Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Σου ευχομαι να βγαλεις καποια στιγμη τα λεφτα που βγαζω, αν και σαν οππι δυσκολα να τα παρεις. Ισως οταν θα εχεις 20 χρονια υπηρεσια μπορει!Κανε τωρα νιαου και αγχωσου μεχρι να βγει γιατι απο βδομαδα σε βδομαδα θα πηγαινεις!
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Εγω ρε; Εσυ ο κλαψας. Σε καυλαντιζουν όλοι στο φορουμ. Στην αρχή καυλαντιζες κ μόνος σου τον εαυτό σου. Έλεγες σε δυο τρεις μέρες θα μ περάσει
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Το θεμα ειναι το πτυχιο που βγαζεις να εχει αντικρυσμα και να βγαζεις λεφτα απο αυτο, αλλιως τι να το κανεις να το βλεπεις στη κορνιζα!Δεν εχεις ουτε ενα ενσημο πανω στην ειδικοτητα σου!
τι να καυλαντισουν τα πιτσιρικια μωρε!
τι να καυλαντισουν τα πιτσιρικια μωρε!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος EcoMike την Τρί Απρ 20, 2021 1:56 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Ecomike αφού βγάζεις τόσα λεφτά όσα λες και στην ΟΠΠΙ εμείς θα παίρνουμε πολύ λιγότερα όπως λες γιατί ασχολείσαι με τους οππι και μην το αρνηθείς έχεις γράψει πάρα πολλά μηνύματα...
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Τεθωρά τον Οκτώβριο θα μπουν στα Πανεπιστήμια. Και μια χαρά βγαίνουν τα νούμερα. Οι οππι θα κρατήσουν όσο κρατήσουν και μετά θα καλύψουν άλλες θέσεις εντός της ΕΛΑΣ με όσους και όσες μπουν οππι. Πιστεύω και εντός Μεγάλης Εβδομάδας θα σκασει! Και ότι δεν μπήκαν τα ματ στα πανεπιστήμια από 15 Απριλίου όπως έλεγαν είναι στην πολιτική να πέσουν οι τόνοι και να μειωθεί η παρουσία της ΕΛΑΣ και να είναι πιο διακριτική. Εδώ έχουν περάσει αλλα και άλλα στους οππι θα κολλήσουν; Που είναι προσωπικό στοίχημα της κυβέρνησης, του υπουργού. Εγώ πιστεύω όλα καλά θα πάνε. Θα ιδρυθεί θα μπούνε στα πανεπιστήμια για κανένα Χρόνο δυο χρόνια μέχρι να καταργηθεί. Θα φανεί και από τον αριθμό των εισακτέων στην αστυφυλάκων που θα ανακοινωθεί σύντομα. Μην μας πιάνει μαυρίλα. Θα γίνει. Πρέπει να γίνει. Και τα ματ όταν ιδρύθηκαν σαν μονάδα αντιδρούσαν όλοι και υπάρχουν ακόμα.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
EcoMike έγραψε:Σου ευχομαι να βγαλεις καποια στιγμη τα λεφτα που βγαζω, αν και σαν οππι δυσκολα να τα παρεις. Ισως οταν θα εχεις 20 χρονια υπηρεσια μπορει!Κανε τωρα νιαου και αγχωσου μεχρι να βγει γιατι απο βδομαδα σε βδομαδα θα πηγαινεις!
Ελεος ρε φιλε ελεος!
Σταματα να βγαζεις τοση κακια!
Ας διαβαζες να περνουσες και εσυ σε μια σχολη... Δεν ειναι Μ... Οι αλλοι που διαβαζαν 4+ χρονια για να βγαλουν μια σχολη... Και αμα βγαζεις τοσα πολλα λεφτα τοτε, ασε εμας να βγαζουμε 700 και 800 ευρω και ας κινδυνεουμε
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Ναι έλα πάρε πούλο από το φόρουμ κομπλεξικέ ψηφοφόρε του μιχαλολιάκου
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Α ρε γιωτομπαλο. Δεν έχεις ιδέα. Κάτσε τώρα εκεί π είσαι στέλεχος ασφαλείας. Για να καταλάβεις τη διαφορά. Ακόμα κ στα ΚΕΠ τώρα που θα βγει προκήρυξη λέει οποιοδήποτε τύπο πανεπιστημίου. Ενώ εσυ με το στέλεχος ασφαλείας σκοπιά. Για πάντα
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Εδώ ο EcoMike
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Χανετε πολυ ευκολα τη ψυχραιμια σας εδω μεσα, δε κανετε για αστυνομικοι. Οταν θα σας αγριοκοιτανε οι απλυτοι θα ξεκινατε καβγα αμεσως! Εσυ πολιτη97 θα κοπεις στανταρ ψυχοτεχνικα!
-
Enoplos Frouros
- Λοχαγός

- Posts in topic: 84
- Δημοσιεύσεις: 374
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 30, 2021 1:07 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Εσύ τι έχεις σπουδάσει; Το πτυχίο σου είναι σχετικό με την Αστυνομία; Είναι το πιο σχετικό πτυχίο το ΙΕΚ πολλά πράγματα σχετικά με το επάγγελμα τα γνωρίζουμε. Αν μπεις θα κάνεις πράγματα που εμείς έχουμε μάθει από το ΙΕΚ.Limenikos έγραψε:Κάτσε ρε φίλε. Κάτσε. Τη πήγες κ σπούδασες ; Θα μας τρελάνεις τελείως ; Το στέλεχος ασφαλείας έχεις επικρατήσει στης μέρες μας σεκιουριτιι. Δεν καταλαβαίνω γιατί το θεωρείς υποτιμητικό ;
Glock 19
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Καταλαβαίνεις ότι αυτοακυρωνεσαι ένοπλε έτσι; Λες ότι θα διδαχτούμε αυτά που ήδη ξέρεις... Αυτό σημαίνει ότι βγαίνοντας από την σχολή δεν θα διαφέρουμε σε κατάρτιση...Ecomike κανείς δεν έχασε την ψυχραιμία του, εσύ υπεκφευγεις την ερώτηση μου
-
Enoplos Frouros
- Λοχαγός

- Posts in topic: 84
- Δημοσιεύσεις: 374
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 30, 2021 1:07 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Θα μάθετε ένα μέρος από της γνώσης που έχουμε. Καθώς το ΙΕΚ κρατάει περισσότερο από την εκπαίδευση των ειδικών φρουρών. Σίγουρα υπάρχουν καινούργια πράγματα και για εμάς.
Glock 19
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Μόνο που τους αποκαλείς άπλυτους φαντάσου πόσο ακροδεξιό μόρφωμα είσαι και πόσο ακατάλληλος γι αυτην την θέση καθώς το μόνο που θα θες είναι να τους δέρνεις
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες






