Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Πληροφορίες για προκηρύξεις Πυροσβεστών, Ειδικών Φρουρών, Λιμενικού και τα τα όρια ηλικίας, ύψους και ΔΜΣ.
Κλειδωμένο
Στρατός και θητεία
Johnny94
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 96
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 17, 2019 12:48 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Johnny94 »

Rad δεν βγάζουν νόημα αυτά που λες αλήθεια λες για στοιχεία και αναφέρεις όσους έχασαν την ζωή τους μόνο από ατύχημα και παθολογικά αιτία να δείξεις τι; Πως δεν είναι επικίνδυνο ; Απλή λογική να έχεις καταλαβαίνεις αλλά με αυτό προσβάλλεις και ανθρώπους που έχασαν την ζωή τους για να προστατέψουν τον πολίτη ντροπή σου που Σπηλώνεις μνήμες ανθρώπων που έκαναν πράγματα για εσενα για εμενα για άλλους συμπολίτες... Οι αιτήσεις δλδ δείχνουν την επικινδυνότητα; Ο άλλος μπορεί να έχει στο μυαλό του την οππι σεν αραγμα Και να δει κάτι και να παραιτηθεί στην σειρά του 2019 300 άτομα την καναν αν δεν δεις πως είναι δεν ξερεις αν θα ανταπεξελθεις όπως εσυ ... Πάλι άστοχος ... Το ότι δίνει φίλε και ταξιτζής και άλλοι Το ξέρω όπως πολλοί έχουν κρατησεις για ακομη μια φορα εσυ ειπες αστοχα πάλι κάτι και σου απάντησα. Το ότι νίκησα φαίνεται με τις ασυναρτησίες σου εγώ δεν είπα πως δεν είναι αυτοί οι θάνατοι είπα πως αναφέρεις μόνο όπως τα θες συγκεντρώσουν μεγάλος άνθρωπος και μα σέβεσαι τους νεκρούς
Rad.
Αντισυνταγματάρχης
Αντισυνταγματάρχης
Posts in topic: 101
Δημοσιεύσεις: 571
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 20, 2019 3:05 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Rad. »

Έγινε, δεν βγάζουν νόημα τα όσα στοιχεία παρέθεσα της ΕΛΑΣ και ΕΛΣΤΑΤ, και δεν σέβομαι τους νεκρούς. Συμπέρασμα του Johnny94 απο όσα έγραψα. Καλό βράδυ.
Άβαταρ μέλους
alexmpss
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Posts in topic: 16
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 03, 2020 2:08 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από alexmpss »

Εξωτερικό μάγκες
Άβαταρ μέλους
nikos521
Ταξίαρχος
Ταξίαρχος
Posts in topic: 553
Δημοσιεύσεις: 1280
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 01, 2020 2:30 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από nikos521 »

alexmpss έγραψε:Εξωτερικό μάγκες


Τι εννοεις εξωτερικο;

Άβαταρ μέλους
alexmpss
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός
Posts in topic: 16
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 03, 2020 2:08 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από alexmpss »

Σκέψου ποσό χαμηλά έχουμε πέσει ως χώρα που άτομα με δυνατά πτυχία μπαίνουν σκοπανθρωποι για 800 ευρώ!
Johnny94
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 96
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 17, 2019 12:48 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Johnny94 »

Rad. έγραψε: Έγινε, δεν βγάζουν νόημα τα όσα στοιχεία παρέθεσα της ΕΛΑΣ και ΕΛΣΤΑΤ, και δεν σέβομαι τους νεκρούς. Συμπέρασμα του Johnny94 απο όσα έγραψα. Καλό βράδυ.
Η ελας στα στοιχεία λέει και αυτούς που πέθαναν σε ένοπλα και τεομοκρατικα εσυ προτιμησες να μην τα γράψεις και να συμπληρώσεις μετά να κάνω τους υπολογισμούς ... Και προσθέσες στο τέλος την έκφραση πως έχασαν την ζωή τους όχι από καταδιώξεις προσβολή απλά να διαβάζεις καλύτερα τι γράφεις καληνυχτα
Rad.
Αντισυνταγματάρχης
Αντισυνταγματάρχης
Posts in topic: 101
Δημοσιεύσεις: 571
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 20, 2019 3:05 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Rad. »

Σου παρέθεσα το σύνολο των θανοντων της ΕΛΑΣ 138, και σου γράφω (εκ των οποίων οι 90 σκοτώθηκαν σε τροχαίο, αεροπορικο δυστύχημα, παθολογικά αίτια, εκπυρσοκροτηση οπλου) τιμητικά τους μετράει η ΕΛΑς, οι υπόλοιποι λέω θα καταλάβει ότι σκοτώθηκαν σε συμπλοκή και όχι απο επίθεση εξωγήινων. Αλλά θες να χρεώσεις αμεροληψια λόγο έλλειψης επιχειρηματων, παρόλο που απάντησα και σε δεύτερο αναλυτικό μήνυμα, Το σκεπτικό σου δηλαδή ειναι πως Εγώ είπα να αναφέρω μόνο τους θανοντες της ΕΛΑΣ από τροχαία και να καλύψω έστω τα πιο γνωστά απο συμπλοκες 17Ν και τα δύο παλικάρια το 2012, λέω δε θα με καταλάβει κανένας, αλλά να ένας με διορατικοτητα με κατάλαβε, μόνο ένας τέτοιος θα ξεσκεπαζε το υποχθόνιο και πανέξυπνο σχέδιο μου, δηλαδη αστεια πραγματα, αλλα ο πνιγμένος απ τα μαλλιά του πιάνεται.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Rad. την Σάβ Απρ 17, 2021 2:39 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Johnny94
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 96
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 17, 2019 12:48 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Johnny94 »

Rad. έγραψε: Σου παρέθεσα το σύνολο των θανοντων της ΕΛΑΣ 138, και σου γράφω (εκ των οποίων οι 90 σκοτώθηκαν σε τροχαίο, αεροπορικο δυστύχημα, παθολογικά αίτια, εκπυρσοκροτηση οπλου) τιμητικά τους μετράει η ΕΛΑς, οι υπόλοιποι λέω θα καταλάβει ότι σκοτώθηκαν σε συμπλοκή και όχι απο επίθεση εξωγήινων. Αλλά θες να χρεώσεις αμεροληψια λόγο έλλειψης επιχειρηματων, παρόλο που απάντησα και σε δεύτερο αναλυτικό μήνυμα, Το σκεπτικό σου δηλαδή ειναι πως Εγώ είπα να αναφέρω μόνο τους θανοντες της ΕΛΑΣ από τροχαία και να καλύψω έστω τα πιο γνωστά απο συμπλοκες 17Ν και τα δύο παλικάρια το 2012, λέω δε θα με καταλάβει κανένας, αλλά να ένας με διορατικοτητα με κατάλαβε, μόνο ένας τέτοιος θα ξεσκεπαζε το υποχθόνιο και πανέξυπνο σχέδιο μου, δηλαδη αστεια πραγματα, αλλα ο πνιγμένος απ τα μαλλιά του πιάνεται.
Όταν τονίζεις και γράφεις πως δεν σκοτώθηκαν από καταδίωξη και γράφεις μηνύματα τύπου για κλήσεις είναι η ελας και δεν είναι επικίνδυνο επάγγελμα και προφανως και αυτό θα καταλάβω και εγώ και άλλοι όπως ο ecomike που σου απάντησε... Το κόμπλεξ δεν κρύβεται και δεν το καταλαβαίνω αλήθεια αλλά είναι δικό σου θέμα... Απλα όταν αναφέρεσαι σε αστυνομικούς και γενικα σε νεκρούς από κάθε επάγγελμα να είσαι αναλυτικός γιατί μειώνεις την θυσία τους και προσβάλλεις ... Να είσαι προσεχτικός λοιπόν δεν χωράει διορατικότητα σε τέτοια θέματα και ειδικά από ανθρώπους που έχουν κόμπλεξ εν διαβάσει κάποιος όλα τα Μηνύματα από χθες θα το καταλάβει
Johnny94
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 96
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 17, 2019 12:48 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Johnny94 »

Τα επιχειρήματα μου στα ανέλυσα και χθες και δεν μου απάντησες όταν σε ρώτησα για τα παιδιά που έσωσαν ζωές που μπορεί να ήταν ο πατέρας σου η ο δικός μου η κάποιου άλλου δλδ έλεος με το κόμπλεξ σου ... Λες πράγματα που με Λογική και μόνο τα καταλαβαίνει κάποιος μόνο από κόμπλεξ ... Ξεκολλα και σεβασου άτομα Που αγωνιούν εδώ και δεν θεωρούν το επάγγελμα του αστυνομικού όπως εσυ το εκφράζεις ασήμαντο εύκολο ακίνδυνο και το μειώνεις όπως και τους νεκρούς του... Με συγχωρείτε όλοι παιδιά που σπαταλάω σελίδες διαχειριστές και άτομα που μπαίνουν ειλικρινά συγνώμη και από μέρος το δικο μου και του κομπλεξικού ...
Kostasdim
Αντισυνταγματάρχης
Αντισυνταγματάρχης
Posts in topic: 178
Δημοσιεύσεις: 648
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 27, 2020 7:34 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Kostasdim »

Η κόντρα rad και Johnny θα μείνει στην ιστορία!ΕικόναΕικόνα
Rad.
Αντισυνταγματάρχης
Αντισυνταγματάρχης
Posts in topic: 101
Δημοσιεύσεις: 571
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 20, 2019 3:05 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Rad. »

Συνεχίζεις να βρίζεις, έχεις και αυτοσυγκράτηση. Αντε να απαντήσω στο τρελό επιχείρημα σου που απέφυγα με έντεχνο τρόπο δύσκολο γαρ, καρπα είναι σχεδόν υποχρεωμένοι να ξέρουν όλοι, είχα εμπειρία να δώσω πρώτες βοήθειες δύο φορές, αυτα συμβαίνουν καθημερινά στον κόσμο δεν είναι γνώρισμα του αστυνομικού, ωραίο επιχείρημα που θες και απάντηση. Την λέξη (ασήμαντο επαγγελμα) μόνο από σένα ειπώθηκε, οπότε πρόσεχε, εύκολο ναι, και σου το εξήγησα τόσες φορές αλλά δε θα το καταλαβεις ποτέ, τους νεκρούς με ποιο τρόπο τους μείωσα δε ξέρω, αυτό μόνο κάποιος με την διορατικοτητα σου το κατάλαβε. Πιο αναλυτικός δε θα μπορούσα να είμαι, επίσης μιλάς πολύ μπερδεμένα, σου παραθέτω στοιχεία αριθμό κλήσεων και όχι μόνο κοβιντ σε σχέση Με ληστείες και μου λες αλλα ντ άλλων, σου παραθέτω στοιχεία ΕΛΑΣ και ΕΛΣΤΑΤ μου λες άλλα ντ άλλων. Επικυνδυνοτητα ενος επαγγέλματος σχετίζεται με τις πιθανότητες τραυματισμου ή και θανατου του εργαζομενου, σου παρέθεσα τα στοιχεία της ΕΛΑΣ σε 38 χρόνια είχε 48 θανάτους από συμπλοκές. Η ΔΕΗ είχε μόνο 5 νεκρους τον Απρίλιο,1 νεκρός ντελιβερας κάθε πενηντα μέρες,45 θανατοι μέσο όρο κάθε χρόνο απο εργατικά ατυχήματα, αν συνυπολογισουμε και την μόνιμη εργασία σου και τον μισθό, νομίζω ούτε καν τον κόπο να τα βάλουμε σε ζυγαριά αξίζει περί δυσκολίας.
Τον Ecomike τι τον αναφέρεις ως πειστήριον; Απ τα στατιστικά μου μίλησε για καλασνικοφ, αστον, αν περάσει ΕΦ θα κυνηγάει τους πολύτεκνους με το τουφέκι.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Rad. την Σάβ Απρ 17, 2021 4:02 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
ARN
Συνταγματάρχης
Συνταγματάρχης
Posts in topic: 17
Δημοσιεύσεις: 769
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 12, 2018 3:05 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από ARN »

Έχετε έρθει σε ρήξη πτυχιούχοι και μη πτυχιούχοι. Δεν βλέπετε την ουσία ότι έχουμε γίνει Βουλγαρία κύριοι, το οχταωρο εργασίας πάει περίπατο και με τον νόμο, ανθρωποι πτυχιούχοι διορίζονται ΕΙΔΙΚΟΊ ΦΡΟΥΡΟΊ ΕΠΟΠ και κάνουν τον σταυρό τους διότι η ανεργία έχει χτυπήσει κόκκινο. Κατάντησαν την χώρα μας ρε ***** να δουλεύουν οι πτυχιούχοι σε θέσεις που κάποτε έμπαιναν απόφοιτοι λυκείου με τον αντίστοιχο μισθό και τώρα οι πτυχιούχοι θα αμείβονται σαν δευτεροβαθμια εκπαίδευση.

Καθίστε και μαλωστε τώρα εσείς για ***** , Καληνύχτα

Johnny94
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 96
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 17, 2019 12:48 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Johnny94 »

Rad. έγραψε: Συνεχίζεις να βρίζεις, έχεις και αυτοσυγκράτηση. Αντε να απαντήσω στο τρελό επιχείρημα σου που απέφυγα με έντεχνο τρόπο δύσκολο γαρ, καρπα είναι σχεδόν υποχρεωμένοι να ξέρουν όλοι, είχα εμπειρία να δώσω πρώτες βοήθειες δύο φορές, αυτα συμβαίνουν καθημερινά στον κόσμο δεν είναι γνώρισμα του αστυνομικού, ωραίο επιχείρημα που θες και απάντηση. Την λέξη (ασήμαντο επαγγελμα) μόνο από σένα ειπώθηκε, οπότε πρόσεχε, εύκολο ναι, και σου το εξήγησα τόσες φορές αλλά δε θα το καταλαβεις ποτέ, τους νεκρούς με ποιο τρόπο τους μείωσα δε ξέρω, αυτό μόνο κάποιος με την διορατικοτητα σου το κατάλαβε. Πιο αναλυτικός δε θα μπορούσα να είμαι, επίσης μιλάς πολύ μπερδεμένα, σου παραθέτω στοιχεία αριθμό κλήσεων και όχι μόνο κοβιντ σε σχέση Με ληστείες και μου λες αλλα ντ άλλων, σου παραθέτω στοιχεία ΕΛΑΣ και ΕΛΣΤΑΤ μου λες άλλα ντ άλλων. Επικυνδυνοτητα ενος επαγγέλματος σχετίζεται με τις πιθανότητες τραυματισμου ή και θανατου του εργαζομενου, σου παρέθεσα τα στοιχεία της ΕΛΑΣ σε 38 χρόνια είχε 48 θανάτους από συμπλοκές. Η ΔΕΗ είχε μόνο 5 νεκρους τον Απρίλιο,1 νεκρός ντελιβερας κάθε πενηντα μέρες,45 θανατοι μέσο όρο κάθε χρόνο απο εργατικά ατυχήματα, αν συνυπολογισουμε και την μόνιμη εργασία σου και τον μισθό, νομίζω ούτε καν τον κόπο να τα βάλουμε σε ζυγαριά αξίζει περί δυσκολίας. Τον Ecomike τι τον αναφέρεις ως πειστήριον; Απ τα στατιστικά μου μίλησε για καλασνικοφ, αστον, αν περάσει ΕΦ θα κυνηγάει τους πολύτεκνους με το τουφέκι.
Ακατανίκητος... Το κομπλεξικός είναι βρισιά; Κάτι που είσαι είπα όπως και παραπληροφορείς και τα λες όπως θες... Έλεγες για ανεκπαίδευτους το είναι υποχρεωμένοι δεν σημαίνει πως υπάρχει στην εκπαίδευση είναι κάτι που το λες εσυ... Καλά εκανες και μπράβο σου αν βοήθησες αλλά το Κάρπα όπως και άλλες πράξεις αυτοθυσίας τα κάνουν και τα μαθαίνουν ανθρωποι από δικό τους υστέρημα που εσυ αποκαλούσες ανεκπαίδευτους... Τους νεκρούς σου είπα τους Μείωσες γιατί παρέθεσες με τον δικό σου μοναδικό τρόπο τα αριθμητικά μη βάζοντας αυτούς που έπρεπε να μπουν πρώτοι οι πιο σημαντικοί νεκροί... Εδώ φαίνεται αυτό που σου είπα ασεβή νεαρέ μου... Η ΔΕΗ είχε 5 νεκρούς τον μήνα Απρίλιο και ο τελευταίος που έχασε την ζωή του ήταν πριν 7 χρόνια ξέρουμε και εμείς να ψάχνουμε επίσης φέτος θρηνήσαμε 4 αστυνομικούς δυο διας και δυο αδέρφια α ξεχασα αυτά καναν βλακεία δεν πιάνονται; Πες το μας και αυτό; Για να μην μιλήσω για τρΑυματισμους πάνω από 174 με 180 από τις αρχές του 2021 μέχρι σήμερα αυτά με στατιστικά αφού θες ανάλυση εξειδικευμένη ... Τον ecomike όπως και αυτούς που μου λένε πριβέ σε μήνυμα τους αναφέρω μπας και καταλάβεις αλλά δεν το βλέπω
Johnny94
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 96
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 17, 2019 12:48 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Johnny94 »

Kostasdim έγραψε: Η κόντρα rad και Johnny θα μείνει στην ιστορία!ΕικόναΕικόνα
Χαχαχαχαχχαχαχα αποκτάει το νόημα ουσία μέχρι να βγει η προκ θα είναι μετά σταματάμε εγώ τουλάχιστον αυτός θα συνεχίσει να λέει με στατιστικά μιας και τον κόβω για λογιστή για το ότι εί Άι επικίνδυνο να δουλεύεις ΔΕΗ (που φυσικά και είναι) αλλά αστυνομία όχι κλήσεις κοβιντ θα κόβεται παιδιά αν μπείτε κατά τον ραντ άντε και κανα καφεδάκι μήπως να το κάνει ρανταπλαν; Καλύτερα θα πηγαίνει το όνομα
Fousekis
Ανθυπασπιστής
Ανθυπασπιστής
Posts in topic: 193
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 14, 2021 9:45 pm

Προσλήψεις Αστυνομικών για τα πανεπιστήμια (ΟΠΠΙ)

Δημοσίευση από Fousekis »

22/4 ερχεται Ολα τα αλλα ειναι λογια να αγαπιόμαστε. Να δω εσώκλειστα τα κορασια φιλολόγους Με οπλο και σκοπετο κατω απο τον καλοκαιρινο ηλιο και τι στο κοσμο.(ΠΡΩΤΗ ΜΑΛ ΚΑΜΠΟΤΖΗ ΒΙΕΤΝΑΜ) με κουναλη εκπαιδευτη 🍆🍆🍆και τον skyfrog μαριφογλου.
Ηλεκτρολόγος στο Χαλάνδρι - Δημήτρης Ανθής
Κλειδωμένο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες