Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Πληροφορίες για προκηρύξεις Πυροσβεστών, Ειδικών Φρουρών, Λιμενικού και τα τα όρια ηλικίας, ύψους και ΔΜΣ.
Κλειδωμένο
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
Kostantinos2017
Ταγματάρχης
Ταγματάρχης
Posts in topic: 219
Δημοσιεύσεις: 442
Εγγραφή: Τρί Δεκ 29, 2020 11:47 am

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Kostantinos2017 »

Kostantinos2017 έγραψε:
EcoMike έγραψε:Όλοι εσείς οι πτυχιούχοι παραδεχτείτε ότι το πτυχίο που βγάλατε είναι άχρηστο και δε βρίσκετε δουλειά στο τομέα σας, και τώρα καταφευγετε να χωθειτε στα Σώματα Ασφαλείας για το μισθό.Δε μιλάω γι αυτούς που δε μπόρεσαν στις πανελλήνιες να μπουν Αστυφυλακων, λέω γι αυτούς που ενώ έμπαιναν Αστυφυλακων προτίμησαν να πάνε σε ΑΕΙ ή ΤΕΙ.



Γιατι τόσο κακία με τους πτυχιούχους; Αν πάμε με βάση αυτη την λογική γιατι τοσο καιρό γινονταν αστυνομικοί μονο Δεα εδ; Γιατι να γίνονται αστυνομικοί άτομα επιπέδου χαμηλού; Δεν είναι αδικο για τους πτυχιους αυτο;



Δεν αξίζει να βγάζουμε κακιά για κανένα άνθρωπο, δεν χρειάζεται να δείχνουμε το πραγματικό μας εαυτό σε πράγματα που δεν αλλάζουν όπως είναι τα μόρια. Ξέρω τζάμπα τα γράφω αλλά η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία ίσως να πιάσουν τόπο. Δεν υπάρχει σωστο και λαθος η δικαιο σε αυτες τις προκυρηξης

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Kostantinos2017 την Κυρ Απρ 18, 2021 1:25 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Fousekis
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 193
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 14, 2021 9:45 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Fousekis »

Papercut εχω απολυτηριο 13.5.3150 μορια
St. Paul
Πολίτης
Πολίτης
Posts in topic: 1
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Κυρ Απρ 18, 2021 2:18 am

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από St. Paul »

Ρε μάγκες μεταξύ μας τώρα. Μην σπαζεστε με τους πτυχιούχους. Ας κάνει ο καθένας όπου θέλει. Και εγώ δεν έχω προφισενσι ούτε δίπλωμα για τραίνο. Κάποιος μπορεί να έχει και μπράβο του. Έτσι πάνε αυτά. Και ο πτυχιούχος πχ γιατί να μην δικαιούται το χαρτί ηλεκτρονικων υπολογιστων. Αφού το δίνει η σχολή και είναι ίδιο με ένα ecdl γιατί να μην το πάρει; Καλημέρα.
Βμκδ
Αντισυνταγματάρχης
Αντισυνταγματάρχης
Posts in topic: 359
Δημοσιεύσεις: 701
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 05, 2020 1:17 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Βμκδ »

Έχετε καταντήσει αηδία οι κατοχή πτυχίων και μη ! Έλεος ρε μάγκες έλεος λυπάμαι π άτομα σαν εσάς θα φοράτε το εθνόσημο κάποια μέρα αλήθεια το λεω ... Ωραίο επίπεδο. Ο πτυχιούχος νομίζει ότι έγινε Άι Στάιν και ο μη νομίζει ότι αξίζει γιατί είναι ο Ράμπο. Μακαρι στα ψυχοτεχνικα να μάθουν το όνομα σας από το νήμα και να σας σουτάρουν ! Γιατι αλήθεια με τόσο κόμπλεξ θα είστε οι επόμενη ***** της νέας Σμύρνης. Αυτα από μένα παιδάκια είστε ακατάλληλη ! Αλληλοσφαχτετε στο νήμα και αύριο μεθαύριο ζητήστε σεβασμό. Έλεος μας πρήξετε τα *****

*ΥΓ αν θέλετε κάντε με μπαν στα ριπαπα μ απλά κούρασε και είναι απογοητευτικό τέτοιο νήμα με τέτοιες συμπεριφορές από μελλοντικούς αστυνομικούς

papercut
Αντισυνταγματάρχης
Αντισυνταγματάρχης
Posts in topic: 104
Δημοσιεύσεις: 641
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 03, 2020 12:02 am

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από papercut »

Fousekis έγραψε:Papercut εχω απολυτηριο 13.5.3150 μορια


Λέω για. Εκείνους π. Έχουν μόνο τα 2. Εσυ Μαζευεις κ από αλλου. Μη νομίζεις ότι τα έχουν ολοι.

Βμκδ
Αντισυνταγματάρχης
Αντισυνταγματάρχης
Posts in topic: 359
Δημοσιεύσεις: 701
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 05, 2020 1:17 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Βμκδ »

Κάτι τελευταίο γιατί δεν θα ξανά ασχοληθώ με εσάς. Το ότι κάποιος δεν έχει πτυχίο δεν τον κάνει αμόρφωτο. Εγώ προσωπικά περασα σε καλή σχολή πήγα ενα χρόνο είδα ότι δεν μ αρέσει και ότι γουστάρω την αστυνομία και την παράτησα και τα λεφτά π θα έτρωγα στης σπουδές μ τα επένδυσα στα πτυχία ξένων γλωσσών διπλωματα ακόμα και ξανά πήγα σχολείο για να αλλάξω το απολυτήριο μ ... Και πίστεψε με καλύτερα να τελείωνα της σπουδές μ πιο εύκολο θα ήταν από αυτά π έκανα για να ανεβάσω τα μόρια μ ... Όποτε εσυ πτυχιούχε που είδες δημόσιο και μπήκες ηρέμησε λιγάκι και ρίξε ψήφο στον Τσίπρα. Αυτά από μένα

*Δεν τα έχω με τους πτυχιούχους τα έχω με αυτούς π είδαν δημόσιο και είπαν να μπουν φελακια θα σας δούμε στης είδησης ✌

Kostantinos2017
Ταγματάρχης
Ταγματάρχης
Posts in topic: 219
Δημοσιεύσεις: 442
Εγγραφή: Τρί Δεκ 29, 2020 11:47 am

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Kostantinos2017 »

Βμκδ έγραψε:Έχετε καταντήσει αηδία οι κατοχή πτυχίων και μη ! Έλεος ρε μάγκες έλεος λυπάμαι π άτομα σαν εσάς θα φοράτε το εθνόσημο κάποια μέρα αλήθεια το λεω ... Ωραίο επίπεδο. Ο πτυχιούχος νομίζει ότι έγινε Άι Στάιν και ο μη νομίζει ότι αξίζει γιατί είναι ο Ράμπο. Μακαρι στα ψυχοτεχνικα να μάθουν το όνομα σας από το νήμα και να σας σουτάρουν ! Γιατι αλήθεια με τόσο κόμπλεξ θα είστε οι επόμενη ***** της νέας Σμύρνης. Αυτα από μένα παιδάκια είστε ακατάλληλη ! Αλληλοσφαχτετε στο νήμα και αύριο μεθαύριο ζητήστε σεβασμό. Έλεος μας πρήξετε τα *****

*ΥΓ αν θέλετε κάντε με μπαν στα ριπαπα μ απλά κούρασε και είναι απογοητευτικό τέτοιο νήμα με τέτοιες συμπεριφορές από μελλοντικούς αστυνομικούς

Τζάμπα τα λες όπως και εγώ. Κανείς δεν νοιάζεται να δει η να ακούσει το λογικό και το σωστό. Ο καθένας κοιτά και θέλει το συμφέρον του αφενός η πτυχιούχοι χάρηκαν που θα μπουν και ρίχνουν χολή και αφετέρου τα παιδιά που είναι δεα εδ και δεν έχουν πλέον αυτά τα μόρια ρίχνουν τι δική τους κακιά στους άλλους. Συμπέρασμα; Δεν έχουμε τρόπους και αυτά τα παιδιά θα είναι αύριο μελλοντική συνάδελφοι που θα κληθούν να βοηθήσουν ο ένας τον άλλων. (υπάρχουν και εξαίρεσης φυσικά)

User212223
Ανθυπολοχαγός - Έφεδρος
Ανθυπολοχαγός - Έφεδρος
Posts in topic: 30
Δημοσιεύσεις: 283
Εγγραφή: Τετ Απρ 07, 2021 4:06 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από User212223 »

Ελλάς το μεγαλείο σου! Ο καθένας κοιτάει να βγάλει τα μάτια του άλλου εδώ μέσα. Άσκοπο το φόρουμ καλύτερα να βγαίνατε σε μεσημεριανό μάγκες! Όσοι έχουν πτυχίο καλώς η κακώς είναι ευνοημένοι με τη προκυρηξη αυτή. Σε άλλες προκυρηξεις δεν ζητάνε πτυχίο συνεπώς είναι ευνοημένοι κάποιοι άλλοι. Τι να κάνουμε τώρα έτσι είναι η ζωη. Εκτός αυτού μέχρι να βγει η προκυρηξη όλα αβέβαια είναι ότι κι αν λέμε και σχολιάζετε εδώ δεν κρίνεται από εμάς. Μόλις με το καλό βγει βλέπουμε. Παρόλα αυτά μη βλέπετε μονόπλευρα κάποιοι. Εγώ πχ προσωπικά πτυχιούχος είμαι σε μια σχολή που δεν μου άρεσε ποτέ και μπήκα απλά γιατί δεν μπόρεσα να μπω στρατιωτικές η αστυνομία λόγω ενός τραυματισμού που είχα εκείνη τη περίοδο και δεν έδωσα αθλήματα. Όπως εγώ έτσι κι ο καθένας εδώ με τους δικούς του λόγους δηλώνει για τη προκυρηξη. Δεν είναι ωραίο να κρίνουμε. Ας σεβόμαστε λίγο ο ένας τον άλλον και κλείνω εδώ. Καλή επιτυχία σε όλους!
Κυρ Αλέκος
Στρατιώτης
Στρατιώτης
Posts in topic: 7
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Κυρ Απρ 18, 2021 1:15 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Κυρ Αλέκος »

Γνωρίζει κάποιος αν ένα τατουάζ φαίνεται ελάχιστα στο χέρι υπάρχει περίπτωση να κοπώ; Είναι ψηλά απλά με την θερινή στολή θα φαίνεται το 1/4 του σχεδίου...
Άβαταρ μέλους
EcoMike
Συνταγματάρχης
Συνταγματάρχης
Posts in topic: 383
Δημοσιεύσεις: 936
Εγγραφή: Δευ Φεβ 15, 2021 4:06 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από EcoMike »

Ακριβως αυτο που λεει ο ΒΜΚΔ.Και γω το 2013 εγραψα 15.300 μορια στις πανελληνιες και περνουσα σε πολλα ΑΕΙ της Αθηνας και γραφτηκα στη Παντειο, φυσικα δε πηγα διοτι με ενδιεφερε μονο η Αστυνομια.

Αντε γιωταδες!

Δοκιμος07
Επιλοχίας
Επιλοχίας
Posts in topic: 54
Δημοσιεύσεις: 104
Εγγραφή: Δευ Ιαν 18, 2021 2:33 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Δοκιμος07 »

Gpap95 έγραψε:Νόμος 2734/1999 άρθρο 9. Σελίδα 3 στο ΦΕΚ για οππι. Άνοιξε το, πήγαινε στο άρθρο 9 και γράφει το παρακάτω.Για την κάλυψη των ανωτέρω θέσεων, τα ειδικά καθήκοντα των οποίων, λόγω του επικινδύνου και των ιδιαιτεροτήτων των εργασιακών συνθηκών, απαιτούν ιδιαίτερα φυσικά και σωματικά προσόντα, προσλαμβάνονται με σύστημα αντικειμενικών κριτηρίων (μόρια) Έλληνες πολίτες άνδρες, απόφοιτοι Λυκείου ή άλλης ισότιμης σχολής του εσωτερικού ή εξωτερικού, οι οποίοι έχουν εκπληρώσει τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις και δεν έχουν υπερβεί το 28ο έτος της ηλικίας τους. Για τον υπολογισμό της ηλικίας των υποψηφίων ως ημερομηνία γέννησης θεωρείται η 31η Δεκεμβρίου του έτους γέννησης.

Υ. Γ Να διαβάζεις τι λένε οι νόμοι που είναι στο ΦΕΚ και να μη λες βλακείες. Τελευταία φορά που ασχολούμαι μαζί σου. Αυτή είναι η απόδειξη. Αν είναι αλλάξει το όριο, δε θα έγραφε 28, αλλά κάτι άλλο. Τεσπα κάτσε πίστευε ότι θες. Και 45 να πεις, ναι θα λέω εγώ.


Καλά θα το θέσω και από άλλη μια οπτική γωνία εγώ αυτο το θέμα που λεει το ΦΕΚ. Κατά έμε λοιπόν το άρθρο 9 εχει 10 παραγράφους μέσα από αυτές τις παραγράφους επέλεξαν να ενσωματώσουν την παράγραφο 7 στο ΦΕΚ που αφορά μόνο την τριμελής επιτροπή (που επιβλήθηκε μ αυτο το άρθρο και νόμο) και είναι αυτή που θα συντάσσει πίνακες σειράς επιτυχίας ανα κατηγορία κτλ

Αν για μένα έλεγε όμως λαμβάνοντας υπόψην το άρθρο 9 του ν.2734/1999 τα κριτήρια είναι αυτά και αυτά θα πήγαινα πάσο.Oύτε εγώ θα κάτσω να τσακωθώ εδώ μέσα είπα μια δίκη μου αντίληψη και άποψη. Αλλιώς θα μίλαγε ξεκάθαρα η προκυρηξη για τις ηλικίες κτλ όπως οι προηγούμενες.

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Nassos την Κυρ Απρ 18, 2021 5:00 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Kostantinos2017
Ταγματάρχης
Ταγματάρχης
Posts in topic: 219
Δημοσιεύσεις: 442
Εγγραφή: Τρί Δεκ 29, 2020 11:47 am

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Kostantinos2017 »

EcoMike έγραψε:Ακριβως αυτο που λεει ο ΒΜΚΔ.Και γω το 2013 εγραψα 15.300 μορια στις πανελληνιες και περνουσα σε πολλα ΑΕΙ της Αθηνας και γραφτηκα στη Παντειο, φυσικα δε πηγα διοτι με ενδιεφερε μονο η Αστυνομια.

Αντε γιωταδες!



Το 2013 περνούσες άνετα αστυφυλακών φίλε μου η βαση ηταν 14.000 περιπου κρίμα που δεν πήγες τότε που μπορούσες ενώ ειχες τα μορια Εικόνα

Για την ακριβεια14.176 αστυφυλάκων πανελληνιες 2013

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Kostantinos2017 την Κυρ Απρ 18, 2021 2:02 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
EcoMike
Συνταγματάρχης
Συνταγματάρχης
Posts in topic: 383
Δημοσιεύσεις: 936
Εγγραφή: Δευ Φεβ 15, 2021 4:06 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από EcoMike »

Μλκια εγραψα το 2012 εγραψα 15.300 οπου η βαση ηταν 15876!Λες να ηταν 14 και να μην ειχα δηλωσει; Για 500 μορια εμεινα εκτος!

Kostantinos2017
Ταγματάρχης
Ταγματάρχης
Posts in topic: 219
Δημοσιεύσεις: 442
Εγγραφή: Τρί Δεκ 29, 2020 11:47 am

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Kostantinos2017 »

EcoMike έγραψε:Μλκια εγραψα το 2012 εγραψα 15.300 οπου η βαση ηταν 15876!Λες να ηταν 14 και να μην ειχα δηλωσει; Για 500 μορια εμεινα εκτος!



ΑΑΑ το 12 παω πάσο. Το 2012 ηταν ψηλα. Κριμα που δεν περασες ειχες καλα μορια

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Kostantinos2017 την Κυρ Απρ 18, 2021 2:05 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Gpap95
Ταξίαρχος
Ταξίαρχος
Posts in topic: 922
Δημοσιεύσεις: 1476
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 03, 2021 8:49 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Gpap95 »

EcoMike έγραψε:Μλκια εγραψα το 2012 εγραψα 15.300 οπου η βαση ηταν 15876!Λες να ηταν 14 και να μην ειχα δηλωσει; Για 500 μορια εμεινα εκτος!

Τότε μπορούσες το 13 να κάνεις το 10% που ισχύει για 2 χρόνια. Δηλαδη με τα μόρια που έγραψες το 2012, να έχεις τη δυνατότητα και το 2013 με τα ίδια μόρια να δηλώσεις μηχανογραφικό και να ήσουν μέσα αστυφυλακων. Μου μυριζεται παπατζιλικι αλλά ας το αφήσω εδώ.

Στρατός και θητεία
Κλειδωμένο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες