Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Ναι ρε συ λογικά το ΙΕΚ προσφερει καλύτερη κατάρτιση από την σχολή που εκπαιδεύονται οι ειδικοί φρουροί, έχεις πάει και ξέρεις... Πραγματικά είναι αστεία αυτά τα επιχειρήματα...
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
1Ον και οι ΟΝΝΕΔιτες απλυτους τους αποκαλουν.2ον θες να μπεις σε ενα θεσμο ΕΦ που το 50% της Δελτα και της Διας ψηφιζε Χ. Α.
3ον εισαι ακαταλληλος εντελως και ισως ο πιο ασχετος εδω μεσα!
3ον εισαι ακαταλληλος εντελως και ισως ο πιο ασχετος εδω μεσα!
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Εσυ τώρα eco τι σε νοιάζει ; Τι ασχολείσαι ; Κανε καλό δουλειά. Στον τομέα σου παανω. Αλλά δεν μ είπες γτ σπάζεσαι ; Σεκιουριτι δεν σπούδασες ;
-
Enoplos Frouros
- Λοχαγός

- Posts in topic: 84
- Δημοσιεύσεις: 374
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 30, 2021 1:07 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Η αδικία είναι ότι δίνονται 1000 μόρια σε άσχετα πτυχία. Στο ΙΕΚ που ειναι το μόνο σχετικό με την Αστυνομία παίρνει μόλις 200.
Glock 19
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Ecomike ακόμα περιμένουμε να μας πεις γιατί ασχολείσαι με τους ΟΠΠΙ αφού βγάζεις τόσα πολλά λεφτά που εμείς δεν θα τα δούμε ούτε σε 20 χρόνια...
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Enoplos Frouros έγραψε:Θα μάθετε ένα μέρος από της γνώσης που έχουμε. Καθώς το ΙΕΚ κρατάει περισσότερο από την εκπαίδευση των ειδικών φρουρών. Σίγουρα υπάρχουν καινούργια πράγματα και για εμάς.
Καταρχήν είναι διπλωμα ή πιστοποιητικό δεν ονομάζεται πτυχίο
Δεύτερον το δέχομαι ότι είναι χρηστικό όποτε για αυτό και μοριοδοτείται.
Επιπλέον είναι μια κατάρτιση που όλοι μπορούν να την αποκτήσουν χωρίς κόπο όπως ένα χαρτί γι υπολογιστές...
Δεν μπορεί να συγκριθεί όμως με πτυχία.
Δεν υπάρχει σύγκριση.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
ΤΕΘΩΡΑ που να σου εξηγω και τι να καταλαβεις!
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Κατάρτιση - Πιστοποίηση είναι που μπαίνει όποιος θέλει με μηδέν προσόντα. Στο ΑΕΙ-ΤΕΙ δεν μπαίνει όποιος θέλει.
Α! Ας μοριοδοτηθούν τότε και όσοι κάνουν σκοποβολή ή έχουν μετάλλιο σε πολεμικές τέχνες υπό αυτή τη λογική
Α! Ας μοριοδοτηθούν τότε και όσοι κάνουν σκοποβολή ή έχουν μετάλλιο σε πολεμικές τέχνες υπό αυτή τη λογική

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Ο άλλος ξέρει και τι ψήφισαν οι ειδικοί φρουροί... Μυστικός πράκτορας πρέπει να είναι! Να σαι καλά ecomike με έκανες και γελασα
-
Enoplos Frouros
- Λοχαγός

- Posts in topic: 84
- Δημοσιεύσεις: 374
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 30, 2021 1:07 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Εσύ που δεν έχεις καμιά επαφή με την Αστυνομία ξέρεις καλύτερα. Είχα καθηγητές που εκαναν μαθήματα στην Αστυφυλακων για να καταλάβεις πώς έχουμε εικόνα για το κλίμα της εκπαίδευσης.ΤΕΘΩΡΑΣ έγραψε:Ναι ρε συ λογικά το ΙΕΚ προσφερει καλύτερη κατάρτιση από την σχολή που εκπαιδεύονται οι ειδικοί φρουροί, έχεις πάει και ξέρεις... Πραγματικά είναι αστεία αυτά τα επιχειρήματα...
Glock 19
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Είσαι επίσημα η μασκότ του φόρουμ ecomike...
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Πρέπει στα ψυχοτεχνικα να κόψουν ολα τα φασιστακια που θα μπουν για να δέρνουν.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Ένοπλε στην ίδια λογική οι πτυχιούχοι έχουν εικόνα για τα πανεπιστήμια οπότε είναι οι πλέον κατάλληλοι για την ΟΠΠΙ...
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Εισαι ασχετος τεθωρα, να το ζεσταινεις το γαλα πριν το πιεις ειναι αμαθος ο λαιμος σου!
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Enoplos Frouros έγραψε:Εσύ που δεν έχεις καμιά επαφή με την Αστυνομία ξέρεις καλύτερα. Είχα καθηγητές που εκαναν μαθήματα στην Αστυφυλακων για να καταλάβεις πώς έχουμε εικόνα για το κλίμα της εκπαίδευσης.ΤΕΘΩΡΑΣ έγραψε:Ναι ρε συ λογικά το ΙΕΚ προσφερει καλύτερη κατάρτιση από την σχολή που εκπαιδεύονται οι ειδικοί φρουροί, έχεις πάει και ξέρεις... Πραγματικά είναι αστεία αυτά τα επιχειρήματα...
Ένοπλε οι εν λόγω καθηγητές θα κάνουν μάθημα οπουδήποτε σχετίζεται ο τίτλος σπουδών τους για να πάρουν μόρια και προυπηρεσία ώστε να διοριστούν.
Και ο Μηχανικός μπορεί να κάνει μάθημα σε Λύκειο, Γυμνάσιο, ΙΕΚ, Πολυτεχνείο. Τι πάει να πει αυτό ότι οι απόφοιτοι είναι ισάξιοι;









Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες




