής να παραχωρήσουν τα σπίτια τους για να κάνουν μάθημα οι φοιτητές;
Γιατί δεν λένε «Οι κάτοικοι της γύρω περιοχής μάς καταδικάζουν να κάνουμε μάθημα σε υπόγεια»;
-
aias
- Ανθυπασπιστής

- Posts in topic: 1
- Δημοσιεύσεις: 219
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 25, 2009 4:34 am
- Ενδιαφέροντα: μονο καλα
- Επάγγελμα: υπαλληλακος
Αξιοποίηση στρατοπέδων που καταργούνται
Συνεχιζεται η αντιμετωπιση του στρατου σαν να προκειται για μια αφηρημενη εικονα, επιβαρυντικος παραγοντας και η καλυτερη ευκαιρια για πλιατσικο.
Αξιοποίηση στρατοπέδων που καταργούνται
Μείωση στρατοπέδων αλλά και... Στρατηγών προγραμματίζει το υπουργείο Εθνικής Αμυνας, όπως δηλώνει στο «Εθνος» ο αναπληρωτής υπουργός Πάνος Μπεγλίτης.
«Μέσα σε πέντε χρόνια τα Κέντρα Εκπαίδευσης Νεοσυλλέκτων διπλασιάστηκαν», παρατηρεί και κάνει λόγο για «ανάγκη μείωσης των στρατοπέδων, ώστε να ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες άμυνας της χώρας και να μην ταλαιπωρείται το προσωπικό από τη χαμηλή επάνδρωση.
Για ανάγκη μείωσης των στρατοπέδων έκανε λόγο ο αναπληρωτής υπουργός Αμυνας Π. Μπεγλίτης
Πολλά από τα στρατόπεδα αυτά δημιουργήθηκαν προκειμένου να ικανοποιηθούν αιτήματα της τοπικής κοινωνίας, να κινηθεί η τοπική οικονομία».
Ο κ. Μπεγλίτης έθεσε επίσης θέμα τροποποίησης της ιεραρχίας μέσα στο στράτευμα, με την κατάργηση θέσεων ανωτάτων. «Εχουμε 62 στρατηγούς», λέει χαρακτηριστικά, «τόσους δεν έχει ούτε ο αμερικανικός στρατός που είναι πολυάριθμος και μετέχει σε πλήθος επιχειρήσεων ανά τον κόσμο».
Η σκέψη της νέας πολιτικής ηγεσίας επικεντρώνεται στην αξιοποίηση των στρατιωτικών οι οποίοι βγαίνουν στη σύνταξη πρόωρα και όχι τις περισσότερες φορές με δική τους επιλογή.
Επετηρίδα
«Θα δημιουργηθεί μια παράλληλη επετηρίδα, ώστε να μην οδηγούνται πρόωρα στη συνταξιοδότηση, αλλά να μπορούν να εργάζονται όπως οι άλλοι εργαζόμενοι», λέει χαρακτηριστικά ο κ. Μπεγλίτης.
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&pubid=8430898
- Snakeshit
- Αντισυνταγματάρχης

- Posts in topic: 1
- Δημοσιεύσεις: 657
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 03, 2008 11:32 pm
- Τοποθεσία: Greece
Αξιοποίηση στρατοπέδων που καταργούνται
Σωστή κίνηση πιστεύω. Ας καταργηθούν τα στρατόπεδα που'ναι μέσα στις πόλεις. Δεν χρειάζονται εκεί πέρα.
Αξιοποίηση στρατοπέδων που καταργούνται
Την απόδοση στις τοπικές κοινωνίες εκτάσεων στρατοπέδων που δεν χρησιμοποιούνται πλέον από τις Ένοπλες Δυνάμεις σχεδιάζει η κυβέρνηση, όπως ανέφερε ο υπουργός Αμυνας, Ευάγγελος Βενιζέλος στη διάρκεια συνάντησης που είχε Με δημάρχους και εκπροσώπους Δήμων της Βορειοδυτικής Θεσσαλονίκης και τον μητροπολίτη Σταυρουπόλεως-Νεαπόλεως Βαρνάβα.
...
Την συνάντηση αυτή οργάνωσε η Αναπτυξιακή Εταιρεία Βορειοδυτικής Θεσσαλονίκης και ο πρόεδρος και δήμαρχός Νεάπολης Νάκης Λαδόπουλος είπε ότι τα στρατόπεδα που δεν χρησιμοποιούνται είναι τέσσερα (Ζιάκα, Μ. Αλεξάνδρου, Π. Μελά, Καρατάσιου) συνολικής έκτασης 1.500 στρεμμάτων και τόνισε ότι Είναι καιρός να γίνει πράξη μια εξαγγελία χρόνων, γιατί θα συμβάλει αποφασιστικά στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής και στην ανάπτυξη της περιοχής
Ο υπουργός επεσήμανε ότι η Δυτική Θεσσαλονίκη έχει αδικηθεί, καθώς έχει πέσει θύμα βάρβαρων ταξικών διαιρέσεων του χώρου και ενός μοντέλου ανάπτυξης που υποβαθμίζει περιοχές και ανθρώπους. Γι' αυτό το λόγο χρειάζεται να γίνει αποκατάσταση των αδικιών με αντισταθμιστικά μέτρα, είπε.
in.gr
Αξιοποίηση στρατοπέδων που καταργούνται
Το ΚΕΤΘ είναι τεράστιο στρατόπεδο (7.500 τμ) και δε νομίζω ότι υπάρχει καμία σκέψη μετακίνησής του.
Αξιοποίηση στρατοπέδων που καταργούνται
Γιατί να μετακινηθεί, όταν είναι και πεδίο βολής Αρμάτων;
Γιάννη, είναι 7,500 χιλιάδες στρέμματα, όχι τεταγρωνικά μέτρα.
Γιάννη, είναι 7,500 χιλιάδες στρέμματα, όχι τεταγρωνικά μέτρα.

Αξιοποίηση στρατοπέδων που καταργούνται
Ναι μωρέ, εκ παραδρομής...
-
sotiris
- Δεκανέας - ΕΠΟΠ

- Posts in topic: 1
- Δημοσιεύσεις: 61
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 6:04 pm
- Επάγγελμα: ΤΑΞΙΑΡΧΟΣ ΣΤΡΑΤΟΥ <ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ>
Αξιοποίηση στρατοπέδων που καταργούνται
Δεν κερδιζουμε κατι ετσι.
Αξιοποίηση στρατοπέδων που καταργούνται
Ο χώρος των πρώην στρατοπέδων ΚΕΒΟΠ και ΚΕΔΒ προσφέρει μια ανεπανάληπτη ευκαιρία για την αναβάθμιση του αστικού περιβάλλοντος της δυτικής Αθήνας
ΘΕΜΑ:Η αξιοποίηση της έκτασης των πρώην στρατοπέδων ΚΕΒΟΠ και ΚΕΔΒ στο Χαϊδάρι.
Ο χώρος των πρώην στρατοπέδων ΚΕΒΟΠ και ΚΕΔΒ προσφέρει μια ανεπανάληπτη ευκαιρία για την αναβάθμιση του αστικού περιβάλλοντος όχι μόνο του Χαϊδαρίου αλλά συνολικά της δυτικής Αθήνας. Τα περίπου 3000 στρέμματα της έκτασης αποτελούν έναν από τους τελευταίους ελεύθερους χώρους σε μια περιοχή της Αττικής η οποία τα τελευταία χρόνια έχει υποστεί έντονη περιβαλλοντική υποβάθμιση. Η αξιοποίηση του χώρου μπορεί να βελτιώσει την καθημερινότητα των πολιτών και να αμβλύνει τις χρόνιες ανισότητες που υπάρχουν στην ευρύτερη περιοχή. Μέχρι σήμερα όμως οι πρωτοβουλίες που έχουν αναληφθεί προς την κατεύθυνση της αξιοποίησης του χώρου, δεν έχουν δώσει απτά αποτελέσματα.
Τα τελευταία χρόνια, κατ' εφαρμογή του ν.2745/99, έχουν γίνει εξαγγελίες για την αξιοποίηση της έκτασης, με πιο πρόσφατη αυτή των Υπουργείων Άμυνας και Απασχόλησης που προέβλεπε και μερική οικιστική αξιοποίησή της. Η τοπική κοινωνία και οι φορείς της αυτοδιοίκησης έχουν κατά καιρούς τονίσει την ανάγκη να αξιοποιηθεί ο χώρος προς την κατεύθυνση της περιβαλλοντικής αναβάθμισης και της δημιουργίας ελεύθερων χώρων πρασίνου και αναψυχής για τους κατοίκους. Ανεξάρτητα από τη λύση που θα προκριθεί, για να επιτύχουμε το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα, χρειάζεται ένα ξεκάθαρο στρατηγικό σχέδιο που θα καθορίζει συγκεκριμένα το περιεχόμενο της αξιοποίησης του χώρου, τον τρόπο χρηματοδότησης και το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής της. Σε όποια κατεύθυνση κι αν κινηθούμε, κεντρικοί άξονες του σχεδίου αξιοποίησης πρέπει να είναι η αυτόνομη οικονομική του βιωσιμότητα και η κατά το δυνατόν μεγαλύτερη κοινωνική ανταποδοτικότητά του προς τους πολίτες. Κατόπιν αυτών
ΘΕΜΑ:Η αξιοποίηση της έκτασης των πρώην στρατοπέδων ΚΕΒΟΠ και ΚΕΔΒ στο Χαϊδάρι.
Ο χώρος των πρώην στρατοπέδων ΚΕΒΟΠ και ΚΕΔΒ προσφέρει μια ανεπανάληπτη ευκαιρία για την αναβάθμιση του αστικού περιβάλλοντος όχι μόνο του Χαϊδαρίου αλλά συνολικά της δυτικής Αθήνας. Τα περίπου 3000 στρέμματα της έκτασης αποτελούν έναν από τους τελευταίους ελεύθερους χώρους σε μια περιοχή της Αττικής η οποία τα τελευταία χρόνια έχει υποστεί έντονη περιβαλλοντική υποβάθμιση. Η αξιοποίηση του χώρου μπορεί να βελτιώσει την καθημερινότητα των πολιτών και να αμβλύνει τις χρόνιες ανισότητες που υπάρχουν στην ευρύτερη περιοχή. Μέχρι σήμερα όμως οι πρωτοβουλίες που έχουν αναληφθεί προς την κατεύθυνση της αξιοποίησης του χώρου, δεν έχουν δώσει απτά αποτελέσματα.
Τα τελευταία χρόνια, κατ' εφαρμογή του ν.2745/99, έχουν γίνει εξαγγελίες για την αξιοποίηση της έκτασης, με πιο πρόσφατη αυτή των Υπουργείων Άμυνας και Απασχόλησης που προέβλεπε και μερική οικιστική αξιοποίησή της. Η τοπική κοινωνία και οι φορείς της αυτοδιοίκησης έχουν κατά καιρούς τονίσει την ανάγκη να αξιοποιηθεί ο χώρος προς την κατεύθυνση της περιβαλλοντικής αναβάθμισης και της δημιουργίας ελεύθερων χώρων πρασίνου και αναψυχής για τους κατοίκους. Ανεξάρτητα από τη λύση που θα προκριθεί, για να επιτύχουμε το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα, χρειάζεται ένα ξεκάθαρο στρατηγικό σχέδιο που θα καθορίζει συγκεκριμένα το περιεχόμενο της αξιοποίησης του χώρου, τον τρόπο χρηματοδότησης και το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής της. Σε όποια κατεύθυνση κι αν κινηθούμε, κεντρικοί άξονες του σχεδίου αξιοποίησης πρέπει να είναι η αυτόνομη οικονομική του βιωσιμότητα και η κατά το δυνατόν μεγαλύτερη κοινωνική ανταποδοτικότητά του προς τους πολίτες. Κατόπιν αυτών
Αξιοποίηση στρατοπέδων που καταργούνται
Το υπόλοιπο κείμενο και η πηγή που είναι;
Αξιοποίηση στρατοπέδων που καταργούνται
Επερώτηση του Κυριάκου Μητσοτάκη είναι...
-
DasBoot
- Αρχιλοχίας

- Posts in topic: 2
- Δημοσιεύσεις: 137
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 03, 2010 5:14 pm
- Επάγγελμα: Μηχανικος
Αξιοποίηση στρατοπέδων που καταργούνται
Κλείσιμο στρατοπέδων και μείωση της οροφής των Ενόπλων Δυνάμεων
Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας δεν ήταν σε θέση να δώσει στοιχεία για τον αριθμό των στρατοπέδων που θα κλείσουν αφού οι αντιδράσεις απο πολιτικού κυρίως του χώρου του ΠΑΣΟΚ είναι σφοδρές, αλλά ούτε για το πόσο θα μειωθούν οι οροφές του προσωπικού των κλάδων, καθώς υπάρχουν αντικρουόμενες απόψεις απο πλευράς Επιτελείων. Σήμερα είναι 93.400 για τον Στρατό,28.500 για την Αεροπορία και 22.000 για τον Ναυτικό (μόνιμοι και οπλίτες μαζί)
http://www.enkripto.com/2010/09/blog-post_04.html
Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας δεν ήταν σε θέση να δώσει στοιχεία για τον αριθμό των στρατοπέδων που θα κλείσουν αφού οι αντιδράσεις απο πολιτικού κυρίως του χώρου του ΠΑΣΟΚ είναι σφοδρές, αλλά ούτε για το πόσο θα μειωθούν οι οροφές του προσωπικού των κλάδων, καθώς υπάρχουν αντικρουόμενες απόψεις απο πλευράς Επιτελείων. Σήμερα είναι 93.400 για τον Στρατό,28.500 για την Αεροπορία και 22.000 για τον Ναυτικό (μόνιμοι και οπλίτες μαζί)
http://www.enkripto.com/2010/09/blog-post_04.html
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης




