Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Πληροφορίες για προκηρύξεις Πυροσβεστών, Ειδικών Φρουρών, Λιμενικού και τα τα όρια ηλικίας, ύψους και ΔΜΣ.
Κλειδωμένο
Στρατός και θητεία
Averoff13
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 185
Δημοσιεύσεις: 249
Εγγραφή: Σάβ Απρ 17, 2021 3:08 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Averoff13 »

Γεια σας παιδιά. Γνωριζει κανεις σίγουρα πότε θα βγει η προκήρυξη; Γιατί κάποιες σελίδες έγραψαν ότι ίσως καθυστερήσει ή παγώσει το θέμα.
Johnny94
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 96
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 17, 2019 12:48 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Johnny94 »

Rad. έγραψε: Ότι παρέθεσα το πηρε ο αέρας για τον Johnny94 και συνεχίζει τα ίδια, μάλλον έχει χρόνο για χάσιμο εκεί στην ΕΛΑΣ πρωί βράδυ στο φόρουμ, δεν αξίζει να σπαταλησω άλλο χρόνο απο το δικό μου.
Όλο αυτό λες αλλά όλο απαντάς και γράφεις τα δικά σου... Ενώ εσυ που μου είσαι ελεύθερος επαγγελματίας και ταξιδεύεις Γερμανία μια χαρά χρόνο βλέπω έχεις για να κου ψάχνεις και στατιστικά στο γκουγκλ χαχαχαχαχ μην σπαταλάς άλλο αστο γιατί δεν είσαι και αντικειμενικός όποτε αστο καλημέρα αδερφέ μου
Τσακαλος
Επιλοχίας
Επιλοχίας
Posts in topic: 1
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 17, 2019 4:26 pm
Τοποθεσία: Εφεδρος Ανθ/γος

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Τσακαλος »

Είστε για τα μπάζα. Καθεστε και μαλώνετε για μια προκυρηξη που όταν βγει δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι άλλο από ότι λέει το ΦΕΚ. Και αν αλλάξει δεν θα έχει γίνει αυτό επειδή βριζεστε μεταξύ σας. Τα πράγματα είναι απλά. Οσο και να κλαιγεστε. Πηραν 1000 μόρια τα ΤΕΙ ΑΕΙ τελείωσε. Παμε παρακάτω. Να είστε άντρες και και στέκεστε στα πόδια σας με κάθε ανάποδα που θα τύχει στη ζωή σας

Johnny94
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 96
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 17, 2019 12:48 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Johnny94 »

Άγρια επίθεση από τέσσερις Πακιστανούς, δέχτηκαν στις 03:00 τα ξημερώματα άνδρες της Ασφάλειας στην Παιανία. Ένας αστυνομικός δέχτηκε χτύπημα με σιδερολοστό στο κεφάλι, ενώ ένας άλλος δέχτηκε δαγκωνιά.Rad πρόσθεσε και αυτούς στα στατιστικά σου από χθες βράδυ είναι ...
Rad.
Αντισυνταγματάρχης
Αντισυνταγματάρχης
Posts in topic: 101
Δημοσιεύσεις: 571
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 20, 2019 3:05 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Rad. »

Johnny94 έγραψε:Όλο αυτό λες αλλά όλο απαντάς και γράφεις τα δικά σου...

Δικά μου είναι τα στοιχεία ΕΛΑΣ και ΕΛΣΤΑΤ

Johnny94 έγραψε:Ενώ εσυ που μου είσαι ελεύθερος επαγγελματίας και ταξιδεύεις Γερμανία μια χαρά χρόνο βλέπω έχεις για να κου ψάχνεις και στατιστικά στο γκουγκλ χαχαχαχαχ

Πήρες χαμπάρι ότι έχουμε καραντίνα 1 χρόνο τώρα, ούτε η τσέπη σου πήρε ούτε στην η έξοδο σου μάλλον γιαυτό λες βλακειες. Ωστόσο το " εύκολο" ελεύθερο επάγγελμα χωρίς εισόδημα, εσύ στο φόρουμ με 1000ρικο "δύσκολο" επάγγελμα.

Johnny94 έγραψε: Μην σπαταλάς άλλο αστο γιατί δεν είσαι και αντικειμενικός όποτε αστο καλημέρα αδερφέ μου

Οι αριθμοί είναι υποκυμενικοι μάλλον για σένα. Εεε ρε Ελλάδα μπουμπούκια που πληρώνεις, φαντασιοπληκτους κηφηνες να σου το παίζουν ήρωες και μόνο που σκέφτομαι ότι έστω και ένα σεντ από την τσέπη μου πάει σε κάτι άτομα σαν και σένα.
Σου απαντάω με παραθέσεις γιατί είσαι να Λόλα ένα μήλο ακόμα.
Συνεχίζεις να έχεις χρόνο στο φόρουμ με τόσο δύσκολο επάγγελμα, πρωί βράδυ εδώ.
Άβαταρ μέλους
nikos521
Ταξίαρχος
Ταξίαρχος
Posts in topic: 553
Δημοσιεύσεις: 1280
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 01, 2020 2:30 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από nikos521 »

Ρε παιδια συγνωμη κιολας αλλα ολα αυτα που λετε δεν ειναι για εδω, φιλικα παντα.
Politis97
Λοχίας - ΕΠΟΠ
Λοχίας - ΕΠΟΠ
Posts in topic: 74
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: Δευ Απρ 05, 2021 4:17 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Politis97 »

Πειτε τα σε προσωπικα μηνυματα παρακαλω! φτάνει !
Kostasdim
Αντισυνταγματάρχης
Αντισυνταγματάρχης
Posts in topic: 178
Δημοσιεύσεις: 648
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 27, 2020 7:34 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Kostasdim »

Θα φτιαξουμε ενα νημα μονo για εσας με ονομασια rad vs johny ΕικόναΕικόναΕικόνα
Johnny94
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 96
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 17, 2019 12:48 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Johnny94 »

Rad. έγραψε:
Johnny94 έγραψε:Όλο αυτό λες αλλά όλο απαντάς και γράφεις τα δικά σου...
Δικά μου είναι τα στοιχεία ΕΛΑΣ και ΕΛΣΤΑΤ
Johnny94 έγραψε:Ενώ εσυ που μου είσαι ελεύθερος επαγγελματίας και ταξιδεύεις Γερμανία μια χαρά χρόνο βλέπω έχεις για να κου ψάχνεις και στατιστικά στο γκουγκλ χαχαχαχαχ
Πήρες χαμπάρι ότι έχουμε καραντίνα 1 χρόνο τώρα, ούτε η τσέπη σου πήρε ούτε στην η έξοδο σου μάλλον γιαυτό λες βλακειες. Ωστόσο το " εύκολο" ελεύθερο επάγγελμα χωρίς εισόδημα, εσύ στο φόρουμ με 1000ρικο "δύσκολο" επάγγελμα.
Johnny94 έγραψε: Μην σπαταλάς άλλο αστο γιατί δεν είσαι και αντικειμενικός όποτε αστο καλημέρα αδερφέ μου
Οι αριθμοί είναι υποκυμενικοι μάλλον για σένα. Εεε ρε Ελλάδα μπουμπούκια που πληρώνεις, φαντασιοπληκτους κηφηνες να σου το παίζουν ήρωες και μόνο που σκέφτομαι ότι έστω και ένα σεντ από την τσέπη μου πάει σε κάτι άτομα σαν και σένα. Σου απαντάω με παραθέσεις γιατί είσαι να Λόλα ένα μήλο ακόμα. Συνεχίζεις να έχεις χρόνο στο φόρουμ με τόσο δύσκολο επάγγελμα, πρωί βράδυ εδώ.
Φιλαράκι δεν μπήκα 18 αστυνομία δούλευα και τα ξέρω πίστεψε με πολύ καλά επιλογές είναι αυτές το κυνήγησα πέρασα ασχημα έφαγα εκμετάλλευση στερήθηκα πράγματα και μπήκα μια ευκαιρία μου δόθηκε την αξιοποίησα... Μήπως φταίει το δημόσιο για τον κορονοιο; Εμείς τον βγάλαμε; Ας έμπαινες και εσυ τι να σου πω επιλογές είναι αυτά... Σίγουρα θα ειχες μια ευκαιρία για προκήρυξη η Πανελλήνιες... Εγώ τα προσπάθησα και τα δυο... Οι αριθμοί είναι υποκειμενικοί εσυ δεν είσαι γιατί τα αναφέρεις όπως θες να περάσεις το δικό σου μήνυμα διαβασε τα μηνύματα σου τι λες στα έγραψα 100 φορες ακομη να καταλαβεις; Τι καις μαζούτ; Και ενώ στα έχω πει δέκα φορες δεν καταλαβαίνεις γιαυτο είσαι κομπλεξικός υποβαθμιζεις Κάτι και τον θάνατο ανθρώπων το σεντς που λες πάει σε μενα αλλά και το δικό μου σε σενα τώρα που δεν δουλεύεις... Κατσε κλάψε τώρα και νόμιζε πως μόνο εσυ δουλεύεις και κινδυνεύεις να νιώσεις πιο ομορφα και βγάλε την κακιά σου για το δημόσιο επειδή δεν κατάφερες να μπεις ... Και συνεχίζεις να λες άστοχα πράγματα 6 και 8 ώρες δουλεύει κάποιος εδώ που είμαι αν μπαινει εδώ η έχει ρεπο σημαίνει πως δεν είναι επικίνδυνο; Χαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχ μου φτιάχνεις την μερα
Johnny94
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 96
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 17, 2019 12:48 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Johnny94 »

Rad οποίος εχει χρόνο να σου απανταει η να έχει τον ελεύθερο χρόνο που έχουν όλοι γιατι κανεις δεν δουλεύει 24 ωρες Η έχει ρεπο δείχνει ποσό δύσκολο είναι το επάγγελμα; Χαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχχαχααχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχα θεος μάγκες όλοι να δουλεύετε 24 ώρες να μην μπαίνετε σοσιαλ και να μην απαντάτε νευριάζει ο rad σπάζεται μόνο δουλειά μονοοο καταλαβαίνεις πως με αυτά που λες δείχνεις το κομπλεξικός ε;
Rad.
Αντισυνταγματάρχης
Αντισυνταγματάρχης
Posts in topic: 101
Δημοσιεύσεις: 571
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 20, 2019 3:05 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Rad. »

Johnny94 έγραψε:το σεντς που λες πάει σε μενα αλλά και το δικό μου σε σενα τώρα που δεν δουλεύεις...

Σε όλα τα άλλα δε θα ξανά απαντήσω, βαρέθηκα να γράφω τα ίδια. Αυτό όμως με ξεπέρασε, είσαι άσχετος μην ανοίγεις άλλο το στόμα σου, Το σεντ του αστυνομικού γυρνάει πάλι σε μένα Εικόνα. Άραξε σε μια γωνιά και κοίταζε σαν ένας άλλος Clint Εastwood τον κόσμο που περνάει, άπλετο χρόνο έχεις. Δείχνω σέβας προς τους υπόλοιπους και σταματάω.
Gpap95
Ταξίαρχος
Ταξίαρχος
Posts in topic: 922
Δημοσιεύσεις: 1476
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 03, 2021 8:49 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Gpap95 »

Ελεος φτανει!
Johnny94
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 96
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 17, 2019 12:48 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Johnny94 »

Rad. έγραψε:
Johnny94 έγραψε:το σεντς που λες πάει σε μενα αλλά και το δικό μου σε σενα τώρα που δεν δουλεύεις...
Σε όλα τα άλλα δε θα ξανά απαντήσω, βαρέθηκα να γράφω τα ίδια. Αυτό όμως με ξεπέρασε, είσαι άσχετος μην ανοίγεις άλλο το στόμα σου, Το σεντ του αστυνομικού γυρνάει πάλι σε μένα Εικόνα. Άραξε σε μια γωνιά και κοίταζε σαν ένας άλλος Clint Εastwood τον κόσμο που περνάει, άπλετο χρόνο έχεις. Δείχνω σέβας προς τους υπόλοιπους και σταματάω.
Αχαχχαχαχαχα καλά κανεις αν θες απαντησεις και άλλες έλα πριβέ να βγαλεις Το κόμπλεξ σου έχουν δικιο τα παιδιά και στείλε μου να βρεθουμε να σου δώσω το σεντ κάθε μήνα που παίρνω από εσενα να μην βγαζεις τόση χολή και να σπάζεσαι για το δημόσιο ... Αλανια μου και κάτι ουσιώδες υπογραφή αρχηγού μενει και σκάει η προκηρυξη και αυτό είναι καραέγκυρο ... Ετοιμαστείτε τις επόμενες βδομαδες η βδομάδα
Sefis23
Δεκανέας - ΕΠΟΠ
Δεκανέας - ΕΠΟΠ
Posts in topic: 61
Δημοσιεύσεις: 62
Εγγραφή: Κυρ Απρ 04, 2021 8:05 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Sefis23 »

Υπάρχει κάποιος διαχειριστής να διαγράψει τις εκθέσεις που έγραψαν ο Rad Και ο Τζόνης;Κάνατε το φόρουμ πρωινάδικο.

Η ΟΠΠΙ προσωπική γνώμη είναι ότι θα κρατήσει 1-2 χρόνια, μετά όλοι θα σπάσουνε για άλλες υπηρεσίες.

Τώρα λόγια του τύπου "θα κοιτάτε πίσω σας όταν γυρνάτε σπίτι" ή θα κάτι για βανδαλισμούς σε σπίτια και αυτοκίνητα τα ακούω βερεσέ, αν πας και κάνεις απλά τη δουλειά σου κανείς δεν θα σου πει κάτι... Αν όμως πουλήσεις εξουσία τότε καλά θα κάνουνε και να στην πέσουνε 10 άτομα.

Στην αρχή θα είναι δύσκολα, μετά όμως θα συνηθίσει ο ένας την ύπαρξη του άλλου και θα κυλάει το 8ωρο ομαλά και χωρίς ευτράπελα. Προτιμώ να είμαι στα Πανεπιστήμια που υπάρχει ένα επίπεδο, παρά στους δρόμους και να με γαζώνουν μέσα στα στενά.

Oliver Kahn
Υποψήφιος Βαθμοφόρος
Υποψήφιος Βαθμοφόρος
Posts in topic: 15
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Παρ Απρ 16, 2021 2:07 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Oliver Kahn »

Μπέσα τώρα αν θέλετε να ξεκατινιαζεστε υπάρχουν και τα προσωπικά μηνύματα... Μας τα έχετε κάνει τσουρεκιααααα
Αλλαγή παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας
Κλειδωμένο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες