Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
-
papercut
- Αντισυνταγματάρχης

- Posts in topic: 104
- Δημοσιεύσεις: 641
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 03, 2020 12:02 am
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Ακόμα. Περιμένετε να βγει μέσα στν Απρίλη και να μπείτε με.2800;
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
μπα οχιpapercut έγραψε:Ακόμα. Περιμένετε να βγει μέσα στν Απρίλη και να μπείτε με.2800;
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
εχω την αισθηση οτι παγωσε. Να δουμε και τι κοσμο θα μαζεψει το συλλαλητηριο τη δευτερα στβν αθηνα κ βλεπιυμεΑσσος έγραψε:μπα οχιpapercut έγραψε:Ακόμα. Περιμένετε να βγει μέσα στν Απρίλη και να μπείτε με.2800;
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Όχι ρε είσαι καλά; Η προκήρυξη ακυρώθηκε και οταν βγει θα εχει βάση 3.500. Μη λέμε τα αυτονόητα !papercut έγραψε:Ακόμα. Περιμένετε να βγει μέσα στν Απρίλη και να μπείτε με.2800;
-
SGT Folley
- Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός

- Posts in topic: 117
- Δημοσιεύσεις: 188
- Εγγραφή: Κυρ Φεβ 14, 2021 11:32 am
- Τοποθεσία: Seargeant
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Οκ μας τρολαρες φίλε. Προφανώς εσυ έχεις 4000 και δεν θες να βγει να μπεις.papercut έγραψε:Ακόμα. Περιμένετε να βγει μέσα στν Απρίλη και να μπείτε με.2800;
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Βάση 3500 γιατί όλοι οι γιατροί, νομικοί και φιλόλογοι θα κάνουνε τα χαρτιά τους λόγω ανεργίας


ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ!



ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ!
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Κανονικα θα βγει ρε παιδια
-
marinakouf
- Δεκανέας - ΟΒΑ

- Posts in topic: 17
- Δημοσιεύσεις: 35
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 30, 2021 9:19 am
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Το workenter εστειλε σημερα ημειλ στους συνδομητες του οτι βγαινει απο βδομαδα σε βδομαδα. Και να εχουν ετοιμα τα χαρτια τους. Βεβαια δεν ειναι και το πιο εμπιστο σαιτ αλλα για να το στελνει σημερα που ειναι Σαββατο μαλλον πως θα βγει αυτη τη βδομαδα.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
αυτο workenter εγραφε γθα την προκυρηξη τις τραπεζας οτι γινετε και ταχυχρομικοε η αιτηση... Απατη ειναιmarinakouf έγραψε:Το workenter εστειλε σημερα ημειλ στους συνδομητες του οτι βγαινει απο βδομαδα σε βδομαδα. Και να εχουν ετοιμα τα χαρτια τους. Βεβαια δεν ειναι και το πιο εμπιστο σαιτ αλλα για να το στελνει σημερα που ειναι Σαββατο μαλλον πως θα βγει αυτη τη βδομαδα.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
marinakouf έγραψε:Το workenter εστειλε σημερα ημειλ στους συνδομητες του οτι βγαινει απο βδομαδα σε βδομαδα. Και να εχουν ετοιμα τα χαρτια τους. Βεβαια δεν ειναι και το πιο εμπιστο σαιτ αλλα για να το στελνει σημερα που ειναι Σαββατο μαλλον πως θα βγει αυτη τη βδομαδα.
Το workenter από Δεκέμβριο έλεγε από ώρα σε ώρα για τους εποπ 🤷🏻♂ Θα βγει δεν θα παγώσει υπομονή
-
Oliver Kahn
- Υποψήφιος Βαθμοφόρος

- Posts in topic: 15
- Δημοσιεύσεις: 15
- Εγγραφή: Παρ Απρ 16, 2021 2:07 pm
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Γελάει ο κόσμος πια με την κομπλα που βγάζετε ορισμένοι αν γουστάρω να τα κάνω Τα χαρτιά μου θα τα κάνω και ας έχω και100 μόρια... Μην αποθαρρύνετε τα παιδιά εκτός και αν έχετε πονηρό σκοπό... Δηλαδή να τους πείσετε να μην κάνουν τα χαρτιά τους μήπως και μπείτε εσείς (σε τέτοια περίπτωση είστε παράσιτα που ζουν σε βάρος των συνανθρώπων τους και καλά θα κάνετε να αναθεωρήσετε τα πιστεύω σας, δεν μιλάω για αξίες γιατί άνθρωποι με τέτοιες συμπεριφορές δεν διαθέτουν κανένα σύστημα αξιών στη ζωή τους) Και ναι εγώ έχω 2800 μόρια και ναι έχω τελειώσει ΤΕΙ και έχω απολυτήριο 14 και τι έγινε μαγκιά μου... Δουλεύω από τα 14 και θέλω ένα σταθερό μισθό και τη σιγουριά του δημοσίου... Θα τα κάνω τα χαρτιά και βγάλτε όση κομπλα θέλετε ορισμένοι...
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Gpap95 έγραψε:Εδώ βγήκε άρθρο που λέει ύψος 1.70 και ηλικία 28. Αλλά υπάρχει ένα ρητό που ταιριάζει γάντι στη περίπτωση σου. Άσε το τρελό στη τρέλα του! Τη Καλημέρα μουΔοκιμος07 έγραψε:Να σας δω τωρα εσας που μετα την 1η φωλα που φαγατε με τα πτυχια και την μοριοδοτηση τους, ερχεται και 2η που θα φατε με την ηλικια στα 32. Τι γκρινια και βρισιδι εχει να πεσει εδω μεσα. 😂😂😂
Είσαι τόσο φτωχός στο μυαλό και φαινεται και από αυτά που γραφεις τουλάχιστον χαζος και κουτορνίθι !
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Αν δε σου φτάνει αυτό, έγραψα και το νόμο που έχει στο ΦΕΚ που αν το δεις, λέει όριο 28, ύψος 1.70. Εγώ είμαι ο χαζός που έπεσα σε όλα μέσα και μιλάς έτσι που μια έλεγες 30 και μετα 32. Βαρέθηκα να δίνω σημασία σε στοκους οπότε δεν ασχολούμαι ξανά μαζί σου.32 θες;32 θα λεμε. Ό γιατρός είπε να σου λέμε σε όλα ναι! Καλή συνέχεια από εμένα!Δοκιμος07 έγραψε:Είσαι τόσο φτωχός στο μυαλό και φαινεται και από αυτά που γραφεις τουλάχιστον χαζος και κουτορνίθι !
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Nassos την Κυρ Απρ 18, 2021 10:17 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Η βεβαίωση γνώσης ηλεκτρονικων υπολογιστών από σχολη με 4 και άνω μαθήματα δίνει τα 200 μόρια γιατί στη τράπεζα Ελλάδος ίσχυε
Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)
Και εγώ μιλάω με αποδείξεις. Όχι με φαντασιώσεις και αερολογίες.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες






